Kurppa myy itseään

Anonyymi

47

4014

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Periaatteessa ihan nätti mutta kun sillä on mies niin menee ällöttäväksi.

      • Anonyymi

        Kapakoissa pokattavilla muijilla on myös aina mies. Mutta ymmärrän pointtisi.


    • Anonyymi

      Ei ne 20v naiset osaa vielä mitään.. joten seksiä en heiltä ostais ja kokenut nainen tietää, mitä tekee ja osaa tyydyttää. Ihan nätti nainenhan tuo on.

      • Anonyymi

        Ei naisten tarvitsekaan osata mitään kunhan menee niihin asentoihin mihin halutaan ja suu pelaa. 250 euroa en maksaisi ikinä tuolle vanhalle naiselle. Tuo nainen saisi maksaa minulle elämänsä parhaasta sessiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei naisten tarvitsekaan osata mitään kunhan menee niihin asentoihin mihin halutaan ja suu pelaa. 250 euroa en maksaisi ikinä tuolle vanhalle naiselle. Tuo nainen saisi maksaa minulle elämänsä parhaasta sessiosta.

        Siinä tapauksessa et ole hyvää seksiä koskaan saanutkaan jos olet ollut osaamattoman naisen kanssa.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ton pitäisi maksaa minulle, jotta suostuisin edes harkitsemaan. Silloinkin sanoisin, että kiitos, mutta ei kiitos... :)

    • Anonyymi

      Missäköhän muussa maassa kirjoitetaan huor..prostituoidusta kuin jostain sankarista ja ihan kuin se "työ" olisi jotain sosiaalityötä. En maksaisi kummallekkaan latiakaan, hyi v*ttu.

    • Anonyymi

      Maksan vain alle 25 vuotiaalle naiselle. Viimeks maksullinen oli 19 vuotias tosi nätti ja hyvä kroppa. 300 euroa mutta se oli sen arvoista.

      • Anonyymi

        Onko aikeissa suhde naiseen? Itse en voisi ajatella maksullisella käynyttä omaksi kumppaniksi. Ja nämähän selvitetään ennen mitään kanssakäymistä miehen kanssa.


      • Anonyymi

        Oletko niin ruma, ettet ilmaseks saa?? En kyllä kehuis tommosella ja nainen varmaan pidätellyt oksennustaan, mutta merkkilaukku siintää silmissä ja nainen ajatteli, kestä nyt hetki. Komea mies saa ilmaiseksikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko aikeissa suhde naiseen? Itse en voisi ajatella maksullisella käynyttä omaksi kumppaniksi. Ja nämähän selvitetään ennen mitään kanssakäymistä miehen kanssa.

        Kysyt mieheltä onko käynyt maksullisessa, mies vastaa en ole. Se oli sitten siinä, suhde voi jatkua. Helppoa eikö totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyt mieheltä onko käynyt maksullisessa, mies vastaa en ole. Se oli sitten siinä, suhde voi jatkua. Helppoa eikö totta.

        Onko kukaan koskaan uskottavasti valehdellut sinulle? Harva pystyy siihen, etenkään minun kohdalla joka luen ihmisiä helvetin hyvin. Ja asioita voi selvittää muutoinkin kuin kysymällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kukaan koskaan uskottavasti valehdellut sinulle? Harva pystyy siihen, etenkään minun kohdalla joka luen ihmisiä helvetin hyvin. Ja asioita voi selvittää muutoinkin kuin kysymällä.

        Menet miehen kanssa kalliiseen ravintolaan syömään, mies maksaa kaiken jonka jälkeen harrastatte seksiä.
        Maksullinen nainen ottaa maksun mieheltä ja menee senjälkeen kalliiseen ravintolaan syömään.

        Mitä eroa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menet miehen kanssa kalliiseen ravintolaan syömään, mies maksaa kaiken jonka jälkeen harrastatte seksiä.
        Maksullinen nainen ottaa maksun mieheltä ja menee senjälkeen kalliiseen ravintolaan syömään.

        Mitä eroa?

        Maksullisella on parempaa seuraa syödessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menet miehen kanssa kalliiseen ravintolaan syömään, mies maksaa kaiken jonka jälkeen harrastatte seksiä.
        Maksullinen nainen ottaa maksun mieheltä ja menee senjälkeen kalliiseen ravintolaan syömään.

        Mitä eroa?

        Ei mies siinä p*llua osta, jos on kanssani rakkaudesta, se saa sitä ilman ravintoloitakin. Tarjoaa vain rakkaalleen kauniin illan ravintolassa ja hemmottelua. Pelkkä huorissa käyvä haluaa vaan omaa nautintoa. Vai itsekö veisit naisen syömään vain se mielessä?


      • Anonyymi

        Mä en kyllä ymmärrä täyttä tuomitsevuutta maksullisella käymisestä. On miehiä, jotka ei muuten seksiä saisi. Myös vammaisilla mahdollisuus seksiin ym. Tietyissä elämäntilanteissa varmaan ainoa vaihtoehto. Ongelmana maksullisissa ja etenkin maksullisissa naisissa näen ihmiskaupan parituksineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kyllä ymmärrä täyttä tuomitsevuutta maksullisella käymisestä. On miehiä, jotka ei muuten seksiä saisi. Myös vammaisilla mahdollisuus seksiin ym. Tietyissä elämäntilanteissa varmaan ainoa vaihtoehto. Ongelmana maksullisissa ja etenkin maksullisissa naisissa näen ihmiskaupan parituksineen.

        En halua että oma mies on dipannut sitä ties kenessä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksullisella on parempaa seuraa syödessä?

        Maksullinen menee syömään yksin asiakkaan jälkeen tienaamillaan rahoilla.
        Siinäkin mielessä kunnioitettavampaa.
        Miehiä hyppää vieraissa joka päivä, tollot naiset antaa anteeksi mutta jos maksaa siitä on se ehdoton out. Ihmeellistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mies siinä p*llua osta, jos on kanssani rakkaudesta, se saa sitä ilman ravintoloitakin. Tarjoaa vain rakkaalleen kauniin illan ravintolassa ja hemmottelua. Pelkkä huorissa käyvä haluaa vaan omaa nautintoa. Vai itsekö veisit naisen syömään vain se mielessä?

        Kumpi ehdottaa ravintolaa, mies vai nainen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksullinen menee syömään yksin asiakkaan jälkeen tienaamillaan rahoilla.
        Siinäkin mielessä kunnioitettavampaa.
        Miehiä hyppää vieraissa joka päivä, tollot naiset antaa anteeksi mutta jos maksaa siitä on se ehdoton out. Ihmeellistä.

        Ketkä antaa anteeksi? Itse en ainakaan antaisi. Suhde loppuu heti pettämisestä. Sitä paitsi mikä saa sinut olettamaan, että kaikki naiset maksattaa miehellään ravintolat sun muut? Itse tienaan omat rahani töissä ja voin maksaa kyllä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi ehdottaa ravintolaa, mies vai nainen ?

        Varmaan joskus mies, joskus nainen.


      • Anonyymi

        Eiköhän parisuhteessa olevien miesten käyminen maksullisissa ole hiukka eti asia kuin sinkkujen eli älkää vääristelkö sanomaani. Tosin, mun mielestä joissakin tapauksissa jos sekä naiselle että miehelle suhteessa sopii, että toinen käy msksullisissa, esim.toisella joku sairaus ym.niin mitäpä sitä muut tuomitsemaan. Mielestäni se on jopa parempi vaihtoehto kuin kakkosen ottaminen. Mutta jälleen kysymys on asenteista, kyllä osa miehistä kohtelee maksullisiakin kunnioittavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän parisuhteessa olevien miesten käyminen maksullisissa ole hiukka eti asia kuin sinkkujen eli älkää vääristelkö sanomaani. Tosin, mun mielestä joissakin tapauksissa jos sekä naiselle että miehelle suhteessa sopii, että toinen käy msksullisissa, esim.toisella joku sairaus ym.niin mitäpä sitä muut tuomitsemaan. Mielestäni se on jopa parempi vaihtoehto kuin kakkosen ottaminen. Mutta jälleen kysymys on asenteista, kyllä osa miehistä kohtelee maksullisiakin kunnioittavasti.

        Itse tarkoitin etten haluaisi että mies olisi menneisyydessäkään käynyt maksullisissa, siis ennen minua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse tarkoitin etten haluaisi että mies olisi menneisyydessäkään käynyt maksullisissa, siis ennen minua.

        En j.malauta minäkään.

        Se loppuis siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tarkoitin etten haluaisi että mies olisi menneisyydessäkään käynyt maksullisissa, siis ennen minua.

        Ootko maksattanut miehellä illallisia, kahvitteluja tai jotain muuta? Jos olet niin maksullinen nainen olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko maksattanut miehellä illallisia, kahvitteluja tai jotain muuta? Jos olet niin maksullinen nainen olet.

        Pidätkö rakastamiasi naisia huorina kun ilahdutat niitä ostamalla niille jotain?

        Itselleni on mies kerran tarjonnut, loppuajan söi minun ostamia ruokia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menet miehen kanssa kalliiseen ravintolaan syömään, mies maksaa kaiken jonka jälkeen harrastatte seksiä.
        Maksullinen nainen ottaa maksun mieheltä ja menee senjälkeen kalliiseen ravintolaan syömään.

        Mitä eroa?

        Kun olen tarjonnut miehelle, en ole koskaan ajatellut että ostan siltä munaa. Meillä maksetaan vuorotellen, pidetään siten huolta ja ilahdutetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olen tarjonnut miehelle, en ole koskaan ajatellut että ostan siltä munaa. Meillä maksetaan vuorotellen, pidetään siten huolta ja ilahdutetaan.

        Teillä maksetaan. Jotkut naiset loukkaantuvat 1.5 euron eli pääsymaksun tähden pubiin jonka joutuvat itse maksamaan nimimerkillä kokemusta on. Samana iltana toisessa baarissa tarjoilin samalle naiselle useamman paukun.
        Tämäkin tapaus meni niin että maksoin kyllä molemmat sisään pubiin, nainen ei nähnyt sitä, ihmettelin miksi jäi vielä ovelle, koko illan oli kylmä kuin kivi, kysyi olenko nuuka.
        Seuraavana päivänä vasta selvisi että jäi maksamaan 1.5 e pääsymaksua, vitun portsari tiesi kyllä että maksoin jo molemmista, 1.5 euron takia mökötti koko illan.
        Naiset vaan on tottuneet siihen että miehet maksavat aina, siitä syystä antavat seksiä eli maksulliset naiset..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kyllä ymmärrä täyttä tuomitsevuutta maksullisella käymisestä. On miehiä, jotka ei muuten seksiä saisi. Myös vammaisilla mahdollisuus seksiin ym. Tietyissä elämäntilanteissa varmaan ainoa vaihtoehto. Ongelmana maksullisissa ja etenkin maksullisissa naisissa näen ihmiskaupan parituksineen.

        Tyhmiä olette
        Puhutte jostain kymmenistä😷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä maksetaan. Jotkut naiset loukkaantuvat 1.5 euron eli pääsymaksun tähden pubiin jonka joutuvat itse maksamaan nimimerkillä kokemusta on. Samana iltana toisessa baarissa tarjoilin samalle naiselle useamman paukun.
        Tämäkin tapaus meni niin että maksoin kyllä molemmat sisään pubiin, nainen ei nähnyt sitä, ihmettelin miksi jäi vielä ovelle, koko illan oli kylmä kuin kivi, kysyi olenko nuuka.
        Seuraavana päivänä vasta selvisi että jäi maksamaan 1.5 e pääsymaksua, vitun portsari tiesi kyllä että maksoin jo molemmista, 1.5 euron takia mökötti koko illan.
        Naiset vaan on tottuneet siihen että miehet maksavat aina, siitä syystä antavat seksiä eli maksulliset naiset..

        Miks helvetissä pyörit tollasten naisten kanssa? Sitten vielä yleisestään että kaikki naiset edustaa just sitä sun huonoa makua.


    • Järlyttäväää!

      Ei ikinä Espooseen.

    • Anonyymi

      Perheellinen, voi lapsiparkoja, vaikka olisivatkin jo aikuisia, luulisi heitä hävettävän, jos ei oo äitiinsä tulleet? ei oo enää mitää moraalia, akka myy peräsintään ja ilkee vielä naamansa tuoda lehteen... Yök yök..

      • Anonyymi

        Olen tästä täysin samaa mieltä!" ei oo enää mitää moraalia, akka myy peräsintään ja ilkee vielä naamansa tuoda lehteen... Yök yök.. "
        Ei tuolla parilla ole koskaan tavis parisuhde riittänyt. Harrastaneet aina jotain kolmenkimppoja ja ryhmäseksejä. Toivottavasti lasten lapsuus ollut, sellaista normaalia, ettei mitään salattua hyväksikäyttöä. Kun pari vaikuttaa aika kyltymättömältä, rahan-ahneelta ja moraalittomalta.


    • Anonyymi

      Jokainen mies panis tuota naista ja maksaisi sille heti 400. Se vaan etteivät kokemattomat miehet uskalla mennä huoriin. Tuollaisen naisen luona käy kokeneita panomiehiä jotka ovat varattuja tai yli 40 vuotiaita.

    • Anonyymi

      Saa Lerpankin jos ei Kurppa kelpaa. Tai molemmat. .

    • Anonyymi

      Moraali ja häpeä kutistuu sitä mukaa, kun kyltymättömyys ja rahanhimo kasvaa.
      En vaan oikein osaa pitää ihmismäisinä tuollaisia ihmisiä.

    • Anonyymi

      Oli miten oli niin tuonkin kurpan asiakkaista suurin osa on naimisissa olevia miehiä. Missä mahtaa olla vika? Itse olen sinkkumies ja vapaa tekemään mitä vaan. Eipä onneksi tarvi käyttää tuollaisten palveluksia.

    • Anonyymi

      Vaikea käsittää mistä se löytää asiakkaita?

      Ite kyllä harrastan maksullisia, mutta en ole koskaan ottanut yli 26 vuotiasta.

      Lisäksi normaali hinta on 200€/h ja tuo vanha eukko pyytää 250.

      Itse en koskaan maksaisi yhtään mitään yli 26 vuotiaasta naisesta.

      -Mies 52v

    • Anonyymi

      Ei saakeli, tuollainen huoraaminen pitää kieltää yli 30 v naisilta. Ei seksistä voi maksaa ellei nainen ole kaunis ja noin 20 vuotias.

    • Anonyymi

      Vain suomessa miehet on niin epätoivoisia että maksavat 250e tuosta vanhasta lemuvitusta.

      Matut korkkaa kireät 13-19v pinpit ja suomiaisurit sitten maksaa vanhasta vitusta. On se kummalliseksi menny maailma.

      • Anonyymi

        Kyllä varmaan maailma on hassu kun ajatusmaailma on noin lapsellinen.


      • Anonyymi

        Voivoi muruja😘Oon 43 ja taksa on 600egee...eivät ole hinnasta valittaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voivoi muruja😘Oon 43 ja taksa on 600egee...eivät ole hinnasta valittaneet.

        Eikä muustakaan😂Sen puolisen tuntia pystyy kyllä näyttelemään vaikka prinsessa dianaa.

        Diamonds are girls best friend 🧚‍♀️


    • Anonyymi

      Mikähän on todennäköisyys saada tommoselta herpes tai hpv?

    • Anonyymi

      Miten kukaan mies oikeesti MAKSAA tuollasen vanhan eikä todellakaan hyvännäköisen kurpan panemisesta? En voi käsittää.

    • Anonyymi

      Etsimäsi sisältö on arkistoitu

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe