Ätmien kesä

Anonyymi

Mitä ätmit eikoo tehdä kesällä?
Onko se vaan yksinäista ja kotona oleskelua vai aiotteko matkustella tai käydä baareissa katsomassa jos joku mielenvikainen nainen teidät huolisi?

14

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kotona yksin. Kalman kelmeää ihoani ruskettaa korkeintaan sälekaihtimien lomasta pilkahteleva valo. Päivän kohokohta jos näen sälekaihtimien lomasta naisen bikineissään matkalla rannalle. Mietin että kukahan jännämies saa tuollaisestakin ihanuudesta nauttia?

      • Anonyymi

        Ei välttämättä kukaan jännämies eikä muukaan mies välttämättä pääse nauttimaan jonkun naisen ihanuudesta, koska eri henkilöillä on erilaiset elämäntilanteet.


    • Anonyymi

      Menen puskaan leikkimään Asko Vileniusta

    • Anonyymi

      Käyn huorissa, ryyppään ja mökkeilen.

    • Anonyymi

      Älykkäämmän tason miesihminen (ätmi) seurrustelee intellikentisti älynaisen kanssa. Sitä en tiiä mitä atmit aikovat. Sitä hänen täytyy varmaan mennä kysymään heiltä

      • Anonyymi

        Noh, keskity sinä vaikka vain rutisemaan omine älyinesi.


    • Anonyymi

      Punon köysiä tarvitseville

    • Anonyymi

      Ätmi-käsite ei sano minulle mitään, mutta minä poikamies, joka olen eronnut, siis uus-poikamies, katselen maisemia, matkustelen ja istun toisinaan puistonpenkillä laiskan näköisenä. Ja käyn toisinaan moikkaamassa 200 kilometrin päässä asuvaa ystävätärtä. Vaan en aio sitoutua, koska uus-poikamiehenä on hauskaa. -Olenko siis joku ätmi vai osa-aikaätmi ?

    • Anonyymi

      10 päivää mökissä jonka vuokrasin järvellä. Kalastan ja olen vaan ja juon kaljaa

    • Anonyymi

      Viinamies juo kesälläkin viinaa ja käy yökerhossa. Kun ei tarvitse lomalla käydä töissä, voi juoda joka päivä. Mahdollisuudet löytää kumppani kasvavat kovasti kun kä yjoka päivä yökerhossa juomassa.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Mahdollisuus löytää kumppani jostain yökerhosta ?? Todennäköisyys ehkä 1 tai 2 prosenttia...


    • Anonyymi

      Funtsitko päivät pitkät mitä ätmi tekee kun kirjotat tänne kaiken aikaa ätmialoituksia?

    • Anonyymi

      Teen noita kaikkia. Naisen on aina hyvä olla hieman mielenvikainen, ja kyllähän ne onneksi huoliikin. Ei toki mikään sosiopaatti ole niin hyvä, kuten osa täällä kirjoittelevista miehistä?

    • Anonyymi

      Istun kotona ja valitan kun en saa naista ja elämä menee hukkaan kun en kuitenkaan yökerhoissakaan uskaltaisi mennä puhumaan naisille joten en viitsi vaivautua enää mennä yökerhoihin juomaan viinaa ja bailaamaan.

      t.kilttimies89

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe