Harva nainen tajuaa olevansa ruma

Anonyymi

Useimmat pitävät itseään kauniina vaikka eivät ole.

38

97

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikissa on jotain kaunista. Rumuuskin on viehättävää. Toisen piirteitä kiva katsella, ilmeitä, eleitä, liikkeitä. Nähdä ihminen.

      • Anonyymi

        suomalaiset on tolleen aika rumia yleisestikin...lihavia, tolppajalkasia mutta tosissaan kauniiksi ihmisen tekee sen kun on aito oma itsensä , me ollaan sellasia nuijamiesten jälkeläisiä vaikka moni haluisi olla salskea viikingin jälkeläinen....norjassa on upeita pitkiä ihmisiä tuolleen yleisestikin katsellen....
        tässä tällänen hauska pieni kevennys.


    • Anonyymi

      Ak, miten asia vaikuttaa sinun elämään??

    • Anonyymi

      Et sitten raukka ole kuullut sisäisestä kauneudesta joka yleensä näkyy hieman ihmisessä, joka osaa olla esim empaattinen. No joo ethän tunne sanaa empaattinen niin ei kannata sulle kirjoittaa.. kun kaikki ihmiset kun eivät tajua kaikkia asioita, niin se vaan on. Kannattaa yrittää vähän lukea enemmän kuin olet lukenut tähän mennessä niin maailma voisi sinulle vähän avautua enemmän..!

    • Anonyymi

      Naisissa ei ole sisäistä kauneutta sillä jos nainen ei ole ulkoisesti kaunis niin sen kanssa ei halua harrastaa seksiä.

      • Anonyymi

        No onneksi minua ei tippaakaan kiinnosta haluaako joku harrastaa seksiä kanssani. Elämässä on vaikka mitä muuta kuin seksi ja oikeastaan kaikki muu on kiinnostavampaa.


      • Anonyymi

        LISÄÄNTYKÄÄ JA TÄYTTÄKÄÄ MAA, kyllä seksi hyvää on, ei olisi ihmisiä jos se olis ikauheeks hommaksi luotu. Tietyssä iässä näkyy naamasta kun lakkaa saamasta. Mutta ei se nyt kaikkein suurin kohokohta lasten saamisten jälkeen enää ole. Turha meuhkata vanhustenkaan seksielämästä mitään....ne on niitä psykologien juttuja jotak luulevat kaiken tietävänsä nuorena vanhuudesta.


    • No ei kai tajua, kun miehiä juoksee perässä oli ruma tai ei.

      • Anonyymi

        Ne perässä juoksevat miehet voi pitää nättinä, vaikka sinä et. Makuasioita nääs.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne perässä juoksevat miehet voi pitää nättinä, vaikka sinä et. Makuasioita nääs.

        No voi, mutta olen myös niin monta kertaa todistanut, että mies panee melkein mitä tahansa, kunhan vain pääsee panemaan.


    • Anonyymi

      Vielä useampi nainen kuvittelee olevansa älykäs.

      • Anonyymi

        Kuten myös miehet, tutkimuksen mukaan miehet yliarvioivat älykkyytensä.. se on usein matalampi kuin luulevat.


      • Anonyymi

        Mulla kävi samoin. luulin et älykkyyteni on 160, mut se onki 150.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kävi samoin. luulin et älykkyyteni on 160, mut se onki 150.

        Näh, tuolla älykkyydellä et olisi sinkkupalstalla vaan olisit menestynyt tyyppi.


    • Anonyymi

      Rumat miehet luulee saavansa pillua mutta eivät saa. Menee 30 vuotta ennen kun tajuavat etteivät saa koskaan. Elättelevät toivoa yllä vastailemalla naisten nettitreffi ilmoituksiin ja kuluttavat siihen kymmeniä vuosia. Huoralta saisi heti.

    • Anonyymi

      Tällä on ainakin yksi nainen, joka on pitänyt itseään lähes aina rumana. Paitsi rakkaus on muutaman kerran saanut joskus näkemään itsensä ihan mukiinmenevää.
      Miehiä minulla ei ole muille jaettavaksi.

      • Anonyymi

        En pahoita mieltäni, vaikka minua sanottaisiin mieheksi tai rumaksi. Tänään on kyllä tosi alamäessä tämä itsetunto. 😔


    • Anonyymi

      Useimmat naiset pitävät itseään rumempana kuin ovat, turhaan. Monessa ihmisessä on kauniita piirteitä, ihan niinkuin elämässä muutoinkin kantsis mielummin miettiä niitä parempia puolia. Suomalainen perusluonne on vaan niin kettumaisen negatiivinen, että jos joku ajattelee nätimmin niin hän sitten luulee itsestään liikoja. Olen itse törmännyt tähän ajatelmaan tietyissä piireissä ja etenkin täällä palstalla. Ei se, että näkee itsessään hyvää, tarkoita että luulee itsestään liikoja, mutta ehkä tarpeena on toisten alas painaminen, ettei vaan kenestäkään tuntuisi hyvältä. Jos näkisitte armollisemmin itsessänne jotain hyvää niin ei tarttis niin paljon käyttää aikaa omien heikkouksiensa surkutteluun.

      • Anonyymi

        Tietynlainen vaatimattomuuskin on kaunista. Tarkoitan sellaista realistisuutta, ettei kuvittele itsestään mitään ylivertaista. Tästä ylivertaisuudesta on hyviä esimerkkejä palstan k&k:t ja kaikki itsensä rehelliseksi, empaattiseksi ja luotettavaksi nimeävät epärehelliset, empatiakyvyttömät ja epäluotettavat puusilmät. 😁

        xLiner, vähän rehellisempi mulkku


    • Anonyymi

      Katsojahan sen määrittelee. Jos oma peilikuva miellyttää, niin eipä siihen ole muilla sanomista.

      Mun peilikuva näyttää kivalta pitkän lenkin jälkeen. Hyvä olo loistaa kasvoista :)

      xLiner

    • Yym, tartteeko omaa ulkonäköä ees kauheesti miettiä. Riittää että on vaan ja hommaa päällensä sellasta mistä itse pitää, leikkuuttaa hiuksensa silleen mikä mallia itteä miellyttää jne. Siitä sitten muodostuu semmonen kokonaisuus kun muodostuu.

      Miettiikö joku muka aivan oikeasti, ai kun olen kaunis? 😆

      Mä mietin peilikuvastani, että joo puhas on ja kaikki kriittiset kohdat on vaatteiden alla, eiku menoks.

      • Anonyymi

        "Miettiikö joku muka aivan oikeasti, ai kun olen kaunis?"

        "Kaunis" on liian vahva sana, mutta kyllä mä joskus peilin edessä sanon itselleni, että nätti :) Jos on pska fiilis, niin eipä sieltä peilistäkään mitään mieltä hivelevää katso takaisin. Joku tutkimuskin oli tehty, että oma väsynyt naama masensi entisestään kun sitä katseli peilistä. Kun pärstää oli vähän fiksattu, mieliala koheni, ja kun mieliala koheni näytti paremmalta jne.. 😂

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Miettiikö joku muka aivan oikeasti, ai kun olen kaunis?"

        "Kaunis" on liian vahva sana, mutta kyllä mä joskus peilin edessä sanon itselleni, että nätti :) Jos on pska fiilis, niin eipä sieltä peilistäkään mitään mieltä hivelevää katso takaisin. Joku tutkimuskin oli tehty, että oma väsynyt naama masensi entisestään kun sitä katseli peilistä. Kun pärstää oli vähän fiksattu, mieliala koheni, ja kun mieliala koheni näytti paremmalta jne.. 😂

        xLiner

        Juu, mä taas joskus nuorempana kun oli aika heikko itsetunto ja epävarma ittestään. Onko lintu vai kala, niin kattelin peilistä ja lopulta tuumasin, että kaiken sen itseni kritisoimisen sijaan päätinkin opetella ajattelemaan, että mä oon hyvä tämmösenä. En mikään missi enkä malli, mutta ihan mukavan näkönen tyttö kumminkin. Ja päättäköön se joku mies sitten joskus olenko mä hänestä nätti, kaunis tai mitä oonkaan.

        Mulla tuo toimii noin. :)

        Oon tyytyväinen, jos jonkun silmään oon kaunis...itelleni oon ns. neutraali. Mutta sinut itteni kanssa, sen kanssa ettei mun tartte aprikoida oonko mä kaunis vai en. Kai se on vaan päätös, etten enää mieti miltä mä näytän ihanne mittapuulla. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Miettiikö joku muka aivan oikeasti, ai kun olen kaunis?"

        "Kaunis" on liian vahva sana, mutta kyllä mä joskus peilin edessä sanon itselleni, että nätti :) Jos on pska fiilis, niin eipä sieltä peilistäkään mitään mieltä hivelevää katso takaisin. Joku tutkimuskin oli tehty, että oma väsynyt naama masensi entisestään kun sitä katseli peilistä. Kun pärstää oli vähän fiksattu, mieliala koheni, ja kun mieliala koheni näytti paremmalta jne.. 😂

        xLiner

        Juu, mä taas joskus nuorempana kun oli aika heikko itsetunto ja epävarma ittestään. Onko lintu vai kala, niin kattelin peilistä ja lopulta tuumasin, että kaiken sen itseni kritisoimisen sijaan päätinkin opetella ajattelemaan, että mä oon hyvä tämmösenä. En mikään missi enkä malli, mutta ihan mukavan näkönen tyttö kumminkin. Ja päättäköön se joku mies sitten joskus olenko mä hänestä nätti, kaunis tai mitä oonkaan.

        Mulla tuo toimii noin. :)

        Oon tyytyväinen, jos jonkun silmään oon kaunis...itelleni oon ns. neutraali. Mutta sinut itteni kanssa, sen kanssa ettei mun tartte aprikoida oonko mä kaunis vai en. Kai se on vaan päätös, etten enää mieti miltä mä näytän ihanne mittapuulla. :)


      • HortenMarket kirjoitti:

        Juu, mä taas joskus nuorempana kun oli aika heikko itsetunto ja epävarma ittestään. Onko lintu vai kala, niin kattelin peilistä ja lopulta tuumasin, että kaiken sen itseni kritisoimisen sijaan päätinkin opetella ajattelemaan, että mä oon hyvä tämmösenä. En mikään missi enkä malli, mutta ihan mukavan näkönen tyttö kumminkin. Ja päättäköön se joku mies sitten joskus olenko mä hänestä nätti, kaunis tai mitä oonkaan.

        Mulla tuo toimii noin. :)

        Oon tyytyväinen, jos jonkun silmään oon kaunis...itelleni oon ns. neutraali. Mutta sinut itteni kanssa, sen kanssa ettei mun tartte aprikoida oonko mä kaunis vai en. Kai se on vaan päätös, etten enää mieti miltä mä näytän ihanne mittapuulla. :)

        Tää rupee jo kyllä olee itsetehostusta laitella jatkuvasti tuplia. :D


      • Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

        Juu, mä taas joskus nuorempana kun oli aika heikko itsetunto ja epävarma ittestään. Onko lintu vai kala, niin kattelin peilistä ja lopulta tuumasin, että kaiken sen itseni kritisoimisen sijaan päätinkin opetella ajattelemaan, että mä oon hyvä tämmösenä. En mikään missi enkä malli, mutta ihan mukavan näkönen tyttö kumminkin. Ja päättäköön se joku mies sitten joskus olenko mä hänestä nätti, kaunis tai mitä oonkaan.

        Mulla tuo toimii noin. :)

        Oon tyytyväinen, jos jonkun silmään oon kaunis...itelleni oon ns. neutraali. Mutta sinut itteni kanssa, sen kanssa ettei mun tartte aprikoida oonko mä kaunis vai en. Kai se on vaan päätös, etten enää mieti miltä mä näytän ihanne mittapuulla. :)

        Mua kiinnostaa aika vähän, mitä mieltä joku toinen on mun ulkonäöstäni. Silloinkaan kun näytän vihaiselta vanhalta möröltä :) Vaikka joskus mieltä lämmittää, jos joku tulee sanomaan että ulkonäkö miellyttää - saattaa se kyllä ärsyttääkin, riippuu siitä kuka sanoo ja miten sanoo. Saisi olla sanomattakin, en ole sellaisen huomion perään.

        Mutta mä tykkään näyttää itselleni hyvältä. :) Enkä nyt tarkoita kuvaa, vaan olemusta ja mielialaa.

        xLiner


      • Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

        Tää rupee jo kyllä olee itsetehostusta laitella jatkuvasti tuplia. :D

        Kun on tarpeeksi yksinkertainen, ei tule tuplia :D

        xL


      • Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

        Tää rupee jo kyllä olee itsetehostusta laitella jatkuvasti tuplia. :D

        Se on kun pitää itseään nättinä niin tulee varmuuden vuoksi tuplasti sanottua :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mua kiinnostaa aika vähän, mitä mieltä joku toinen on mun ulkonäöstäni. Silloinkaan kun näytän vihaiselta vanhalta möröltä :) Vaikka joskus mieltä lämmittää, jos joku tulee sanomaan että ulkonäkö miellyttää - saattaa se kyllä ärsyttääkin, riippuu siitä kuka sanoo ja miten sanoo. Saisi olla sanomattakin, en ole sellaisen huomion perään.

        Mutta mä tykkään näyttää itselleni hyvältä. :) Enkä nyt tarkoita kuvaa, vaan olemusta ja mielialaa.

        xLiner

        Juu, ei sillä ole väliä. Tarkoitin jonkun silmään lähinnä kumppani ehdokasta sinkkuna ja kumppania näin varattuna. Muiden silmään nyt saa näyttääkin sitten vaikka perseelle.😃

        Mitä vähempi kehuskellaan ulkonäköä sen mukavempi. Kun ei oikeen perusta omalle näölle, muita on mukava katella. Itteään ei karkuun pääse, niin sama vaik hyväksyykin ittensä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on kun pitää itseään nättinä niin tulee varmuuden vuoksi tuplasti sanottua :)

        Dodiih, hirmu usein tulee läppärillä noita tuplia, muttei ikuna tällä kännykällä..

        Hiiri on syypää..on on!😅


    • Anonyymi

      Ette tiedäkään millaisia frankensteineja sinne pakkelin alle kätkeytyy.....

      • Anonyymi

        Mielestäni meikittömät naiset ovat lähes aina kauniimpia, kuin jos nainen on selvästi meikattu.


    • Eikö se ole hirveen hyvä, ettei me naiset tajuta kuinka kamalan rumia me ollaan. Sitten me vasta rumia oltais, jos oltais vielä kiukkusia ja tyytymättömiä omaan ulkonäköömmekin :) Joutuisit sijaiskärsijäksi.

    • Anonyymi

      Tämä nainen ainakin tajuaa olevansa ruma. Läski merihirviö. Ei todellakaan pyöri miehiä ympärillä, paitsi joku satunnainen spurgu yrittää saada reikää. Ei nappaa sellainen, joten olen ikuisesti yksin. En käy treffeillä, en ole missään seuranhakupalvelussa. Sisältöä elämään tulee töistä,lopun aikaa vihaan itseäni kotona.

    • Anonyymi

      Harva mies tunnustaa olevansa piilohomo.

    • jaa, kyllä mää olen sen tajunnu jo aikapäiviä sitten,

    • Jotkut ei pidä naisia kauniina.

      Mutta hyvä esim karvahirviöni kun joku gynekologi käy tutkimassa muistutan että itsepähän kärsit.

      Mutta onneksi en näe sitä itse.
      Ehei se mitenkään kaljuksi ajamalla muutu kauniimmaksi kynitty kana se olisi.

      • Anonyymi

        Pillu mielessä? :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      334
      7599
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2244
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1652
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1499
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      116
      1211
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      76
      1193
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      935
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      925
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      823
    Aihe