Ilmaiseeko nainen kiinnostuksen mitenkään....

Anonyymi

Naisethan painottavat, että miehen on tehtävä aloite.
Nainen vain odottelee miesten aloitteita ja 99,9% tyrmää aloitteet.
No entäpä sitten, jos nainen on vaikka kaupan kassalla ja viikon mittaan satoja kohtaamisia miesten kanssa.
Joukossa on varmasti kymmeniä miehiä, jotka samalla miettivät, että tuossapa on viehättävä nainen ja osa jopa ihastuu, mutta miten asian viestittää, että nainen tietäisi.
Mitä jos mies alkaa juttelemaan naiselle, niin liikuttaako se naista millään tavoin.
No entäpä, jos nainen huomaakin miehen, johon ihastuu.
Ilmaiseeko nainen ihastumistaan miehelle millään tavoin, vai istuuko vaan ja yrittää ajatuksen voimalla viestittää, että: hei ihana mies, tee aloite ja pyydä mut vaikka kahville, oon ihastunut sinuun.
Onko naisella lompakossa naisen suunnittelema kuva ihannemiehestä, johon nainen ihastuu, vaikkei ole tätä mielikuvissa luotua miestä koskaan nähnyt, mutta nainen vaan odottaa, että tämä ihmemies jonakin päivänä ilmestyy naisen eteen, vaikka siihen menisi kymmeniä vuosia.
Sitten, jos sellainen ihme tapahtuu, niin reagoiko nainen siihen, vai istuuko vaan paikallaan ja yrittää ajatuksen voimalla huutaa miehelle, että sä oot mun unelmien mies, mä haluun sua, mä oon oottanu tässä 20 vuotta, että sä tuut, ota mut nyt heti jne.......
Vai ilmaiseeko nainen asiaa millään. Me miehet kun emme ole mitään ajatuksen lukijoita.

81

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käsi sydämelle: pidättekö te sellaisia naisia järkevinä, jotka ajattelevat, että miehen täytyy tehdä aloite? Minä en pidä.

      • Anonyymi

        Aikaisemmin ajattelin hieman joustavammin, mutta nykyisin sanon, että on erityisen järkevää ainakin useimmissa tapauksissa, että mies tekee aloitteen. Tällä tavoin nainen varmistaa ettei ole vain helppo valinta tyyliin kokeillaan nyt paremman puutteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikaisemmin ajattelin hieman joustavammin, mutta nykyisin sanon, että on erityisen järkevää ainakin useimmissa tapauksissa, että mies tekee aloitteen. Tällä tavoin nainen varmistaa ettei ole vain helppo valinta tyyliin kokeillaan nyt paremman puutteessa.

        Tuo on itse asiassa hyvä testi sen suhteen, mitä mies ajattelee naisista yleensä. Tiedän että osa miehistä ajattelee noin, enkä mielelläni ole tekemisissä sellaisten miesten kanssa. Onneksi osa miehistä osaa ajatella asiaa järjen avulla eikä kulttuuristen ennakkoluulojen kautta.


    • "Vai ilmaiseeko nainen asiaa millään. Me miehet kun emme ole mitään ajatuksen lukijoita."

      Riippuu kai naisesta ja siitäkin ehtiikö nainen mitenkään ilmaisemaan, onko mies nopeempi.

      Mä olen ilmaissut mielenkiintoni mm. kirjoittamalla ihastukselleni muutamat kirjeet, joissa olen kertonut olevani ihastunut ja/tai kiinnostunut tutustumaan häneen, jos vaan sieltä päin kiinnostusta löytyy takaspäin. Sitten olen kirjeenvaihtokaverin pongannut ihan extemporee kirjastossa ja tunnistanut saaduista tuntomerkeistä hänet...mennyt hyllyille hänen viereen ja kysynyt, että anteeks mahdatko sinä olla xxxx niminen? Ja kun hän sanoi joo olen, aloin kertomaan kuka olen ja mistä tunnistin. Siitä se suhde sai sitten alkunsa seurustelu eikä vain kirjeenvaihtona enää. Todennäköisesti ei oltas koskaan sovittu tapaamista, mutta sattuma puuttui peliin ja mun utelias suuni ja pääni.

      Sitten olen kysynyt kursseilla yhtä miestä kahville kanssani. Hän lähti ja sama toistui useampana päivänä, käytiin ruokkiksella kahvilla ja syömässä. Jossain kohtaa sovittiin et tutustutaanko seurustelumielessä paremmin? Ja näin alettiin seurustelemaan...

      Sitten oon kysynyt erään treffikaverini kaverin puhelinnumeroa ja tekstannut hälle, saako soittaa terv. xxxx mun nimi. Ja hän vastas joo ja soitin, sovittiin treffit elokuviin. Alettiin kulkee yhdessä, oltiin naimisissakin. Ja viimeisimpään mieheen otin yhteyttä yksityisvietimen kautta täällä suomi 24...aloin vaan juttelmaan niitä näitä ja hän vastaili ja juttu vaan paisui, kummallakin tuntui olevan jatkuva tarve vuorovaikutukseen keskenään. Annoin säpön ja pyysin kirjottaa sinne..no sitten kirjoiteltiin ja puhelinnumero mukaan..soiteltiin päivittäin...aamusta iltaan.. ja nyt olla oltu vuosia jo kimpassa.

      Että kyllä sen mielenkiinnon voi ja kannattaa kertoa miehelle. Jos on miehestä kiinnostunut. :D

      • Sillain voi löytää sen oman rakkaan mussukan, tarttee vaan avata suunsa tai harrastaa muutakin kun yksinpuhelua peilin eessä. :)

        Puhua ja ilmaista mielenkiintonsa herralle.


      • Ja juu kerran ajelin kylillä, kuten meillä päin nuorilla oli tapana ja näin parkissa yhden nuoren miehen, joka oli musta aikoinaan kiinnostunut. Mä en niinkään hänestä, mutta jostain syystä kumminkin pidin tyyppiä ihan jees kaverina.

        Menin hänen juttusille, auton viereen ajamalla oman autoni ja avasin ikkunan ja aloin jutella. Moro mitä kuuluu...ja sit se juttelu jatkui tovin aikaa...lopuksi kysyin, lähdetkö mun kanssa treffeille joskus. Joo voimme lähteäkin ja vieno hymy perään. No tapailtiin pari kertaa, mutta ei se homma edennyt pidemmälle..mut silleen vaan menee juttusille. :)


      • HortenMarket kirjoitti:

        Ja juu kerran ajelin kylillä, kuten meillä päin nuorilla oli tapana ja näin parkissa yhden nuoren miehen, joka oli musta aikoinaan kiinnostunut. Mä en niinkään hänestä, mutta jostain syystä kumminkin pidin tyyppiä ihan jees kaverina.

        Menin hänen juttusille, auton viereen ajamalla oman autoni ja avasin ikkunan ja aloin jutella. Moro mitä kuuluu...ja sit se juttelu jatkui tovin aikaa...lopuksi kysyin, lähdetkö mun kanssa treffeille joskus. Joo voimme lähteäkin ja vieno hymy perään. No tapailtiin pari kertaa, mutta ei se homma edennyt pidemmälle..mut silleen vaan menee juttusille. :)

        Ja kylä mä edelleen toimisin samoin, jos joskus olisi vielä tarvetta johkun mieheen tutustua. Kysysin suoraan kiinnostaisko tavata ja tutustua muhun. :D


      • HortenMarket kirjoitti:

        Ja kylä mä edelleen toimisin samoin, jos joskus olisi vielä tarvetta johkun mieheen tutustua. Kysysin suoraan kiinnostaisko tavata ja tutustua muhun. :D

        Sinähän rohkea olet ja opetat naisille oikeaa asennetta - rohkea rokan syö, vai miten se sanonta menee?

        Mites työpäivä meni ohi?


      • Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

        Ja kylä mä edelleen toimisin samoin, jos joskus olisi vielä tarvetta johkun mieheen tutustua. Kysysin suoraan kiinnostaisko tavata ja tutustua muhun. :D

        Nainen ei halua tavata rumaa miestä. Ehdotin naiselle, jonka kanssa olen jutellut kuukausia, mutta tämäpä epäröi ja vastasi kielteisesti eli ei halua rumaa miestä tavata, vaikka onkin jutellut.
        Se on myös viesti, että täytyy jättää nainen rauhaan, ettei naisen tarvitse kokea ahdistavia hetkiä, jos ruma mies hetken aikaa juttelee, kun ruma mies haluamattaan aiheuttaa naisille ahdistavia hetkiä, vaikkei sellaista halua.
        Ruman miehen kannattaa harrastaa yksinpuhelua itsekseen.

        t. Ruma mies


      • "Onko naisella lompakossa naisen suunnittelema kuva ihannemiehestä, johon nainen ihastuu, vaikkei ole tätä mielikuvissa luotua miestä koskaan nähnyt, mutta nainen vaan odottaa, että tämä ihmemies jonakin päivänä ilmestyy naisen eteen, vaikka siihen menisi kymmeniä vuosia."

        - Mielessä voi olla nk. ihannemies ( niinkun mulla on Morten Harket tyyppinen mies ollut vuosikausia), mutta harvoin kai se niin justiinsa on, etteikö ihan erilainenkin mies voisi vedota naiseen. Ei kai sitä mielikuvitusmiehille eletä, vaan tutustutaan ihmiseen ja tykästytään siihen mitä positiivista miehessä havaitaan ja nän annetaan miehelle tilaisuus olla se unelmien mies, numero yksi. Vaikkei olisikaan se mielikuvien ihannemies...päiväuni.

        Mulla on ainakin ollut hyvin keskenään erilaisia ja eri näköisiä miesystäviä..ehkä nykyinen on lähimpänä sitä ihannemiestyyppiä ulkoisesti monilta osin. :D

        Mutta onko naisilla välttis mitään tietynlaista miestyyppiä?


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Sinähän rohkea olet ja opetat naisille oikeaa asennetta - rohkea rokan syö, vai miten se sanonta menee?

        Mites työpäivä meni ohi?

        No aina voi tulla kuorestaan ulos tai jököttää siellä kuoressa tyytymättömänä, kun mitään ei tapahdu. Mulle se ei riitä eikä kelpaa, ettei mitään tapahdu, joten pistän itse tapahtumaan...jos ei toinen niin minä sitten. Sama se kunhan joku toimii, eikä vaan ihmettele. :)

        Tää pätee kaikkeen mun kanssa, jos jotain pitää saada aikaiseksi niin laitetaan tapahtumaan eikä ihmetellä ikuisuuksia.

        Tein tyngän päivän ja karkasin kotiin ajoissa. No oli muutama tunti extraa siellä pohjalla. :D

        Loma!!!!!! :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ei halua tavata rumaa miestä. Ehdotin naiselle, jonka kanssa olen jutellut kuukausia, mutta tämäpä epäröi ja vastasi kielteisesti eli ei halua rumaa miestä tavata, vaikka onkin jutellut.
        Se on myös viesti, että täytyy jättää nainen rauhaan, ettei naisen tarvitse kokea ahdistavia hetkiä, jos ruma mies hetken aikaa juttelee, kun ruma mies haluamattaan aiheuttaa naisille ahdistavia hetkiä, vaikkei sellaista halua.
        Ruman miehen kannattaa harrastaa yksinpuhelua itsekseen.

        t. Ruma mies

        Anonyymi: "Nainen ei halua tavata rumaa miestä. Ehdotin naiselle, jonka kanssa olen jutellut kuukausia, mutta tämäpä epäröi ja vastasi kielteisesti eli ei halua rumaa miestä tavata, vaikka onkin jutellut. Se on myös viesti, että täytyy jättää nainen rauhaan, ettei naisen tarvitse kokea ahdistavia hetkiä, jos ruma mies hetken aikaa juttelee, kun ruma mies haluamattaan aiheuttaa naisille ahdistavia hetkiä, vaikkei sellaista halua. Ruman miehen kannattaa harrastaa yksinpuhelua itsekseen."

        Itse olin ruma ja kiusattu kahdeksannella luokalla. Olin oudonnäköinen ja oudonoloinen - niinpä minulle sanottiin seuraavaa: "Minä inhoan sinua. Sinussa ei ole mitään kaunista. Sinulla on paholaismaiset korvat. Minä inhoan sinua." Toinen tyttö myönsi rumuuteni ja lisäsi, että on sillä kauniit silmät ja ne onkin tosi kauniit. Mutta siitä huolimatta, että olin tosi ruma niin yksi kasiluokkalainen tyttö tykkäsi minusta, joten kyllä rumillekin miehille saattaa löytyä joku tykkääjä, jos silmät tai sielu on kaunis?

        Kyllä rumillakin on mahdollisuuksia, vaikka ei tietystikään niin paljon kuin kauniilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ei halua tavata rumaa miestä. Ehdotin naiselle, jonka kanssa olen jutellut kuukausia, mutta tämäpä epäröi ja vastasi kielteisesti eli ei halua rumaa miestä tavata, vaikka onkin jutellut.
        Se on myös viesti, että täytyy jättää nainen rauhaan, ettei naisen tarvitse kokea ahdistavia hetkiä, jos ruma mies hetken aikaa juttelee, kun ruma mies haluamattaan aiheuttaa naisille ahdistavia hetkiä, vaikkei sellaista halua.
        Ruman miehen kannattaa harrastaa yksinpuhelua itsekseen.

        t. Ruma mies

        Ootko ajatellut, että et ehkä olekaan kaikille naisille ruma, vaikka joillekin olet? Jospa sinä lannistut vaan nyt turhan herkästi? Ei yksi tai edes tusina naisia vielä saa miestä masennuttaa.

        Ajattele niin, että ahaa en kelvannut tuolle tai tuolle, entäpäs tuolle...ehkäpä olet hurmurien massasta poikkeava, mutta jollekin silti se hurmuri joka kiskasee jalat alta? Kato ei se tarvi liutaa naisia, kun yhden hyvän löytää jolle on kultakimpale... se on siinä. :D


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Anonyymi: "Nainen ei halua tavata rumaa miestä. Ehdotin naiselle, jonka kanssa olen jutellut kuukausia, mutta tämäpä epäröi ja vastasi kielteisesti eli ei halua rumaa miestä tavata, vaikka onkin jutellut. Se on myös viesti, että täytyy jättää nainen rauhaan, ettei naisen tarvitse kokea ahdistavia hetkiä, jos ruma mies hetken aikaa juttelee, kun ruma mies haluamattaan aiheuttaa naisille ahdistavia hetkiä, vaikkei sellaista halua. Ruman miehen kannattaa harrastaa yksinpuhelua itsekseen."

        Itse olin ruma ja kiusattu kahdeksannella luokalla. Olin oudonnäköinen ja oudonoloinen - niinpä minulle sanottiin seuraavaa: "Minä inhoan sinua. Sinussa ei ole mitään kaunista. Sinulla on paholaismaiset korvat. Minä inhoan sinua." Toinen tyttö myönsi rumuuteni ja lisäsi, että on sillä kauniit silmät ja ne onkin tosi kauniit. Mutta siitä huolimatta, että olin tosi ruma niin yksi kasiluokkalainen tyttö tykkäsi minusta, joten kyllä rumillekin miehille saattaa löytyä joku tykkääjä, jos silmät tai sielu on kaunis?

        Kyllä rumillakin on mahdollisuuksia, vaikka ei tietystikään niin paljon kuin kauniilla.

        Rumaksi haukkujat tarttis osata jättää omaan arvoonsa, vaikka tiedän ettei se ole helppoa. On muakin ulkonäöstä arvosteltu lapsena ja teininä. Kyllä se loukkasi, vaikka olinkin urhoollinen ja en näyttänyt sitä kellekkään...hoin vaan itelleni, älä piittaa noista, älä piittaa noista..se on vaan niiden mielipide.

        Kun sitten kumminkin olis olemassa ihmisiä, joille olin tervetullutta seuraa. Keskityin mielummin heihin, kun näihin ilkkujiin. Ja mieli parani oitis. :)


      • HortenMarket kirjoitti:

        Rumaksi haukkujat tarttis osata jättää omaan arvoonsa, vaikka tiedän ettei se ole helppoa. On muakin ulkonäöstä arvosteltu lapsena ja teininä. Kyllä se loukkasi, vaikka olinkin urhoollinen ja en näyttänyt sitä kellekkään...hoin vaan itelleni, älä piittaa noista, älä piittaa noista..se on vaan niiden mielipide.

        Kun sitten kumminkin olis olemassa ihmisiä, joille olin tervetullutta seuraa. Keskityin mielummin heihin, kun näihin ilkkujiin. Ja mieli parani oitis. :)

        Se oma löytyy sieltä missä on tervetullut, eikä sieltä missä auotaan suuta ja päätä. Pidetään pilkkana. :)


      • HortenMarket kirjoitti:

        No aina voi tulla kuorestaan ulos tai jököttää siellä kuoressa tyytymättömänä, kun mitään ei tapahdu. Mulle se ei riitä eikä kelpaa, ettei mitään tapahdu, joten pistän itse tapahtumaan...jos ei toinen niin minä sitten. Sama se kunhan joku toimii, eikä vaan ihmettele. :)

        Tää pätee kaikkeen mun kanssa, jos jotain pitää saada aikaiseksi niin laitetaan tapahtumaan eikä ihmetellä ikuisuuksia.

        Tein tyngän päivän ja karkasin kotiin ajoissa. No oli muutama tunti extraa siellä pohjalla. :D

        Loma!!!!!! :D

        Taidat olla toiminnan mimmejä?

        Onneksi olkoon, jos loma alkoi. Itse tein tänään töitä kello 12 asti, sitten vaihdoin vapaalle, sillä tuntui, että päivätyö yliopistolla oli ohi ja jotain aikaansaatua.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Rumaksi haukkujat tarttis osata jättää omaan arvoonsa, vaikka tiedän ettei se ole helppoa. On muakin ulkonäöstä arvosteltu lapsena ja teininä. Kyllä se loukkasi, vaikka olinkin urhoollinen ja en näyttänyt sitä kellekkään...hoin vaan itelleni, älä piittaa noista, älä piittaa noista..se on vaan niiden mielipide.

        Kun sitten kumminkin olis olemassa ihmisiä, joille olin tervetullutta seuraa. Keskityin mielummin heihin, kun näihin ilkkujiin. Ja mieli parani oitis. :)

        Naiset on haukkujia joskus murkkuikäisenä. Tai silloin ei olla vielä naisia vaan tyttöjä. 20-vuotiaana sama nainen, entinen murkku 8. luokalta, oli ravintolassa ja sanoi, että "Kiusasin tuota miestä koulussa. Minua hävettää. Miten hyvännäköinen." Seurassani oli tuolloin ravintolan parhaimmannäköinen nainen, joka solmi kanssani treffit. Hänelle naiset silloin sanoivat, että seuralaisesi on ravintolan parhaimmannäköinen mies. Seuraavana päivänä kuulin kaverin sanovan toiselle kaverilleni poislähtiessäni, että "on paremmannäköinen kuin eilen ravintolassa". Samana päivänvä Äidin täti sanoi illalla minusta, että "ei ole eläessään nähnyt komeammannäköistä miestä". Siihen sisko ja äiti päivittelivät, että täti oli kiertänyt koko maailman, joten hän oli nähnyt lähes 70 ikään mennessä monta miestä. Jos joku näkee vinksahtaneesti rumaksi niin joku toinen voi virheellisesti nähdä myös toiseen suuntaan sopivassa valaistuksessa. Kauneus on katsojan silmissä?


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Taidat olla toiminnan mimmejä?

        Onneksi olkoon, jos loma alkoi. Itse tein tänään töitä kello 12 asti, sitten vaihdoin vapaalle, sillä tuntui, että päivätyö yliopistolla oli ohi ja jotain aikaansaatua.

        Nojaa, olen ollut hirmu ujo ja arka vielä parikymppisenäkin..mutta siinä mielessä aina rohkea, että oon uskaltanut tehdä asioita mitä itse pidän tärkeinä. Oman maun mukaan oon uskaltanut aina elää..

        On vaan tullut joskus ajatus, että ei jaksa enää vaan pähkiä vaan pitää edetäkin..sitten kun on huomannut että se palkittee, ottaa ohjat omiin käsiin...saa mitä tahtoo kun uskaltaa toimia, niin se rohkeus on sen myötä kasvanut.😋

        Kiitos. Juu miniloma, mutta lomaa se on jokainen vapaapäivä!!😃

        Käväsen kaupassa, palataan taas!!!


      • HortenMarket kirjoitti:

        Nojaa, olen ollut hirmu ujo ja arka vielä parikymppisenäkin..mutta siinä mielessä aina rohkea, että oon uskaltanut tehdä asioita mitä itse pidän tärkeinä. Oman maun mukaan oon uskaltanut aina elää..

        On vaan tullut joskus ajatus, että ei jaksa enää vaan pähkiä vaan pitää edetäkin..sitten kun on huomannut että se palkittee, ottaa ohjat omiin käsiin...saa mitä tahtoo kun uskaltaa toimia, niin se rohkeus on sen myötä kasvanut.😋

        Kiitos. Juu miniloma, mutta lomaa se on jokainen vapaapäivä!!😃

        Käväsen kaupassa, palataan taas!!!

        Käy kaupassa. Sillä ajalla minä juon vajaat puoli litraa viiniä. Pysyn sen viininjuonin poissa täältä, jotta ei tule liian vauhdikkaanoloisia vastauksia. Viini oli hyvää pizzan kanssa.

        Rohkeus sinulla on kannattunut, kun kaksi tytärtä ja mies! :)


      • Anonyymi
        kiva.nähdä kirjoitti:

        Käy kaupassa. Sillä ajalla minä juon vajaat puoli litraa viiniä. Pysyn sen viininjuonin poissa täältä, jotta ei tule liian vauhdikkaanoloisia vastauksia. Viini oli hyvää pizzan kanssa.

        Rohkeus sinulla on kannattunut, kun kaksi tytärtä ja mies! :)

        Ja taas juopottelua!! 😲

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas juopottelua!! 😲

        xLiner

        Ruokaa varten ostin Alkosta eilen 3/4 litran valkoviinipuollon. Avasin eilen ja join noin desin. Tänään meni enemmän ja join sitä pizzan kanssa. Ruokajuoma. Vain kaksi desi on jäljellä. Pitää juoda loppuun, kun alkaa Suomen matsi jääkiekossa illalla. Ei ole juopottelua.


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Käy kaupassa. Sillä ajalla minä juon vajaat puoli litraa viiniä. Pysyn sen viininjuonin poissa täältä, jotta ei tule liian vauhdikkaanoloisia vastauksia. Viini oli hyvää pizzan kanssa.

        Rohkeus sinulla on kannattunut, kun kaksi tytärtä ja mies! :)

        Nyt on pöperöt haettu ja ei tartte huomenna lähteä. Saa köllötellä, ihanaa!😄

        Eikö tuu viinistä yhtään huono olo? Ite en pysty viinejä juomaan. Espanjassahan ne olis halpoja!😋

        Voisinki tehdä pizzaa huomenna. Nam.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Nyt on pöperöt haettu ja ei tartte huomenna lähteä. Saa köllötellä, ihanaa!😄

        Eikö tuu viinistä yhtään huono olo? Ite en pysty viinejä juomaan. Espanjassahan ne olis halpoja!😋

        Voisinki tehdä pizzaa huomenna. Nam.

        "Eikö tuu viinistä yhtään huono olo? Ite en pysty viinejä juomaan. Espanjassahan ne olis halpoja!😋"

        Punaviinistä tulee. En voi juoda punaviiniä edes 1 dl:aa ilman pääsärkyä, mutta hyvästä valkoviinistä ei tule päänsärkyä ellei juo pulloja ja hanki rapulaa.

        "Voisinki tehdä pizzaa huomenna. Nam. "

        Kaveri kävi hakemassa tänään pizzan, kun iskin 10 euroa kouraan. Naapuritalossa on ravintola, josta pizzoja saa. Oli hyvää viinin kanssa. Suunnittelin eilen syöväni kalaa viinin kanssa, mutta pizzaksi meni. Nauti pienestä lomasta pizzan kanssa. :) Ovatko lapset huomenna hoidossa vai ovatko sinun kanssasi kotona?


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        "Eikö tuu viinistä yhtään huono olo? Ite en pysty viinejä juomaan. Espanjassahan ne olis halpoja!😋"

        Punaviinistä tulee. En voi juoda punaviiniä edes 1 dl:aa ilman pääsärkyä, mutta hyvästä valkoviinistä ei tule päänsärkyä ellei juo pulloja ja hanki rapulaa.

        "Voisinki tehdä pizzaa huomenna. Nam. "

        Kaveri kävi hakemassa tänään pizzan, kun iskin 10 euroa kouraan. Naapuritalossa on ravintola, josta pizzoja saa. Oli hyvää viinin kanssa. Suunnittelin eilen syöväni kalaa viinin kanssa, mutta pizzaksi meni. Nauti pienestä lomasta pizzan kanssa. :) Ovatko lapset huomenna hoidossa vai ovatko sinun kanssasi kotona?

        Noniin, desi ei ole hirmusti. Tykkäätkö viinin mausta? Eikö ole aika hapanta? Mulla viinin maku jo tökkää, happamuus sama kun siiderissä.

        Maistuu ummehtuneelle. ☹️

        Kyllä tytöt käväsee muutaman tunnin hoidossa, haluu käydä moikkaamassa kaverit joita ei näe enää loman jälkeen.. hekin menee lomille ja osa heistä siirtyy jo kouluun syksyllä ettei palaa enää hoitoon ja on kiva tapahtumakin. Kysyin kyllä haluuko jäädä kotiin vai mennä hoitoon..tätskyiltäkin käykö osallistua tapahtumaan ja kyllä mielellään. Haen ne ruoan jälkeen. Ja menee myöhemmin hoitoon..3h..☺️

        Nooo tehdään likkojen kanssa pizzaa.😋


      • Anonyymi
        kiva.nähdä kirjoitti:

        Ruokaa varten ostin Alkosta eilen 3/4 litran valkoviinipuollon. Avasin eilen ja join noin desin. Tänään meni enemmän ja join sitä pizzan kanssa. Ruokajuoma. Vain kaksi desi on jäljellä. Pitää juoda loppuun, kun alkaa Suomen matsi jääkiekossa illalla. Ei ole juopottelua.

        Ai jos syö ruokaa samalla kun ryyppää, sitä ei lasketa juopotteluksi.. 🙄 Mulla on ruokajuomina vesi ja piimä.

        xLiner


      • HortenMarket kirjoitti:

        Noniin, desi ei ole hirmusti. Tykkäätkö viinin mausta? Eikö ole aika hapanta? Mulla viinin maku jo tökkää, happamuus sama kun siiderissä.

        Maistuu ummehtuneelle. ☹️

        Kyllä tytöt käväsee muutaman tunnin hoidossa, haluu käydä moikkaamassa kaverit joita ei näe enää loman jälkeen.. hekin menee lomille ja osa heistä siirtyy jo kouluun syksyllä ettei palaa enää hoitoon ja on kiva tapahtumakin. Kysyin kyllä haluuko jäädä kotiin vai mennä hoitoon..tätskyiltäkin käykö osallistua tapahtumaan ja kyllä mielellään. Haen ne ruoan jälkeen. Ja menee myöhemmin hoitoon..3h..☺️

        Nooo tehdään likkojen kanssa pizzaa.😋

        "Tykkäätkö viinin mausta? Eikö ole aika hapanta? Mulla viinin maku jo tökkää, happamuus sama kun siiderissä. "

        Minusta hyvä valkoviini maistuu hyvältä. Merkkejä ei tänne ilmeisesti voi sanoa, mutta kyllä minusta laadukas viini maistuu suussa hyvältä. Eilen avattu pullo säilyi täksi päiväksi hyvin.

        Siiderissäkin on maku eroja. Jotkut ovat halpiksia.


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        "Tykkäätkö viinin mausta? Eikö ole aika hapanta? Mulla viinin maku jo tökkää, happamuus sama kun siiderissä. "

        Minusta hyvä valkoviini maistuu hyvältä. Merkkejä ei tänne ilmeisesti voi sanoa, mutta kyllä minusta laadukas viini maistuu suussa hyvältä. Eilen avattu pullo säilyi täksi päiväksi hyvin.

        Siiderissäkin on maku eroja. Jotkut ovat halpiksia.

        Oon siis tainnut saada niitä huonoja viinejä. Jossain juhlissa olen maistanut viinejä ja saksalaisilla festareilla.

        Se youtu.be on lyhytvalinta linkki...kun ei maalaa sieltä ylhäältä sitä vaan nappaa siitä JAA kohddasta sen linkin. Luulen niin. On useampikin semmonen siellä ketjussa.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Oon siis tainnut saada niitä huonoja viinejä. Jossain juhlissa olen maistanut viinejä ja saksalaisilla festareilla.

        Se youtu.be on lyhytvalinta linkki...kun ei maalaa sieltä ylhäältä sitä vaan nappaa siitä JAA kohddasta sen linkin. Luulen niin. On useampikin semmonen siellä ketjussa.

        "Oon siis tainnut saada niitä huonoja viinejä. Jossain juhlissa olen maistanut viinejä ja saksalaisilla festareilla. "

        Ei juhlissa ja festareilla yleensä huono viinejä tarjoilla. Alkosta ostamani valkoviini on saksalainen ja maksoi alle 8 euroa, joten mahdollisesti siellä saksalaisilla festareilla on ollut tarjolla paremman laatuista paitsi ehkä maultaan. Tämä viinini on makea ja minä ainakin pidän sen mausta. Juhlissa voi olla se, että ne viinit eivät ole ehkä olleet niin makeita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai jos syö ruokaa samalla kun ryyppää, sitä ei lasketa juopotteluksi.. 🙄 Mulla on ruokajuomina vesi ja piimä.

        xLiner

        Jos kaksi kertaa juo vuodessa viiniä alle pullon, kaksi kertaa vajaan lasillisen olutta ja kolme kertaa salmarishotin. Ei tuo voi oikein juoppoteluna pitää. Tänään olin vähän pizzan jälkeen alkoholin vaikutuksen alaisena, sillä join kerralla noin 3 desilitraa viiniä. Kaverikin maistoi pizzan ohessa, joten en juonut pullo yksin.

        Ehkä ravintolassa olisikin hyvä jonkin verran juoda ja hymyillä vähän alkoholia veressä naiselle?


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Jos kaksi kertaa juo vuodessa viiniä alle pullon, kaksi kertaa vajaan lasillisen olutta ja kolme kertaa salmarishotin. Ei tuo voi oikein juoppoteluna pitää. Tänään olin vähän pizzan jälkeen alkoholin vaikutuksen alaisena, sillä join kerralla noin 3 desilitraa viiniä. Kaverikin maistoi pizzan ohessa, joten en juonut pullo yksin.

        Ehkä ravintolassa olisikin hyvä jonkin verran juoda ja hymyillä vähän alkoholia veressä naiselle?

        Olen tainnu jo tällä viikolla juoda sun kahden vuoden kiintiösi, ja eilen enkä tänään ole juonut yhtään alkoholia.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Olen tainnu jo tällä viikolla juoda sun kahden vuoden kiintiösi, ja eilen enkä tänään ole juonut yhtään alkoholia.

        No, toiset juo enemmän. Vastasin vain siihen puheeseen juopottelusta, jota minulla ei ole. Vuonna 2017 en juonut kuin kirkkoviiniä pienistä pikareista. Senkin viinin nautin pienen valkoisen leivän kanssa silloin tällöin, kun satuin kirkkoon eksymään.


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        No, toiset juo enemmän. Vastasin vain siihen puheeseen juopottelusta, jota minulla ei ole. Vuonna 2017 en juonut kuin kirkkoviiniä pienistä pikareista. Senkin viinin nautin pienen valkoisen leivän kanssa silloin tällöin, kun satuin kirkkoon eksymään.

        Tuollaisesta ateriasta mulla taas ei ole kokemusta ensinkään.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Tuollaisesta ateriasta mulla taas ei ole kokemusta ensinkään.

        Et ilmeisesti ole minkään kirkon jäsen? Suomi muuten voitti Ruotsin NHL-pelaajista koostuvan joukkueen lähinnnä SM-liigapelaajilla, joten kaikki on mahdollista. Suomen voitot ja ehkä kristinuskon tarina? Luterilaisessa kirkossa ei käännytetä ehdoolliselta, joten voit kokea ehtoollisen, jos et kerro sitä, että et ole käynyt rippikoulua? Pieni viinipikari ja olematon ohut leipä olisi nautittavana. Tietysti on parempi, että uskoo.


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Et ilmeisesti ole minkään kirkon jäsen? Suomi muuten voitti Ruotsin NHL-pelaajista koostuvan joukkueen lähinnnä SM-liigapelaajilla, joten kaikki on mahdollista. Suomen voitot ja ehkä kristinuskon tarina? Luterilaisessa kirkossa ei käännytetä ehdoolliselta, joten voit kokea ehtoollisen, jos et kerro sitä, että et ole käynyt rippikoulua? Pieni viinipikari ja olematon ohut leipä olisi nautittavana. Tietysti on parempi, että uskoo.

        Juu en oo käynyt edes rippikoulua.

        Yks mun pappikaverini (aika juoppo nainen muuten) kerto, et kun hän oli ekaa kertaa jakamassa ehtoollista, hän oli täyttänytt pikarit piripintaan. Siinä oli mummot vähän rykinyt kun olikin normaalia isompi siemaus otettavana ja "pääpappi" oli todennut ettei koskaan oo menny niin paljon viiniä ehtoollisella :D

        Lätkästä en tiiä mittää.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Juu en oo käynyt edes rippikoulua.

        Yks mun pappikaverini (aika juoppo nainen muuten) kerto, et kun hän oli ekaa kertaa jakamassa ehtoollista, hän oli täyttänytt pikarit piripintaan. Siinä oli mummot vähän rykinyt kun olikin normaalia isompi siemaus otettavana ja "pääpappi" oli todennut ettei koskaan oo menny niin paljon viiniä ehtoollisella :D

        Lätkästä en tiiä mittää.

        No siinä on ollut hörppimistä. Määkään en ole käynyt rippikoulua, kävin kyllä 18 vuotiaana kinkereillä ja yhden ehtoollisleivänkin viinitilkkoineen olen tuolloin jumalanpalveluksessa naukannut.

        Kuiva pyöreä lätkä se leipä ja viini on punaista, ei mitään hyvää ylikäynyttä " mehua"..Mutta eikös ne kuvastakin ruumista ja verta?


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        "Oon siis tainnut saada niitä huonoja viinejä. Jossain juhlissa olen maistanut viinejä ja saksalaisilla festareilla. "

        Ei juhlissa ja festareilla yleensä huono viinejä tarjoilla. Alkosta ostamani valkoviini on saksalainen ja maksoi alle 8 euroa, joten mahdollisesti siellä saksalaisilla festareilla on ollut tarjolla paremman laatuista paitsi ehkä maultaan. Tämä viinini on makea ja minä ainakin pidän sen mausta. Juhlissa voi olla se, että ne viinit eivät ole ehkä olleet niin makeita?

        Minä en ymmärrä alkoholien, viinien laadusta mitään. Siinä sellainen aukko " sivistyksessä" jotta hoksaan vain mausta pidänkö enkö pidä...

        Siellä oli bratwurstia ja valkoviinissä keitettyä hapankaaliakin ja voi sitä krapulaa...olin 2 päivää kipeenä. 🤢🤕

        Söin sitä kaaliakin ihan liikaa...

        Juu ei olleet yhtään makeita, hyvin happamia.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Minä en ymmärrä alkoholien, viinien laadusta mitään. Siinä sellainen aukko " sivistyksessä" jotta hoksaan vain mausta pidänkö enkö pidä...

        Siellä oli bratwurstia ja valkoviinissä keitettyä hapankaaliakin ja voi sitä krapulaa...olin 2 päivää kipeenä. 🤢🤕

        Söin sitä kaaliakin ihan liikaa...

        Juu ei olleet yhtään makeita, hyvin happamia.

        No, on sulla kokemuksia. Milloin olet käynyt Saksassa? Oliko muuten kiva reissu?

        Itse nukuin vähän pommiin ja hoitin asioita. Minäkin päätin jättää tänään työnteon väliin, sillä eilinen Suomen jääkiekko voitto Ruotsista valvoitti ja yöunet taisi jäädä alle 8 tunnin. Sitten ensiviikolla on ahkeraa tekemistä keskiviikkoon asti, joka on työni deadline.


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        No, on sulla kokemuksia. Milloin olet käynyt Saksassa? Oliko muuten kiva reissu?

        Itse nukuin vähän pommiin ja hoitin asioita. Minäkin päätin jättää tänään työnteon väliin, sillä eilinen Suomen jääkiekko voitto Ruotsista valvoitti ja yöunet taisi jäädä alle 8 tunnin. Sitten ensiviikolla on ahkeraa tekemistä keskiviikkoon asti, joka on työni deadline.

        Heh, en ole saksassa käynyt vaan saksalaisissa juhlissa. :D

        Saksalaisteema....hanaolutta, tuppeja, hapankaalia, bratwurstia..jne jne..saksalaista laulantaa. :)

        Sinä se jaksat kiekkoa, mä en katsele koskaan...siinä on taas mulla yksi aukko sivistyksessä. :)


      • HortenMarket kirjoitti:

        No siinä on ollut hörppimistä. Määkään en ole käynyt rippikoulua, kävin kyllä 18 vuotiaana kinkereillä ja yhden ehtoollisleivänkin viinitilkkoineen olen tuolloin jumalanpalveluksessa naukannut.

        Kuiva pyöreä lätkä se leipä ja viini on punaista, ei mitään hyvää ylikäynyttä " mehua"..Mutta eikös ne kuvastakin ruumista ja verta?

        »Kuiva pyöreä lätkä se leipä ja viini on punaista, ei mitään hyvää ylikäynyttä " mehua".»

        Käsittääkseni pastori saa itse valita mitä viiniä ehtoollisella tarjoaa, jotkut tarjoavat jopa alkoholitonta. Yleinen ehtoollisviini on kuulemma Málaga.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        »Kuiva pyöreä lätkä se leipä ja viini on punaista, ei mitään hyvää ylikäynyttä " mehua".»

        Käsittääkseni pastori saa itse valita mitä viiniä ehtoollisella tarjoaa, jotkut tarjoavat jopa alkoholitonta. Yleinen ehtoollisviini on kuulemma Málaga.

        Heh, en tiennyt tuotakaan. :P

        Málaga kuulostaa kyllä ihan hyvälle, mutta onkohan se juuri sitä pahaa? :D


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        »Kuiva pyöreä lätkä se leipä ja viini on punaista, ei mitään hyvää ylikäynyttä " mehua".»

        Käsittääkseni pastori saa itse valita mitä viiniä ehtoollisella tarjoaa, jotkut tarjoavat jopa alkoholitonta. Yleinen ehtoollisviini on kuulemma Málaga.

        Heh, en tiennyt tuotakaan. :P

        Málaga kuulostaa kyllä ihan hyvälle, mutta onkohan se juuri sitä pahaa? :D


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        »Kuiva pyöreä lätkä se leipä ja viini on punaista, ei mitään hyvää ylikäynyttä " mehua".»

        Käsittääkseni pastori saa itse valita mitä viiniä ehtoollisella tarjoaa, jotkut tarjoavat jopa alkoholitonta. Yleinen ehtoollisviini on kuulemma Málaga.

        Heh, en tiennyt tuotakaan. :P

        Málaga kuulostaa kyllä ihan hyvälle, mutta onkohan se juuri sitä pahaa? :D


      • HortenMarket kirjoitti:

        Heh, en tiennyt tuotakaan. :P

        Málaga kuulostaa kyllä ihan hyvälle, mutta onkohan se juuri sitä pahaa? :D

        Oho kolmet, ei enää riitä tuplat. :D


      • HortenMarket kirjoitti:

        Heh, en tiennyt tuotakaan. :P

        Málaga kuulostaa kyllä ihan hyvälle, mutta onkohan se juuri sitä pahaa? :D

        Paha sanoa mausta kun en ole maistanut. Wikin mukaan se on "väkevöity viini".
        itse juon ihan peruspunkkuja, yleensä Chilestä, Espanjasta ta Italiasta.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Heh, en ole saksassa käynyt vaan saksalaisissa juhlissa. :D

        Saksalaisteema....hanaolutta, tuppeja, hapankaalia, bratwurstia..jne jne..saksalaista laulantaa. :)

        Sinä se jaksat kiekkoa, mä en katsele koskaan...siinä on taas mulla yksi aukko sivistyksessä. :)

        Et paljoa menetä, jos et lätkää katso. Vai Suomessa olet käynyt nauttimassa saksalaistyylisesti juhlista.

        Itse tänään teinkin työtä ja siksi en kerinnyt pariin tuntiin nettiin. Kannettavalla työt tulevat mukaan kotiin asti.


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Et paljoa menetä, jos et lätkää katso. Vai Suomessa olet käynyt nauttimassa saksalaistyylisesti juhlista.

        Itse tänään teinkin työtä ja siksi en kerinnyt pariin tuntiin nettiin. Kannettavalla työt tulevat mukaan kotiin asti.

        Juu, olen samaa mieltä. :)

        Kyllä, yksi pieni maalaiskylä jonka nimeä en kerro, koska paljastaisin liikaa samalla itsestäni.

        Sehän on hyvä, että sait tehtyä työtä. Ihan oikein, ei tämä palsta ja netti täältä mihikään karkaa. :)


      • HortenMarket kirjoitti:

        Juu, olen samaa mieltä. :)

        Kyllä, yksi pieni maalaiskylä jonka nimeä en kerro, koska paljastaisin liikaa samalla itsestäni.

        Sehän on hyvä, että sait tehtyä työtä. Ihan oikein, ei tämä palsta ja netti täältä mihikään karkaa. :)

        "Sehän on hyvä, että sait tehtyä työtä. Ihan oikein, ei tämä palsta ja netti täältä mihikään karkaa. :) "

        Olen onnellinen, sillä työ on puolessa välissä tai vähän yli puolenvälin ja aika taulu pitää! :)

        Sinä vietät vapaapäivääsi?


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        "Sehän on hyvä, että sait tehtyä työtä. Ihan oikein, ei tämä palsta ja netti täältä mihikään karkaa. :) "

        Olen onnellinen, sillä työ on puolessa välissä tai vähän yli puolenvälin ja aika taulu pitää! :)

        Sinä vietät vapaapäivääsi?

        Niin ne työt etenee, kun saa edes pala palalta kasaan valmista. :)

        Hyvässä mallissa jo jos yli puolenvälin. Mainiota!!! :D

        Juu vietän, tytötkin viettää...eivät halunneet aamulla enää lähteä mihinkään ja lupasin, että saavat olla kotona. Nukkuivat pitkään ja olis tullut kiiruskin.

        Syötiin äsken ja nyt meen pelaamaan lautapeliä heidän kanssaan. :)

        Palataan taas!!!


      • HortenMarket kirjoitti:

        Niin ne työt etenee, kun saa edes pala palalta kasaan valmista. :)

        Hyvässä mallissa jo jos yli puolenvälin. Mainiota!!! :D

        Juu vietän, tytötkin viettää...eivät halunneet aamulla enää lähteä mihinkään ja lupasin, että saavat olla kotona. Nukkuivat pitkään ja olis tullut kiiruskin.

        Syötiin äsken ja nyt meen pelaamaan lautapeliä heidän kanssaan. :)

        Palataan taas!!!

        "Juu vietän, tytötkin viettää...eivät halunneet aamulla enää lähteä mihinkään ja lupasin, että saavat olla kotona. Nukkuivat pitkään ja olis tullut kiiruskin. "

        Kiva kuulla. Itsekin nousin vähän myöhään. Tänään katsoin päivälllä hauskan elokuvan vuodelta 1971 tai joitain sellaista. Itse en sellaista aikaa muista, joten ihan oli mielenkiintoista katsoa mennyttä aikaa.

        Jokseenkin tuolta ajalta on seuraava hippibiisi ajalta, jonka missasimme liian vielä syntymättöminä. Onkohan tuo rakkauden kesältä 1968?

        https://www.youtube.com/watch?v=7I0vkKy504U


    • Anonyymi

      Sillä ei ole mitään merkitystä, jos nainen tervehtii, kyselee kuulimisia ja lyhyen hetken juttelee kansasi, kun sinut näkee.
      Nainen osoittaa vain huomaavaisuutta, hyväkäytöksellisyyttä ja ystävällisyyttään juttelee, mutta sillä ei ole mitään tekemistä ihastumisten kanssa, kunhan nainen juttelee.
      Mies voi tietenkin kuvitella väärin, että nainen olisi kiinnostunut, mutta se ei pidä paikkaansa.
      Jos alkaa naiselle ensin jutelemaan ja sen jälkeen juttelu jatkuu naisen näkemisen yhteydessä, niin sillä ei ole mitään tekemistä aloitteen tekemisen, kiinnostuksen tai suhteen kanssa.
      Nainen vaan juttelee miehen kanssa, joka on tullut naiselle tutuksi, kuin nainen juttelisi ihan vaan hyvien ystäviensä kanssa sen kummempia.
      Nainen juttelee siinä sivussa miehen kanssa, joka ei häntä kiinnosta, kun odottelee sitä unelmien miestä, joka joskus voi saapua tai olla saapumatta.

    • Anonyymi

      "No entäpä sitten, jos nainen on vaikka kaupan kassalla ja viikon mittaan satoja kohtaamisia miesten kanssa."

      Taas lähdettiin väärällä jalalla liikenteeseen. Antakaa nyt ihan oikeasti niiden aspojen ja muidenkin työtä tekevien ihmisten olla. Eikä kassan olisi mitenkään sopivaa edistää omaa rakkauselämää työajalla vaikka olisi millainen komistus kyseessä. Te vain hidastatte asiointia ja pilaatte työilmapiirin.

      Vapaa-ajalla jos joku nainen jää rannalle ruikuttamaan koska ei saanut suutaan auki niin sitten jää. Siitä voi ottaa opiksi. Sama pätee tietysti miehiin ja muusuihin. Kunhan sitten osataan hyväksyä myös ei. Ja antaa ihmisten tehdä työnsä rauhassa.

      Terveisin nainen.

      • Anonyymi

        Aika sekopäistä puhua muiden ihmisten puolesta.
        Keskity selvittämään omat ajatuksesi ja puhu siitä mitä itse, sinä yksin haluat ja mitä et. Älä niin kuin seisoisit jossain barrikaadeilla mielikuvituskavereittesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sekopäistä puhua muiden ihmisten puolesta.
        Keskity selvittämään omat ajatuksesi ja puhu siitä mitä itse, sinä yksin haluat ja mitä et. Älä niin kuin seisoisit jossain barrikaadeilla mielikuvituskavereittesi kanssa.

        Montako kertaa meidän aspojen pitää se sanoa, että on sopimatonta yrittää iskeä asiakaspalvelijoita, jotka eivät tosiaan siitä tilanteesta pääse mihinkään, pitää vain hymyillä nätisti ja sanoa että jos nyt ei kuitenkaan. Ja asiakaspalvelija, joka yrittää iskeä asiakkaita on tavattoman epäammattimainen! Että semmoset unelmat joissa ihana nuori kassa ihastuu juuri sinuun ja kirjoittaa numeronsa kuittiin kannattaa vaan unohtaa.

        Ja toinen kappale oli oma mielipiteeni. En kannata ajatusta, että lähestyminen olisi aina miesten vastuulla. Ja sitten saa kuunnella naisia joita harmittaa kun se söpö kundi baarissa ei tajunnut tulla iskemään vaikka räpsyteltiin ripsiä sen suuntaan. No mikseivät itse menneet puhumaan sille miehelle? Sietääkin jäädä ilman jos aloitekyky on sillä tasolla.


    • Anonyymi

      "Onko naisella lompakossa naisen suunnittelema kuva ihannemiehestä, johon nainen ihastuu, vaikkei ole tätä mielikuvissa luotua miestä koskaan nähnyt, mutta nainen vaan odottaa, että tämä ihmemies jonakin päivänä ilmestyy naisen eteen, vaikka siihen menisi kymmeniä vuosia."

      Kyllä. Paitsi että kuva ei ole vain naisilla vaan myös miehillä. Eikä se ole lompakossa. Se on sydämessä.

      Hän sanoi että minä olen Hän. Hän tiesi sen heti ensimmäisen juttutuokiomme jälkeen, mutta ei uskaltanut lähestyä minua vielä silloin.

      Hän sanoi että on odottanut Häntä kauan. Menettänyt toivonsa mutta jossain syvällä kuitenkin toivonut, että kohtaisi Hänet.

      Eikä tässä vielä kaikki, sillä jos tilaat kahden tunnin sisällä, saat kaupan päälle rakosuuttimen, mikrokuituliinapakkauksen, lisäosan kärpässienten pilkkomista varten, teleskooppivarren ja neljäsataa pölypussia!

      Nimittäin... hänkin oli juuri sellainen, josta minä olin aina haaveillut. Ei! Ei pelkästään sellainen! Hän oli minun haavekuvani, jonka ihanuuden määrä oli kerrottu kolmella.

      Eikä tässä vielä kaikki. Jos tilaat tänään, saat kaksi kappaletta yhden hinnalla.

      Hän muuttuu ihanammaksi joka päivä.

      Musaa!
      https://m.youtube.com/watch?v=R2CE9MZXnnw

      Trollipeikko

    • Kyllä ilmaisen, hyvinkin selvästi. Mutta silti; mun on täytynyt saada ensin signaali mieheltä, että olen tervetullut juttelemaan ja tekemään aloitteen. Eli miehellä on esim. minut nähdessään heti sellainen ilme, että "JES; toi tuli tänne, toivottavasti tulee juttelemaan mulle". Tai että mies tervehtii minua naama aurinkoisena, sen näköisenä, että olen päivän pelastaja, vain siksi, että satuin moikkaamaan tai huomaamaan, hymyilemään hänelle:) Sitten voin mennä tekemään sen aloitteen tai vastaavan. Jos minua kiinnostava tyyppi taas on naama mytyssä jossain nurkassa, eikä edes moikkaa tai ota katsekontaktia, niin en varmasti lähesty. Mielummin ketä tahansa muuta. Se, että itse on kiinnostunut, mutta pelkää, että se on yksipuolista, lisää kyllä varovaisuutta huomattavasti.

      • Kiitos, tämä varmaan rohkaisee miehiä olematta naama mytyssä jossain nurkassa. Olet oikeassa siinä, että pitää olla katse kontaktia.

        Saako kysyä suunnilleen - minkä ikäinen olet? Riittää syntymävuosikymmenen. Itse olen syntynyt 70-luvulla ja en ole juuri ravintoloissa käynyt - paitsi yliopiston ruokaravintolassa - viime aikoina. Mutta kertomasi toi muistoja mieleen aikaisemmasta.


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Kiitos, tämä varmaan rohkaisee miehiä olematta naama mytyssä jossain nurkassa. Olet oikeassa siinä, että pitää olla katse kontaktia.

        Saako kysyä suunnilleen - minkä ikäinen olet? Riittää syntymävuosikymmenen. Itse olen syntynyt 70-luvulla ja en ole juuri ravintoloissa käynyt - paitsi yliopiston ruokaravintolassa - viime aikoina. Mutta kertomasi toi muistoja mieleen aikaisemmasta.

        Olen nippa nappa viiskymppinen, vielä puolisen vuotta.

        Enpä minäkään siinä mielessä ravintoloissa ole käynyt vuosikymmeniin, mutta uskon, että tämä pätee edelleen. Olen siis ollut tässä nykyisessä suhteessa 25 vuotta. Ja se toimii myös kaverimielessä ja muuhun ihmisten väliseen kanssakäymiseen. Jos vaikka tulee jonnekin juhliin yksin ja haluaa jutella omaa tai toista sukupuolta olevan kanssa, (tietenkin varattuna ilman mitään iskemistarkoitusta), niin kyllähän sitä vastapuolen käyttäytymisen ja katsekontaktin mukaan toimii. Ei tule tuppauduttua, vaikka olisi tuttukin naama, jos toinen on torjuvan oloinen.

        Lisäksi varattuna naisena pitää vähän "haistella" onko mies sitä tyyppiä, joka juttelee naisten kanssa ilman taka-ajatuksia eli ei ymmärrä heti väärin. Suurin osa omasta tuttavapiiristä kun juttelee ihan samalla tavoin, oli toinen mitä sukupuolta tahansa, varattu tai sinkku.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Olen nippa nappa viiskymppinen, vielä puolisen vuotta.

        Enpä minäkään siinä mielessä ravintoloissa ole käynyt vuosikymmeniin, mutta uskon, että tämä pätee edelleen. Olen siis ollut tässä nykyisessä suhteessa 25 vuotta. Ja se toimii myös kaverimielessä ja muuhun ihmisten väliseen kanssakäymiseen. Jos vaikka tulee jonnekin juhliin yksin ja haluaa jutella omaa tai toista sukupuolta olevan kanssa, (tietenkin varattuna ilman mitään iskemistarkoitusta), niin kyllähän sitä vastapuolen käyttäytymisen ja katsekontaktin mukaan toimii. Ei tule tuppauduttua, vaikka olisi tuttukin naama, jos toinen on torjuvan oloinen.

        Lisäksi varattuna naisena pitää vähän "haistella" onko mies sitä tyyppiä, joka juttelee naisten kanssa ilman taka-ajatuksia eli ei ymmärrä heti väärin. Suurin osa omasta tuttavapiiristä kun juttelee ihan samalla tavoin, oli toinen mitä sukupuolta tahansa, varattu tai sinkku.

        Siis nippa nappa ALLE viiskymppinen, huh, meinasi tulla paha virhe:P


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Olen nippa nappa viiskymppinen, vielä puolisen vuotta.

        Enpä minäkään siinä mielessä ravintoloissa ole käynyt vuosikymmeniin, mutta uskon, että tämä pätee edelleen. Olen siis ollut tässä nykyisessä suhteessa 25 vuotta. Ja se toimii myös kaverimielessä ja muuhun ihmisten väliseen kanssakäymiseen. Jos vaikka tulee jonnekin juhliin yksin ja haluaa jutella omaa tai toista sukupuolta olevan kanssa, (tietenkin varattuna ilman mitään iskemistarkoitusta), niin kyllähän sitä vastapuolen käyttäytymisen ja katsekontaktin mukaan toimii. Ei tule tuppauduttua, vaikka olisi tuttukin naama, jos toinen on torjuvan oloinen.

        Lisäksi varattuna naisena pitää vähän "haistella" onko mies sitä tyyppiä, joka juttelee naisten kanssa ilman taka-ajatuksia eli ei ymmärrä heti väärin. Suurin osa omasta tuttavapiiristä kun juttelee ihan samalla tavoin, oli toinen mitä sukupuolta tahansa, varattu tai sinkku.

        Muistelinkin, että joku sinun oloinen oli sanonut syntyneensä 1969, mutta toisaalta joku tekstissä vihjasi, että henkisesti olit nuorempi kuin ikäisesi. En oikein tienyt olitko alle 30-vuotias vai alle 50-vuotias, sillä sain tekstistäsi sen kuvan, että vielä käyt ahkerasti ravintolassa.

        Itse käyn lähinnä yhdessä urheiluravintolassa katsomassa jalkapalloa ja yliopistolla. Siellä yliopistolla tulee juteltua vastakkaisen sukupuolen kanssa. Joskus kun istuutuu niin miettii, että saako sen vastakkaisen sukupuolen henkilön kanssa juteltua. Nykyää myös paljon näkee sormuksista, sillä varatuilla naisilla on kihlasormus tai aviosormus sormessaan. Jutellahan aina voi.

        Toivottavasti et loukkaantunut, kun utelin ikääsi.


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Muistelinkin, että joku sinun oloinen oli sanonut syntyneensä 1969, mutta toisaalta joku tekstissä vihjasi, että henkisesti olit nuorempi kuin ikäisesi. En oikein tienyt olitko alle 30-vuotias vai alle 50-vuotias, sillä sain tekstistäsi sen kuvan, että vielä käyt ahkerasti ravintolassa.

        Itse käyn lähinnä yhdessä urheiluravintolassa katsomassa jalkapalloa ja yliopistolla. Siellä yliopistolla tulee juteltua vastakkaisen sukupuolen kanssa. Joskus kun istuutuu niin miettii, että saako sen vastakkaisen sukupuolen henkilön kanssa juteltua. Nykyää myös paljon näkee sormuksista, sillä varatuilla naisilla on kihlasormus tai aviosormus sormessaan. Jutellahan aina voi.

        Toivottavasti et loukkaantunut, kun utelin ikääsi.

        Juu, en loukkaantunut ja sormukset löytyy täältäkin. En montaa kertaa vuodessa käy ravintoloissa, mutta joskus vielä kumppanin tai harrastus-, työ- tai opiskelukavereiden kanssa iltaa istumassa tai jossain juhlissa. Silloin saatan mennä yksin ensin paikalle, ennen kuin lähimmät kaverit tulevat paikalle. Silloin tulee joskus tuntikin juteltua ventovieraan tai puolitutun miehen tai naisen kanssa. Sukupuolella ei juttuseurassa ole mulle niin väliä. Hauskinta on, että usein löytyy joku linkki ja yhteisiä tuttuja vieraankin ihmisen kanssa, ainakin jos Turussa käyn. Sen verran pienet piirit siellä. Ainakin humanisti-kulttuuri-hörhö-porukoissa:) Mutta nyt täytyy mennä, muihin puuhiin, heippa! Mukavaa iltaa!


    • Anonyymi

      Miksi et vain pyydä naista kahville tai oluelle? Vaatii kyl rohkeutta mutta se kirpaisee vain kerran ja ainahan on mahdollisuus että nainen on myös kiinnostunut ei vain osaa tai uskalla sanoa mitään.... Aikuinen nainen ei naura tai loukkaa. Ainakin saisit selvyyden

      • Anonyymi

        Mä pyysin kerran yhtä naista kahville, jonka kanssa useamman kerran tuli juteltua aina, kun nähtiin, mut sain vaan epäröivän vastauksen, joten selvyys tuli ainakin, ettei nainen mitään vakavampaa halua.

        t. Bumerangi


    • Anonyymi

      Miksi teidän aina pitäisi päästä niitä kassaneitejä TYÖPAIKLLAAN iskemään? Antakaa ihmisten tehdä rauhassa töitään ja etsikää joku muu foorumi iskuyrityksille.

    • Anonyymi

      Menee aika kauan jos antaa miesten tehdä alotteita ja silloin ei koskaan päädy suhteeseen eikä saa perhettä. Olen ottanut onneni omiin käsiin ja tein itse alotteita kunnnes mies löytyi. Miehet on huonoja tekemään alotteita, tekevät kännissä alotteita. miehet kirjoittaa moi mitä kuuluu eikä mitään esittelyä edes. Hohhoijaa , pyysin miestä itse kahville ja olin aktiivisempi osapuoli jotta juttu etenee.

    • Pakkohan se on lopulta ilmaista. :)

      Jotenkin kiemurrella ja pyöriä. Ja kun on vaikea pitää näppejäkään erossa.

      Mies voi sitten sanoa, että hullu, mitä sinä teet?
      Onpahan ainakin saanut reaktion...ja vastapuoli tajuaa, että jotain olis niinku mielessä.

      Ilmaisutapoja on monia.

    • Suosittelen sisarille kehräystä :)

    • Anonyymi

      Olet vain ruma mies jolle naiset eivät tee suoria aloitteita.

      Jos työpaikalla on vaikka nörtähtävä ikisinkku poikamies, ja komea naimisissa oleva perheenisä, ja työpaikalle tulee kaunis parikymppinen harjoitelijatyttö, niin se vain tapahtuu niin, että kun harjoittelija ja perheenisä päätyvät yhtä aikaa kahvitauolle, tyttö antaa käsihoidon vessassa kiitokseksi mukavasti juttutuokiosta.

      Kun nörtti eksyy kahvitauolle yhtäaikaa, puhutaan säästä ja kohtaaminen on kuin toisesta rinnakkaistodellisuudesta, missä mitään sellaista kuin ensimmäisessä tarinassa ei koskaan voi tapahtua.

      • Anonyymi

        Sinä kummassa työpaikassa olet, kun siellä työkaverit kulkevat vessassa kutemassa. Ei tavallisissa työpaikoissa noin käyttäydytä.


    • "No entäpä sitten, jos nainen on vaikka kaupan kassalla ja viikon mittaan satoja kohtaamisia miesten kanssa.
      Joukossa on varmasti kymmeniä miehiä, jotka samalla miettivät, että tuossapa on viehättävä nainen ja osa jopa ihastuu, mutta miten asian viestittää, että nainen tietäisi.
      Mitä jos mies alkaa juttelemaan naiselle, niin liikuttaako se naista millään tavoin."

      Onko teistä kaupan kassatilanne joku "kohtaaminen vastakkaisen sukupuolen kanssa"? En ole ikinä ollut itse asiakaspalvelutyössä, mutta vähän veikkaan, että ne kassalla käyvät asiakkaat menevät aika lailla liukuhihnamaisesti ohi, ja lähinnä voisi kuvitella kassatyöntekijän huomoivan sitä kassakonettaan ja niitä hihnalla olevia ostoksia.

      Miksi joku ihastuisi kaupan kassaan? Siis en tarkoita, etteikö voisi ihastua henkilöön, joka on töissä kaupan kassalla, vaan MIHIN se asiakas sitten oikein ihastuisi, jos ei tunne toista yhtään, on nähnyt tämän vaan siinä kassalla, ja vaihtanut tämän kanssa muutaman sanan tyyliin:
      "Hei. Laitetaanko pakasteet pieneen pussiin?"
      "Ei tarvi, kiitos."
      "Yhdenkäntoista viisikymmentä. Onko S-etukorttia?"
      "Joo. - - - Tää kone ei nyt lue mun S-etukorttia."
      "Joo se on joskus vähän hankala. Kokeilepa uudestaan."
      "No nyt toimii."
      "Kiitos ja hyvää päivänjatkoa."
      "Sitä samaa kiitos."

      Joo, voihan sitä huomata, että kivannäköinen kassa tms. Mutta kuinka syvästi sitä IHASTUISI pelkkään ulkonäköön ja asiakaspalvelupuheeseen? Voihan toki IHAILLA - mutta kuinka pahasti olisi laittanut itsensä likoon? Ja toisaalta miksi se kassa kiinnostuisi vastavuoroisesti tyypistä, josta ei oikeastaan tiedä mitään - koska tuskinpa hän kiinnittäisi edes huomiota toisen ostoskorin sisältöön, ellei nyt jotain tosi kummallista joka kerran osta, kuten moottorisahanteriä ja sata suklaamunaa. Eri asia sitten, herättäisikö tämä romanttista kiinnostusta kuitenkaan.

      "No entäpä, jos nainen huomaakin miehen, johon ihastuu.
      Ilmaiseeko nainen ihastumistaan miehelle millään tavoin, vai istuuko vaan ja yrittää ajatuksen voimalla viestittää, että: hei ihana mies, tee aloite ja pyydä mut vaikka kahville, oon ihastunut sinuun."

      No jos on asiakaspavelussa työtehtävissä, tuskinpa hän alkaa säätää mitään treffejä. Ja vaikea kuvitella, että kaupan kassa - tai kukaan muukaan - tuosta noin vaan yht'äkkiä ihastuisi johonkin täysin sattumanvaraiseen asiakkaaseen, josta ei tiedä mitään. Ei ihmisen ihastuminen yleensä sillä lailla tapahdu. Kuinka moni salamaihastuu johonkin tuntemattomaan ohikulkijaan?

      Mutta noin muuten on tietysti yksilöllistä kuka tekee ihastuneena mitäkin. Itse olen aina tehnyt aloitteen, kun olen ollut edes alustavasti kiinnostunut toisesta, ja varsinkin, jos olen mennyt kunnolla ihastumaan. Paitsi toki sellaisessa tapauksessa en tekisi, jos kohde olisi jollain lailla "mahdoton kohde", esim. jos ihastuisi johonkin varattuun, joka ei selkeästi ole vastavuoroisesti kiinnostunut. Tai ihastuisi vaikka henkilöön, johon olisi jomman kumman osalta jokin ammatillinen suhde.

      • On niitä toisaalta pienempiäkin lähikauppoja, ei kaikki ole mitään isoja marketteja. Kyllä näissä joskus myyjät tulee ihan tutuksikin.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        On niitä toisaalta pienempiäkin lähikauppoja, ei kaikki ole mitään isoja marketteja. Kyllä näissä joskus myyjät tulee ihan tutuksikin.

        Nojoo, onhan se totta. Kyllähän itsekin juttelen meidän lähikaupassa yhden myyjän kanssa joka kerta - tai no en ehkä varsinaisesti juttele, mutta vaihdan pari muutakin sanaa kuin ne kassatilanteeseen liittyvät.


      • Anonyymi

        Voihan sitä joku ihastua kaupan kassaan, mutta missäs sitä kaupan kassaan muualla edes näkisi, kuin kaupan kassalla, kun ei varmana satu hänen työmatkallaan häneen törmäämään ja kaupan kassakin menee yleensä kotiin työpäivän jälkeen.
        Onhan niitä itsepalvelukassoja, ettei tarvi myyjän kanssa olla missään tekemisissä, vaan kylmän koneen kanssa, joka on tulevaisuutta.
        Kaupatkin menee sellaisiksi, että asiakkaalla on tunnus kädessä ja otat hyllyltä tuotteen, niin se laskutetaan tililtäsi ja jos laitat tuotteen takaisin, niin maksu palautuu ja koneet tarkkailevat, kun teet ostoksia, eikä myyjiä ole koko kaupassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä joku ihastua kaupan kassaan, mutta missäs sitä kaupan kassaan muualla edes näkisi, kuin kaupan kassalla, kun ei varmana satu hänen työmatkallaan häneen törmäämään ja kaupan kassakin menee yleensä kotiin työpäivän jälkeen.
        Onhan niitä itsepalvelukassoja, ettei tarvi myyjän kanssa olla missään tekemisissä, vaan kylmän koneen kanssa, joka on tulevaisuutta.
        Kaupatkin menee sellaisiksi, että asiakkaalla on tunnus kädessä ja otat hyllyltä tuotteen, niin se laskutetaan tililtäsi ja jos laitat tuotteen takaisin, niin maksu palautuu ja koneet tarkkailevat, kun teet ostoksia, eikä myyjiä ole koko kaupassa.

        En käsitä tilannetta jossa joku voi ihastua kaupan kassaan.. Itselläni se ihastus vaatii nyt aikuisiällä vähän parempaa tuntemusta toisesta, kuin pelkkää parin sanan vaihtoa ja ulkonäköä.


    • Anonyymi

      Se kumman on tehtävä jonkinlainen aloite riippuu suuresti m.m. kulttuurista, "etnisyydestä", uskonnosta, laeista, osapuolten iästä ja kasvatuksesta, usein yhtenä merkittävänä tekijänä on paikkakunnan väestötiheys. Ihan Suomessa on suuria eroja eri paikkakuntien välillä ja siihen vaikuttaa erityisesti väestötiheys sekä paikalliset tavat. Esim Virossa on kaikkialla todella vahvasti niin että miehen on selvästi osoitettava kiinnostusta ensin ja esim. Briteissä naiset ovat hyvinkin aloitteellisia siitä huolimatta että se on vahvasti uskonnollinen saariryhmä. Sitten on paljon yksilöllisiä eroja, yksi uskoo "jumalaan", toinen uskoo "rakkauteen" ja joku on realisti ja ne joilla on kysyntää ihan kiusaksi asti ovat usein erittäin valikoivia kun taas pullerot helposti saattavat väärinymmärtää ystävällisen hymynkin kutsuksi/kysymykseksi.

      Missä tilanteessa ensihavainto ja ensikontakti sitten tapahtuu, tietenkin siellä missä ihmiset näkevät toisiaan toistuvasti, eli kouluissa, junassa/busseissa, työpaikalla, yms. Se että silmänräpäyksessä tapahtuva ensihavaito ensikontakti johtaa mihinkään pitempään on todella harvinaista, en voi sanoa että mahdotonta mutta erittäin harvinaista, eräänlaisena poikkeuksena on juomalat jonne tietenynlainen väki kerääntyy joko haaveilemaan prinssistä/prinsessasta tai n.s. pikaista varten. Moni ajattelee niin että festareilta ja uimarannoilta yms tilaisuuksista/paikoista voisi löytää silmänräpäyksessä kumppanin mutta Suomessa suurin osa ihmisistä menee niihin(kin) siinä päätarkoituksessa joten otollista "saalista" on niissä niukalti.

      Tuntuu yleisesti siltä että olisi suurta kysyntää/tarvetta "tutustumis"kurssille. Hetken kävi mielessä pelimies-kurssi mutta sehän on ihan järkyttävä ajatuksenakin, pelihenkilö-kurssi ei välttämättä avaudu helposti. Teerenpeli-kurssi voisi olla sopiva. On kyllä kummallsista että tämä kaikkille elollisille kuuluva perimmäinen tehtävä aiheuttaa niin paljon tuskaa/ahdistusta.

    • Anonyymi

      Jos nainen on mitenkään nätti ja sellaisessa työssä missä tapaa miehiä niin saa kuulla niin paljon kaikenlaista että juttuihin turtuu, jollei sitten mies ole todellinen ytmi.

      Yksi nätti kaverinainen kiertää työnsä puolesta aika paljon ja joka paikassa ovat ukot yrittämässä ja ehdottelemassa. Kuulemma aika rasittavaakin välillä.

      • Anonyymi

        Ja päinvastoin, kun nainen on ruma niin hän ei tapaa miehiä eikä kuule turruttavia juttuja. Minäkin valitsen ruokakaupassa aina sen kassan jossa on kaikkein nätein tyttö (siitä huolimatta että siinä on aina eniten asiakkaita jonosssa).


      • Anonyymi

        Entisenä kassana mua kans rasitti ne tyrkylle tulevat miehet. Joskus laitoin sen klapin "kassa suljettu, viereinen kassa" ja lähdin pois kun oli pitkä miesten jono. Ei vaan jaksanut aina kuunnella sitä lässytystä. Onneksi löysin kutsumukseni muualta, ei tarvi enää kuunnella surkeita iskuyrityksiä vaivaantuneesti hymyillen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja päinvastoin, kun nainen on ruma niin hän ei tapaa miehiä eikä kuule turruttavia juttuja. Minäkin valitsen ruokakaupassa aina sen kassan jossa on kaikkein nätein tyttö (siitä huolimatta että siinä on aina eniten asiakkaita jonosssa).

        Miehillä tuo pinnallisuus on kyllä ihan huipussaan ja saa naurettavia piirteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja päinvastoin, kun nainen on ruma niin hän ei tapaa miehiä eikä kuule turruttavia juttuja. Minäkin valitsen ruokakaupassa aina sen kassan jossa on kaikkein nätein tyttö (siitä huolimatta että siinä on aina eniten asiakkaita jonosssa).

        Juu minäkin valitsen sen kassan, jossa on nainen, johon olen ihastunut.
        Yleensä siinä kassalla onkin sitten jonoa.
        Eniten ärsyttää se, kun viereisillä kassoilla, joissa on vanha naimisissa oleva täti, niin ne sieltä huutelee, että täällä on vapaita kassoja, niinkuin mun pitäs siirtyä sinne kassalle, en varmana siirry, kun viimeksi viikko sitten näin kassaneidon, johon olen ihastunut.
        Vielä ärsyttävämpää on, että edessä jonossa on vanhoja ukkeleita, jotka ei ole nuoresta kassaneidosta vähääkään kiinnostuneet, eivät puhu mitään kassaneidolle, vaan tuijottelevat kattoon ja lattiaan.
        Nämä vanhat ukkelit saisivat siirtyä vapaalle, kassalle, jossa vanhat kassatädit ovat, mutta minulle neuvovat, että mene sinä nuori mies tuonne viereiselle vapaalle kassalle.
        No en varmana mene, kun en ole ihastustani viikkoon nähnyt ja menettäisin tämän ainoa mahdollisuuden hänen kanssaan jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entisenä kassana mua kans rasitti ne tyrkylle tulevat miehet. Joskus laitoin sen klapin "kassa suljettu, viereinen kassa" ja lähdin pois kun oli pitkä miesten jono. Ei vaan jaksanut aina kuunnella sitä lässytystä. Onneksi löysin kutsumukseni muualta, ei tarvi enää kuunnella surkeita iskuyrityksiä vaivaantuneesti hymyillen.

        Oot sä kyllä kovasydäminen nainen, kun laitoit sen klapin, viereinen kassa.
        Varmasti moni niistäkin miehistä oli yksinäisiä ja jutteluhetki kanssasi oli heille päivän piristys yksinäisyyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sä kyllä kovasydäminen nainen, kun laitoit sen klapin, viereinen kassa.
        Varmasti moni niistäkin miehistä oli yksinäisiä ja jutteluhetki kanssasi oli heille päivän piristys yksinäisyyteen.

        Oikeasti yksinäinen mies ei seuraa valitse, olisi se vähemmänkin nätti kassatäti kelvannut silloin juttuseuraksi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe