Onko kellään kokemusta kyseisestä paikasta? On vain naisille avoin liikuntapaikka mutta kuitenkin omistaja on mies ja hän pitää siis joitakin tunteja tuolla, hieroo ja vetää PT:tä.
Onko tässä jotakin häikkää vai onko vain sattumaa? Onko omituista että "vain naisille" avoimessa paikassa on mies työntekijänä ja omistajana?
Kuntokeskus Flo Porvoo?
7
1985
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyään omistaja on nainen.
- Anonyymi
Miten tänne saa yhteyttä, kun ei vastata puheluihin, tekstareihin(SMS+WA), spostiin, facebookkiin tai instaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tänne saa yhteyttä, kun ei vastata puheluihin, tekstareihin(SMS WA), spostiin, facebookkiin tai instaan?
Minulla on sama kokemus,ei vastata puheluihin,koskaan ei ole paikalla kun käy,s.postit ei edes mene perille tulee vastaus takaisin et on häiriötä. En enää keksi miten saisin ihmiseen yhteyttä......laskut kyllä löytää luokseni🤔onko jollain jotain tietoa tästä miten saisi kiinni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on sama kokemus,ei vastata puheluihin,koskaan ei ole paikalla kun käy,s.postit ei edes mene perille tulee vastaus takaisin et on häiriötä. En enää keksi miten saisin ihmiseen yhteyttä......laskut kyllä löytää luokseni🤔onko jollain jotain tietoa tästä miten saisi kiinni?
Sama ongelma minulla. Sähköposti ei mene perille eikä puhelimeen vastata. En ole käynyt paikan päällä asiakaspalveluaikaan, olisiko henkilökuntaa silloin paikalla? Hämärältä vaikuttaa! Lasku kilahtaa kyllä sähköpostiin aika keskellä yötä. Ottaa päähän, kun ei saa yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama ongelma minulla. Sähköposti ei mene perille eikä puhelimeen vastata. En ole käynyt paikan päällä asiakaspalveluaikaan, olisiko henkilökuntaa silloin paikalla? Hämärältä vaikuttaa! Lasku kilahtaa kyllä sähköpostiin aika keskellä yötä. Ottaa päähän, kun ei saa yhteyttä.
Minullekin on tullut säännöllisesti tyttären laskut kuukausittain 16.5.2023 saakka, vaikka kuntosalin jäsenyys päättyi lokakuun 2022 lopussa. Sähköposteihin ei enää vastattu syyskuun 2022 jälkeen, eivätkä ne ole menneet enää perille vuoden 2023 alkupuolelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kävin keväällä aukioloaikaan, koska halusin ostaa 10 kerran kortin. Ovi oli auki, asiakkaita paikalla, mutta ei henkilökuntaa. Todella surkeaa asiakaspalvelua.
- Anonyymi
Onko paikka vielä auki, ketään ei näy ja nettisivut poissa? Ovessa ei mitään lappua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3335687- 755163
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484246- 523901
- 433554
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1493304Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv923115Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky192597- 432239
- 492158