Asiakaspalvelu

Käväisin lenkin jälkeen, kun ensin lepäsin ym. Ylitornion Supermarket issa ja pukeudun kuten urheilijat yleensä vapaasti ja sain kassalla kieli pitkällä mullistellaan.Sanoin siitä..mutta oli muka niin ei tietäisi mitään. Asiakaspalveluun kuuluu hymy ja mie pukeudun kuten muissakin kaupunki paikoissa pukeudutaan.Rovaniemellä, Oulussa ja Torniossa. Suomessa on oikeus olla oma itsensä. Jos vaatteet istuu hyvin päällä. Oulussa ja muualla ihmiset ovat rauhassa eikä terrosoida muita Täällä hän tapahtuu tuon tuostakin jotakin. Yksi syksy Olin poiminut marjoja paljon ja puhdistanut niitä myös. Alettiin keksimään, että olen muka autossa ollut. Täällä Jotkut hyppivät kaljapussien kanssa ukkolauman autoon ja yks kertoi, että väkisin oli tullut ja toiset tukkii asunnolle, entinen Akka ja oltiin pidetty selän takana aikamoista peliä.Sopis kattoa mitä siellä tehdään. Olen ollut paljon tanssilattialla ja mulkoilijoilla on työpaikat ja yhdelle oli hyökätty pihalla kimppuun..kaikenlaista. Oulussa ystävällisiä yrittäjiä.

0

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
        Ikävä
        124
        2672
      2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
        Maailman menoa
        466
        2416
      3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
        Ikävä
        98
        1260
      4. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
        Huittinen
        22
        1084
      5. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
        Tornio ja Haaparanta
        14
        1083
      6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
        Ikävä
        45
        959
      7. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        269
        876
      8. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
        Ikävä
        109
        866
      9. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
        Ikävä
        34
        840
      10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
        Työn hakeminen
        35
        812
      Aihe