Käväisin lenkin jälkeen, kun ensin lepäsin ym. Ylitornion Supermarket issa ja pukeudun kuten urheilijat yleensä vapaasti ja sain kassalla kieli pitkällä mullistellaan.Sanoin siitä..mutta oli muka niin ei tietäisi mitään. Asiakaspalveluun kuuluu hymy ja mie pukeudun kuten muissakin kaupunki paikoissa pukeudutaan.Rovaniemellä, Oulussa ja Torniossa. Suomessa on oikeus olla oma itsensä. Jos vaatteet istuu hyvin päällä. Oulussa ja muualla ihmiset ovat rauhassa eikä terrosoida muita Täällä hän tapahtuu tuon tuostakin jotakin. Yksi syksy Olin poiminut marjoja paljon ja puhdistanut niitä myös. Alettiin keksimään, että olen muka autossa ollut. Täällä Jotkut hyppivät kaljapussien kanssa ukkolauman autoon ja yks kertoi, että väkisin oli tullut ja toiset tukkii asunnolle, entinen Akka ja oltiin pidetty selän takana aikamoista peliä.Sopis kattoa mitä siellä tehdään. Olen ollut paljon tanssilattialla ja mulkoilijoilla on työpaikat ja yhdelle oli hyökätty pihalla kimppuun..kaikenlaista. Oulussa ystävällisiä yrittäjiä.
Asiakaspalvelu
0
128
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 635154
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai554606Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1234559Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3161854- 851503
- 911472
- 2351360
- 3201073
- 200961
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.51883