Käväisin lenkin jälkeen, kun ensin lepäsin ym. Ylitornion Supermarket issa ja pukeudun kuten urheilijat yleensä vapaasti ja sain kassalla kieli pitkällä mullistellaan.Sanoin siitä..mutta oli muka niin ei tietäisi mitään. Asiakaspalveluun kuuluu hymy ja mie pukeudun kuten muissakin kaupunki paikoissa pukeudutaan.Rovaniemellä, Oulussa ja Torniossa. Suomessa on oikeus olla oma itsensä. Jos vaatteet istuu hyvin päällä. Oulussa ja muualla ihmiset ovat rauhassa eikä terrosoida muita Täällä hän tapahtuu tuon tuostakin jotakin. Yksi syksy Olin poiminut marjoja paljon ja puhdistanut niitä myös. Alettiin keksimään, että olen muka autossa ollut. Täällä Jotkut hyppivät kaljapussien kanssa ukkolauman autoon ja yks kertoi, että väkisin oli tullut ja toiset tukkii asunnolle, entinen Akka ja oltiin pidetty selän takana aikamoista peliä.Sopis kattoa mitä siellä tehdään. Olen ollut paljon tanssilattialla ja mulkoilijoilla on työpaikat ja yhdelle oli hyökätty pihalla kimppuun..kaikenlaista. Oulussa ystävällisiä yrittäjiä.
Asiakaspalvelu
0
107
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947733- 374097
- 483660
- 2503226
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402752Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as402735Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212704- 462633
- 1402598
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292559