Aloitan työt uudessa työpaikassa kesäkuussa, jonka takia minulle tulee 1,5 kuukauden pituinen palkaton ajanjakso. Olen siis aivan tuloton koko kesäkuun ajan ja saan ensimmäisen palkan uudessa työpaikassa vasta heinäkuun puolessa välissä (kesäkuun ajalta maksettu palkka), joka tarkoittaa sitä että joudun maksamaan vuokraa sekä pakollisia laskuja, vaikka minulla ei varsinaisesti ole mitään mistä maksaa.
Asun yksin ja minulla on hieman säästöjä. Mietinkin, että voisinko mahdollisesti saada kesäkuulle toimeentulotukea? En ole oikeutettu muihin tukiin tällä hetkellä ja olen ymmärtänyt, että toimeentulotukea voitaisiin mahdollisesti myöntää vastaavanlaisessa tilanteessa.
Kiitos jo etukäteen vastaajille!
Tuloton kuukausi - toimeentulotuki?
3
128
Vastaukset
- Anonyymi
No mieti nyt ihan itse saatko sellaiselta kuukaudelta sossurahoja jolloin olet töissä. Helvetin vatipäät. Kai nyt aikuisella ihmisellä on muutama lantti jemmassa juuri tällaisia tilanteita varten? Ylläripylläri sossuyhteiskunta on saanut aikaiseksi sen että ihan vittu kaikki pitäisi saada hoidettua yhteiskunnan piikkiin. Onnea vaan Suomi, tässä on tulevaisuutemme.
- Anonyymi
"Asun yksin ja minulla on hieman säästöjä."
Niin, mietipä itse. Sinähän saat kesäkuun palkan sitten heinäkuussa. Riittääkö säästösi elämiseen sinne asti? - Anonyymi
Maksa vuokra säästöillä. Pyydä kesäkuussa lankeaville laskuille myöhempää maksuaikaa. Elä säästäväisesti palkkapäivään saakka ja käytä luottokorttia välttämättömiin menoihin. Jos se ei riitä, käy pankissasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061