Aloitan työt uudessa työpaikassa kesäkuussa, jonka takia minulle tulee 1,5 kuukauden pituinen palkaton ajanjakso. Olen siis aivan tuloton koko kesäkuun ajan ja saan ensimmäisen palkan uudessa työpaikassa vasta heinäkuun puolessa välissä (kesäkuun ajalta maksettu palkka), joka tarkoittaa sitä että joudun maksamaan vuokraa sekä pakollisia laskuja, vaikka minulla ei varsinaisesti ole mitään mistä maksaa.
Asun yksin ja minulla on hieman säästöjä. Mietinkin, että voisinko mahdollisesti saada kesäkuulle toimeentulotukea? En ole oikeutettu muihin tukiin tällä hetkellä ja olen ymmärtänyt, että toimeentulotukea voitaisiin mahdollisesti myöntää vastaavanlaisessa tilanteessa.
Kiitos jo etukäteen vastaajille!
Tuloton kuukausi - toimeentulotuki?
3
68
Vastaukset
- Anonyymi
No mieti nyt ihan itse saatko sellaiselta kuukaudelta sossurahoja jolloin olet töissä. Helvetin vatipäät. Kai nyt aikuisella ihmisellä on muutama lantti jemmassa juuri tällaisia tilanteita varten? Ylläripylläri sossuyhteiskunta on saanut aikaiseksi sen että ihan vittu kaikki pitäisi saada hoidettua yhteiskunnan piikkiin. Onnea vaan Suomi, tässä on tulevaisuutemme.
- Anonyymi
"Asun yksin ja minulla on hieman säästöjä."
Niin, mietipä itse. Sinähän saat kesäkuun palkan sitten heinäkuussa. Riittääkö säästösi elämiseen sinne asti? - Anonyymi
Maksa vuokra säästöillä. Pyydä kesäkuussa lankeaville laskuille myöhempää maksuaikaa. Elä säästäväisesti palkkapäivään saakka ja käytä luottokorttia välttämättömiin menoihin. Jos se ei riitä, käy pankissasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086