Aiotteko äänestää?
EU-vaalit.
55
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Äänestin lauantaina. Vaalikahvit on jo juotu kera korvapuustin.
Kyllä. Hakkaraisen Teuvo panemaan Euroopan asiat järjestykseen.
- Anonyymi
Persuja äänestin, eihän tässä muuta vaihtoehtoa ole, koska kaikki muut ajavat euroopan täyttämistä matuilla.
Miksi äänestää puoluetta mikä on joka käänteessä oppositiossa?
Ennemmin voisi äänestää vaikka kommunisteja (joka ei ole sekään vaihtoehto).- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Miksi äänestää puoluetta mikä on joka käänteessä oppositiossa?
Ennemmin voisi äänestää vaikka kommunisteja (joka ei ole sekään vaihtoehto).Tai mölyoikeiston merkonomeja.
- Anonyymi
Äänestetty on...
Toisena päivänä..
Ei ollut ruuhkaa....🤗👍T:Elluhallo..- Anonyymi
Miten niin...
Tässä ehkä tyhmiä kyselen...🤗😬T:Elluhallo Anonyymi kirjoitti:
Miten niin...
Tässä ehkä tyhmiä kyselen...🤗😬T:ElluhalloNo teit emoji-etikettivirheen ( keksin kyseisen sanahirviön just nyt) sulla on kaksi pikkukättä ja yksi iso peukkukäsi.. 😄
- Anonyymi
Äänestin kanssa jo alkuviikosta.
-flowersreally- Äänestin jo ensimmäisen ennakkoäänestyspäivänä. Ääni taisi mennä ehkä hukkaan, sillä äänenstin KD:ta, jolle pitäisi olla ilmeisesti vuoden 2009 runsas 30 prosenttia äänestysaktiivisuus, että ehdokas menisi taas läpi. Alhainen äänestysaktiivisuus suosii erityisesti Kokoomusta, jonka äänestäjät ovat kuulema kaikkein eniten aktiivisia.
Kokoomuksen ehdokkaat on jotain rattijuoppoja ja surmanajajia. Kyllä ei voi aktiivinen ihminen sellaisia äänestää.
scrg kirjoitti:
Kokoomuksen ehdokkaat on jotain rattijuoppoja ja surmanajajia. Kyllä ei voi aktiivinen ihminen sellaisia äänestää.
Kyllä televisiotietojen mukaan juuri kokoomuksen äänestäjät ovat aktiivisia. Sen takia EU-vaaleissa Kokoomus on vaaleissa suurin puolue.
kiva.nähdä kirjoitti:
Kyllä televisiotietojen mukaan juuri kokoomuksen äänestäjät ovat aktiivisia. Sen takia EU-vaaleissa Kokoomus on vaaleissa suurin puolue.
Kokoomus varsin todennäköisesti saa joka tapauksessa 3 meppiä. Siinä on sitten melkoinen ero onko kolmen joukossa Sirpa Pietikäinen vai Eija-Riitta Korhola.
Mutta mä kyllä luotan, että Hakkaraisen Teuvo tulee saamaan aikaan huikean ryntäyksen äänestyspaikoille sunnuntaina.
- Anonyymi
Kävinjo 15.5.2019 äänestämässä.
Suosittelen äänestämään Perussuomalaisia ja syyt miksi äänestää perussuomalaisia lyötyvät youtube videoiden linkeistä.
https://youtu.be/4N4V6OvJfy8
https://youtu.be/rG6jBT18YOE
https://youtu.be/Y4cfVoUO5FQ- Anonyymi
Oot sä aivopesty idiootti. Teille tyhmille on perussuomalaiset luotu. Uus natseja nekin oon piilo puvussa. Natsia kaikkia köyhiä, vähän osasia vastaan, ovat myyneet sielunsa. Vaikka olet Suomalainen ei ne susta välitä. Niitten takana seisoo suurempia järjestöjä. Tollanen draama luodaan vaan hämäykseksi. Monelta puuttuu oikea omilla aivoilla ajattellu sen olisi pitänyt olla aine koulussa.
Käyn äänestämässä Teuvo Hakkaraista vastalauseena Suomen vaalijärjestelmälle, jossa osan kansan ääniä ei huomioida.
Wwuwuw kirjoitti:
Mä olenkin ihmetellyt, että ketkä ihmeen idiootit sitäkin äänestää..
Mutta täällähän te..🙄Jos muut kusevat minun muroihini, miten oletat siihen minun vastaavan?
- Anonyymi
Vihertäjä kirjoitti:
Jos muut kusevat minun muroihini, miten oletat siihen minun vastaavan?
Sä näköjään syöt ne murot.
-flowersreally- Anonyymi kirjoitti:
Sä näköjään syöt ne murot.
-flowersreally-Minusta on nimittäin tullut tämän palstan Domino. Tästä lähtien tottelette nimeä Valtias.
- Anonyymi
Vihertäjä kirjoitti:
Minusta on nimittäin tullut tämän palstan Domino. Tästä lähtien tottelette nimeä Valtias.
*tökkää hra Dominon kumoon*
-flowers- Anonyymi kirjoitti:
-flowers-Herra Dominoa moinen vain kutittaa. Onko täällä tumia tyttöjä?
Valtias696 kirjoitti:
Herra Dominoa moinen vain kutittaa. Onko täällä tumia tyttöjä?
*tuhmia
Piiskalla on hieman vaikea kirjoittaa.Anonyymi kirjoitti:
-flowers-Siinähän niitä menee samalla koko jono persupalikoita kumoon.. 👍
Valtias696 kirjoitti:
Herra Dominoa moinen vain kutittaa. Onko täällä tumia tyttöjä?
Tummia tyttöjä tarkoitit.
- Anonyymi
Valtias696 kirjoitti:
*tuhmia
Piiskalla on hieman vaikea kirjoittaa.Oletko sä nyt muuttunut homehtuneesta mädäntyneeksi?
-flowersreally- - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Siinähän niitä menee samalla koko jono persupalikoita kumoon.. 👍
Persupalikat. Hihi.
-flowers- Anonyymi kirjoitti:
Oletko sä nyt muuttunut homehtuneesta mädäntyneeksi?
-flowersreally-Olin aiemmin zombi. Nyt olen sadomasokismizombi ☻
- Anonyymi
Valtias696 kirjoitti:
Olin aiemmin zombi. Nyt olen sadomasokismizombi ☻
Selvä.
-flowers-
- Anonyymi
Hakkarainen ei ole Kakkarainen eikä edes Papparainen.
144 ja Teukka Eu-parlamenttiin.- Anonyymi
Muutama tuttava äänesti Hakkaraista eduskuntavaaleissa, ja eikun ääni antamaan myös eurovaaleissa samalle ukolle.
- Anonyymi
154 eli persulle meni ääni juuri noiden idioottimaisten vihervassareitten takia.
- Anonyymi
Hakkaraista äänestin, koska se on hyvä äijä!
- Anonyymi
Kyllä jo persuslaisten Kummelia matkivat mainokset alkavat ärsyttämään. Mitähän jästipäät kuvittelevat että vaikka kaikki Suomen edustajat, eli 13 edustajaa 751:stä, olisivat persuslaisia niin pystyisivät tekemään.
Oikein kahvinkeittimistä ja saunapalvista valitetaan kun ei muuta keksitä, voi zeesus. - Anonyymi
Juu-u. Menen sunnuntaina. Tää ei olekaan ihan niin simppeli juttu kuin eduskuntavaalit..
xLiner- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mitä meinaat?
Vaalikone piipitti mulle kepua 🤪
xL Anonyymi kirjoitti:
xLAaa...Kepu pettää jo vaalikoneitakin? On ne vaan vaan semmosia vatuloijia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLJuntti!
Jahans, ranskassa ilotulittivat:
https://www.francetvinfo.fr/france/auvergne-rhone-alpes/rhone/lyon/au-moins-six-personnes-blessees-dans-une-explosion-a-lyon_3458625.html
Tyhmät nationalistit ei olisi sitäkään sallineet:
https://edition.cnn.com/2019/05/22/europe/jean-claude-juncker-interview-european-elections-intl/index.html
Kiitos merkelin niita riittänee jatkossakin:
https://www.dw.com/en/history-will-prove-merkel-right-on-refugees-eus-juncker/a-48855736Aion käydä vasta sunnuntaina äänestämässä. On vieläkin hieman auki puolue ja ehdokas.
- Anonyymi
Taitaa olla liian kallista äänestäminen kun kengänpohjat kuluvat jos käy äänestämässä.... eikä ole kuitenkaan edes kirjoja joissa on asioita luettavana, kirjoja joissa on asioita, asiakirjojakaan luettavana jonottaessa omaa vuoroa kuten kirjastossa on kirjoja ja kirjoissa on asioita.
- Anonyymi
Ennakkoon tuli äänensä annettua ja sietämään pystyy nykyisin vain yhden puolueen edustajia ja se on PS.
Kaikki muut edustavat mätädemokraattista maan-ja kansanpetosta. Pohja-arvo Antin demarit johtaa, vihreät ja vassarit ripirinnan samaa uskontokuntaa.
Suomi on kaikkea muuta kuin demokratian mallimaa, sama koskee oikeuslaitostamme, sekin on liitetty osaksi islamia :/ - Anonyymi
Jos kaipaat turvaa ja omien kansalaisten edunvalvontaa niin persujen suomineito paras vaihtoehto. Lapsemme tarvitsevat turvallisia päättäjiä ja päätöksentekijöitä. Ei terroristien maahan tuottajia.
- Anonyymi
Tottamooses ja persujen suomineito saa äänen!
- Anonyymi
Ei "jaksa" lähteä (ulos). Suuresti ihmettelen miksi ei vieläkään voi antaa ääntä tietokoneella kotoa. Mistä kiikastaa. Saisi vaalipäivä olla arkena niin asia hoituisi kätevästi töistä kotiin tullessa. Sekin tökki kun vieläkään ei ole saatuu lakia että jos esim. joku pääsee eduskuntaan niin hän ei saisi loikata toiseen puolueeseen.
Tulevaisuudessa on varmaan noin. Yhdessä paikalla äänestämisen kanssa.
Tosin turvallisuussyistä pidän jälkimmäistä keinoa parempana.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17012945
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454810Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211969Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1121715Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481