Toto & Totoro

Miss Clarice Whitebread-Hamilton istui japanilaisella bidé-vessanpöntöllä Tokiolaisen luksushotellin yökerhon vessassa ja pyyhki nenäänsä käsivarteen, sillä hänellä ei ollut nenäliinoja käsilaukussaan. Lapsuusmuistoista kirpein oli ollut Coca-Colaa juodessa väärään aikaan kerrottu vitsi, ja kaikki juotu oli purskahtanut sieraimista pöydälle. Nyt tilanne oli samankaltainen.

Pesukone touhusi hänen takapuolensa alla, eikä mihinkään tarvinnut itse koskea. Seura WC:n ulkopuolella oli niin pöyristyttyvän tylsää, että hän liikehti lentokentän ja vuoteen väliä voimatta ajatella muuta, silti Cokis hänen sieraimissaan väitti muuta. Se oli kovaa vauhtia vetämässä rättejä kasaan ja juoksemassa yöhön. Se oli sellainen juttu, että kopina vain kuului, eikä mitään rajaa millään.

Kotilaitumilla hänen hevosensa käyskentelivät aamukasteessa. Nummet vihersivät ja vaahteroiden ja tammenlehvien tuoksu oli läpitunkeva. Sarastus. Se loimotti pilviverhon takaa viipyilevänä kuin hyvä viini. Se ei iskenyt tajuntaan heti, vaan pilkahteli, häivähteli ja ounasteli. Clarice nojasi kaukaiseen kylmään kivimuuriin, ja oli hetken poissa.

Clarice, hän oli kotona, sillä hän oli omaan hetkensä herännyt, havahtunut pois unesta tänne, jossa häntä ei ollut, vaan kaikki muu oli - vahvana, hauraana, mitä tahansa, mutta läsnä, ja hän vain viileänä vartalona vasten ikivanhaa kivimuuria, joka rajasi toden ja epätoden toisistaan, erotti erottamattomat, halkaisi kasteisen nummen, sen avaten tieksi hiljaa astella.

(Hihitystä)

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen äärimmäisen skeptinen noiden automaatio vessojen suhteen. En uskoisi kallisarvoisen anukseni puhdistusta koneen varaan.

• Mjoo

Siis mä rekryalttiina asfalttimiehenä näkisin edessäni tollasen härpäkkeen, niin vittu kusisin lattialle.

(Naurua)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe