Nappaa mut joskus matkaasi kun lähdet kotiin. Ettei sun tarvitse olla siellä yksin..
Tiedän ettei musta ota aina selvää, en vain voi näyttää tunteitani kaikkien nähden. Tykkään susta kuitenkin tosi paljon, toivottavasti tiedät sen. Ja vaikka tämä jääkin varmaan tällaiseksi epämääräiseksi, olet ihana.
Sinä mies!
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ai panun vai?
- Anonyymi
Tule mua vastaan. Ei muut kaikkea näe. Vien sut sen jälkeen pois uteliaiden katseiden edestä.
Haluan että tiedän enemmän.- Anonyymi
Ehkä tulenkin vastaan. Veisitkin, ottaisit lähellesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tulenkin vastaan. Veisitkin, ottaisit lähellesi.
Ottaisin mielelläni, mutta epämääräisyys estää sen.
- Anonyymi
Mun epämääräisyys? Ehkä niin.
Ollaanhan usein vastakkain, tosin jutellaan vaan jotain merkityksetöntä. Kaikesta huolimatta, olet tärkeä mulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun epämääräisyys? Ehkä niin.
Ollaanhan usein vastakkain, tosin jutellaan vaan jotain merkityksetöntä. Kaikesta huolimatta, olet tärkeä mulle.Katseessa ei ole onneksi mitään merkityksetöntä. Vielä kun ojentaisit kädelläsi jotain merkityksellistä...
- Anonyymi
Ketä mies ja missä nähdään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780