Miten voikaan toinen olla noin ihana. Tollainen mussukka jota voisi vaan rutistaa ja suukottaa. Eihän niin voi noin vaan tehdä, luulen kuitenkin ettet kieltäisi.
Katseesi on lämpöinen
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin T mies on ihana.
- Anonyymi
Ja M mies.
- Anonyymi
Täällä m-mies ja työpaikkakin löytyy. Osuisikohan muut tunnisteet? Vantaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä m-mies ja työpaikkakin löytyy. Osuisikohan muut tunnisteet? Vantaa?
Vantaa ei osu :(
- Anonyymi
Tampere tai Helsinki 👌
- Anonyymi
Kenelle menee ja keneltä?
- Anonyymi
Oot sä vieläkin vaan ihana ja katseesi täynnä lämpöä aina kun nähdään. Tänään ei tosin nähty. Suukottaisin sua jos saisin.
- Anonyymi
Ei taida tämäkään trolli kyetä laittamaan tunnisteita.
- Anonyymi
Kannattaa olla käymättä ihmisten ilmoilla niin ei synny saavuttamattomiin sopimattomia tunteita. Kuten nyt tämäkin.
- Anonyymi
Ei töissä tuollaisia tunteita ole, koska töissä ollaan töissä.
Ne kuuluvat vapaa-aikaan, jos et ihastustasi vapaa-ajalla pääse tapaamaan, niin se on voi, voi. - Anonyymi
Tunteita on vaikka ei haluaisi olevan. Alkavat haitata työntekoa. Aion kääntää katseeni pois.
- Anonyymi
Tulen sun syliin huomenna jos olet mun ihana mies ihastus.
- Anonyymi
Yks nainen sais kyllä hypätä syliini.. On niin ankeeta tää elämä ilman häntä. *huokaus* 🐆
- Anonyymi
Niinpä 🦏
- Anonyymi
Mies, halusin sua eilen lujaa. Onneksi ei nyt muutamaan viikkoon nähdä, niin ehdin vähän viilentyä!
- Anonyymi
Et tosiaankaan kieltäisi. Samalla mitalla saisit takaisin. 😁
- Anonyymi
Koska Mä saan? 👩🏻🔬
Ja keneltä XD
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862