Miten olisi oma elämä?

Anonyymi

Muutama syrjäytynyt yksilö kirjoittelee palstalle samoja juttujaan vuodesta toiseen. Jutuissa ei muutu edes sanajärjestys.

Olisiko aika kokeilla oikeaa elämää ennenkuin arkun kansi naulataan lopullisesti kiinni? Elämä on parasta elettynä.

31

<50

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet seurannut niiden juttuja vuodesta toiseen?

• Anonyymi

"Olet seurannut meidän juttuja vuodesta toiseen?"

On vilkaistu palstalle vuosien varrellla silloin tällöin, joten juttunne ovat tuttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Olet seurannut meidän juttuja vuodesta toiseen?"

On vilkaistu palstalle vuosien varrellla silloin tällöin, joten juttunne ovat tuttuja.

En ole ollut täällä vuodesta toiseen saati kirjoittanut samoja juttuja, joten älä minua sotke tähn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ollut täällä vuodesta toiseen saati kirjoittanut samoja juttuja, joten älä minua sotke tähn.

Ööööö.....jos et ole ollut täällä vuodesta toiseen niin miten ihmeessä tiedät että "muutama syrjäytynyt yksilö kirjoittelee palstalle samoja juttujaan vuodesta toiseen". Tiedät jopa että "jutuissa ei muutu edes sanajärjestys".
        Olisikohan sinun aika kokeilla oikeaa elämää.
        PS. Taisit niin sanotusti jäädä kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööööö.....jos et ole ollut täällä vuodesta toiseen niin miten ihmeessä tiedät että "muutama syrjäytynyt yksilö kirjoittelee palstalle samoja juttujaan vuodesta toiseen". Tiedät jopa että "jutuissa ei muutu edes sanajärjestys".
        Olisikohan sinun aika kokeilla oikeaa elämää.
        PS. Taisit niin sanotusti jäädä kiinni.

Luetko vähän huolimattomasti? Luepa nyt oikein ajatuksella noi kaikki viestit, että kuka vastas ja mitä kenelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luetko vähän huolimattomasti? Luepa nyt oikein ajatuksella noi kaikki viestit, että kuka vastas ja mitä kenelle.

Vastasin aloitukseen, muiden kirjoittelut paljoa kiinnosta. "Ongelmaahan" ei olisi jos olisit kirjoittanut että "Vuosia tätä palstaa aktiivisesti seuranneena totean että (jne.)

• Anonyymi

Moni varmaan elääkin.. eikai ne sulje pois toisiaan, oikea elämä ja palstailu?

• Anonyymi

Ulkoilu ja toisten ihmisten kanssa puhuminen on hyvää mistä itse pidän, tuntemattomienkin ihmisten kanssa voi jutella heidän mielipiteistään.

Jos en ole loukkaantunut jotenkin jotta en pysty liikkumaan.

• Anonyymi

Tämähän on samojen tyyppien satukerho. Samat naamat päivästä toiseen löpöttelemässä toistensa yli, ei nämä täältä tule mihinkään lähtemään, vaikka niin kovin vakuuttelevat että on vilkas elämä palstan ulkopuolella.

• Anonyymi

Onko vaimosi nimi siis Satu, joka kertoo lastensatuja itsellesi?

En usko tuota juttua... ajan vietettähän palstat ovat muun elämän ohella... mutta niin joillekin palstat voivat olla oikeaa elämääkin.

• Onhan se oma elämä. Työ-ja perhe-elämän ohessa. 😽

Tarviiko jotain muutakin elämää sitten olla?

• Anonyymi

Vanhojen juoppo-äijienkin kanssa joskus voi jutella elämän asioista maailmalla.

Itsellä on nyt tiedossa jotain motskari-juttukorjauksia kesäksi, taustapeilien asennusta ja muuta sellaista... Mersedes-Bensiinin syöjää ei ole nyt huollossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Vanhojen juoppo-äijienkin kanssa joskus voi jutella elämän asioista maailmalla.

Itsellä on nyt tiedossa jotain motskari-juttukorjauksia kesäksi, taustapeilien asennusta ja muuta sellaista... Mersedes-Bensiinin syöjää ei ole nyt huollossa.

Voi kai periaatteessa kenen kanssa vaan, kenen kanssa lyö jutuksi. Hirmu usein joku ventovieras rupee juttusille kaupassa tms., enkä mä siitä pahastu. Juttelen takas. 😃

Kiva, et ihmiset juttelee...ei semmoset harmita. Enempikin vakio härpättäjät, joiden härpätykset on ihan sitkoa kuultavaa.

• Anonyymi

Jaa vento-vieras sillä tavalla... mutta niin kun jos jotenkin tietää ihmisen mikä on, silloin erilaista tietystikin juttelukin :D

Rento-Pentti sairaalasta jos tulee höpöttämään, :D

• Anonyymi

Joskus itselläni oli suunnitelmia karata sairaalastakin, ikkunasta katsoin ulos: liian korkeaa hypätä, mutta tuollainen liittyi.. lääkärien antamiin lääkkeisiin harhat, silloin olin aika pahasti loukkaantunut ja pyörätuolissakin ajan :D

Karkaava Potilas, ikkunasta hyppää.

• Anonyymi kirjoitti:

Joskus itselläni oli suunnitelmia karata sairaalastakin, ikkunasta katsoin ulos: liian korkeaa hypätä, mutta tuollainen liittyi.. lääkärien antamiin lääkkeisiin harhat, silloin olin aika pahasti loukkaantunut ja pyörätuolissakin ajan :D

Karkaava Potilas, ikkunasta hyppää.

Elä helvatis ikkunoista rupee hyppimään rulliksella eikä ilman!😲

• Anonyymi

Mutta niin näin kaupungilla vievät veneitä uistelutarkoitukseen autoillla kuljettavat kesäkäyttöön autotalleista niitä isoilla moottoreilla :D

Eihän noissa mitään nopeusvene-moottoreita ole vain pieniä noin 400HP ehkä voi olla.

• Anonyymi

Hei, minä oon uus täällä. Ruvennut kyllästyttyään samat baarinaamat vuodesta toiseen

• Anonyymi

Niin ja oon tavallaan syrjäytynyt kun en sovellu tähän yhteiskuntaan idealistisen tasavallan ja väkivallattomuuden kannattajana.

• Anonyymi

Mikä on nopeusvene: on 3 tai 4kpl bensmercruiseria takana tehoina 5,7 litraisia bensakoneita tehoina takana ja veneen pituus noin 6 metriä.... on nopeusvene.

• Anonyymi

Tuollainen on kyllä joo jos on suunnitelmia karata sairaalasta hyppäämällä ikkunan läpikin... minulla oli silloin.. joku paha juttu tajunta lähti ja ambulanssi tuli ja vei sairaalaan.... varmaankin joku vakava sydänkohtauksen tyyppinen juttu. sitten laittoivat sairaalassa lääkitystä jotta, no huhhuh, sitten piti yrittää karata sairaalastakin _:D

• Anonyymi

Kadonnut Potilas oli joskus juttu... olin sairaalassa makaamassa pedillä ja sitten kun piti odottaa aikoja, ajattelin että: ehdin käydä kotona tässä välissä, sitten sairaanhoitajat ihmettelivät että miten teit noin_ ensin et ollut ja sitten oletkin siinä pedissä hoidettavana.

• Anonyymi

Mitä sinä muiden elämästä tiedät? Taidat puhua nyt vain omastasi.

xL

• Anonyymi

Tuollainen joo: olet nukkumassa sairaalassa sängyssä etkä pääse oikein liikkumaan... vyö on sitten ja sairaanhoitajat laittoivat ostoksia kaappiin... voi olla viinapullo, ei pysty liikkumaan, jotenkin vyön avulla ottaqa niitä ostoksia sieltä kaapeista vyöllä heillauttamalla jotta tipahtaa ja sitten haltuun.

• Anonyymi

Joo sairaanhoitajat ihmeissään että miten... ottaa jotain omia ostoksia jostain kaapista vaikka ei pysty kyllä liikkumaankaan kuin pyörätuolilla sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo sairaanhoitajat ihmeissään että miten... ottaa jotain omia ostoksia jostain kaapista vaikka ei pysty kyllä liikkumaankaan kuin pyörätuolilla sitten.

Sun aihe on vaihtunut. Vai veditkö yliannostuksen sitä kokkeliasi ja pääsit lattaamoon?

xL

• Anonyymi

Ai muutama, kyllä sinkut palstalla on syrjäytyneiden kerma. Eihän syrjäytyneillä ole muuta paikka missä ne voi jutella toisten kanssa.
      Syrjäytyminen johtuu siitä kun naiset luulee olevansa kauniita eivätkä kelpuuta samantasoisia rumia miehiä.

• Anonyymi

Ei sitä oltais syrjäytyneitä jos elämän ainut tarkoitus ei olisi kirjoitella tänne. Jos naiset antais seksiä niin ei tarvisi kirjoitella tänne ja jatkaa syrjäytymistä.

t. kilttimies89

• Anonyymi

Elämä on laiffii tai elämä on ihmisen parasta aikaa.
      Oon seurannut muiden elämää, oman elämän jäädessä vähän sivummalle.
      Kun sen jättää varastoon niin sitten vanhana sen voi jättää sitten kokonaan elämättäja. Kun ei ole elänyt niin ei ole ollut huolia ja murheitakaan.
      No ei ole sitten iloja ja täyttymyksiäkään. Ja kun ei ole mitään niin on ainakin monta muuta toisen elämää ja on aina tämä palsta. Palsta on on kaikkien juttujen alku ja juuri ja tietenkin totuus.
      Jos kaipaat pientä nujakointia tule tänne puhu mistä haluat ja saat aina vastineeksi ainakin kymmennen viisasta vastaväitettä jotka sitten voit yrittää torjua saamalla sata uutta vastaväitettä. Se ei tietysti johda mihinkään mutta saat kirjoittaa mielesi vapaaksi.
      Ja kun asiat ei koskaan saa ratkaisua voit sitten hyvillä mielin viettää täällä palstalla loppuelämäsi elämättä päivääkään oikeata elämää.
      Ethän muutenkaan sitä eläisi joten ei vahinkoa.

• Anonyymi

"Kun ei ole elänyt niin ei ole ollut huolia ja murheitakaan."

Paitsi murhe elämättä jääneestä elämästä ja siitä ettei saanut seksikokemuksia. Kyllähän se ahdistaa ja masentaa mutta sekin loppuu aikanaan.

t. kilttimies89

• Anonyymi

Kun porukka juo viinaa ja käy yökerhossa ja bileissä bailaamassa, niin tällöin on elämää eikä tarvitse olla palstalla.

t. viinamies

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe