No mitäs lauantaina

Anonyymi

Mitäs aiotte tänään puuhailla?

86

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sukulaista menen auttamaan.

    • Anonyymi

      Olen Yussufin käytettävissä <3

      DF nyt puskissa etten leimaudu

    • Anonyymi

      Herätyskello soi 10:ltä, joten kiire on R-kioskille. Loppupäivä menee puutarhatöissä.

    • Anonyymi

      Ajattelin ulkoilla kokopäivän. Mut ensin täytyy odottaa ilmaston lämpenemisestä eihän tonne ulos voi mennä kuin talvi vaatteissa. :(

    • Käyn kohta syömässä Subwayssa ja samalla juhlimassa keskiviikkoista 56 euron Viking-lottovoittoa, joka tuli eilen tilille. Sillä summalla voi taas syödä eilisen tapaan Subwayssa.

      Sitten iltapäivällä kello 16 jälkeen katselen Suomi-Venäjä-jääkiekko-ottelua ystäväni kanssa kotonani. Erätauolla tsiigaamme Monacon Formula 1 -aika-ajoja. Sen jälkeen jatkamme jääkiekko. En katso ottelua loppuun vaan lähden ennen kello 18 jalkapallo-otteluun, sillä Suomi on varmaan hävinnyt ottelunsa Venäjälle. Toiselle puoliajalle pääsee ilmaiseksi, joten menen seuraamaan kentänlaidalle kello 17 alkanutta futismatsia, ilmeisesti ellei jääkiekko-ottelu ole liian jännittävä Suomen johtaessa. Suomen johtaessa Venäjää vastaan ehkä pitää jäädä television ääreen. Syömme Fazerin Sinistä ystäväni kanssa, kun katsomme jääkiekkoa ja formuloita.

      • Anonyymi

        Kiva tyttöjen päivä :)

        xLiner


      • Varmaaan tarkoitat päinvastaista, sillä lätkä-futis-formula -yhdistelmä on aika äijämäinen?


      • Anonyymi
        kiva.nähdä kirjoitti:

        Varmaaan tarkoitat päinvastaista, sillä lätkä-futis-formula -yhdistelmä on aika äijämäinen?

        "Syömme Fazerin Sinistä ystäväni kanssa"

        Tuo on kyllä aika tyttömäisesti ilmaistu.

        -pt-


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Syömme Fazerin Sinistä ystäväni kanssa"

        Tuo on kyllä aika tyttömäisesti ilmaistu.

        -pt-

        Sanotaan, että juon Coca-Colaa. Siitä jää pulloja yli, kun ne on tyhjiä. Kaveri otti 3 tyhjää pulloa (hinta 0.40 euroa kipale), jolla saa pullonvaihdosta 1, 20. Hän lisää siihen 0,85 omaa rahaa S-marketissa, joten hinnaksi Fazerin Siniselle tulee 2, 05 euroa. Syömme sen puoleksi, vaikka tavallaan minä maksoin enemmän. Yksin syödessä Sinisessä on aika paljon suklaata ja puoleksi sen syöminen on hauskempaa. Niinpä syömme suklaata ja katsomme tänään lätkää sekä formuloitten aika-ajoja. Fazerin Sininen on kiva nautinto Suomi-lätkän ohessa. Aina ei olla edes välierissä lätkän MM-kisoissa! Sitä pitää juhlistaa. Emme juo olutta vaan syömme Sinistä!


      • Anonyymi
        kiva.nähdä kirjoitti:

        Sanotaan, että juon Coca-Colaa. Siitä jää pulloja yli, kun ne on tyhjiä. Kaveri otti 3 tyhjää pulloa (hinta 0.40 euroa kipale), jolla saa pullonvaihdosta 1, 20. Hän lisää siihen 0,85 omaa rahaa S-marketissa, joten hinnaksi Fazerin Siniselle tulee 2, 05 euroa. Syömme sen puoleksi, vaikka tavallaan minä maksoin enemmän. Yksin syödessä Sinisessä on aika paljon suklaata ja puoleksi sen syöminen on hauskempaa. Niinpä syömme suklaata ja katsomme tänään lätkää sekä formuloitten aika-ajoja. Fazerin Sininen on kiva nautinto Suomi-lätkän ohessa. Aina ei olla edes välierissä lätkän MM-kisoissa! Sitä pitää juhlistaa. Emme juo olutta vaan syömme Sinistä!

        Nyt meni jo liian hooceeks...

        -pt-


      • Anonyymi
        kiva.nähdä kirjoitti:

        Varmaaan tarkoitat päinvastaista, sillä lätkä-futis-formula -yhdistelmä on aika äijämäinen?

        Toi ei ollut mun kirjoittamani vaan trollin, mutta ihan hauska huomio :D

        Millä tavalla jalkapallo, jääkiekko ja formulat ovat äijämäisiä? Munien kouhiminen ja parran kasvattaminen on vähän äijämäistä, mutta ei noi urheilulajit tai urheilun seuraaminen. Tai en tiedä pidänkö formuloita edes urheiluna...

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Syömme Fazerin Sinistä ystäväni kanssa"

        Tuo on kyllä aika tyttömäisesti ilmaistu.

        -pt-

        Ehkä tosimiehen ei tarvitse ajatella tyttöilyä. Homojen hommaa sanon minä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi ei ollut mun kirjoittamani vaan trollin, mutta ihan hauska huomio :D

        Millä tavalla jalkapallo, jääkiekko ja formulat ovat äijämäisiä? Munien kouhiminen ja parran kasvattaminen on vähän äijämäistä, mutta ei noi urheilulajit tai urheilun seuraaminen. Tai en tiedä pidänkö formuloita edes urheiluna...

        xLiner

        Itse katson parhaimmillaan Formula 1:sen kolmansia harjoituksia. Monacolainen Leclerc on tällä hetkellä nopein, Bottas seuraavaksi nopein, Hamilton kolmas ja hollantialainen Verstappen neljäs. Urheillija Kimi Räikkönen yhdeksännes nopein.

        Kyllä ne äijämäisiä vähän olla ei futista, jääkiekko ja formuloita - kaikkia niitä juuri naiset seuraa. Futista voi futismimmi seurata innolla, jääkiekolla on naisyleisösnä, mutta formulat taitavat olla aika miehinen laji - sekä varsinkin nuo kaikki kolme yhdessä. Itselläni on Mestarien liiga -kutsut 1.6. loppuottelun tiimoilta. Ei tule mielenkään kutsua naisia sinne, vaikka 15.6. minun luokseni naisia on tulossa katsomaan leffaa. Jääkiekon loppuotteluun naisia saattaisi jossain tapauksessa tulla, mutta ei katsomaan formulaa. Myös miehistä Mestarien liigafinaalista naiset puuttuvat ainakin minulla.


      • Anonyymi
        kiva.nähdä kirjoitti:

        Itse katson parhaimmillaan Formula 1:sen kolmansia harjoituksia. Monacolainen Leclerc on tällä hetkellä nopein, Bottas seuraavaksi nopein, Hamilton kolmas ja hollantialainen Verstappen neljäs. Urheillija Kimi Räikkönen yhdeksännes nopein.

        Kyllä ne äijämäisiä vähän olla ei futista, jääkiekko ja formuloita - kaikkia niitä juuri naiset seuraa. Futista voi futismimmi seurata innolla, jääkiekolla on naisyleisösnä, mutta formulat taitavat olla aika miehinen laji - sekä varsinkin nuo kaikki kolme yhdessä. Itselläni on Mestarien liiga -kutsut 1.6. loppuottelun tiimoilta. Ei tule mielenkään kutsua naisia sinne, vaikka 15.6. minun luokseni naisia on tulossa katsomaan leffaa. Jääkiekon loppuotteluun naisia saattaisi jossain tapauksessa tulla, mutta ei katsomaan formulaa. Myös miehistä Mestarien liigafinaalista naiset puuttuvat ainakin minulla.

        Välillä voitte kikatella ja jutella miehistä :)

        t. mylmyr


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni jo liian hooceeks...

        -pt-

        Ja kuka nyt söisi suklaalevyn puoliksi... Oma ennätys on viisi kokonaista ja 2/3 levyä yhdeltä istumalta.

        -pt-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Välillä voitte kikatella ja jutella miehistä :)

        t. mylmyr

        Ei kikatella. Itse olen karvainen lähes kaksimetrinen mies ja painan vähän yli 100 kiloa. Kaveri on puolestaan punttisalilla viihtyvä lihaksikas karju. Emme ole koskaan kikatelleet.


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Itse katson parhaimmillaan Formula 1:sen kolmansia harjoituksia. Monacolainen Leclerc on tällä hetkellä nopein, Bottas seuraavaksi nopein, Hamilton kolmas ja hollantialainen Verstappen neljäs. Urheillija Kimi Räikkönen yhdeksännes nopein.

        Kyllä ne äijämäisiä vähän olla ei futista, jääkiekko ja formuloita - kaikkia niitä juuri naiset seuraa. Futista voi futismimmi seurata innolla, jääkiekolla on naisyleisösnä, mutta formulat taitavat olla aika miehinen laji - sekä varsinkin nuo kaikki kolme yhdessä. Itselläni on Mestarien liiga -kutsut 1.6. loppuottelun tiimoilta. Ei tule mielenkään kutsua naisia sinne, vaikka 15.6. minun luokseni naisia on tulossa katsomaan leffaa. Jääkiekon loppuotteluun naisia saattaisi jossain tapauksessa tulla, mutta ei katsomaan formulaa. Myös miehistä Mestarien liigafinaalista naiset puuttuvat ainakin minulla.

        Mikä tässä nyt on ongelma? Naiset kyllä saavat olla niin äijämäisiä kuin tykkäävät, sitä ei saa kukaan tuomita tai kaikki naiset nousee takajaloilleen mutta jos/kun isot miehet syövät suklaata se teistä heti jotenkin poikkeavaa täi väärin?

        No mulla onneksi tuossa levyllä porisee äijämäisesti porsaankyljykset äijämäisessä kastikkeessa niin että kyllä kelpaa vetää napaan. Sitten ruuan päälle katson äijämäisesti jääkiekkoa päälle niin siinä ei pitäisi olla kenelläkään mitään sanomista.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Mikä tässä nyt on ongelma? Naiset kyllä saavat olla niin äijämäisiä kuin tykkäävät, sitä ei saa kukaan tuomita tai kaikki naiset nousee takajaloilleen mutta jos/kun isot miehet syövät suklaata se teistä heti jotenkin poikkeavaa täi väärin?

        No mulla onneksi tuossa levyllä porisee äijämäisesti porsaankyljykset äijämäisessä kastikkeessa niin että kyllä kelpaa vetää napaan. Sitten ruuan päälle katson äijämäisesti jääkiekkoa päälle niin siinä ei pitäisi olla kenelläkään mitään sanomista.

        Ei ole mitään vastaansanomista. Ehkä minun olisi pitänyt tilata Subwyasta tarjotin, jossa olisi ollut erilaisia leipiä ja mättää niitä naamaan jääkiekon aikana. Oikeastaan jaamme sitä suklaata useamminkin, sillä olen laiska viemään Cokis-pulloja kauppaan. Kaveri vie minun puolestani niitä kauppaan ja tuo tilalle suklaata. Minä maksan noin puolet pulloilla ja hän maksaa rahalla. Näin molemmat saamme edullisesti suklaata, sillä tarvii maksa vain noin puolet hinnasta.

        Kunhan nuo suutaan soittavat. Miesten ilmeisesti pitäisi juoda olutta ja grillata tosissaan jotain porsaankyljyksiä katsoessaan lätkää?


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Ei ole mitään vastaansanomista. Ehkä minun olisi pitänyt tilata Subwyasta tarjotin, jossa olisi ollut erilaisia leipiä ja mättää niitä naamaan jääkiekon aikana. Oikeastaan jaamme sitä suklaata useamminkin, sillä olen laiska viemään Cokis-pulloja kauppaan. Kaveri vie minun puolestani niitä kauppaan ja tuo tilalle suklaata. Minä maksan noin puolet pulloilla ja hän maksaa rahalla. Näin molemmat saamme edullisesti suklaata, sillä tarvii maksa vain noin puolet hinnasta.

        Kunhan nuo suutaan soittavat. Miesten ilmeisesti pitäisi juoda olutta ja grillata tosissaan jotain porsaankyljyksiä katsoessaan lätkää?

        Kaikki miesten tekemiset jotka poikkeaa naiseläjien kapeasta maailmankuvasta siitä miten miehen tulisi olla voi olla järkytttävää naisille kun se asettaisi hoksaamaan että mies on paljon monipuolisempi olento kuin mitä ovat kuvitelleet.



      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Ehkä tosimiehen ei tarvitse ajatella tyttöilyä. Homojen hommaa sanon minä.

        Vihertajat aina tiedä asiasta, kokemusta on, sinisija auta ))))!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vihertajat aina tiedä asiasta, kokemusta on, sinisija auta ))))!!!!

        Anteeksi mutten ymmärtänyt.


    • Anonyymi

      Töihin piti mennä mutta soittivat että sataa ja liian märkää ei voi tehdä hommia kun piti tehdä raunakivetystä ensin mutta sitä ei ole tehty vielä joten ei voi multaa laittaa jota minun piti mennä traktorilla ajamaan. Jos ei tänään töitä niin alan juomaan olutta. Tällä hetkellä ei sada, ei ole satanut 2 tuntiin vaikka piti sataa säätietojen mukaan neljään asti. Olisin saanut hyvää palkkaa viikonlopputyöstä mutta mulkut ei uskalla tehdä töitä sateella.

    • Anonyymi

      Vesisade ropisee kuin musiikki ja pitää mennä tikittävän aikapommin kuin rannekellon määräyksestä kioskille ostamaan mekaanikkoja, kuten Charles Bronson -elokuvassa palkkamurhaajia.

    • Anonyymi

      Mutta niin Charles Bronsonin alkuperäinen "mekaanikko" -elokuva on aivan hyvä aikuisten elokuva josta oli erään työkaverin kanssa juttuakin että on huono tuo Jason Stathamin uudempi versio palkkamurhaajasta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tein isot satsit ruokaa, tarkoitus laittaa taas annosrasioissa pakastimeen ens viikkoa varten. On sitten töissä mitä syödä.

      Jostain syystä oikea vahva ruoka ei nyt oikein maistu. Hedelmät ja kurkku menee, mutta *ympf* muulle. Tuossa ylempänä mainittiin tyttöilysuklaa - levyllinen vois maistua. Eilen tuli tyttöiltyä pitkät pätkät yli satasen raudoilla. Lihakset huutaa lisää hiilareita :)

      xLiner

      • Anonyymi

        Kuinka paljon tommoinen karju syö? Paljonko menee ruokaan rahaa kuukaudessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka paljon tommoinen karju syö? Paljonko menee ruokaan rahaa kuukaudessa?

        Minä yksin elätän suomalaiset maatalousyrittäjät, että laske siitä.

        *MÖRRRR!!!*

        xLiner


    • Anonyymi

      Täällä kerrostaloyksiössä jatkuu yksinäinen erakkoelämä.
      Onneksi ollut vain 2010 alkaen.Ei sen pidempään.

    • Anonyymi

      F1-aika-ajo Monaco.Bottas paalupaikka.
      FIN-RUS jääkiekko.Suomi finaaliin.
      Mukava ilta tästä tulee.

      • Anonyymi

        Bottashan on ajanut aika hyvinkin, kyllä ;)


    • Anonyymi

      Päivä on ollutkin jo ratkiriemukas!

    • Välipäivä liikunnasta. Huolsin ruohonleikkurin joten kunhan kelit kuivaa niin sillä lähdetään niittohommiin.

      Taitaa mennä siivotessa ja pyykätessä tämä päivä. Kiukaan kivet taidan myös pestä ja samalla vaihtaa pieneksi murentuneet kivet uusiin. Loppuillasta varmaan luen vaaliohje 2019 manuaalin sillä huomenna olen vaalitoimitsijana Eu-vaaleissa.

      • Muista, että kuka tuli äänestysajan puitteissa jonoon,

        sen pittää antaa äänestää!

        Miten kävi Oulussa?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Muista, että kuka tuli äänestysajan puitteissa jonoon,

        sen pittää antaa äänestää!

        Miten kävi Oulussa?

        Kyllä sitä perehdytyksessä korostettiin. Enempi tuottaa mietintää vanhat ihmiset joilla on avustaja mukana. Viime vaaleissa oli jo sen oloista touhua etten ollut ihan varma toteutuiko äänestäjän vai avustaja tahto.

        Mun käsittääkseni se Oulun asia on vielä kesken ja päättämättä mutta teoriassa lienee vielä mahdollista sekin että Oulun vaalipiiriin tulee uudet vaalit. Vähän kyllä epäilen.


      • M184 kirjoitti:

        Kyllä sitä perehdytyksessä korostettiin. Enempi tuottaa mietintää vanhat ihmiset joilla on avustaja mukana. Viime vaaleissa oli jo sen oloista touhua etten ollut ihan varma toteutuiko äänestäjän vai avustaja tahto.

        Mun käsittääkseni se Oulun asia on vielä kesken ja päättämättä mutta teoriassa lienee vielä mahdollista sekin että Oulun vaalipiiriin tulee uudet vaalit. Vähän kyllä epäilen.

        Molemmat on paha juttu. Ja toivottavasti saavat sen Oulun selväksi.
        Jotenkin tosi paha ja nolo juttu ja varsinkin kun noin selvä asia maalaisjärjelläkin.

        Sitten, mites se on kun siellä komerossa veivataan älylaitteiden kanssa, sometetaan ja kuvataan? Onko siihen jotain rotia?

        Mun mielestä siellä ei sais kuvata.


      • M184 kirjoitti:

        Kyllä sitä perehdytyksessä korostettiin. Enempi tuottaa mietintää vanhat ihmiset joilla on avustaja mukana. Viime vaaleissa oli jo sen oloista touhua etten ollut ihan varma toteutuiko äänestäjän vai avustaja tahto.

        Mun käsittääkseni se Oulun asia on vielä kesken ja päättämättä mutta teoriassa lienee vielä mahdollista sekin että Oulun vaalipiiriin tulee uudet vaalit. Vähän kyllä epäilen.

        Viimeksi ennakkovaaleissa ei toiminu ne kuoriliimat...kirjeet repsotti ja sitten avattiin ja liimailtiin uudestaan...huh huh.

        Jotenkin äänestäjänä ärsytti.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Molemmat on paha juttu. Ja toivottavasti saavat sen Oulun selväksi.
        Jotenkin tosi paha ja nolo juttu ja varsinkin kun noin selvä asia maalaisjärjelläkin.

        Sitten, mites se on kun siellä komerossa veivataan älylaitteiden kanssa, sometetaan ja kuvataan? Onko siihen jotain rotia?

        Mun mielestä siellä ei sais kuvata.

        Toi kuvaaminen on vähän hankala juttu ja siinäkin oikeusministeriö korostaa vaalisalaisuuden säilyttämistä. Meillä vaalilautakunnan puheenjohtja teki sen linjanvedon että kun koppiin ei äänestäjää seurata ja siellä voi mennä vain oma vaalisalaisuus niin se katsotaan sormien läpi.
        Siinä ollaan ehdottomia että jonoa tai yleensä muita äänestäjiä tai vaalivirkailijoita ei kuvata.

        Sitten vielä pitää keksiä miten vaaliluetteloa saisi pidettyä niin ettei äänestäjä sitä näe mutta itse pystyy sen kanssa työskentelemään. Sähköinen vaaliluettelo on siinä parempi.

        Ehkä se kaikkein huoletuttavin asia on kuitenkin meidän virkailijoiden keski-ikä. Kohta huolta ei aiheuta äänestäjien kunto vaan äänestäjät saavat miettiä pitäisikö virkailijoilla olla avustajat.


      • M184 kirjoitti:

        Toi kuvaaminen on vähän hankala juttu ja siinäkin oikeusministeriö korostaa vaalisalaisuuden säilyttämistä. Meillä vaalilautakunnan puheenjohtja teki sen linjanvedon että kun koppiin ei äänestäjää seurata ja siellä voi mennä vain oma vaalisalaisuus niin se katsotaan sormien läpi.
        Siinä ollaan ehdottomia että jonoa tai yleensä muita äänestäjiä tai vaalivirkailijoita ei kuvata.

        Sitten vielä pitää keksiä miten vaaliluetteloa saisi pidettyä niin ettei äänestäjä sitä näe mutta itse pystyy sen kanssa työskentelemään. Sähköinen vaaliluettelo on siinä parempi.

        Ehkä se kaikkein huoletuttavin asia on kuitenkin meidän virkailijoiden keski-ikä. Kohta huolta ei aiheuta äänestäjien kunto vaan äänestäjät saavat miettiä pitäisikö virkailijoilla olla avustajat.

        Hyviä pointteja...ja yllättävä loppukevennys :'D

        Ei ne sitä vaaliluetteloa vilkuile, se yleensä se tilanne on sellanen, että siinä keskittyy vaan äänestäjän omaan velvollisuuteen...ja tekeekö ite siinä kaiken oikein. Että lipareet sujahtaa oikeaan väliin eikä Matti-Ension K-kaupan kassin sivutaskuun. Ei tuu ikinä mieleen tirkkiä, joko nuapur on käynynnä...

        Keski-ikä, :D samat probleemat metsästysseuroissa, papsut ei näe, onko kettu vai karhu, ja jonku pitäs olla piipun vakaajana ehh...no joo leikki leikkinä. :D

        Tsemppiä vaalipäivään ja olkaahan skarppina kummiskin : )


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hyviä pointteja...ja yllättävä loppukevennys :'D

        Ei ne sitä vaaliluetteloa vilkuile, se yleensä se tilanne on sellanen, että siinä keskittyy vaan äänestäjän omaan velvollisuuteen...ja tekeekö ite siinä kaiken oikein. Että lipareet sujahtaa oikeaan väliin eikä Matti-Ension K-kaupan kassin sivutaskuun. Ei tuu ikinä mieleen tirkkiä, joko nuapur on käynynnä...

        Keski-ikä, :D samat probleemat metsästysseuroissa, papsut ei näe, onko kettu vai karhu, ja jonku pitäs olla piipun vakaajana ehh...no joo leikki leikkinä. :D

        Tsemppiä vaalipäivään ja olkaahan skarppina kummiskin : )

        Kiitos yritetään skarpata. Nyt on varmaan hiljaisempaa verrattuna eduskuntavaaleihin.


    • Anonyymi

      Juon viinaa naisen kanssa ja katsotaan suomen peliä.

      T: Viinamies

      • Anonyymi

        Eipä tänne kukaan kirjoittele, jolla on seuraa, joten...


      • Anonyymi

        Kyllä tässä on kone vieressä joten ehtii kirjoitella.

        T: Viinamies


    • Olen huushollannut, hosunut ja heilunut kodin kimpussa. Pistin miehen kaupungille ja lapset leikkimään ja ajattelin juoda kahvit, kuunnella muutaman hyvän virtaannuttavan biisin ja jatkaa huushollaamista. :)




      • Mitäs meinaat tehdä sunnuntaina? Minkälainen päivä on sunnuntai? Itse katson Monacon Formula 1 -kisaa ja Suomen finaaliottelua ilmeisesti Kanadaa vastaan jääkiekossa.

        Siinä sivussa käyn syömässä Subwayssa Viking-lottovoittorahoillani ja ostan Coca-Colaa pari puolentoista litran pulloa.


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Mitäs meinaat tehdä sunnuntaina? Minkälainen päivä on sunnuntai? Itse katson Monacon Formula 1 -kisaa ja Suomen finaaliottelua ilmeisesti Kanadaa vastaan jääkiekossa.

        Siinä sivussa käyn syömässä Subwayssa Viking-lottovoittorahoillani ja ostan Coca-Colaa pari puolentoista litran pulloa.

        En osaa sanoa. Mulla on pää ollut kipeä jo monena päivänä, tänäänkin..nyt on kurkku kipeä ja yskittää. Flunssainen olo, kipeä olo siis.

        Teen mitä jaksan tai sitten en tee mitään. 😊

        Kasviksia täytyy kyllä varmaan käydä ostamassa, mulla loppuu pöperöt.


      • HortenMarket kirjoitti:

        En osaa sanoa. Mulla on pää ollut kipeä jo monena päivänä, tänäänkin..nyt on kurkku kipeä ja yskittää. Flunssainen olo, kipeä olo siis.

        Teen mitä jaksan tai sitten en tee mitään. 😊

        Kasviksia täytyy kyllä varmaan käydä ostamassa, mulla loppuu pöperöt.

        Osta myös hedelmiä ja ehkä flunssalääkettä apteekista?

        Itse katselen jääkiekko ja valmistaudun kohta nukkumaan! Suomi sai kisoista ainakin hopeaa, kun selviytyi loppuotteluun! Vielä voitettava ilmeisesti Kanada, josta näyttää tulevan vastustaja loppuotteluun.


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Osta myös hedelmiä ja ehkä flunssalääkettä apteekista?

        Itse katselen jääkiekko ja valmistaudun kohta nukkumaan! Suomi sai kisoista ainakin hopeaa, kun selviytyi loppuotteluun! Vielä voitettava ilmeisesti Kanada, josta näyttää tulevan vastustaja loppuotteluun.

        Juu olin aikeissakin ja marjoja. Buranaa olen ottanut pari jo aamusta, yöksi varmaa pari taas. Olin siivoilemassa viikko sitten uudessa paikassa, siellä oli juurikin kunnon kesälentsu kierroksella, varmaan sitten kaappasin sieltä tämän mukaani..

        Nonii, hyvä Suomi!! Vaikken jäks fani olekaan. Hyvää yötä nyt sitten, jos kohta meet. 😃


      • HortenMarket kirjoitti:

        Juu olin aikeissakin ja marjoja. Buranaa olen ottanut pari jo aamusta, yöksi varmaa pari taas. Olin siivoilemassa viikko sitten uudessa paikassa, siellä oli juurikin kunnon kesälentsu kierroksella, varmaan sitten kaappasin sieltä tämän mukaani..

        Nonii, hyvä Suomi!! Vaikken jäks fani olekaan. Hyvää yötä nyt sitten, jos kohta meet. 😃

        Hyvää yötä! Lopettelen nyt kirjoittamisen. Toivottavasti flunssa ei iske täysillä päälle! Hyvää lauantaiyötä!


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Hyvää yötä! Lopettelen nyt kirjoittamisen. Toivottavasti flunssa ei iske täysillä päälle! Hyvää lauantaiyötä!

        Jeps. ☺️


    • Eipä tässä. Tuli leivottua pellillinen pitsaa ja seuraavaksi aion lukea kirjaa. Löytyi divarista muutama scifi. Ellei sitten nukahda torkuille, kun iskee tuo ruokakooma. :)

      • Anonyymi

        Telkussa alkaa kylläkin nyt kiekkopeli, Suomi-Venäjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Telkussa alkaa kylläkin nyt kiekkopeli, Suomi-Venäjä.

        Juu, niinhän se tuossa alkoi. Tsemppä vain Suomelle. Mitalipelit yleensä tulee vain katsottua, jos ei satu olemaan mitään tähdellistä menossa.


      • Anonyymi
        Irvokas kirjoitti:

        Juu, niinhän se tuossa alkoi. Tsemppä vain Suomelle. Mitalipelit yleensä tulee vain katsottua, jos ei satu olemaan mitään tähdellistä menossa.

        No huomenna katsot sitten kultaottelun!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No huomenna katsot sitten kultaottelun!

        Heräsin torkuilta tuohon viimeiseen kymmeneen minuuttiin ottelua ja Suomi teki juuri maalin. Kovin se Venäjä painoi lopussa päälle, mutta hyvin se Suomi kesti. Kyllähän sen finaalin voisi katsoa. Illalla selviää vastustaja.


      • Anonyymi

        Leivoin raparperipiirakan ja pakastin ruohosipulia. Muuten päivä on mennyt netissä.

        Saunassa on käyty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leivoin raparperipiirakan ja pakastin ruohosipulia. Muuten päivä on mennyt netissä.

        Saunassa on käyty.

        Nam, tuliko hyvä piirakka? Siitä onkin aikaa kun raparperipiirakkaa syönyt.

        Hyvä kun rupesit puhumaan tuosta, muistin samalla tässä että tuli eilen ostettua vesimeloonia pitkästä aikaa.


      • Anonyymi
        Irvokas kirjoitti:

        Nam, tuliko hyvä piirakka? Siitä onkin aikaa kun raparperipiirakkaa syönyt.

        Hyvä kun rupesit puhumaan tuosta, muistin samalla tässä että tuli eilen ostettua vesimeloonia pitkästä aikaa.

        Kyllä talven jälkeen maistui! Taidan pakastaa ainakin muutaman pussin raparperiä talveksi, niin ei tule yhtä pitkä tauko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä talven jälkeen maistui! Taidan pakastaa ainakin muutaman pussin raparperiä talveksi, niin ei tule yhtä pitkä tauko.

        Uskon. :) Tuoreet mansikat on kanssa samanlainen herkku alkukesästä.

        Yksi hyvä mistä nauttii kanssa on lämmin mustikkapiirakka ja siihen kylkeen sitä samanlaista Aino jäätelöä.


    • Töitähän sitä tulee tehtyä.

    • Anonyymi

      Oon levännyt ja yrittänyt toipua kovasta flunssasta ja kamalasta yskästä. Nyt iltapäivällä tulin palstalle ja hetken oltuani ajattelin ettei täällä olo kyllä auta paranemista... Ilkeitä ja pahaa mieltä tuottavia aloituksia ja trolleja... Jääkiekko-ottelua ennemmin katsomaan...
      🌾

    • Anonyymi

      karhu on kaatanut hirven muutama päivä sitten. keräilen tavaroita reppuun, lähden yöksi tulille. kokeilen yhtä nuorta koiraa karhun jäljille. koiran sukutaulussa useita karhulle pelaavia, nyt on itse ensi kertaa tosi toimessa. valjaissa ja liinassa...

    • Kävelyllä vain..
      Älä katso
      https://aijaa.com/el00ME

      Mä luulen, että mun jalat on kirottu..Tai edellisessä elämässä olen potkinut kissanpentuja hengiltä, tai jotain... Aina jotain perkleen koipivammaa.. Viime syksyn sienireissun jäljiltä jalkaterä rutisee vieläkin..

      • Anonyymi

        Mitäs sun varpaalle sattui?

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sun varpaalle sattui?

        -flowersreally-

        Kissa karkas eilen pihalta ja sitä lähdin aamutossut jalassa huhuilemaan ja löin varpaani johonkin kiveen. Kaiken lisäksi se katti raapi mun nenun naarmuille..

        HelKATTI, pirskatti ja katinkontit...yms.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kissa karkas eilen pihalta ja sitä lähdin aamutossut jalassa huhuilemaan ja löin varpaani johonkin kiveen. Kaiken lisäksi se katti raapi mun nenun naarmuille..

        HelKATTI, pirskatti ja katinkontit...yms.

        No kissahan toimi luontonsa mukaisesti.

        Sun luontosi sen sijaan ei ole juosta Hello Kitty -tossuissa. :P

        -flowers-


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kissa karkas eilen pihalta ja sitä lähdin aamutossut jalassa huhuilemaan ja löin varpaani johonkin kiveen. Kaiken lisäksi se katti raapi mun nenun naarmuille..

        HelKATTI, pirskatti ja katinkontit...yms.

        HelloKitty vaaleanpunaisena ei ole turvallinen tohveli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kissahan toimi luontonsa mukaisesti.

        Sun luontosi sen sijaan ei ole juosta Hello Kitty -tossuissa. :P

        -flowers-

        Ai..jaa..

        Helppo sitä noin jälkikäteen..😤


      • Oletko käynyt lekurille ehdottamassa josko kuvaisivat? Saattaa olla hiusmurtuma jos ei kovin vikkelään parane.


    • Anonyymi

      Mettässä olin koko päivän, sen jälkeen saunoin ja katselin jääkiekkoa.

      Nyt tekis mieli mennä pötkölleen ja lukea, mutta sitten saattaa nukahtaa.

      -flowersreally-

      • Olitko metsähommissa?


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Olitko metsähommissa?

        Ei nyt tähän aikaan vuodesta metsähommia, tuolla järviylängöllä rymysin osan matkaa pyörällä, loput jalkaisin. Siellä on hieno reitti, matkalle mahtuu monenlaista maisemaa ja metsätyyppiä.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt tähän aikaan vuodesta metsähommia, tuolla järviylängöllä rymysin osan matkaa pyörällä, loput jalkaisin. Siellä on hieno reitti, matkalle mahtuu monenlaista maisemaa ja metsätyyppiä.

        -flowersreally-

        Taimikon raivausta vois harrastaa, minä aion kesän aikana

        Järviylänkö kuulostaa kauniilta paikalta


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Taimikon raivausta vois harrastaa, minä aion kesän aikana

        Järviylänkö kuulostaa kauniilta paikalta

        On kaunista, vaikka keli ei ollutkaan paras mahdollinen. Tässä seudulta:
        https://images.app.goo.gl/AqvYru1fG16Y4vnS8
        (ei ole mun ottama kuva)

        Niin taimikkoja, joo. Mutta ole silti varovainen ettet häiritse lintujen pesimistä (tai raivaa omia jäseniä).

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        On kaunista, vaikka keli ei ollutkaan paras mahdollinen. Tässä seudulta:
        https://images.app.goo.gl/AqvYru1fG16Y4vnS8
        (ei ole mun ottama kuva)

        Niin taimikkoja, joo. Mutta ole silti varovainen ettet häiritse lintujen pesimistä (tai raivaa omia jäseniä).

        -flowersreally-

        Tuonne kun pääsis melomaan

        Pääasiassa koivujen raivausta, niissä ei linnunpesiä juurikaan ole


    • Mjoo

      Mä olen ajatellut juoda pään täyteen, katsella pornoa ja onanoida. Ehkä syön myös makkaraa ja perunasalaattia.

      Kirjoittaminen ei kiinnosta ketään, mutta vittuilu kaikkia.

      (Hirn)

    • Anonyymi

      Vittu mehuudettiin naisen kans kun suomi voitti voi vittu

      T: Viinamies

    • Nautiskellut peltomaisemista ja sateesta. Jännittänyt jäkistä.

    • eipä täsä enää mitään jaksa,
      järjestelin kivikokoelmaa, siivosin vessan, katoin jääkiekkoa, nukahdin kesken pelin, menkat alko, juilii ja vihloo, normiperus,

    • Anonyymi

      Tulen pitkästä aikaa nostamaan palstan tasoa asiakirjoituksilla maestron hengessä.

    • Anonyymi

      Ollaan saunottu täällä naisen mökillä meren rannalla,

      T: Viinamies

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      334
      7599
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2244
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1652
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1499
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      116
      1211
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      76
      1193
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      935
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      925
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      823
    Aihe