Onko Tinder-profiilisi umpisurkea?

Anonyymi

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos ei. Tinderissä en ole,,enkä mene!

• Enkä minä. Vaikka ois viimeinen vaihtoehto. Ei !

• misspönttöuuni kirjoitti:

Enkä minä. Vaikka ois viimeinen vaihtoehto. Ei !

Sivistyneet naiset eivät toimi niin.
        Minua ei pyyhkäistä vasemmalle,
        jos kerran satun ruutuun ni sitä ei muuten ohiteta.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Sivistyneet naiset eivät toimi niin.
        Minua ei pyyhkäistä vasemmalle,
        jos kerran satun ruutuun ni sitä ei muuten ohiteta.

Tinderissä ihminen on kuin joku pelihahmo.

Oikeat naiset ovat verta ja lihaa.

• Anonyymi

Ei ole jutun kaltaista tinder profiilia ja osaan kyllä olla asiallinen ja vastata naiselle. 3 tinder treffit tänä vuonna, yhden kanssa olen tapaillut pari kuukautta mutta en usko että siitä suhdetta saadaan aikaiseksi, se on enemmän seksisuhde.

• Anonyymi

Tämä kertoo varmaan aika hyvin sen, miksi nettideittailupalstalla itketään, että tinderissä ei tule matcheja. Kyllähän se on aika pitkälti niin, että kirjoitustaito on edellytys parin löytämiseen netistä.

• Anonyymi

Ei saakeli, että nuo yhdys sana virheet tekevät hulluksi.

• Anonyymi

On joo, mutta ilmeisesti profiili on ok kun saan usein matcheja, mutta sitten en osaa laittaa hyviä viestejä kun usein homma kuivuu kasaan siinä vaiheessa.

Pirun vaikeaa tietää mitä naiset haluaa kuulla. Ehkä oon liian rehellinen.

• En tiedä. Onko?

"Kestävää, vakituista parisuhdetta etsimässä. Mutta treffataan ekaksi ja katotaan kuin tullaan juttuun.

Lapsia ei ole, haaveissa kyllä. Toivottavasti sama tilanne sinulla.

Perusluonteeltani hiljainen introvertti. Tykkään hitaista aamuista ja kahvista. Mökillä melomassa on mukava käydä ja lionnossa liikkua. Mielummin kotona tai mettässä, ko 'kulttuuri' riennoissa. Sitäpaitti niissä on yleensä liikaa ihmisiä miun makuun.

Kaksi kissaa

Tupakoin, ainakin vielä.

Nyt siili kesätukka."

Juu... tiedän kevyt kenkäisten paratiisi tuo, että tuulimyllyjä vastaa taistellaan.

• Anonyymi

Se taitaa olla aika yhdentekevää, että mitä siihen profiilin esittelyosioon kirjoitat tai kirjoitatko ylipäätään mitään, kun käytännössä pelkästään kuvat ja niitä paljastuva ulkonäkö ratkaisee. Eipä sillä, että niitä omia mahdollisuuksiaan silti kannattaisi lähteä ehdoin tahdoin entisestään heikentämään kirjoittamalla törkyä esittelytekstiksi.

• Anonyymi

Ei ole, eilen olin tinder seksi treffeillä. Kaveri puhui just eilen ettei mene tinderiin vaikka pillua tekee mieli ja sanoin sille että tinderiin siitä heti. Eilen olin toisilla treffeillä naisen kanssa ja seksiä harrastimme.

• Anonyymi

Tinderistä saa tosi helposti pillua jos on komea

• Anonyymi

On. Ei matcheja

• Anonyymi

Pillunhakuunhan tuo on suunniteltu

• Anonyymi

Sitä saa komealla kuvalla. Teisteillä ei ole väliä. Ei bimbot niitä lue.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä saa komealla kuvalla. Teisteillä ei ole väliä. Ei bimbot niitä lue.

Itse olen komea, mutta en saa Tinderistä naista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen komea, mutta en saa Tinderistä naista

Ai äitis mielestä vai?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3275
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2931
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2769
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1847
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1020
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      849
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      840
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      835
    Aihe