Onko Tinder-profiilisi umpisurkea?

Anonyymi

17

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos ei. Tinderissä en ole,,enkä mene!

      • Enkä minä. Vaikka ois viimeinen vaihtoehto. Ei !


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Enkä minä. Vaikka ois viimeinen vaihtoehto. Ei !

        Sivistyneet naiset eivät toimi niin.
        Minua ei pyyhkäistä vasemmalle,
        jos kerran satun ruutuun ni sitä ei muuten ohiteta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sivistyneet naiset eivät toimi niin.
        Minua ei pyyhkäistä vasemmalle,
        jos kerran satun ruutuun ni sitä ei muuten ohiteta.

        Tinderissä ihminen on kuin joku pelihahmo.

        Oikeat naiset ovat verta ja lihaa.


    • Anonyymi

      Ei ole jutun kaltaista tinder profiilia ja osaan kyllä olla asiallinen ja vastata naiselle. 3 tinder treffit tänä vuonna, yhden kanssa olen tapaillut pari kuukautta mutta en usko että siitä suhdetta saadaan aikaiseksi, se on enemmän seksisuhde.

    • Anonyymi

      Tämä kertoo varmaan aika hyvin sen, miksi nettideittailupalstalla itketään, että tinderissä ei tule matcheja. Kyllähän se on aika pitkälti niin, että kirjoitustaito on edellytys parin löytämiseen netistä.

      • Anonyymi

        Ei saakeli, että nuo yhdys sana virheet tekevät hulluksi.


    • Anonyymi

      On joo, mutta ilmeisesti profiili on ok kun saan usein matcheja, mutta sitten en osaa laittaa hyviä viestejä kun usein homma kuivuu kasaan siinä vaiheessa.

      Pirun vaikeaa tietää mitä naiset haluaa kuulla. Ehkä oon liian rehellinen.

    • En tiedä. Onko?

      "Kestävää, vakituista parisuhdetta etsimässä. Mutta treffataan ekaksi ja katotaan kuin tullaan juttuun.

      Lapsia ei ole, haaveissa kyllä. Toivottavasti sama tilanne sinulla.

      Perusluonteeltani hiljainen introvertti. Tykkään hitaista aamuista ja kahvista. Mökillä melomassa on mukava käydä ja lionnossa liikkua. Mielummin kotona tai mettässä, ko 'kulttuuri' riennoissa. Sitäpaitti niissä on yleensä liikaa ihmisiä miun makuun.

      Kaksi kissaa

      Tupakoin, ainakin vielä.

      Nyt siili kesätukka."

      Juu... tiedän kevyt kenkäisten paratiisi tuo, että tuulimyllyjä vastaa taistellaan.

    • Anonyymi

      Se taitaa olla aika yhdentekevää, että mitä siihen profiilin esittelyosioon kirjoitat tai kirjoitatko ylipäätään mitään, kun käytännössä pelkästään kuvat ja niitä paljastuva ulkonäkö ratkaisee. Eipä sillä, että niitä omia mahdollisuuksiaan silti kannattaisi lähteä ehdoin tahdoin entisestään heikentämään kirjoittamalla törkyä esittelytekstiksi.

    • Anonyymi

      Ei ole, eilen olin tinder seksi treffeillä. Kaveri puhui just eilen ettei mene tinderiin vaikka pillua tekee mieli ja sanoin sille että tinderiin siitä heti. Eilen olin toisilla treffeillä naisen kanssa ja seksiä harrastimme.

      • Anonyymi

        Tinderistä saa tosi helposti pillua jos on komea


    • Anonyymi

      On. Ei matcheja

    • Anonyymi

      Pillunhakuunhan tuo on suunniteltu

      • Anonyymi

        Sitä saa komealla kuvalla. Teisteillä ei ole väliä. Ei bimbot niitä lue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä saa komealla kuvalla. Teisteillä ei ole väliä. Ei bimbot niitä lue.

        Itse olen komea, mutta en saa Tinderistä naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen komea, mutta en saa Tinderistä naista

        Ai äitis mielestä vai?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe