Persumiesten ja sinkkuuden yhteys

Tuskin kyse on vain tästä palstasta.

En kysy mistä se johtuu, kun asia on aika selvä..

55

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persuslaisissa on enemmistö miehiä ja eniten työttömiä, joten aika hyvin voi olettaa ettei naismarkkinoilla menekkiä kauheasti ole.

      • Tästä poistettiinkin se yksi umpiasiaton persuviesti lankoineen, hyvä.

        Näinhän se on.

        Ai, niin..siinä vastauksessani totesin, että suomalaisistakin miehistä heikkolahjaisia on noin kymmenen prosenttia, mikä on tuplaten vastaaviin naisiin verrattuna.

        10 prosenttia ei muuten ole vähän. Ja suuri osa heistä on syrjäytyneitä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tästä poistettiinkin se yksi umpiasiaton persuviesti lankoineen, hyvä.

        Näinhän se on.

        Ai, niin..siinä vastauksessani totesin, että suomalaisistakin miehistä heikkolahjaisia on noin kymmenen prosenttia, mikä on tuplaten vastaaviin naisiin verrattuna.

        10 prosenttia ei muuten ole vähän. Ja suuri osa heistä on syrjäytyneitä.

        Ite oot heikkolahjanen feministi lesbo, hiljaa!!!!


      • dreamer89 kirjoitti:

        Ite oot heikkolahjanen feministi lesbo, hiljaa!!!!

        Tommoset pihtaavat lepakot pitäis teurastaa!


      • Anonyymi

        Erikoista kun meitä tavallisa tyhmiä Persuja saa joukkolynkata jatkuvasti. Ja sitten vielä väittävät, että ei saa syrjiä, ja pitää olla suvaitsevainen. Jos tällainen vihapuhe on muka sallittua, pysyn jatkossakin ihan vaan Persuna. Vosivat sitten olla niitä suvaitsevaisia, ja lopetta itsekin sen vihapuheen. Ei me nyt kuitenkaan kaikki vihapuhuta, vaan kerrotaan totuus.


      • dreamer89 kirjoitti:

        Tommoset pihtaavat lepakot pitäis teurastaa!

        Mitä säkin persujuntti alat täällä viattomia naisia ja asiallisia kirjoittajia haukkumaan saatana!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Olipas siinä melkoista vihapuhetta huutomerkeillä höystettynä. Ei kovin fiksua.


      • Ei se tarvitse mitään fiksua ja sivistynyttä ollakkaan, sillä siihen vihapuheeseen onkin aina kaikkein paras vastata takaisin just sillä vihapuheella.

        Olisi itse tämä paska-aivo jättänyt sen viattomien naisten haukkumisen, niin ei olisi tarvinnut mun siihen tolla tavalla vastata. Miettiköön vaan saatanan paska itse sitä omaa käytöstään.


    • Noh?

      Tsih..

    • Kyllä niissä saattaa olla aika s.ksikkäitäkin otuksia.

      • Niin, se Teuvo..🙄

        Nyh nukkumaan..

        Ja huomenna mennään uurnille, mutta, lupaa ettet sentäs Teuvoa...😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin, se Teuvo..🙄

        Nyh nukkumaan..

        Ja huomenna mennään uurnille, mutta, lupaa ettet sentäs Teuvoa...😄

        Teuvo teukka tepsi...rakkaalla lapsella monta nimeä :'D

        Hahah sinua...

        Entä jos mä kirjoitan siellä komerossa rakkauskirjeen.

        Noo, lupaan ottaa maltillisesti...

        Hyviä unia Wuhwe :' )


    • Anonyymi

      Tunnen montakin upeeta persumiestä ja suurin osahan on ihan tavallista Suomen kansaa, monista eri lähtökohdista. On sinkkua ja on perheellistä. Yhdistävä tekijä on että haluavat hyvää ja turvallista eloa lapsillemme. naisillemme ja vanhuksillemme. Minusta se on kaunista ja oikein. Huomenna kuitenkin ääni suomineito-Lauralle.

      • Anonyymi

        Miksi niiden tavallisten miesten edustajiksi valikoituu eniten rikoksista syytettyjä?
        Jos haluavat naisille hyvää ja turvallista eloa, miksi miespuheenjohtajansa suulla haluavat osan naisista joutuvan raiskatuiksi?


      • Eivät halua lapsille koska vastustavat ilmastopolitiikkaa.


    • Sinkut-palstalaisista 90 prosenttia on persuja.

      • Mistä se sun mielestä johtuu?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mistä se sun mielestä johtuu?

        Persut tarjoavat luusereille selityksen näiden saamattomuudelle.


      • 2% Kepua.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        2% Kepua.

        -Koska täällä tarvitaan tolkun ihmisiäkin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        2% Kepua.

        1 tatuoitu kepuli.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        1 tatuoitu kepuli.

        Kuka se on?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kuka se on?

        Se on vain sanonta meillä täällä maalla.


    • Muutamasta persusta on jäänyt ikävästi mieleen mahdoton mekastus, vaahtoaminen ja meuhkaaminen. Jotenkin kartan mieluummin tälläisiä henkilöitä muutenkin, jos mahdollista.

      Mutta en siltia arvioi koko puoluetta muutaman mekastajan tähden. On ihan hyviäkin tyyppejä.

      • Iku-Turso

        Näin tänään Halla-ahosta kuvan jossa führer näytti ihan Risto Kaskilahdelta.

        Toisaalta, Kaskilahti on poistunut julkisuudesta. Olisiko Halla-aho sittenkin Kaskilahden sketsihahmo?


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Näin tänään Halla-ahosta kuvan jossa führer näytti ihan Risto Kaskilahdelta.

        Toisaalta, Kaskilahti on poistunut julkisuudesta. Olisiko Halla-aho sittenkin Kaskilahden sketsihahmo?

        Haha, sulla tuo mielikuvitus ainakin toimii.

        Tuli tästä aloituksesta vielä mieleen, että jotkut poliittisesti suuntauneet yrittävät päteä väkivallan avulla - antaa vähintäin mielikuvan siitä. Minusta se on tympeä tapa puolustaa maan kansalaisten etuja.


      • elisakettu kirjoitti:

        Haha, sulla tuo mielikuvitus ainakin toimii.

        Tuli tästä aloituksesta vielä mieleen, että jotkut poliittisesti suuntauneet yrittävät päteä väkivallan avulla - antaa vähintäin mielikuvan siitä. Minusta se on tympeä tapa puolustaa maan kansalaisten etuja.

        Olin tosissani. Luulen että Halla-aho on todellakin sketsihahmo.


      • elisakettu kirjoitti:

        Haha, sulla tuo mielikuvitus ainakin toimii.

        Tuli tästä aloituksesta vielä mieleen, että jotkut poliittisesti suuntauneet yrittävät päteä väkivallan avulla - antaa vähintäin mielikuvan siitä. Minusta se on tympeä tapa puolustaa maan kansalaisten etuja.

        Niin, perinteisestihän väkivaltaisen toiminnan tukeminen hyväksytään vain vassareilta ja vihreiltä ja vielä perinteisemmin kokoomuslaisilta.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin, perinteisestihän väkivaltaisen toiminnan tukeminen hyväksytään vain vassareilta ja vihreiltä ja vielä perinteisemmin kokoomuslaisilta.

        No en hyväksy keneltäkään, en tehnyt eroa puolueiden välille. Osittain juuri tästä syystä politiikka on mielestäni paskaa, jos sitä johdetaan nyrkit pystyssä ja ihmisiä tungetaan suoranaiseen ahdinkoon antamatta realistisia vaihtoehtoja tilalle.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin, perinteisestihän väkivaltaisen toiminnan tukeminen hyväksytään vain vassareilta ja vihreiltä ja vielä perinteisemmin kokoomuslaisilta.

        Niin, on se kumma että väkivalta on jotenkin hyväksyttävämpää tietyiltä ryhmittymiltä.


      • dreamer89 kirjoitti:

        Niin, on se kumma että väkivalta on jotenkin hyväksyttävämpää tietyiltä ryhmittymiltä.

        Niinpä, antifan tarra Lin läppärissä ei ylitä valtamnediassa uutiskynnystä mutta jos teuvolla olisi jonkin oikeistolaisen äärijärjestön tarra läppärissään siitä varmaan aika isot otiskot revittäisiin.


      • Anonyymi
        dreamer89 kirjoitti:

        Niin, on se kumma että väkivalta on jotenkin hyväksyttävämpää tietyiltä ryhmittymiltä.

        Mitäs poliittista väkivaltaa sitten on tapahtunut? Eipä tule mieleen muuta kuin puukon heiluttelu Jyväskylän kirjastossa ja asema-aukion potkijasankari, molemmissa tapauksissa tekijänä ollut natsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs poliittista väkivaltaa sitten on tapahtunut? Eipä tule mieleen muuta kuin puukon heiluttelu Jyväskylän kirjastossa ja asema-aukion potkijasankari, molemmissa tapauksissa tekijänä ollut natsi.

        Itsenäisyyspäivien mellakointi on joka kerta ollut vassareiden masinoimaa.


    • Anonyymi

      > Mistä se sun mielestä johtuu?

      Naiset ovat ns. luonnollinen unioni. Tuskin kyläkauppias on mikään erityinen persu mutta kun meni sukset ristiin unionilaisnaisen kanssa, niin eipä herunut enää yhtään.

      Ja kun tämän oivaltaa niin oivaltaa myös sen miksi aikoinaan on naisten poliittiseen osallistumiseen suhtauduttu hieman nihkeämmin...

    • Vihapuhetta! Ei liene vaikea arvata mitä puoluekantaa aloittaja edustaa.

    • Anonyymi

      Olen itse nähnyt kuinka juuri tapaamani nainen saa poliittiselta esiliinaltaan tekstiviestin, jossa kerrotaan ettei kannata jäädä siihen läppäämään.

      Nämä naisunionipuolueen poliittiset esiliinat seuraavat siis reaaliajassa kaikkea mitä tapahtuu ja paimentavat naisiaan kuin karjalaumaa valvontakameroiden, satelliittien, puhelinten, Internet-vakoilun ja ties minkä systeemien täysin taukoamattomalla seurannalla.

      Ovat kovin ylpeitä aikaansaannoksistaan ja tämä asia on siis se "EU:n mallioppilas" eli naisten salainen puolue on ihan maailman kärjessä tässä asiassa tänään.

      Kun ei DDR:ää enää ole.

      • Anonyymi

        Tuo nyt kuulostaa vainoharhaiselta salaliittoteorikoinnilta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä vedin tossa jalkaprässiä 150kg x 24 toistoa. Mitä veikkaat kuinka paljon voisi mennä jalkakyykyssä?

      • Anonyymi

        Riippuu jalkaprässistä. Itse tein ykkösiä 550-600 kg silloin kun kyykkäsin 200 kg.
        Joissakin prässeissä nostokulma on niin loiva ettei tulos ole millään tavalla vertailukelpoinen kyykkytulokseen. Kokeile paljon menee maksimilla ja jaa tulos 2,5 - 3,0 kertoimella. Veikkaisin prässin maksimiksi 250 kg ja jalkakyykkymaksimiksi siten 80 - 100 kg.

        AsianVierestä


      • Anonyymi

        Ei voi mitenkään verrata. Oikeassa kyykyssä tarvitaan muutakin kuin jalkavoimaa, koko kroppaa. Aikoinaan kun tein n. 350 kilolla jalkaprässissä 15-toiston sarjoja, takakyykyn ykkönen tais huidella satasen kieppeillä, 50-kiloisena. Oma paino vaikuttaa myös, ja tekniikka tietysti tosi paljon.

        Prässeissäkin on niin paljon eroja, ettei niiden tuloksia voi verrata keskenään.

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu jalkaprässistä. Itse tein ykkösiä 550-600 kg silloin kun kyykkäsin 200 kg.
        Joissakin prässeissä nostokulma on niin loiva ettei tulos ole millään tavalla vertailukelpoinen kyykkytulokseen. Kokeile paljon menee maksimilla ja jaa tulos 2,5 - 3,0 kertoimella. Veikkaisin prässin maksimiksi 250 kg ja jalkakyykkymaksimiksi siten 80 - 100 kg.

        AsianVierestä

        Riippuu jalkaprässistä. Itse tein ykkösiä 550-600 kg silloin kun kyykkäsin 200 kg.Joissakin prässeissä nostokulma on niin loiva ettei tulos ole millään tavalla vertailukelpoinen kyykkytulokseen.

        Juuri näin nostokulmasi on ollut niin loiva, ettei sitä voi verrata. Itselläni unohdin mainita, että nostokulmani oli kaIkkein tiukin eli ykkönen ja vastaa n. 90 asteen kulmaa jalkakyykkyssä eli ns. puolikyykkyä.

        Sarjapainolaskurin mukaan jos tekisin tämän saman painon jalkakyykyssä eli 150kg x 24 sillä menisi ykkösellä ylös 260kg eli ns. 90 asteen kyykkyjä.

        Kyykyssä ja prässissä liike on suunnilleen samankaltainen. Ero on siinä, että prässi on teknisesti helpompi ja sen tekninen suorittamisen saa paremmin kuosiin. Tästä syystä yleensä prässissä saa parempia tuloksia kuin kyykyssä, mutta periaatteessa jos kyykyssä saa teknisen suorittamisen kuntoon niin saa samoja tuloksia kuin prässissä. Se on hyvin paljon myös tekniikasta kiinni. Sen takia prässi toimi paremmin harjoitusmetodina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu jalkaprässistä. Itse tein ykkösiä 550-600 kg silloin kun kyykkäsin 200 kg.Joissakin prässeissä nostokulma on niin loiva ettei tulos ole millään tavalla vertailukelpoinen kyykkytulokseen.

        Juuri näin nostokulmasi on ollut niin loiva, ettei sitä voi verrata. Itselläni unohdin mainita, että nostokulmani oli kaIkkein tiukin eli ykkönen ja vastaa n. 90 asteen kulmaa jalkakyykkyssä eli ns. puolikyykkyä.

        Sarjapainolaskurin mukaan jos tekisin tämän saman painon jalkakyykyssä eli 150kg x 24 sillä menisi ykkösellä ylös 260kg eli ns. 90 asteen kyykkyjä.

        Kyykyssä ja prässissä liike on suunnilleen samankaltainen. Ero on siinä, että prässi on teknisesti helpompi ja sen tekninen suorittamisen saa paremmin kuosiin. Tästä syystä yleensä prässissä saa parempia tuloksia kuin kyykyssä, mutta periaatteessa jos kyykyssä saa teknisen suorittamisen kuntoon niin saa samoja tuloksia kuin prässissä. Se on hyvin paljon myös tekniikasta kiinni. Sen takia prässi toimi paremmin harjoitusmetodina.

        Minä en edes tiedä mikä on jalkaprässi..Tulee mieleen vain laite, joka prässää romuautot littaan..

        Sanoin vaan , kun nää jutut näkyy mun vellikellossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu jalkaprässistä. Itse tein ykkösiä 550-600 kg silloin kun kyykkäsin 200 kg.Joissakin prässeissä nostokulma on niin loiva ettei tulos ole millään tavalla vertailukelpoinen kyykkytulokseen.

        Juuri näin nostokulmasi on ollut niin loiva, ettei sitä voi verrata. Itselläni unohdin mainita, että nostokulmani oli kaIkkein tiukin eli ykkönen ja vastaa n. 90 asteen kulmaa jalkakyykkyssä eli ns. puolikyykkyä.

        Sarjapainolaskurin mukaan jos tekisin tämän saman painon jalkakyykyssä eli 150kg x 24 sillä menisi ykkösellä ylös 260kg eli ns. 90 asteen kyykkyjä.

        Kyykyssä ja prässissä liike on suunnilleen samankaltainen. Ero on siinä, että prässi on teknisesti helpompi ja sen tekninen suorittamisen saa paremmin kuosiin. Tästä syystä yleensä prässissä saa parempia tuloksia kuin kyykyssä, mutta periaatteessa jos kyykyssä saa teknisen suorittamisen kuntoon niin saa samoja tuloksia kuin prässissä. Se on hyvin paljon myös tekniikasta kiinni. Sen takia prässi toimi paremmin harjoitusmetodina.

        Höpöhöpö taas... mä en usko ollenkaan, että tietäisit tuosta aiheestä yhtään mitään. Suurin osa sun jutuistasi on ollut copy pasteja. Tuo sun viimeinen on täyttä kukkua.

        xL


    • Että sellanen havainto.....En tiedä onko tuossa mitään perää.
      Joka viides Suomalainen kuitenkin kannattaa persuja joten..Pakostakin siellä on aika paljon myöskin sinkkuja kun taas vihreiden riveissä on enimmäkseen vähemmistöjen edustajia...Hyvin pieni joukko ihmisiä ketkä taistelevat epätoivoisesti olemassaolostaan epätoivoisella ilmastonmuutos rummutuksellaan.

      Itse olen huomannut aika selkeän yhteyden telaketjufeministien sekä vihervassareiden välillä........En kysy mistä se johtuu;)

      • Luin tuon jutun aiemmin.. Eikö edes keski-ikäiset naiset saa olla rauhassa..Vai rahaako ne yrittivät varastaa..Näitä romanikerjäläisiä?


    • Anonyymi

      Jäntevämies ja sinnikkyys saa kunnian. Joujou.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      53
      2567
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2076
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      54
      1928
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      132
      1726
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1434
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      131
      1358
    7. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1184
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      454
      1153
    9. Olet tosi lapsellinen...

      Ja kiva harrastus tämä palstailu sulla. Lisää uskottavuutta ja luotettavuutta paljon. 🙄 Eipä sillä onneksi enää ole väl
      Ikävä
      44
      995
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      979
    Aihe