Miesten aggressiivisuus ja

seksuaalinen vietti estävät järkevän ajattelun..

Vai mitä?

😌

64

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Entä naiset, on järkevää lähteä isis-vaimoksi? Montako miestä on isis-vaimona?

      • Anonyymi

        Suomesta on Isisksen alueelle lähtenyt 70 henkilöä, niistä 20 on ollut naisia.


    • Mjoo

      Tuon paremmin ei asiaa enää voisi ilmaista.

      Itse pohdiskelin hetken (viikon) mitä vastata tuohon hoivaviettikyselyyn. Mutta koska mua vituttaa lähes kaikki kyselyt, niin en osannut hahmottaa vastaustani - joka ei ollut edes aluillaan ollessaan jo kylmä.

      (Hihitystä)

      • Vastine siihenhän tää tietysti oli..


    • Anonyymi

      Ainakin toi liiallinen seksuaalinen vietti saa aikaan sen, että miehille on joskus ärsyttävä jutella. Aina niiden puhe kääntyy naisiin tai seksiin, se ohjaa koko niiden elämää. "Tissit, lollot" yäk (ihan keski-ikäisetkin saattaa jutella tuollaista). Minua ei kiinnosta mikään pikkukiva flirttailu tai sen yritys. Sitten kun on tosi kyseessä niin samat tyypit juoksee karkuun.

      • Anonyymi

        Täällä ainakin luulee olevan ihan keskustelu taitoinen mies...osaan myös kuunnella naisen mielipiteet.


    • Monesti näin on. Onneksi en ole aggressiivinen.

      Mutta vastapainona on sitten myös aggressiivisia naisia.

      • En kiellä. Kuten on myös miehiä, joilla on hoivavietti.

        Tosin "päässä napsahdukset" ja siitä johtuvat pahoinpitelyt, jopa murhat eivät mitenkään ole verrattavissa hoivaviettiin, joka on järkevää ja humaania toimintaa, ellei se nyt lyö ihan yli.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        En kiellä. Kuten on myös miehiä, joilla on hoivavietti.

        Tosin "päässä napsahdukset" ja siitä johtuvat pahoinpitelyt, jopa murhat eivät mitenkään ole verrattavissa hoivaviettiin, joka on järkevää ja humaania toimintaa, ellei se nyt lyö ihan yli.

        Juu ei mulla ollut mitään ongelmia vauvan kanssa kun äitnsä lähti uuden miehen mukaan.


    • Anonyymi

      Hauska provo. Vanhalla homepillulla taas vanne kiristää päätä.

      • Anonyymi

        Et sitten kyennyt itse asiaan vastaamaan, joten piti henkilöhyökkäykseen turvautua.

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten kyennyt itse asiaan vastaamaan, joten piti henkilöhyökkäykseen turvautua.

        -flowersreally-

        Tarkemmin kun ajattelee, niin Wuppis on selvästi osunut aika moneen arkaan paikkaan, sen verran paljon henkilöhyökkäyksiä palstinkaiset häneen kohdistavat.
        -flowers-


      • Anonyymi

        Kas kun et sanonut, että "hiekkaa p*llussa". Yleensä jos täällä millään tavalla kritisoi miehiä, niin on miehiä vihaava feministi jolla on hiekkaa p*llussa. Miesten vastaavat "provot" katsot läpi sormien.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkemmin kun ajattelee, niin Wuppis on selvästi osunut aika moneen arkaan paikkaan, sen verran paljon henkilöhyökkäyksiä palstinkaiset häneen kohdistavat.
        -flowers-

        Wuhwelilla on ihan hyvä tyyli.

        Mikseivät ihmiset mieti häntä tarkemmin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kas kun et sanonut, että "hiekkaa p*llussa". Yleensä jos täällä millään tavalla kritisoi miehiä, niin on miehiä vihaava feministi jolla on hiekkaa p*llussa. Miesten vastaavat "provot" katsot läpi sormien.

        Miksi se hiekka pitää aina siellä olla,
        yleensä ne muruset on just kengässä kantapään kohdalla.

        En minä ole ainakaan saanut yrittämälläkään hiekkaa ylemmäs.


      • Anonyymi

        Telkussa on kiekkoa, ota olut käteen ja menet rentoutumaan. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas kun et sanonut, että "hiekkaa p*llussa". Yleensä jos täällä millään tavalla kritisoi miehiä, niin on miehiä vihaava feministi jolla on hiekkaa p*llussa. Miesten vastaavat "provot" katsot läpi sormien.

        Tuo on tosiaan palstan miesten lempisanonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkemmin kun ajattelee, niin Wuppis on selvästi osunut aika moneen arkaan paikkaan, sen verran paljon henkilöhyökkäyksiä palstinkaiset häneen kohdistavat.
        -flowers-

        Ei arkaan paikkaan, vaan vastenmielinen. Juuri sellainen "mä sanon suoraan" - tyyppi, jonka kanssa on vaikea olla tekemisissä pidemmän päälle. Itse ainakin välttelen viimeiseen asti tuota ihmistyyppiä oikeassa elämässäni. On sitten kyse miehestä tai naisesta.


    • Saiskos esimerkkejä...Mitäs miehesi on nyt tehnyt?

    • Seksuaalisuus on aina läsnä miehen elämässä, mutta se on vain yksi siivu meitä. Agressiivisuus on joko vahvuus tai heikkous riippuen kuinka sen kanavoi.

    • Hoijethan pahimmat paineet alta pois..


      Sitten jutellaan järkeviä.

      :D

    • ..tai sitten se terästyy entisestään ja nainen menee ulalle.

    • Miksi miehen pitää olla aggressiivinen?

      • Murjotan sinulle edelleen, mutta lyhyt vastaus on testosteroni.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Murjotan sinulle edelleen, mutta lyhyt vastaus on testosteroni.

        Niin, mutta miksi pitää vaikka sitä ois?

        Voi opetella lauhkeaksi.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Murjotan sinulle edelleen, mutta lyhyt vastaus on testosteroni.

        Mitä murjotat, putosin kyydistä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitä murjotat, putosin kyydistä.

        Vieläkin liität minut Perttiin. Mitätöit siis ihmisarvoani väittämällä minua jonkun sivunikiksi. Miehilläkin on tunteet.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Vieläkin liität minut Perttiin. Mitätöit siis ihmisarvoani väittämällä minua jonkun sivunikiksi. Miehilläkin on tunteet.

        Tui tui luppana.

        Totta kai sinulla on tunteet....

        *raaps leuan alta*

        Älä murjota.


      • Murjotan jos murjotan.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Murjotan jos murjotan.

        No niin... :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No niin... :)

        😡😤😠


    • Epäilen itse, että olen perinyt geenin, että on enemmän aggressiivisuutta kuin miehessä?

      Voisin harkita jotain kurssia.

      • Anonyymi

        Aggressiivisuus voi olla pelkoa/epävarmuutta. Joskus kyse on huonosta itsetunnosta, jolloin ihminen on koko ajan vähän piikit pystyssä ja hermostuu herkästi pienestäkin vihjailusta tai uhasta. Jos noin on omalla kohdalla ja ymmärtää mistä epävarmuus johtuu, se on helppo korjata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aggressiivisuus voi olla pelkoa/epävarmuutta. Joskus kyse on huonosta itsetunnosta, jolloin ihminen on koko ajan vähän piikit pystyssä ja hermostuu herkästi pienestäkin vihjailusta tai uhasta. Jos noin on omalla kohdalla ja ymmärtää mistä epävarmuus johtuu, se on helppo korjata.

        Jääkiekosta tulikin mieleen, että eikö se tietynlainen väkivalta ole sallittua miesten peleissä ja naisten peleissä kiellettyä?

        Tarkoitan tietysti, että kyse on myös opituista rooleista...juu nou..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aggressiivisuus voi olla pelkoa/epävarmuutta. Joskus kyse on huonosta itsetunnosta, jolloin ihminen on koko ajan vähän piikit pystyssä ja hermostuu herkästi pienestäkin vihjailusta tai uhasta. Jos noin on omalla kohdalla ja ymmärtää mistä epävarmuus johtuu, se on helppo korjata.

        Minusta se on vähän niin kuin ylipäätään liittymistä lyhyeen pinnaan ja kärsivällisyyteen, siis luonteessa. Toiset voi tehdä asioita tasaisesti, toiset ovat sypäkkiä toimissaan. Esimerkiksi arkijahkailu raivostuttaa ja jos puhutaan päälle kaiken tietävinä, niin en kauaa jaksa. Lisäksi turha syyttely, kyllä se aggression saa vähän kohdilleen.


    • Anonyymi

      mies on nuorena agressiivinen koska soitimella pitää olla. ollaan sen verran vasta tultu puusta alas. toiset miehet on humalassa agressiivisiä koska selvinpäin eivät uskalla. ovat mieluummin naisia kohtaan agressiivisia kun äijiltä tulee pataan!

      • Joillakin miehillä on geenimuunnos, joka aiheuttaa agressiivisuutta humalassa. Näiden henkilöiden ei kannattaisi ottaa alkoholia.


      • Nuorena ne hormonit hyrrää..


    • Minä käytän kaiken agression salilla, eikä siitä jää enää muille jaettavaksi. Vietti ei koskaan ole ollut niin suurta, että olisin sen eteen mitään tehnyt.

    • Anonyymi

      agressiivinen nainen on ikävä. ei voi puolustautua lyömällä eikä pakoonkaan viitsis alfa uroksena juosta..(-;

      • Jos nainen on vihainen, pitää puhua.


      • Anonyymi

        juu, puhumalla pärjää parhaiten kaikkien kanssa. toimin joskus turva-alalla ja useimmiten sillä pärjäs.


    • Anonyymi

      Osa naisista on kovia kiusaajia, siis henkistä väkivaltaa. Siitä ei tule mustaa silmää, mutta ikuisia traumoja monelle.

      • Anonyymi

        Millä tavalla kiusaavat?


      • Fyysinen aggressiivisuus ei kumoa henkistä aggressiivisuutta. Yleensähän se alkaa henkisellä alistamisella...


    • Miehellä on sentään nuo mainitsemasi puolustuksena. Milläs naiset puolustautuu varsinkin kun se järkevä ajattelu hyvin monien asioiden suhteen näyttää juurikin naisilla olevan hakusessa.

      • Ei se ole mikään puolustus.


    • Mulla ei ainakaan agressiivisuus estä

    • välillä kyllä tulee vastaan miesoletettua josta joutuu miettimään et onk se oikeesti nuin pöljä..
      jotenki niinku kaikki ajatukset tuntuu menevän sen oman kullin kautta,

      mut onneks ei kovin usiasti.

    • Anonyymi

      Miehet ovat kautta aikain pitäneet valtakunnat pystyssä ja turvanneet ne. Mitä on saanut aikaan naisten pääseminen valta-asemiin? Noh, katsokaa Eurooppaa. Maat täyttyvät islamisteista, koska tunteidensa vietävissä oleva Merkelin mamma halusi näyttää, etteivät saksalaiset ole mitään natseja, ja se kuuluisa hoivavietti ummistaa silmät kaikelta muulta kuin siltä kliseiseltä "heitä täytyy auttaa" -aspektilta.

      Siis naisilta on aivan turha odottaa järkevää ajattelua, koska näillä kaikki valinnat ja päätökset tapahtuvat tunteiden perusteella. Linnakundit ja rikolliset sarjamurhaajia ja lasten tappajia myöten saavat naisilta positiivista huomiota, osaksi siksi, että jännämiehet saavat naisten pimpit märiksi, osaksi siksi, että näiden hoivavietti saa heidät kuvittelemaan, että tuhmien poikien pään paijaaminen parantaa nämä.

      Naisten rikollisten ja muiden kusipäiden suosiminen osaltaan ylläpitää maailman rikollisuutta, koska jälkimmäisten ei tarvitse muuttaa käytöstään saadakseen naisten suosiota. He voivat olla omia kusipäisiä itsejään ja pimpit pörräävät märkinä heidän ympärillään. Kilttien miesten, jotka naiset luokittelevat tylsiksi nössöiksi, täytyisi muuttaa käyttäytymistään kusipäisempään suuntaan, jotta heillekin irtoaisi. Pahimmassa tapauksessa, jostain "nössöstä" tuleekin rikollinen pillunkaipuussaan. Kiitoksia vain teille "sorretuille", joilla on seksuaalinen valta tässä yhteiskunnassa. Tuottamanne uhrit ja heidän omaisensa kiittävät.

      • Anonyymi

        Todistelet siinä sitten aloittajan näkemyksen oikeaksi. Pillunhimossas aiot väkivaltaa käyttäen tuottaa uhreja ja heidän omaisiaan. Itte sä niistä teoistas vastuussa oot, eikä kukaan randomnainen.


      • Anonyymi

        Vai että se ylläpitää rikollisuutta kun naiset heitä suosivat, olipas taas ätminkäisen logiikkaa. Kyllä tostakin valituksesta jo näkee miksei ole menekkiä naisten kanssa, kuka jotain uhriutuvaa ruikuttajaa haluaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todistelet siinä sitten aloittajan näkemyksen oikeaksi. Pillunhimossas aiot väkivaltaa käyttäen tuottaa uhreja ja heidän omaisiaan. Itte sä niistä teoistas vastuussa oot, eikä kukaan randomnainen.

        Naisten kyrvänhimo jännämiesten suhteen tuottaa uhreja, turhaan minua syytät. Rikolliset ovatkin itse vastuussa teoistaan, mutta naiset suosivat heitä tekojensa vuoksi. Eikö vajakin luetun ymmärtäminen oikein toimi?


    • Anonyymi

      Kyllä nämä asiat ovat kasvatuksesta kiinni. Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
      On vanhemmat pitäneet tärkeämpänä omia asioitaan, kun jälkeläistensä opetus.
      Toisilla ei edes ole vanhempia tai on vain toinen, joten kasvatusta ei ole ollut tai ainoastaan minimaalista. Sitten ei osata eikä tajuta.
      Ainoat mallit ovat jostain mielikuvitustuotoksesta ; elokuvista.
      Näitä vaan on melko paljon. Tästäkin porukasta, jotka tunnustavat jotain aggressiivisia piirteitä liittyen rakkauteen, ovat viottuneita yksilöitä.
      Ei oikea mies ole sellainen. Vain pellossa kasvaneet tai viidakosta tulleet.

    • Anonyymi

      Miehet kuitenkin ovat loogisempia ja käytännönläheisempiä kuin naiset. Ja sillä testollahan kaikki on tehty ja saavutettu.

      • Anonyymi

        Paskapuhetta tuo miesten loogisempisuus.


      • Anonyymi

        Loogisuus loppuu siinä vaiheessa, kun maailmaan on sodittu rauha ja talot rakennettu ja tv:stä tulee ainoastaan naisten kotkotuksia. Helppo sitä on valmiissa maailmassa kotkotella.


    • Anonyymi

      Yks kysyy, että miten jotkut naiset kiusaavat?
      On aika umpiossa täytynyt elää, jos ei ole tytöistä tai naisista yhtään perillä.
      Kysymykseen parhaat vastaukset saat naisilta.

      • Anonyymi

        Kolikolla on aina kääntöpuolensa. Jokaisessa tarinassa on ainakin kaksi puolta.


    • Mielenkiintoinen väite kun sitä nyt hetken makustelin.

      Lopputulemana sanoisin että ei. Itse nyt en koskaan ole mitenkään aagressiivinen ole ollut ja tuo viettikin on ollut ruunien tasolla. Siltikin minun on todettava että suinkaan ole se penaalin terävin kynä; varsinkin jos järkevyyttä mitataan moniälykkyysteorian mittareilla.
      Koska en ole järkevä olen pyrkinyt pitämään asiat simppeleinä ja pyrkinyt miettimään miten asiat kannattaa tehdä vaivattomimmin, nopeammin tai edullisimmin.

      Mitä olen tuossa sosiaalisessa mediassa ihmisiä seurannut niin se suorittamisen tarve ja asioiden näkyväksi tekeminen on nostettu arvoon arvaamattomaan on kyse sitten vapaa-ajasta tai työelämästä.
      Luulen että miehillä tulee tässä vaiheessa korostetusti esiin se perinteinen tarve että työ tai kotona tehtävät asiat ovat se miehisyyden mitta eikä aina muisteta keskittyä niihin keinoihin millä asiat toteutetaan vaan fokus on siinä päämäärässä. Siksi miehiset ratkaisut kuten "voima ennen tekniikkaa" näyttää ulkopuolisesta hieman hassulta.

      Tänä päivänä työelämän vaatimukset ovat koventuneet ja yhdyntöjen määrä laskenut-> olisiko niin että työelämässä nykyään vaadittava järkevä ajattelu onkin vähentänyt seksuaalista viettiä.

    • Anonyymi

      Marokon turistit eivät enää vastaa.

    • Anonyymi

      Kamelikuskit joita Rinteen hallitus tuo Suomeen, ei ole aggressiivisia, vaan lempeitä hurmureita. ;)

      • Anonyymi

        Hymyilevät ja tuijottavat kamelinsa selästä ja laukkaavat ilmansuuntien mukaan, määrätietoisesti, minne sattuu.
        Rinne heiluttelee heille vappusatasta iloisesti huiskutellen, toisessa kädessä kelakortti saldolla täytettynä.
        Jos puhuu suomalaisista vanhuksista, työntekijöiden yliraskaasta verotaakasta, se on rasistista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      334
      7599
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2244
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1652
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1499
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      116
      1211
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      76
      1193
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      935
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      925
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      823
    Aihe