....ulkolaidalle kun suomitytöt hakevat ulkomaanmiehiä. kts. tuo eka porukka tuossa videolla:
https://www.iltalehti.fi/mmjaakiekko-2019/a/c285cffc-29ea-4a42-9053-a6c7774e5873
Naisporukka suorastaan repii kansainväliset hurriukot villin tanssiinsa mukaan, suomiukko saa steppailla itsekseen, Niin se menee. "Den glider in" varmaan jatkoillakin, suomiukko pelaa yksilösuorituksdena taskubiljardia ja ´kohottaa kansallistuntoaan Suomen voitolla samaan aikaan kun suomen tytöt joukkue pelailee vihollisten kanssa, ruotsalaisheput iskee reppuun niin että tuntuu.
Suomimies jää armotta....
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Heh heh...
Sua korpee pelkästään se, että oma isänmaasi hävisi piskuiselle Suomelle ja nöyryytystäsi pahentaa, kun svenssonitkin tulee juhlimaan Suomen voittoa laulamalla suomalaisten kanssa ”Den klider in”!heh heh, suomea ja suomlaisuutta arvostavana toki kannatan Suomea ja uskoin siihen silloinkin kun siän ja kumppanit itkitte NHL-vahvistusten perään. Minä olen aina sanonut ettei änäristä pitäisi edes yrittää haalia sitä porukkaa vaan mennä sillä joukolla mikä on jo hitsautunut yhteen ennakkopeleissä. Änärityypit yleensä vaan tulee sotkemaan sen hyvän kuvion, nyt ei tulleet ja ollaan loppuottelussa.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
heh heh, suomea ja suomlaisuutta arvostavana toki kannatan Suomea ja uskoin siihen silloinkin kun siän ja kumppanit itkitte NHL-vahvistusten perään. Minä olen aina sanonut ettei änäristä pitäisi edes yrittää haalia sitä porukkaa vaan mennä sillä joukolla mikä on jo hitsautunut yhteen ennakkopeleissä. Änärityypit yleensä vaan tulee sotkemaan sen hyvän kuvion, nyt ei tulleet ja ollaan loppuottelussa.
"heh heh, suomea ja suomlaisuutta arvostavana toki kannatan Suomea ja uskoin siihen silloinkin kun siän ja kumppanit itkitte NHL-vahvistusten perään"
Sama, ja sitä paremmalta voitto tuntuu, kun ne jotka ei Suomeen uskoneet saa nenilleen! Tunnen valtavaa tyydytystä. Ärsyttää ihmiset jotka luulee tietävänsä, vaan eivät tiedä. Anonyymi kirjoitti:
"heh heh, suomea ja suomlaisuutta arvostavana toki kannatan Suomea ja uskoin siihen silloinkin kun siän ja kumppanit itkitte NHL-vahvistusten perään"
Sama, ja sitä paremmalta voitto tuntuu, kun ne jotka ei Suomeen uskoneet saa nenilleen! Tunnen valtavaa tyydytystä. Ärsyttää ihmiset jotka luulee tietävänsä, vaan eivät tiedä.Joo, jotakuta voi vähän harmittaakin kun ei änäristä jaksanut vaivautua. itseasiassa minusta koko mm-kisan idea toteutuu juuri siinä kun vähän tuntemattomammat nimet sitäkautta pääsevät esiin ja kenties sitten jopa nhl:ään niillä näytöillä mitä mm.ssä antavat, Taalimiljonäärit on jo siellä niin ei ole nälkää eikä mitään syytä edes hirveästi yrittää, tärkeintä on välttää pahoja loukkaantumisia kmun palkanantaja ei tykkäisi jos telo itsensä mm.ssä. Kapanen tuolla kyllä ihan hyvin analysoi ennen kisoja:
https://yle.fi/urheilu/3-10750042Harmaaritari kirjoitti:
heh heh, suomea ja suomlaisuutta arvostavana toki kannatan Suomea ja uskoin siihen silloinkin kun siän ja kumppanit itkitte NHL-vahvistusten perään. Minä olen aina sanonut ettei änäristä pitäisi edes yrittää haalia sitä porukkaa vaan mennä sillä joukolla mikä on jo hitsautunut yhteen ennakkopeleissä. Änärityypit yleensä vaan tulee sotkemaan sen hyvän kuvion, nyt ei tulleet ja ollaan loppuottelussa.
Ehkä sä ja monet suomalaiset miehet ette vaan itse ole koskaan olleet kovin aktiivisia etsimään sitä naisseuraa sieltä ulkomaalaisten naisten joukosta. Ette varmaan Suomessa, kun ette varmaan sen enempää missään ulkomaillakaan, jos ootte missä käyneet.
Ei pitäisi turhaan syyllistää naisia tästä tai sotkea tätä tuoretta kiekkojuhlaa nyt tähän asiaan millään tavoin. Antaa nyt vaan suomalaisten riemuita ja juhlia tätä mielensä mukaan.
- Anonyymi
No onneksi ei ollut nekruja tällä kertaa. En uskalla edes ajatella mitä olisi tapahtunut jos siinä olisi pari pikimustaa matua ollut vieressä...
- Anonyymi
Siinä olis naisilla alkaneet vaatteet vähenemään ihan omasta toimesta.
- Anonyymi
Naiset huomioi vain ulkomaalaiset miehet, suomimies jätettiin armotta sivuun ja naisten kiinnostus kohdistui vain ulkomaalaisiin miehiin.
Tuossa tilanteessa varmaan suomimiehelle tuli tunne "nolon tilanteen mies, että mitä vittua mä tässä teen"
Mitäpä, jos suomi mies olisi pukenut keltaisen paidan päälle, niin olisikohan silloin suomi naisille kelvanut, kun ei ole muita ulkopuolisia eroja, kuin erivärinen paita.
Tosin silloin olisi vaara, että yksin liikkuessa keltainen hurripaita päällä joutuu kännisen suomi kannattaja äijäjoukon pahoinpitelyn kohteeksi.- Anonyymi
Joutuisko Venäjän väreissä kulkeva kännisten suomiäijien pahoinpitelemäksi?
- Anonyymi
Suomijuntti jää lopulta yksin.
Hän voi muuttaa peräkammariin takaisin. Harmiskin näkyi siinä videolla skoda-lippis päässään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818