Tekeekö Match.comin ilmaisversiolla käytännössä mitään? Onko maksaminen ainoa mahdollisuus saada yhteys muihin käyttäjiin?
Kysymys Match.comin käyttäjille
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jep, joudut maksamaan ottaaksesi yhteyttä keneenkään ja sitten jos he eivät ole maksavia jäseniä he eivät voi lukea/vastata sinulle paitsi jos maksat 9.95 jtn lisää perus jäsenyyden päälle. Rahastusta!
- Anonyymi
Aloittaja tässä vielä, hei. Match-comissa on muuten ehkä markkinoiden huonoin hinta-laatusuhde, ja koko homma on paitsi rahastusta myös harvinaisen härskiä kusetusta.
Kuukausimaksu on kallein mitä olen nähnyt, ja se vastakkaisen sukupuolen edustajien joukko... no, sanotaan että ihan minun tyyppiäni. Käyttöliittymä oli jotenkin kökkö, eikä keneenkään tosiaankaan saanut yhteyttä vaikka match tuli.
Deletoin tilini, ja siinä yhteydessä luvattiin poistaa kaikki tietoni. Eipä poistettu meiliosoitettani, koska tilin poistamisen jälkeen minua alettiin spämmätä Match.comin roskaposteilla. Roskapostin perästä klikkasin "peruuta tilaus" -linkkiä, joka ei kuitenkaan ilmeisesti peruuttanut "tilausta" (jota en siis koskaan tehnyt), vaan linkki johti Match.comin pääsivulle.
Onneksi on hyviäkin palveluita tällaiselle eronneelle kolmekymppiselle. OkCubid vaikuttaa tähän asti lupaavimmalta. Ilmaisversiolla saa yhteyden matcheihinsa, eikä maksullinenkaan versio maksa kuin puolet Match.comin vastaavasta.
Tinderin maksullinen versio on aika kallis, mutta siellä on paljon "valikoimaa" ja ilmaisversiollakin tekee jotain.
Suomi24:n Treffit, Happy Pancake ja E-kontakti vaikuttavat käyttäjäkunnan puolesta ainakin tähän mennessä vähän tympeiltä, vähän niin kuin Match.comissa. Mutta näistäkään palveluista ei tarvitse välttämättä maksaa voidakseen käyttää niitä.
Älkää siis tehkö tiliä Match.comiin; halvempia ja parempia vaihtoehtoja riittää.- Anonyymi
Ai niin, testasin myös Eliittikumppania, kun eräällä deittipalveluita listanneella sivustolla väitettiin että saisin testata sitä ilmaiseksi. Klikkasin sivustolta sitä "testaa Eliittikumppania maksutta" -linkkiä, joka johti Eliittikumppaneiden sivuille. Vastailin siinä erilaisiin kysymyksiin varmaan puoli tuntia, ja sitten sain eteeni eri jäsenyysvaihtoehdot. En löytänyt keinoa tehdä tässä palvelussa yhtään mitään maksamatta kalliisti => poistin profiilini vielä samana päivänä.
Kiitos vaan ajankulusta, Eliittikumppanit. Olisi ehkä reilua ensin tehdä selväksi, että maksamatta ei mitään tapahdu, ennen kuin tuhlaatte elämästäni puoli tuntia kysymyksillänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057