Minun ihannenainen.

Etsin hoikkaa neitseellistä naista pidempään fwb-suhteeseen..

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millainen on neitseellinen nainen? Nainen, joka esittää neitsyttä vai?

      • Nainen kuka ei ole harrastanut kahdenvälistä seksiä koskaan..
        Nyt minun kanssa pääsee harrastamaan ja muutenkin kaveria illanviettoihin...
        Voitais käydä vaikka leffassa jne.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Nainen kuka ei ole harrastanut kahdenvälistä seksiä koskaan..
        Nyt minun kanssa pääsee harrastamaan ja muutenkin kaveria illanviettoihin...
        Voitais käydä vaikka leffassa jne.

        Aivan kuin tämä olisi trollausta.

        Miten todennäköisenä pidät sitä, että seksistä pidättäytynyt nainen haluaa panosuhteen ensimmäiseksi suhteekseen?

        Mikäänhän ei kiellä toivomasta, mutta että vielä kirjoittelee näitä ikään kuin olisivat reiluja ja realistisia toiveita, huh.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Nainen kuka ei ole harrastanut kahdenvälistä seksiä koskaan..
        Nyt minun kanssa pääsee harrastamaan ja muutenkin kaveria illanviettoihin...
        Voitais käydä vaikka leffassa jne.

        Tuskinpa semmosta löytyy.. jos nainen ei ole tiettyyn ikään harrastanut seksiä, niin miks tahtois nytkään? No hullulla on halvat huvit.. Varmaan trolli, eihän kukaan täysjärkinen tommosii kirjoittele..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa semmosta löytyy.. jos nainen ei ole tiettyyn ikään harrastanut seksiä, niin miks tahtois nytkään? No hullulla on halvat huvit.. Varmaan trolli, eihän kukaan täysjärkinen tommosii kirjoittele..

        Ellet vielä tiedä kuka tämä blade83 on niin vihjaan että osuit oikeaan. Neuroottinen ja pimahtanut.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Nainen kuka ei ole harrastanut kahdenvälistä seksiä koskaan..
        Nyt minun kanssa pääsee harrastamaan ja muutenkin kaveria illanviettoihin...
        Voitais käydä vaikka leffassa jne.

        Jaaha, ryhmäseksin harrastelemisen kuitenkin hyväksyt.


    • Minun ihannenainen olikin näköjään vaikea pala hyväksyä sellaisille ketkä eivät täyttäneet kriteereitä:D ...No eiköhän teillekkin vielä joku löydy.

      Niin, ja vielä lisäyksenä piti sanomani, että ihannenaiseni pitää myöskin leffoista.
      Toivottavasti löytää minut, niin saan hänestä kaverin kenen kanssa käydä leffassa...
      Mieluiten katson toimintaa, kauhua, fantasiaa ja sen sellasta:)

    • Anonyymi

      hups.

    • Edelleen vapaa..

    • Anonyymi

      Etkö sä nyt oo jo tajunnut et ei ne neitseelliset naiset sua halua eikä tahdo
      Käden seurana saat olla jatkossakin fwb seurana

      Parasta ennen päiväys on jo mennyt, joten lompakon ja pankkitilin pitäisi sitten näyttää äärimmäisen hyvältä ja myös jakaa niitä varoja, se voisi tuoda pientä mahdollisuutta ”peliin”, luulen et aika heikkoa, mut ehkä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe