Mitäs sihen sanotte?
https://www.tamperelainen.fi/artikkeli/773733-joukkueen-kapteeniin-yhdistyy-lesbonaisen-hahmo-nyt-keskustellaan-siita-mista
Joukkueen kapteeniin yhdistyy lesbonaisen hahmo
11
<50
Vastaukset
Eihän tämä tieto mieltä ylennä.
Enpä tiennyt tätäkään..
"Mårranin juhliminen tänään jäisen lajin voittajana ja yhteisön sankarina on vinosti hauskaa useammallakin tavalla. Suomalaiseen sisuun, miessankariin ja joukkuueen kapteeniin yhdistyy meemeissä suomenruotsalaisen biseksuaalin luoma, yksinäisyydessä ja hylkäämisessä jäätyvä lesbonaisen hahmo."Wwuwuw kirjoitti:
Silloin kun täällä kyseltiin muumihahmoista, niin kuka ilmoittautui möröksi?
Muistelen että nuuskamuikkune...
Kukaan muu ei tunne muumihahmoja.Iku-Turso kirjoitti:
Muistelen että nuuskamuikkune...
Kukaan muu ei tunne muumihahmoja.Nuuskamuikkunen on tietysti Nuuskamuikkunen...
Suomalaiseen yleissivistykseen kuuluu tuntea muumit.
Mä varasin Noidan.Wwuwuw kirjoitti:
Nuuskamuikkunen on tietysti Nuuskamuikkunen...
Suomalaiseen yleissivistykseen kuuluu tuntea muumit.
Mä varasin Noidan.Tiedän nuuskamuikkusen, mutta muumihahmoista hän on mörö.
Hihii!
Mjoo
Me emme sano mitään, mutta sen verran sanomme että on olemassa kaapissa valkoisella context fontilla leimattu #Vino t-paita.
Musta
(Hihitystä)Mitä Muumilaakson mörköön tulee, niin hän on siinä mielessä rehellinen olento. että vain kaipaa kadonnutta koruaan.
Muistan yhden ratkaisevan kohdan tässä Toven asetelmassa, ja se oli se että kun huurre sai ulkona pihakasvit ritisemään, Muumipappa latasi torvipyssynsä.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Mitä Muumilaakson mörköön tulee, niin hän on siinä mielessä rehellinen olento. että vain kaipaa kadonnutta koruaan.
Muistan yhden ratkaisevan kohdan tässä Toven asetelmassa, ja se oli se että kun huurre sai ulkona pihakasvit ritisemään, Muumipappa latasi torvipyssynsä.
(Naurua)Mjoo
Innokkaimpia kommentoijille muistutukseksi, että mörön kalllisarvoisin koru oli simpukankuoren puolikas.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Innokkaimpia kommentoijille muistutukseksi, että mörön kalllisarvoisin koru oli simpukankuoren puolikas.
(Hihitystä)Mjop
Tämä mielestäni vahvasti viittaa klassiseen taiteeseen, luontoon ja naiseen itseensä.
Ei yksikään simpukankuori ole simpukankuori.
(Reps)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt354360Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.512334Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481422- 891246
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381178Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.261177Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501110Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161965- 60911
Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899