Käräytin pettäjän

Anonyymi

Kerroin tuttava pariskunnan naiselle anonyyminä, että hänen miehellään on salasuhde toisen naisen kanssa, joka pitääkin paikkansa. No,nainen ei uskonut ja haukkui minut ihan pystyyn (onneksi en omalla nimelläni kertonut). No nyt sitten tämä mies kuulma tekee kunnianloukkaus syytteen tästä kertojasta(minusta). Voinko oikeasti joutua tästä ongelmiin? Vaikka kerroin vain totuuden.. pelottaa jos joudun poliisin kynsiin tästä vaikka halusin vain tehdä oikein ja olla rehellinen.

37

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikein toimiminen on yleensä riski. Ajattele vaikka jos ryntäät auttamaan puukotuksen uhria. Ongelmiin voit joutua. No good deed goes unpunished.

    • Anonyymi

      Jos kerran tiedät 100% varmasti ja olet nähnyt omin silmin, että tuttavasi mies pettää vaimoaan, niin nou hätä. Jos poliisi kolkuttelee ovellesi, niin sanot, että ai, oliko se joku salaisuus, luulin että onhan se hyvä miehen vaimonkin tietää miehen puuhista. Ja siihen perään vaan, että olet nähnyt miehen ja sivusuhdenaisen xx.xx. päivänä panemassa ja perään missä paikassa.
      Niinhän sitä oikeussalissakin valassa vannotaan, että kerrotaan totuus ja vain totuus jne...

      Jos taas sinulla ei ollut faktatietoa (kerroit eteenpäin juoruja, et ole omin silmin nähnyt niitä kahta seksihommissa), niin sitten asia muuttuu kokonaan toiseksi. Tekosi tekee sinusta pahantahtoisen pask***sen joka levittelee sontaa ympäriämpäri ilman todisteita.

      • Anonyymi

        Jep, kuulostaa aloittajalta tuo loppulausunto.


    • Anonyymi

      Totuuden puhuja ei yösijaa saa, sanotaan. Mutta tuollaiset asiat nyt eivät ole poliisijuttuja, joten turha pelotella tai uhkailla ketään viranomais-seurauksilla.

    • Anonyymi

      Varmasti harmittaa aloittajaa koska käräytys ei onnistunut.
      Jos olisi tarve pettää kertoisin siitä kumppanille itse.
      Muiden tekemiset taas on heidän asiansa.
      Jokainen tekee itse valinnat mitä tekee ja kantaa myös valintojen seuraukset.

    • öö jos et omalla nimellä kertonut, niin miten voisit saada syytteen.

      Ja vaikka olisitkin kertonut, niin ei tuollaisesta mitään syytteitä nosteta.

    • Anonyymi

      Toivottavasti joudut hirteen. Mitä helweetteä kenenkään yksityisasiat kuuluvat sulle tai kenellekään. Sun ongelmasi on paaaljon pahempi kuin sen, joka pettää, tutkituta korvaisi väli. - Nm. Se mätänee

      • Anonyymi

        Totta kai tuollainen tieto pitää saattaa petetyn tietoon. Tämä voi sitten tehdä tiedolla mitä haluaa.

        Se on keskinäistä huolenpitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai tuollainen tieto pitää saattaa petetyn tietoon. Tämä voi sitten tehdä tiedolla mitä haluaa.

        Se on keskinäistä huolenpitoa.

        Olisiko kuitenkin tehokkaampaa saattaa se pettäjän tietoon, joka kuitenkin kuvittelee toimivansa salassa? Saattaisi nimittäin kavahtaa juuri ajatusta, että jo usea tietää hänen puuhistaan ja niistä jo julkisesti keskustellaan. Miksi rääkätä jo petettyä, rääkätkää pettäjää, että paljastatte teon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko kuitenkin tehokkaampaa saattaa se pettäjän tietoon, joka kuitenkin kuvittelee toimivansa salassa? Saattaisi nimittäin kavahtaa juuri ajatusta, että jo usea tietää hänen puuhistaan ja niistä jo julkisesti keskustellaan. Miksi rääkätä jo petettyä, rääkätkää pettäjää, että paljastatte teon.

        Ei ole


      • Anonyymi

        Tasapäisiä taneleita, matalaotsaisia mänttejä, inhottavia idiootteja ja alamittaisia aaseja on siis ärsyttävän paljon muissakin tyypeissä kuin pettäjissä. - Nm. Yöäk


    • Anonyymi

      Oletteko kaikki siis homoja?

    • Anonyymi

      Vaikuttaa lennolta,,,,

    • Anonyymi

      No sehän riittää että sinulla on faktat,näyttää toteen väitteesi.Jos ei oo,oot pulassa.Onnea.

      • Anonyymi

        Ja mistä kukaan tietää et se oot sinä,kun anonyyminä oot tehny,nyt sanon vaan et herää pahvi.


    • Anonyymi

      Säälittävää se on, kun tietää jotakuta petettävän ja ihminen ei sitä tiedä.

      Tunnen pariskunnan jossa aviomies pitää salasuhdetta toiseen naiseen. Tämä mies on ottanut tavakseen pitää salasuhteita ja kuinkahan mones on hänellä jo menossa. Sääli aviovaimoa, joka ei epäile mitään.

      Sanotaan usein, että kun aika tietokoneella lisääntyy, samoin ylityöt sekä petturi alkaa yhtäkkiä pitämään ulkonäöstään erityistä huolta, niin voi epäillä että jotain on meneillään. Tämä on täyttä totta.

      • Anonyymi

        Eikö sulla ole omaa elämää? Miten heidän elämänsä ja asiansa kuuluu sulle? Miksi säälit jotain, mistä et tiedä yyyhtään mitään? Mikä mahtaa olla oman ongelmasi nimi? - Nm. Sääli on sairautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla ole omaa elämää? Miten heidän elämänsä ja asiansa kuuluu sulle? Miksi säälit jotain, mistä et tiedä yyyhtään mitään? Mikä mahtaa olla oman ongelmasi nimi? - Nm. Sääli on sairautta

        On oma elämä, mutta ei se estä välittämästä myös muista ihmisistä.

        Miksi säälin? Onko sinun mielestäsi oikein, että avioliitossa petetään? Usein syyksi sanotaan seksielämän loppuminen ym. Miksei asioita selvitetä tai erota, niin se olisi reilua myös toista kohtaan.

        Tuskin aviovaimo haluaisi elää ihmisen kanssa, joka pettää. Jos hyväksyisi tämän, niin eikö salasuhde voisi silloin olla julkinen?
        Elätkö itse kaksoiselämää, kun noin huonoa tykkäsit?


      • Anonyymi

        Tutki ja mieti tarkasti, mitä ihmisistä välittäminen tarkoittaa ja merkitsee. Jos sulla on oma elämä, keskity siihen, muitten elämät eivät kuulu sulle mitenkään eivätkä millään lailla. Eivät edes tuntemiesi ihmsten, saati tuiki tuntemattomien.

        Joku pettää, joku ei, kumpikaan juttu ei kuulu sulle etkä sinä ole mikään Luojan varajäsen maan päällä, joka päättää mikä on oikein kellekin, mikä ei. Tyyppi, joka ei petä, saattaa tehdä paljon pahempia juttuja parisuhteessaan, eivätkä laisesi tollot ymmärrä noteeraa sitä mitenkään. - Nm. Keskity itseesi ja kehity


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutki ja mieti tarkasti, mitä ihmisistä välittäminen tarkoittaa ja merkitsee. Jos sulla on oma elämä, keskity siihen, muitten elämät eivät kuulu sulle mitenkään eivätkä millään lailla. Eivät edes tuntemiesi ihmsten, saati tuiki tuntemattomien.

        Joku pettää, joku ei, kumpikaan juttu ei kuulu sulle etkä sinä ole mikään Luojan varajäsen maan päällä, joka päättää mikä on oikein kellekin, mikä ei. Tyyppi, joka ei petä, saattaa tehdä paljon pahempia juttuja parisuhteessaan, eivätkä laisesi tollot ymmärrä noteeraa sitä mitenkään. - Nm. Keskity itseesi ja kehity

        Jos vaikka tiedän, että sisartani petetään, niin taatusti sen hänelle kerron.
        Kuulostat hyvin epärehelliseltä ihmiseltä. Taidat itse juuri tällä hetkellä olla pettäjä, kun niin suuresti puolustelet. Älä pelkää, en ehkä ole sinua käräyttämässä.

        Aviopetturit ovat alinta kastia. Toivottavasti saavat eteensä sen, minkä taakseen jättävät.


      • Anonyymi

        Miten, millä lailla sisaresi parisuhde ja sen ongelmat kuuluvat sulle? - Nm. Keskity omiisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten, millä lailla sisaresi parisuhde ja sen ongelmat kuuluvat sulle? - Nm. Keskity omiisi

        Ummistatko sinä silmäsi, jos lähipiirissäsi tietäisit olevan jotain epärehellistä toimintaa?
        Jos ummistat, niin se kertoo vain siitä ettet piittaa lähimmäisistäsi.

        Jos ajatellaan, että sisartani petettäisiin ja olisin siitä tietoinen. Pettäminen tulisi ilmi ja sisar saisi tietää minun tietäneen. Jos itse joutuisin petettäväksi, niin kyllä todellakin haluan, että minulle kerrotaan. Pettämistäkin hirveämpää olisi se, että joku tietäisi, mutta ei kertoisi minulle.
        Piste. Tätä mieltä olen ja se asia ei muutu millään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten, millä lailla sisaresi parisuhde ja sen ongelmat kuuluvat sulle? - Nm. Keskity omiisi

        Ummistatko sinä silmäsi, jos lähipiirissäsi tietäisit olevan jotain epärehellistä toimintaa?
        Jos ummistat, niin se kertoo vain siitä ettet piittaa lähimmäisistäsi.

        Jos ajatellaan, että sisartani petettäisiin ja olisin siitä tietoinen. Pettäminen tulisi ilmi ja sisar saisi tietää minun tietäneen. Jos itse joutuisin petettäväksi, niin kyllä todellakin haluan, että minulle kerrotaan. Pettämistäkin hirveämpää olisi se, että joku tietäisi, mutta ei kertoisi minulle.
        Piste. Tätä mieltä olen ja se asia ei muutu millään!


      • Anonyymi

        Omasta mielestäni sinä olet se, joka on ummistanut silmänsä. - Nm. Maailmalta ja elämältä


    • Anonyymi

      Pettäjät pitää aina käräyttää sekä myös ihminen kenen kanssa pettää molemmat syyllisiä! Poliisia ei paskaakaan kiinnosta tälläset asiat

      • Anonyymi

        Sinun ongelmasi on suurempi kuin niitten, jotka pettävät. - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin


    • Anonyymi

      Hyvä, teit aivan oikein. Vaimolla on varmaan nyt defenssit päällä, mutta totuus tulee tajuntaan ennemmin tai myöhemmin.

    • Anonyymi

      Tiedän salasuhteen jossa nainen 20v ja äijä jo 60v.
      Siinä saa käppänä kyytiä! Ei kotona eukko tiedäkkään miten äijänsä naattii.

      • Anonyymi

        Yjak! Miten nuori friidu pystyy koskemaan johonkin vanhaan ja kulahtaneeseen äijään??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yjak! Miten nuori friidu pystyy koskemaan johonkin vanhaan ja kulahtaneeseen äijään??

        Helposti, jos käden ja vanhuksen välissä on viissatanen, jonka saa aina omaksi jokaisesta kosketuksesta.


    • Anonyymi

      Kyllä jos tietää pitää kertoa. Minustakin kaveri joka esittää petetyn edessä ettei mikään ole vialla on itse jotenkin sairas kyllä. Mikä typerämpää olla ja esittää kaveria vaikka tietää toisen olevan uhri. Pitää muistaa jos itse on tietämätön ja kaverit esittää tietämätöntä. Silloin ei ole tietäjälläkään omat suhde asiat kunnossa.

    • Anonyymi

      Minä yllätin ystäväpariskunnan miehen housut kintuissa aivan toisen naisen kuin oman vaimonsa päältä täysin sattumalta yleisellä paikalla iltamyöhällä.

      Se tilanne missä heidät yllätin oli niin absurdi etten osannut sanoa yhtään mitään, käännyin kannoiltani, ystävän mies jotain perääni huuteli.

      En pystynyt kertomaan ystävälleni tilanteesta, mutta en pystynyt olemaan luonteva enää heidän seurassaan, oloni oli niin epämukava joka kerran kun ystäväni soitti. Tästä on jo vuosia aikaa, en vieläkään pysty luontevasti juttelemaan heidän kanssaan jos esim. kaupassa tulevat vastaan. Valittelen vain kiireitä ja poistun paikalta.
      Ystävän mies ei ole sanallakaan kommentoinut eikä selittänyt minulle koko tilannetta näinä vuosina. En tiedä onko kaveri sanonut vaimolleen mitään vai ei, mutta enpä pysty vieläkään ex-ystävälleni siitä tilanteesta sanomaan.

      • Anonyymi

        Onkohan pettänyt toistekki? Kun kerran pääsee vieraan makuun, niin on helppo nyksähtää uudemman kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan pettänyt toistekki? Kun kerran pääsee vieraan makuun, niin on helppo nyksähtää uudemman kerran.

        Höpö, höpö. Minä voin kertoa, että itse tein tuon aviorikoksen yhden ihmisen kanssa, enkä ole kertaakaan ennen sitä tai sen jälkeen tehnyt. Jos tämä esim. kakkonen haluaisi siitä puolisolleni ilmoittaa, olisi se toki pienellä paikkakunnalla mahdollista, mutta uskon, että hänkin tietää olevansa yhtä syyllinen kuin minäkin ja pitää päänsä kiinni. Eikä minulla ole edes kiinnostusta vilkuilla sivuille, silloin vain elämäntilanteeni ja tuon kakkosen hurmaava luonne ( molempien humalatila) vei mukanaan. Eikä tämä ollut mikään puolustelu käytökselle.


    • Anonyymi

      TROLLI.

    • Aloittajan kaltaisia nimitettiin ainakin ennen roskakuskeiksi.

      • Anonyymi

        Yeap, ja roskakuski on sama kuin pashkakuski. - Nm. Roinaa päässä


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe