PUA PASKAA

Anonyymi

Tänne kaikkee Pua paskaaa. miten bogataan muijii Pua tekniikoil jne yms settii.

13

159

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vielä ei ole ollut kellään isoa hätää, kun paskaa ei ole kukaan tullut suoltaa. Muistakaa pyyhkiä ja huuhdella niin perus tekniikat ovat jo hallussa.
      Tervetuloa pua käymälään joka ei edellytä siäsäänpääsy narikkamaksua.

    • Anonyymi

      Youtube on pullollaan kaikenlaista PUA juttua ja tekniikoita. Daygame basics videot yms. on hyviä mistä lähtee liikkeelle. Tosin vaatii vähän soveltamista kun suomalainen small talk kulttuuri on paljon varautuneempaa joten nää jenkki-PUA-tekniikat ei ehkä sovellu ihan sellaisenaan Helsingin kaduille ja yöelämään, pienemmistä kylistä nyt puhumattakaan.

    • Anonyymi

      Itse en näkisi kyllä mitään kulttuuri välisiä ongelmia, että miksi joku jenkkityyli ei sopisi Suomeen, koska ei ole yhtä ja ainutta oikeaa tapaa lähteä toteuttamaan asioita.

      Ainoa kultturinen välinen ero mikä voisi tulla vastaan naisten iskemisessä on nämä missä ei suoda halausta, suutelua tai kättelyä julkisella paikalla jotka pohjautuu uskonnon arvopohjiin.

      Mitä taas pieniin kyliin Suomessa tulee niin monella näyttää olevan vahva mielikuva pokaamisesta, kuin jostain villin lännen jenkki elokuvasta, kun vieras muukalainen eksyy astumaan kapakkaan jossa kaikkien katseet kääntyy tunnistaen, että ei ole täkäläisiä Härmäläisiä.

      Jos yrittää lähteä iskemään jotain syrjäkylän kulmakunnan ainoasta hikisestä kuppilasta olevaa bubiruusua niin vaihtoehdot ja tulokset voivat olla rajalliset.
      Sehän nyt näyttää olevan niin että moni syyttää huonojen tuloksien vuoksi kulttuuri välisiä eroja tai pokaustekniikoita jotka ei toimi, mutta minä sanon asian toimivuuden olevan jossain ihan muualla.

      • Anonyymi

        Kyllä mä mietin, että tuollainen PUA-buumi voisi tehdä ihan hyvää suomalaisille juurikin tuon introverttiuden ja toisen lähestymisen epämukavuuden vuoksi. Ja eikös siihen kuulu se tilannetajunkin harjaantuminen - mikä maa, millainen kulttuuri jne. plus mitä yksilöllisiä piirteitä ja miten niiden pohjalta kannattaa lähestyä.


    • Anonyymi

      https://www.youtube.com/watch?v=EC8X-btgrzk
      Siitä puolitoistatuntinen pätkä itse mestarista hommissa. Ns. Mystery method ja yökerhosettiä.

      Sitten ihan eri maata on ns. Daygame eli tyttöjen jututtaminen kirjaimellisesti keskellä kirkasta päivää ja selvinpäin. Youtuben hakuun Tom Torero, kaverilla jaossa paljon ilmaisia perustekniikoita ja esimerkkejä käytännöstä.

    • Anonyymi

      Ei vissii toimi suomes tää puapaska.

    • Anonyymi

      En usko että voittajat etsivät kaikesta sitä "miten elämässä ei voita", vaan miten voittaa. Jokainen on kiinnostunut ainakin itsestään koko ajan 24 tuntia vuorokaudessa. Eli jokainen ihminen puhuu pääasiassa itsestään. On ihmisluonnon mukaista pelätä ja kritisoida sitä mitä ei tunne. Mutta jos uskaltaa katsoa asioita laajemmin ja loogisesti niin huomaa että kaikkiin asioihin on olemassa ratkaisu.

      Jos olisin oikeassa 99 kertaa sadasta niin olisin aika onneton. Miksi edes haluaisin olla oikeassa siinä että naisia ei voi mitenkään oppia hurmamaan? Kyse on vain siitä että jossain vaiheessa ihminen on kadottanut oman itsensä ja sitten luulee että tämä nykyinen betauros on se todellinen minä. Mutta jos kykenee katsomaan asioita laajemmin niin huomaa että olikin väärässä koko ajan. Pystyt parempaan.

    • Anonyymi

      PUA:ssa on kyse uudesta elämäntavasta. Me käytämme vain pientä osaa todellisista henkisistä kyvyistämme. Emme jaa kiitosta tai kehu ystäviämme ja naapureitamme vaan tiuskimme ja arvostelemme. Ihmisen laatu määrittää hyvin pitkälti hänen elämänsä laadun. Jos häviäjämies tapaa naisen niin tämä mies ajaa naisen karkuun koska on niin pessimistinen itsestään ja muista ihmisistä. Jos taas voittajamies tapaa naisen niin nainen ihastuu hänen optimistisuuteensa ja rentouteensa. Kukaan ei pidä kiukuttelijoista. Parempi olla edes koulunsa kesken jättänyt kaveri joka yrittää tosissaan tulla ihmisten kanssa toimeen kuin ylimielinen herra jonka naamasta säteilee itseriittoisuus ja luovuttaminen.

    • Anonyymi

      Vai ei toimi Suomessa PUA-hommat koska erilainen kulttuuri tms? Siinä kanukki ja britti-PUAt hommissa Helsingin yöelämässä ja hyvin toimii vaikkei herrat puhu edes Suomea: https://www.youtube.com/watch?v=QLAvr8hX1Ag

    • Anonyymi

      Tsiigasko kukaan muutes tota DocVenturesin PUA doccii oli kyl laadukas! huolellinen kuositus on docventuresin suositus

      • Anonyymi

        En mutta luin artikkelin jossa mainittiin kyseinen ohjelma ja monta muuta pokaamiseen liittyviä tekijöitä:

        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/09/21/naisten-pokaaminen-on-sadan-miljoonan-dollarin-bisnes-jolla-on-synkka-puoli

        Mielestäni kyseinen artikkeli oli taas jälleen aika feministisestä näkökulmasta tehty kirjoitus.

        Erityisesti minua jäi kaivamaan muutama asia.

        Ensimäiseksi täytyy todeta, että nämä kaikki rikoksiin liittyvät asiat on oma lukunsa jokaisen kohdalla.

        Maailmassa on paljon pösilöitä ja jokainen on itse vastuussa omista teoistaan.

        Lisäksi jokaisella on omat tavoitteet. Joku etsii ystävää, toinen parisuhdetta ja kolmas seksiä.

        Näissä monissa artikkeleissa halutaan yleistää ja yhdistää asiat keskenään.
        Sitten vielä kaiken kukkuraksi tuossa yllämainitussa artikkelissa mainittiin tämä Turun puukotus. Kysyisin vaan, että mitähän tekemistä sillä on pua genren kanssa ?
        Genreä tai Pelimieskirjaako siitä jo voi syyttää vai ?

        On se jännä että aina kun tapahtuu rikos, kuten raiskaus niin tämä tapaus yhdistetään heti pua genreen ja se saa siitä oman leiman jonne voi antaa syyttävän sormen osoituksen. No minä annan tähän muutaman vertauskuvan vastaavanlaiseen tilanteeseen.

        Esimerkki 1. Jos mies katsoo väkivaltaisen elokuvan, kuten vaikkapa kellopeli appelsiinin ja saa siitä vaikutteita ja lkaa toimimaan samalla tavalla niin onko se näyttelijöiden ja elokuvan tekijän vika joka voidaan nostaa syytteeseen ?

        Esimerkki 2. Mies päättää alkaa harrastaa kamppailulajia ja alkaa käyttämään kyseisiä tekniikoita kadulla ja baarissa oleviin ihmisiin niin kuka on vastuussa, harastuksen kerhotilan valmentajat vai ihan itse laji joka pitäisi lopettaa kokonaan kun yksi pösilö on vähän hölmöillyt ulkona ?

        Mielestäni kyseinen artikkeli menee vähän samalle tasolle, kun oli joskus uutinen, kun Jenkeissä joku oli nostanut syytteen Mc Donaltsia vastaan, kun hän lihosi, koska liika mainonta houkutti hänet sinne syömään.

        Minä itse olen hokenut tätä niin monesti, että ehkäpä pitää vielä taas uudestaan muistuttaa, kun puhutaan itsensä kehittämisestä. Ei ole mitään yhtä ja ainutta tapaa tehdä asioita, koska me ihmiset olemme erilaisia.

        Meillä on jokaisella on omat mielipiteet, arvot näkemykset, mieltymykset, kokemukset ja tavoitteet. Jos joku tekniikka on toiminut yhteen tai kahteen ihmiseen niin se ei välttämättä toimi siihen kolmanteen. Näihin perustuu myös oma persoonallisuus ja itsetunto tunnetilojen kanssa siitä miten käsittelee niitä. Lopputulos tavoitteen kanssa ei voi aina olla yksi ja sama vaikka tietäisi jonkun toimivan tavan millä on onnistunut sillä asioilla on tapana usein muuttua matkan varrella.

        Jos joku tekniikka ei toiminut yhteen ihmiseen niin tekeekö se hänestä huonon ?
        Vastaus ei ehkä ole aivan yksiselitteinen, mutta vaikka joku osaisi pokata kuinka hyvin tahansa niin joskus tekniikan sijasta se voi osoittautua toimintakelvottomaksi jos esimerkiksi henkilöiden väliset arvomaailmat eivät kohtaa keskenään.

        Me ihmiset reagoimme asioihin eri tavalla jotka johtaa suuntaan tai toiseen.

        Jos pitäisin itse jossain luokassa kuvaamataidon tunnin ja antaisin jonkun aiheen mikä pitäisi maalata niin uskallan väittää, että yksikään maalaus ei ole täysin samanlainen.

        Jollain voi olla hyvä maalaus, toisella taas huonompi, mutta oleellisin asia on siinä se, että jokainen toimii tehden asiat omalla tavallaan oppien ja kehittyen.

        Maailma on täynnä itsensäkehittämisoppaita joita kannattaa pyrkiä soveltaa löytäen henkinen tasapaino kultaisessa keskitiessä. Jos pitää tietyistä raameista ja muoteista kiinni niin silloin äkkiä rakentaa itselleen omassa mielessä olevia tunnelukkoja ja periaatteita kielteisessä muodossa jotka vaikeuttaa tilanteiden käsittelyä tunnetilojen.

        Sitten voisin vielä laittaa tähän lopuksi, että mielestäni naiset pelaa siinä missä miehetkin.
        Naisella on suurempi valta ja varaa valita siitä kenet hän haluaa ja mitä hän haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mutta luin artikkelin jossa mainittiin kyseinen ohjelma ja monta muuta pokaamiseen liittyviä tekijöitä:

        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/09/21/naisten-pokaaminen-on-sadan-miljoonan-dollarin-bisnes-jolla-on-synkka-puoli

        Mielestäni kyseinen artikkeli oli taas jälleen aika feministisestä näkökulmasta tehty kirjoitus.

        Erityisesti minua jäi kaivamaan muutama asia.

        Ensimäiseksi täytyy todeta, että nämä kaikki rikoksiin liittyvät asiat on oma lukunsa jokaisen kohdalla.

        Maailmassa on paljon pösilöitä ja jokainen on itse vastuussa omista teoistaan.

        Lisäksi jokaisella on omat tavoitteet. Joku etsii ystävää, toinen parisuhdetta ja kolmas seksiä.

        Näissä monissa artikkeleissa halutaan yleistää ja yhdistää asiat keskenään.
        Sitten vielä kaiken kukkuraksi tuossa yllämainitussa artikkelissa mainittiin tämä Turun puukotus. Kysyisin vaan, että mitähän tekemistä sillä on pua genren kanssa ?
        Genreä tai Pelimieskirjaako siitä jo voi syyttää vai ?

        On se jännä että aina kun tapahtuu rikos, kuten raiskaus niin tämä tapaus yhdistetään heti pua genreen ja se saa siitä oman leiman jonne voi antaa syyttävän sormen osoituksen. No minä annan tähän muutaman vertauskuvan vastaavanlaiseen tilanteeseen.

        Esimerkki 1. Jos mies katsoo väkivaltaisen elokuvan, kuten vaikkapa kellopeli appelsiinin ja saa siitä vaikutteita ja lkaa toimimaan samalla tavalla niin onko se näyttelijöiden ja elokuvan tekijän vika joka voidaan nostaa syytteeseen ?

        Esimerkki 2. Mies päättää alkaa harrastaa kamppailulajia ja alkaa käyttämään kyseisiä tekniikoita kadulla ja baarissa oleviin ihmisiin niin kuka on vastuussa, harastuksen kerhotilan valmentajat vai ihan itse laji joka pitäisi lopettaa kokonaan kun yksi pösilö on vähän hölmöillyt ulkona ?

        Mielestäni kyseinen artikkeli menee vähän samalle tasolle, kun oli joskus uutinen, kun Jenkeissä joku oli nostanut syytteen Mc Donaltsia vastaan, kun hän lihosi, koska liika mainonta houkutti hänet sinne syömään.

        Minä itse olen hokenut tätä niin monesti, että ehkäpä pitää vielä taas uudestaan muistuttaa, kun puhutaan itsensä kehittämisestä. Ei ole mitään yhtä ja ainutta tapaa tehdä asioita, koska me ihmiset olemme erilaisia.

        Meillä on jokaisella on omat mielipiteet, arvot näkemykset, mieltymykset, kokemukset ja tavoitteet. Jos joku tekniikka on toiminut yhteen tai kahteen ihmiseen niin se ei välttämättä toimi siihen kolmanteen. Näihin perustuu myös oma persoonallisuus ja itsetunto tunnetilojen kanssa siitä miten käsittelee niitä. Lopputulos tavoitteen kanssa ei voi aina olla yksi ja sama vaikka tietäisi jonkun toimivan tavan millä on onnistunut sillä asioilla on tapana usein muuttua matkan varrella.

        Jos joku tekniikka ei toiminut yhteen ihmiseen niin tekeekö se hänestä huonon ?
        Vastaus ei ehkä ole aivan yksiselitteinen, mutta vaikka joku osaisi pokata kuinka hyvin tahansa niin joskus tekniikan sijasta se voi osoittautua toimintakelvottomaksi jos esimerkiksi henkilöiden väliset arvomaailmat eivät kohtaa keskenään.

        Me ihmiset reagoimme asioihin eri tavalla jotka johtaa suuntaan tai toiseen.

        Jos pitäisin itse jossain luokassa kuvaamataidon tunnin ja antaisin jonkun aiheen mikä pitäisi maalata niin uskallan väittää, että yksikään maalaus ei ole täysin samanlainen.

        Jollain voi olla hyvä maalaus, toisella taas huonompi, mutta oleellisin asia on siinä se, että jokainen toimii tehden asiat omalla tavallaan oppien ja kehittyen.

        Maailma on täynnä itsensäkehittämisoppaita joita kannattaa pyrkiä soveltaa löytäen henkinen tasapaino kultaisessa keskitiessä. Jos pitää tietyistä raameista ja muoteista kiinni niin silloin äkkiä rakentaa itselleen omassa mielessä olevia tunnelukkoja ja periaatteita kielteisessä muodossa jotka vaikeuttaa tilanteiden käsittelyä tunnetilojen.

        Sitten voisin vielä laittaa tähän lopuksi, että mielestäni naiset pelaa siinä missä miehetkin.
        Naisella on suurempi valta ja varaa valita siitä kenet hän haluaa ja mitä hän haluaa.

        Lisäisin vielä muutaman seikan yllä olevaan vastaukseeni ja mainisemaan artikkeliin.
        Meitä ihmisiä on monenlaisia ja kaikilla ei ole samat lähtökohdat sosiaalidynamiikan opiskelussa.

        Joillain henkilöillä saattaa olla taustalla mielenterveys ongelmia, kuten masennus, kaksisuuntainen mielialahäiriö tai joku muu.
        Silloin kun taustalla on jotain tämän tyyppisiä asioita niin tietynlaiset ajatusmallit esimerkiksi pokaus menetelmissä voi pahentaa ja viedä syvemmälle oman itsetunnon kanssa, kun tulokset eivät mennyt siihen suuntaan kuin oli odottanut.

        Ei pidä kuitenkaan yleistää, että kaikilla henkilöillä on mielenterveys ongelmia jotka ovat kiinnostuneet pua genrestä ja sosiaalidynamiikan oppimisesta sekä siihen liittyvästä kehittymisestä.

        Jokaisella kuitenkin on mielestäni oikeus kehittää omaa henkistä vahvuutta vaikka siihen ei liittyisikään pua genre.

        Toki tässä täytyy muistaa jokaisen, että itsensäkehittäminen henkisellä tasolla vie aikaa. Mitään ihme tuloksia ei tapahdu yhdessä yössä, viikossa tai kuukaudessa, vaan se vaatii pitkäjänteistä säännöllistä harjoittelua. Sen ei tarvitse olla koko ajan jotain pokaamista vaan sosiaalidynamiikkaa voi harjoitella monella eri tavalla.

        Eihän kukaan ihminen yhdessä yössä tai viikossa ole kehonrakentaja tai suorita mustaa vyötä jossain kamppailulajissakaan.
        On tietysti totta, että pua genressä opetetaan ihmisiä tiettyihin ajatus ja toimintamalleihin.
        Silloin saattaa tulla helposti vastaan ristiriitaisia tilanteita oikean ja väärän määritelmässä.

        Mielestäni ei pitäisi lähteä kynsin ja hampain noudattamaan ja luomaan tiettyjä sääntöjä sekä periaatteita joissa halutaan kyseenalaistaa tiettyjä asioita.

        Silloin alkaa äkkiä muodostamaan mielikuvia omassa henkisessä tasapainossa tunnelukkojen ja periaatteiden kanssa.

        Ei pitäisi lähteä sille linjalle jossa joku on luonut tietyt säännöt, että mitä saa tehdä ja mitä ei saa tehdä, koska olen kuullut usein tämän kaltaisia tapauksia jossa on helppo syyttää, kun ei toiminut tiettyjen ohjeiden sekä kaavojen mukaisesti.


        Olen itse sitä mieltä, että monet sosiaalidynamiikan oppaat tai pokaustekniikat ovat suuntaviivoja omassa kehittymisessä heikkouksien ja vahvuuksien osa-alueilla.
        Minun vinkkini on että kokeile erilaisia asioita ja vertaile niitä keskenään niin huomaat ajan kanssa mikä toimii omalla kohdalla parhaiten.

        Monella on kuitenkin saattanut mennä henkisellä tasolla puurot ja vellit sekaisin, kun on lähtenyt noudattamaan tiettyjä ajatusmalleja pokaamisessa.

        Yksi vääristynyt käsitys ja mielikuva käyttäytymisessä on mielestäni jonkin asteinen manipulointi jolla pyritään koko ajan hallitsemaan dominoimalla omien tavotteiden mukaisesti. Silloin toiminnasta tulee helposti robottimaista joka toimii vain tietyllä tavalla ja oma käyttäytyminen muuttuu kylmäksi.
        Oma vinkkini on että älä opettele tai tee mitään sellaista mikä ei tunnu sopivan omaa luonteeseen.

        Eli älä opettele taikatemppuja jos et ole oikeasti kiinnostunu niistä tai opettele sellaisia toimintatapoja mitkä ei tunnu omalla kohdalla luontevalta.

        Tämä tarkoittaa sitä, että älä opettele ja tee mitään sellaista mitä et ole todellisuudessa.

        Jos esität jotain sellaista mitä et ole ollut alun perinkään niin sillä ei yleensä pääse pitkälle.
        Moni sanoo, että joistain pokaajista näkyy kilometrien päähän, että kyseinen henkilö ei ole oma itsensä ja vetää jotain roolia yökerhossa.

        Kannattaa kuitenkin muistaa, että joskus ehkä kyseinen henkilö ei ole henkisesti vielä vahva vaan nimenomaan opettelee juuri sitä sosiaalidynsmiikkaa jonka vuoksi käytöksestä saattaa heijastua jonkinlainen rooli.

        Henkilö saattaa todellisuudessa olla ujo joka harjoittaa lähestymistä ja kommunikointia ujouden voittamisessa tietyntyyppisillä apu välineillä kuten pokaustekniikat. Niin kuin mainitsin jo aijemin, monet pokaustekniikat ovat suuntaviivoja joiden avulla voi harjoittaa omaa henkistä voimavaraa.


    • Anonyymi

      Pua foorumeita ei taida enää olla Suomessa.
      Ennen oli joista jotkut yksityisiä ja toiset taas avoimia.

      Yksityiselle pääsi muistaakseni vain kutsusta toisen foorumin käyttäjän suosituksesta joka oli kuulemma vastuussa hänen suosittelemadta henkilöstä. Mikäli tämä uusi henkilö ei noudattanut sääntöjä kiin myös suosittelija sai kuulemma bannit foorumille luottanuksen pettämisestä.

      Avoimissa foorumeissa oli ihan tarpeeksi hyviä keskusteluja ja en usko että ne olisi olleet yksityisellä sen kummallisempia. Mielestäni sellaiset pienet piirit muodotaa äkkiä omanlaisensa kusiringin jolla halutaan vain saada ihmiset tuntemaan jotenkin erityisiksi, tärkeiksi ja harvoiksi valituiksi saada kunnia olla jossain yksityisellä sektorilla missä jaetaan keskenään ns salaisia temppuja naisten iskemiseksi.

      Kannattaa kuitenkin muistaa, että kuka tahansa voi perustaa foorumin ja keksiä sinne omat säännöt. Luulen että suurinosa foorumeista on kaatunut joko sivuston kautta ylläpitämisen haasteellisuuteen tai käyttäjien välisiin riitoihin.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      382
      4505
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      283
      2502
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1803
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe