Ei helvetti!

LTS

Tässä sitä taas nähdään mitä tapahtuu kun kristityt, uskovaiset ja muut kukkahattutädit pääsevät vauhtiin. HULLU SAA OLLA MUTTA EI TYHMÄ! Tämä on pahinta tyhmyyttä ja puuttumista asioihin jotka eivät yksinkertaisesti kuulu tällaisille aivottomille aivopestyille kiihko ihmisille...Paras pitää suunsa kiinni. Idiotismia: http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=116&conference=693&posting=22000000000750922

Tällaista paskanjauhantaa on jatkunut jo muutaman vuoden niin että rupee jo keittämään ja raivostuttamaan....Ens kerralla kun nämä ihmiset tulevat tarjoilemaan kadulla kristillisiä sarjakuvia niin syötän ne heille...tukehtukoot omaan tyhmyyteensä...Jos on hairahtanut idiotismiin niin kai se on niin ettei siitä ole paluuta...Turha niille on puhumalla yrittää tuoda omaa näkökantaansa esille....perkele!!!

16

1568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sworn666

Ei tuommosille ihmisille kannata mitään puhua, kun ne ei tiedä mitään muuta kuin sen ainaisen kristinuskonsa.

• 669

...tähän! Kyllä suupielet HIEMAN hymyn puolelle kaartui, kun tota paskaa luki! ;-)

• täysin samaa mieltä...tollasta ei voi laittaa mihinkään suomenlakiin...tai kirkkoon vai mihin lieneekin...niin haistakoot muut vaan paskaa...kukaan ei mua kiellä kuuntelemasta metalli musiikkia...vaikka olenkin uskovainen

• hmmm

Miksi et osaa päättää lauseita yhteen pisteeseen? Ja tiesitkö, että jos tekee tuommoisen pistejonon, sen jälkeen kuuluu olla vielä väli? Esim. "Pekka...Matti on poika" on väärin, sillä sen pitäisi olla "Pekka... Matti on poika". Tuollainen tiputtaa tekstin uskottavuutta.

• min
        hmmm kirjoitti:

Miksi et osaa päättää lauseita yhteen pisteeseen? Ja tiesitkö, että jos tekee tuommoisen pistejonon, sen jälkeen kuuluu olla vielä väli? Esim. "Pekka...Matti on poika" on väärin, sillä sen pitäisi olla "Pekka... Matti on poika". Tuollainen tiputtaa tekstin uskottavuutta.

hehee!uskomatonta paskaa jauhat!se nyt on yksi ja sama miten kirjottaa,kunhan saa selvää!jösses,mikä kenopää!

• JKK

Pitäisi oppia kunnioittamaan toisiaan..

• ....

Kyllä oli taas pelottavaa lukea ihmisten tyhmyydestä.

• pimeyden_tytär

Mie oon ainakin saanu sellasen kuvan,et noi kukkahattutädit, himouskovaiset yms. eivät voi ymmärtää muita ns. tavallisia ihmisiä, josta johtuu se, et ne yrittää herättää keskustelua, sillä niillä ei vaan ole yksinkertaisesti omaa elämää

• Ephemeral

.. ja henkilökohtaisesti minusta uskonnot saavat enemmän pahaa kuin hyvää aikaan. Tuollaisista ei kannata välittää tai vielä vähemmän yrittää sanoa vastaan. Paras kun kiertää kaukaa naureskellen.

Itse asustan uskovaisella paikkakunnalla ja toisinaan vitutus on hiponut taivaita.

Kunpa ihmislapset ymmärtäisivät vain antaa toistensa olla rauhassa. Se kun ei kamalan vaikeaa ole.

• t.777

Niin vittu jotta suosio pamahtaisi!

• KaamosMaster

Saahan sitä uskovainen olla, mutta antaisivat muitten olla mitä olevat. Eikä ne kaikki bläkkimetallin kuuntelijat mitään kirkonpolttajia ole. En minä ainakaan. Ei minulla mitään ite uskontoa vastaan ole, mutta kirkko instituutiona on perseestä. Maallisen vallan perässä...

• Tottakai ihmisiä pelottaa se ,että metallimusiikin muotiin tultua kohta suurin osa nuorista on saatanan palvojia ... :D

Mutta onhan olemassa myös uskonnollisia hevibändejä (käsitykseni mukaan mm.edguy), joten asiasta ei välttämättä kannata nostaa kovin suurta kohua ,Mutta tässäkin vanha sananlasku pitää paikkaansa "poikkeus vahvistaa sännön".... Mutta jos bändi laulaa saatanasta yms. niin ei se suoraan tarkoita että musiikista pitävä olisi sanoituksen kannalla...

Mutta lailla ei tätä voi kieltää... tai jos laki kieltää black metallin tulisi minustakin lainrikkoja :D ja vaikkaan että moni muukin kuuntelisi muiden selän takana blackmetallia....

Ja sitten yksi mielenkiintoinen juttu: jos esim islam olisi se "oikea" uskonto niin olisiko kirkossa laulettavat virret pahasta tai päinvastoin...vai onko saatananpalvonta just oikea?... Kukaan ei tiedä joten jokainen saa pitää paskan omassa suussaan eikä päästää sitä toisten jalkoihin... :D

• sworn666

Jos tarkoitat uskonnollisuudella kristinuskoa, niin se ei kuulu metallimusiikkiin millään tavalla. Tähän islamiin vielä, käsitykseni mukaan kristinuskossa ja islamissa palvonnan kohteena on yksi ja sama "jumala".

• sworn666 kirjoitti:

Jos tarkoitat uskonnollisuudella kristinuskoa, niin se ei kuulu metallimusiikkiin millään tavalla. Tähän islamiin vielä, käsitykseni mukaan kristinuskossa ja islamissa palvonnan kohteena on yksi ja sama "jumala".

siis meinasin että yhtä hyvin nämä kiihkouskoiset kristityt ,islamit,hindut yms. voivat olla väärässä uskonsa suhteen....
        Eikä tuo death-metallin kuuntelijoiden saatanallisuus ole niin varmaan...

• Hankson

joo,kyllä noita maailmanpelastajia löytyy ihan joka nurkasta.tosiaan naurettavaa toimintaa.ihan kun se onkin se itse musiikkimaku mikä tappaa ihmisiä.sillon voitais ihan hyvin kieltää kaiken musiikin kuunteleminen.&joo,ei se oo muuta ku sanoo et"H.P"niille älykääpiöille&jos ne sit vielä yrittää niin kai sillon voi vähän heilutella nyrkkiä.

• rapture

Millonka noista saatanan tantoista pääsis eroon,ei millonkaan.Ne kun sattuu valitsemaan yhden vinettämisen aiheen ja sitten kuvittelevat olevansa "niin hyviä ihmisiä kun me välitämme tällaisista asioista".Minullekin on tuollaisia sarjakuvia tultu tuputtamaan osan pidin itselläni jostain kumman syystä (ja osan annoin muutamalle metallistijätkälle jotka tekivät pienimuotoisen "nuotion" näistä lappusista Kuopion torilla :D).
      Niin kauan kun itse tietää mikä on totuus,ja mikä itse on,niin silloin on kaikki kondiksessa.Sillon voi näille tantoillekin sanoa että "hei mä tiiän mikä minä olen enkä minä kaipaa sinun mielipiteitäsi".Ja kyllähän niitä OIKEASTI saatanaa palvovia nuoria on mutta ne ovat kyllä vähemmistö ja mielestäni niillä jo viiraa vakavasti päässä.Hoitoon vain sellaiset.Ja osalla tämä "saatana"-vaihe on ohimenevä kapinavaihe.Jokainen kuunnelkoon sitä musiikkia mistä itse pitää,minulla se sattuu olemaan metalli ja enkä ole huomannut kyllä tähän mennessä että olisin kaadellut hautakiviä ja tappanut vuohia tms.Ihan tavallinen ihminen olen.Että sillei.
      Pidetään järki päässä ja tantat kurissa! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5056
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3596
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2983
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2975
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2876
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1828
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1760
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      134
      1612
    Aihe