Moni luulee ettei lääkärien tuputtamista, kaikkein yleisimmistä masennuslääkkeistä saa mitään potkua, vaan väärässä ovat. Jos olette käyttäneet SSRI/SNRI lääkkeitä jo vuosia niin kun lopetatte kuin seinään niin ensimmäiset tuntemukset ovat hihittely ja ihon sähköistyminen. Kannattaa kokeilla!
Masennuslääkkeiden viihdekäyttö
Anonyymi
8<50
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 8
Vanhimmat
Hihittely ei liity lääkkeeseen. Johtuu ihan itsestäsi.
On kyse vieroitusoireesta. Tuskin olet lääkäri tai farmaseuttia, joten tuki suusi koska tämä kokemusasiantuntija tietää paremmin 12 vuoden käytöllä.
Oireesta on kyse, ja se oire johtuu sinusta itsestäsi.
Oireen eli masennuksen aiheuttavat nuoret naiset kun kieltäytyvät seksistä kanssani. Nyt olen syönyt näitä vittumaisia lääkkeitä tarpeeksi kauan ja on aika tehdä jotain muuta.
Kyllä se hymyilyttää, kun ei rahaa mee lääkkeisiin. Siitä se johtuu.
Taas täällä puhuu joku elämäntapanarkkari, mikä ei tiedä mistään mitään..
T.P
Mikäs siellä sitten puhuu? Tuskin ainakaan lääkäri tai farmaseutti.
Poliisi: Ikävä kyllä herra tohtori (lääketieteen opiskelija) potilaanne jolta eväsitte bentsot on tehnyt ER:t.