Liiton mies laittaa kokkareet ojennukseen

Nämähän on varsin hauskoja pätkiä:

https://www.teollisuusliitto.fi/liitonmies/

Mitäpä sanoo palstan kokkareet? eikö olekin hyvä että pikkuisen ätmin oloisella terolla on liiton mies tukena niin ei tule kusetetuksi.

9

100

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikamoisia olkinukketilanteita.

Miten nuo tilanteet liittyvät teollisuusliittoon?

• Siinä vissiin koetettiin vihjaista tämän maan teroille että kannattaa liityä vahvaan liittoon niin sitten voii jatkaa edelleenkin elämäänsä ihan samanalaisena tunarina kuin ennenkin, vahva liitto huolehtii että hilloa riittää silti leivän päälle.

Siinä mielessä minusta vähän huono kampanja että siinä katsoja samaistetaan tunari-teroon, ei kai kukaan halua olla tero ja siksi ehkä tuo kampanja koetaan ylimielisenä.

• Harmaaritari kirjoitti:

Siinä vissiin koetettiin vihjaista tämän maan teroille että kannattaa liityä vahvaan liittoon niin sitten voii jatkaa edelleenkin elämäänsä ihan samanalaisena tunarina kuin ennenkin, vahva liitto huolehtii että hilloa riittää silti leivän päälle.

Siinä mielessä minusta vähän huono kampanja että siinä katsoja samaistetaan tunari-teroon, ei kai kukaan halua olla tero ja siksi ehkä tuo kampanja koetaan ylimielisenä.

Vain vassarit voivat olla niin tyhmiä että nielevät nuo jutut karvoineen kaikkineen.

• Anonyymi

Teollisuusliitto on sensuroinut kaikki negatiiviset kommentit Youtubesta. Se sananvapaudesta! Ay-liike tosiaan näytti jälleen kerran oikeat karvansa. Mafiameiningillä hoidetaan asiat. Yrittäjät luovat työpaikat, se pitää aina muistaa. Minä erosin liitosta enkä tarvitse ay-liikettä mihinkään. Minun rahoillani ei ay-pomoja lihoteta. Neuvottelen omat palkkani ja etuni. Työsuojelupiiri hoitaa ongelmatilanteet ja ansiosidonnainen tulee YTK:n kautta.

• Anonyymi

Firma ei pyöri ilman työvoimaa. Tiedän yhdenkin yrityksen, jolla menee huonosti siksi ettei kukaan mene sinne töihin. Huono johto, sama huuto kuin sulla tuossa edellä. Kilpailija pärjää, koska ymmärtää työvoiman tärkeyden.

Win-win.

xL

• Anonyymi

Olihan ne pätkät aika yliampuvia. Yhtälailla tuo vois olla yrittäjän pelottelumainos, miten käy jos liitto saa vaikuttaa, kaikki viedään :)

Mut ehkä tuo toimii paremmin sille väelle, joka äänestää persuja..

xL

• Kyllähän tuollainen liiton miesoletettu olis ihan kätevä kotonakin: tulis ja selvittäis kaikki tilanteet aina mun eduksi. Ja sukujuhlissa, taksijonoissa ja no työpaikalla tietysti.

• Oikeastihan liitto ei puolusta asiakkaita vaan työntekijöitä. Liitto haluaa, että on niitä joilla on töitä ja niitä joilla ei ole. Silloin Liitolla on arvoa, koska paskassakin työssä halutaan roikkua.

Liitto ei edelleenkään luo yhtään työpaikkaa eikä maksa kenenkään palkkaa.

• Anonyymi

Työläiset ovat alempitasoisia. Olisivat kiitollisia, että joku lahjakas yrittäjä ottaa heidät ylipäätään töihin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4936
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3506
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2953
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2757
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16