Kynsilakka

Käväisin Porvoossa asti ostamassa kynsilakkaa, sillä Helsinki ei kyennyt tarjoamaan vaativalle asiakkaalle sitä mitä tämä halusi, vaan tyytyi jäsentelemään itsensä erilaisiin tilausmalleihin ja vaihtoehtomääritelmiin.

Mulla on tiukat värikoodit.

(Hirn)

26

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mjoo

Tästä voisi oikeastaan kehitellä jonkinlaisen yhteiskunnallisen draaman, jossa yksilö löytää itsensä automaalikaupasta, jollaisessa hän ei ole koskaan käynyt muuten kuin ajatuksen tasolla.

Automaalikauppa on erittäin jännittävä tutkimuskohde, sillä se on esimerkillisen siisti ja lähes kliininen olematta vastenmielinen. Lisäksi olemme kuin Stockmannin alakerrassa, mutta tuoksujen tilalla leijuu outo ammattitaidollisuus, eikä mistään kuulu akkojen kotkotusta.

(Hirn)

• Mjoo

Auton meikkaaminen on vähän kuin naisten hommaa, mutta sellaiseen harvan naisen tarvehierarkian fokus asettuu.

Auto on naiselle vain eloton laite, niin kuin mieskin.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Auton meikkaaminen on vähän kuin naisten hommaa, mutta sellaiseen harvan naisen tarvehierarkian fokus asettuu.

Auto on naiselle vain eloton laite, niin kuin mieskin.

(Hihitystä)

Kyllä kyllä

Tarinani sankaritar lakkaa muitta mutkitta kyntensä samaan sävyyn kuin konepeltinsä pikkunirhaman.

Nasta tai joku.

(Hirn)

• Anonyymi

typerää ilmaston rasittamista sekä kynsilakka että se että sitä vielä käy Helsingistä hakemassa

• Mjoo

Tutkimusten mukaan autoni kuluttaa ilmastoa vähemmän kuin sähköauto, niin että suu suppuun, poju.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Tutkimusten mukaan autoni kuluttaa ilmastoa vähemmän kuin sähköauto, niin että suu suppuun, poju.

(Naurua)

Tämä kommentti pitää lisätä tarinaan, sillä kuten olen aina sanonut, pieni maalailu tuo ihmisestä esiin puolia, joita toisinaan haluan nähdä.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Tämä kommentti pitää lisätä tarinaan, sillä kuten olen aina sanonut, pieni maalailu tuo ihmisestä esiin puolia, joita toisinaan haluan nähdä.

(Naurua)

Mjoo

Tapahtumahorisontiksi olen valinnut autotallin, jossa kuuma kone naksuttaa pellin alla viiletessään. Teekkariasuinen haalarimekaanikko häärää lisävalaistuksen kanssa, sillä autotalli kaipaa uutta maalipintaa, eikä valoa tunnu saatavan lisää mistään. Seinät ovat yhä alkuperäisessä asussaan, kuluneen ajan nokeamia ja monenkirjavan omistajajoukon kuluttamia.

Miespuolisia lukijoita viihdyttääkseni avaan hieman vetoketjua, sillä sellainen ärsyttää naislukijoita. Nappihaalareita eivät käytä kuin lääketieteellisen käyneet.
        Asetelma alkaa olla valmis. Tarvitaan vain hieman vatkausta ja pieni helmi lakkapurkin sisällä alkaa liikkua. Mutta ravisteltavaa on paljon, sillä lisäksi on pohjamaali, itse maali ja lakka. Kolmen setti.

Ei tämä niin yksinkertaista ole. Vaaditaan lisäksi erittäin harvinaisia pensseleitä, jotka tuskin edes näyttävät pensseleiltä. Ohjeet ollaan saatu sekä kirjallisena että suullisena. Suurin osa suullisena. Hiljaisuus laskeutuu talliin keskittymisen myötä. Ulkoisen maailman äänet vaimenevat.

(Hihitystä)

• Mahtaako Porvoon kynsila(u)kkapuodit sijaita Hinthaarassa vai Haarapaskassa?

• Joku teollisuusalue se oli Porvoon takamailla.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Joku teollisuusalue se oli Porvoon takamailla.

(Naurua)

On siellä myös Hornhattula. Myöskään sinne en ole uskaltautunut katsomaan millaista väkeä siellä asustelee. Luulen että jotain mörköjä, muumeja ja hattivatteja.

• scrg kirjoitti:

On siellä myös Hornhattula. Myöskään sinne en ole uskaltautunut katsomaan millaista väkeä siellä asustelee. Luulen että jotain mörköjä, muumeja ja hattivatteja.

Mjoo

No niin näyttäs olevan.

Frisbeegolf (?)

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

No niin näyttäs olevan.

Frisbeegolf (?)

(Naurua)

Haa!

Tosta tulikin muuten mieleen että mulla on suht etäinen kaveri Kirkkonummella jonka käsi ei kestänyt frisbeen heiton liikettä, ja peluri joutui saikulle.

Frisbee-kyynärpää ( ranne)

(Naurua)

• scrg kirjoitti:

Tuossa on talo, jonka muumit hylkäsivät jo 1960-luvulla lähtiessään Rivierallle. Kiinteistövälittäjän nimi paljastaa, että muumilaaksossa ollaan
        https://old.etuovi.com/kohde/7890372?sc=M1376022967&pos=4

Hyvin viehättävä paikka, jos tykkää asua moottoritien alla.

• scrg kirjoitti:

Tuossa on talo, jonka muumit hylkäsivät jo 1960-luvulla lähtiessään Rivierallle. Kiinteistövälittäjän nimi paljastaa, että muumilaaksossa ollaan
        https://old.etuovi.com/kohde/7890372?sc=M1376022967&pos=4

Mjaa

Tuo ei pidä paikkaansa.

Jos yhtään tunnet puu-Vallilaa, niin tämä romanttinen rotisko löytyy sieltä.

Värikin täsmää. Hinnasta ei ole mitään hajua.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Haa!

Tosta tulikin muuten mieleen että mulla on suht etäinen kaveri Kirkkonummella jonka käsi ei kestänyt frisbeen heiton liikettä, ja peluri joutui saikulle.

Frisbee-kyynärpää ( ranne)

(Naurua)

Mun pää ei kestä sitä, että on osaa heittää frisbeetä kuin toiseen suuntaan kaartaen. Putit onnistuu hyvin.

• scrg kirjoitti:

Mun pää ei kestä sitä, että on osaa heittää frisbeetä kuin toiseen suuntaan kaartaen. Putit onnistuu hyvin.

Mjoo

No, on 'todella' vittumaista se että ei kestä omia ominaisuuksiaan. Itse valitsen lajini aina huolella, sillä vihaan tappioita, eikä kärsivällisyyteni riitä motoriseen jargoniin sen enempää kuin ulkoavaruudellisiin haasteisiin.

Meidän tehtävämme on viihdyttää apinalaumaa.

(hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

No, on 'todella' vittumaista se että ei kestä omia ominaisuuksiaan. Itse valitsen lajini aina huolella, sillä vihaan tappioita, eikä kärsivällisyyteni riitä motoriseen jargoniin sen enempää kuin ulkoavaruudellisiin haasteisiin.

Meidän tehtävämme on viihdyttää apinalaumaa.

(hihitystä)

Oikeasti se frisbee pitäisi saada kulkemaan myös suoraan, mutta ei vaan onnistu. Joku helvetin jenga siihen tulee väkisin kuin keilapalloon tai jalkapalloon ulkosyrjäpotkulla.

Voimme määritellä, että lautasten heittely ei ole ihmisarvoista toimintaa. Pitäkää ämpärinkantenne!

• Siinä on lakkaa kun sormet upottaa multaan.

Pohjois-Karjalan muhevaan multaan!

• Mjoo

Tuosta tuli mieleen miesten nokkela tapa käännellä ja väännellä sanoja ja niiden merkityksiä. Jotkut ovat jopa niin nerokkaita, että osaavat vaihdella tavuja keskenään.

Siinä on lakkaa ilman vakkaa.

(Hirn)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Tuosta tuli mieleen miesten nokkela tapa käännellä ja väännellä sanoja ja niiden merkityksiä. Jotkut ovat jopa niin nerokkaita, että osaavat vaihdella tavuja keskenään.

Siinä on lakkaa ilman vakkaa.

(Hirn)

Mjoo

Siis en miettinyt tätä kuutta tuntia, vaan olin päiväunilla.

Nyt pitää lähteä baariin tanssimaan.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Siis en miettinyt tätä kuutta tuntia, vaan olin päiväunilla.

Nyt pitää lähteä baariin tanssimaan.

(Hihitystä)

Kyllä suhteellisen pitkään meni.
        Ajattelin laittaneeni jauhot suuhun
        ja kakat lakk...lakat kakkuun.

*naur*

Mees nyt siitä pomppimaan.
        Yritä pitää balanssi.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Kyllä suhteellisen pitkään meni.
        Ajattelin laittaneeni jauhot suuhun
        ja kakat lakk...lakat kakkuun.

*naur*

Mees nyt siitä pomppimaan.
        Yritä pitää balanssi.

Mjoo

Pidän enemmän sanasta indifferentti

(Hirn)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Pidän enemmän sanasta indifferentti

(Hirn)

Huomaatteko?

(Reps)

• Anonyymi

Aiemmin funeau sanoi olevansa mies, nyt tehnyt sukupuolen vaihdoksen kuten maajussit tekevät.

• Niin, yritti, että repsahtaisin siihen asfalttimieheen :'D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6114
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4802
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3055
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      2873
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1077
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1039
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe