Miten toimitaan?

Anonyymi

Tuli ilmoitus, että cv:ni päivämäärä alkaa umpeutua ja pitää uusia.
Oli teksti, että cv loppuu 30.6. 2019. Laitanko sen voimaan vain tuohon asti? Pakko kysyä, ettei tupata karenssia.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kyllä ne jaksaa järjestää ihmisille turhaa tekemistä josta ei ole kenellekään mitään hyötyä... vain virkamies saa sadistisen orgasmin kyykyttäessään hallintoalamaista...

• Anonyymi

Uuden päivämäärän asettaminen CV-nettiin kestää noin minuutin sisäänkirjautumisen kanssa. Oma enkka 25 sekuntia (sisään, uudet päivät, uloskirjautuminen). Max 1 minuutin veivauksella vältyy karenssilta. Peruspäiväraha 700 euroa brutto/kk ja 560 nettona/kk. Max. 1 minuutti CV netin päivitystä tuottaa 560 eur/kk nettona. Ei huono. Harvasta duunista saa tuollaiset minuuttiliksat.

• Anonyymi

Onhan toi CV-netti ihan turha paikka, mutta voi hellanlettas sentään jos neljän kuukauden välein parin minuutin homma tuottaa suuria ongelmia työttömälle. Luulisi nyt työttömällä olevan pari minuuttia luppoaikaa.

• Anonyymi

Missä kohdassa tuossa aloituksessa valitettiin, että se cv pitää laittaa??
        Minä satun näet olemaan sitä mieltä, että tuo cv oli hyvä juttu ja harmittaa, että sen lopettavat.

Kumma kun joidenkin ihmisten pitää väkisin päästä mollaamaan ja lynkkaamaan ihmisiä.

• Anonyymi

Mikäs se kokeilukäytössä oleva "Työmarkkinatori" on? Tuleeko siitä jotenkin pakollinen, kun ei olisi kiinnostusta nettiin laittaa henk.koht. tietoja?

• Anonyymi

Jos työnhakusuunnitelmassa on maininta CV-netin tai työpaikkavahdin käyttöönotosta, silloin kai pitää päivitys varmuuden vuoksi tehdä, vaikka CV-netti poistetaankin käytöstä kuukauden kuluttua 30.6. Minulla näistä ei ole mainintaa työnhakusuunnitelmassa enkä ole ottanut niitä käyttööni.

• Anonyymi

Halusin tietää, että vaikka cv päättyy 30.6, niin olisiko minun kuitenkin pitänyt laittaa se päivämäärä 4kk päähän. Tämä kysymys oli näköjään liian vaikea joillekkin, kun se nähtiin siten, että minä en haluaisi sitä tehdä.
      Minä en kannata cv:n poistoa. Oli parasta mitä tuolla sivustolla on.
      Teille pätijöille: Tuliko tunne, että olet parempi ihminen?

• Anonyymi

No ei kai sitä CV-nettiä tarvitse päivittää kuin 30.6 asti, koska 1.7 alkaen se on poistettu käytöstä. Mitä järkeä on päivittää 4 kk eteenpäin semmoista mitä ei ole olemassakaan. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei kai sitä CV-nettiä tarvitse päivittää kuin 30.6 asti, koska 1.7 alkaen se on poistettu käytöstä. Mitä järkeä on päivittää 4 kk eteenpäin semmoista mitä ei ole olemassakaan. :)

No loogisesti noin, mutta tunnetusti te-toimisto keksii syyt karenssille, siksi varmistelin. Laitoin sen 30.6 asti, mutta päätin kysyä täältä kumminkin varmistusta:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe