Huomenna on vapaapäiväkin ja kaikkea.
Ihan on iloinen fiilis.
Mutta täällä sen sijaan näyttäisi olevan taas yksi jos toinenkin suu mutrussa.
Suoristakaa itsenne!
Kai siellä jotain hyvää on?
Saisitte nauraa enemmän. Ei minulle, mutta muuten.
Pitäisikö teidän olla vähän iloisempia
68
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Entä jos on sydän rikki ja itkettää?
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
No miksi? :(
Hymiö meni mutruun.Ihmisten suhteet on vaikeita
Kenen häntä viistää maata?
- Anonyymi
Emmää 😒
Vedin v*ttuuksissani just suklaaöverit.
xLinerMulla on ollu jotenkin samanlainen aika, hormoonit kiusaa.
Ne pakottais syömään väkisin suklaata, mutta kun ei voi niin menen ihan ulalle.
Ilonen olen silti, mutta sekaisin tästä hormooninälästä.
Seinähirsikin alkaa näyttää hyvältä, vois ottaa suolamakkaraa, vähän jäätelö, sitten herkkukahvia, vaniljakierrepullaa, MUTTA EI VOI eikä saa!
Yrittäkäämme hymyillä : )
Miltä nyt tuntuu? Urheilukysymys. Suklaatti on lumpsahtanut alas. Tuliko eurofiaa? : )misspönttöuuni kirjoitti:
Mulla on ollu jotenkin samanlainen aika, hormoonit kiusaa.
Seinähirsikin alkaa näyttää hyvältä, vois ottaa suolamakkaraa, vähän jäätelö, sitten herkkukahvia, vaniljakierrepullaa, MUTTA EI VOI eikä saa!
Miltä nyt tuntuu? Urheilukysymys. Suklaatti on lumpsahtanut alas. Tuliko eurofiaa? : )"Eurofiaa", euforiaaa :D
Lotossa sais tulla euroaaa, tein eilen...- Anonyymi
Mulla on ollu jotenkin samanlainen aika, hormoonit kiusaa.
Miltä nyt tuntuu? Urheilukysymys. Suklaatti on lumpsahtanut alas. Tuliko eurofiaa? : )Nousuhumalassa hiton hyvä fiilis, krapulassa morkkis. Toihan se kaava on. Prkl.
Ei tää ole mitään hormonimättöäkään, ei ole tissit arat. Oli rankka työviikko, pinna kiristyy ja turhauttaa vielä päälle. Täytyy tehdä jokin ratkaisu.
Kalsarikännit vois olla aika jees.. Kunhan suklaapötsi antaa tilaa.
xL Anonyymi kirjoitti:
Nousuhumalassa hiton hyvä fiilis, krapulassa morkkis. Toihan se kaava on. Prkl.
Ei tää ole mitään hormonimättöäkään, ei ole tissit arat. Oli rankka työviikko, pinna kiristyy ja turhauttaa vielä päälle. Täytyy tehdä jokin ratkaisu.
Kalsarikännit vois olla aika jees.. Kunhan suklaapötsi antaa tilaa.
xLAito vastaus, ei kait siinä :D
Töissä kun ..ttuuntuu, niin herkkukauppias nettoaa- Anonyymi
Aito vastaus, ei kait siinä :D
Töissä kun ..ttuuntuu, niin herkkukauppias nettoaaAjattelin katsoa jonkun sarjan tai leffan ja juoda pullon punkkua. Joo.. 😏
xL Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin katsoa jonkun sarjan tai leffan ja juoda pullon punkkua. Joo.. 😏
xLKokoko koko pullonko ko?
- Anonyymi
Kokoko koko pullonko ko?
Koko. 😊
xL - Anonyymi
*glup*
Hik- 🤪
xL Anonyymi kirjoitti:
Hik- 🤪
xLVoi hyvä tavaton. Se alkaa vaikuttaa. Hymiö oli vaarallinen.
Anonyymi kirjoitti:
Hik- 🤪
xL🤪mulla oli tuo ilme kun tainnutettiin hammaslääkärissä; sattu niin perhanasti, mutta en voinu kun nauraa sen iloliemen jälkeen.
- Anonyymi
Chelsea - Arsenal -peli tänään
<3 - Anonyymi
Ei.
-flowersreally-- Anonyymi
Sinä ja sun kommenttis. Meinaatko niinku, että kerralla pulinat pois? :'D
Puliskaa pois. Mä en vaan pidä ”pitäisi”-sanasta. Se antaa olettaa, että joku ulkopuolinen tietäisi paremmin. Siinä on sellainen syyllistävä, manipuloiva sävy. Mun mielestä jokainen, joka sanoo toisille ”pitäisi”, voisi mennä itteensä ja ittensä kanssa sitten tekisi sen mitä milloinkin ”pitäisi” eikä tartte muita syyllistää. Sori paasaus, mutta tälle sanalle olen allerginen.
(Ihan hyvällä tuulella silti)
-flowersreally- Anonyymi kirjoitti:
Puliskaa pois. Mä en vaan pidä ”pitäisi”-sanasta. Se antaa olettaa, että joku ulkopuolinen tietäisi paremmin. Siinä on sellainen syyllistävä, manipuloiva sävy. Mun mielestä jokainen, joka sanoo toisille ”pitäisi”, voisi mennä itteensä ja ittensä kanssa sitten tekisi sen mitä milloinkin ”pitäisi” eikä tartte muita syyllistää. Sori paasaus, mutta tälle sanalle olen allerginen.
(Ihan hyvällä tuulella silti)
-flowersreally-Niin mutta kun se syyllistäminen oli just tarkotus :D
- Anonyymi
Niin mutta kun se syyllistäminen oli just tarkotus :D
Siinä tapauksessa vedän viimeisen lauseen (ennen sulkuja) takaisin.
-flowers- Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa vedän viimeisen lauseen (ennen sulkuja) takaisin.
-flowers-Nyt on täydellistä :D
- Anonyymi
Nyt on täydellistä :D
Ja silti olen ihan hyvällä tuulella.
-flowers-
Katselin juuri riippumattoja netistä, tuli siinä mieleen että haluaisin makailla kanssasi sellaisessa
Tiedätkö, millainen savotta sellaisen kanssa on?
Riippumattoon ei pääse edes yksi ihminen kunniallisesti tai siitä pois.
Pussukka eli matto pyörähtää ympäri ja makailija huomaa olevansa koteloitunut toukka. Lopuksi joutuu tekemään vielä kahden puun harvennuksen koivikkoon.
Kyllä mulle passaa laveri. Se ei karkaa alta mihinkään :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Tiedätkö, millainen savotta sellaisen kanssa on?
Riippumattoon ei pääse edes yksi ihminen kunniallisesti tai siitä pois.
Pussukka eli matto pyörähtää ympäri ja makailija huomaa olevansa koteloitunut toukka. Lopuksi joutuu tekemään vielä kahden puun harvennuksen koivikkoon.
Kyllä mulle passaa laveri. Se ei karkaa alta mihinkään :DKokemuksia on ainoastaan itsetehdystä riippumatosta, taishan siinä tuonsuuntaisia ominaisuuksia olla.
Niitähän näkyy saavan myös itsekantavina, eli liikuteltavinapujotteIija kirjoitti:
Kokemuksia on ainoastaan itsetehdystä riippumatosta, taishan siinä tuonsuuntaisia ominaisuuksia olla.
Niitähän näkyy saavan myös itsekantavina, eli liikuteltavinaAi niin sellanen jalallinen, joo, on niitä tosiaan.
Ite haluisin pelkän aurinkotuolin..helposti kannettavan, siirreltävän, selkänojan säädöllä.
Nyt on vain tikkuinen puutarhapenkki.misspönttöuuni kirjoitti:
Ai niin sellanen jalallinen, joo, on niitä tosiaan.
Ite haluisin pelkän aurinkotuolin..helposti kannettavan, siirreltävän, selkänojan säädöllä.
Nyt on vain tikkuinen puutarhapenkki.Mulla ois autotallissa 1 aurinkotuoli, en nyt muista onko säätöjä. Nyt täytyy lähteä pyöräilemään, ilma on lämmennyt mukavasti
pujotteIija kirjoitti:
Mulla ois autotallissa 1 aurinkotuoli, en nyt muista onko säätöjä. Nyt täytyy lähteä pyöräilemään, ilma on lämmennyt mukavasti
Ilta muuttui paremmaksi! Aurinkoa ja 16.
Siinäkin ois ilonaihetta : )pujotteIija kirjoitti:
Mulla ois autotallissa 1 aurinkotuoli, en nyt muista onko säätöjä. Nyt täytyy lähteä pyöräilemään, ilma on lämmennyt mukavasti
Ilta muuttui paremmaksi! Aurinkoa ja 16.
Siinäkin ois ilonaihetta : )misspönttöuuni kirjoitti:
Ai niin sellanen jalallinen, joo, on niitä tosiaan.
Nyt on vain tikkuinen puutarhapenkki.Kannoin ulos ja testasin. 2 asentoa on, kuvassa pystympi asento
https://aijaa.com/5wrik1
Makaavampi asento tuntui mukavammaltapujotteIija kirjoitti:
Kannoin ulos ja testasin. 2 asentoa on, kuvassa pystympi asento
https://aijaa.com/5wrik1
Makaavampi asento tuntui mukavammaltaNo sulla tosiaan on jo! Niin joku vastaava kepeä ois kiva.
Honkkarissa näytti olevan alessa, mutta tiedä sitten millainen linkkuveitsi se on, että räpsähtääkö kiinni ja auringonottaja jää väliin...
Oletko sinä ehtinyt tuossa loikoilemaan? :)misspönttöuuni kirjoitti:
No sulla tosiaan on jo! Niin joku vastaava kepeä ois kiva.
Honkkarissa näytti olevan alessa, mutta tiedä sitten millainen linkkuveitsi se on, että räpsähtääkö kiinni ja auringonottaja jää väliin...
Oletko sinä ehtinyt tuossa loikoilemaan? :)En juuri ollenkaan, joskus vuosia sitten muistaakseni testasin. Mukavalta nyt testatessa tuntui, ei ehkä kuitenkaan vedä vertoja 2 paikkaselle riippumatolle
pujotteIija kirjoitti:
En juuri ollenkaan, joskus vuosia sitten muistaakseni testasin. Mukavalta nyt testatessa tuntui, ei ehkä kuitenkaan vedä vertoja 2 paikkaselle riippumatolle
Tuolleen ois kiva, että se on korkeammalla heinikosta ja pään ja niskat sais istuessa hyvin. Mulla vaan pyyhe...
Riippumatto ois silleen kiva, että se keinuis, vois nukahtaa mattoon ku murmeli. :)misspönttöuuni kirjoitti:
Tuolleen ois kiva, että se on korkeammalla heinikosta ja pään ja niskat sais istuessa hyvin. Mulla vaan pyyhe...
Riippumatto ois silleen kiva, että se keinuis, vois nukahtaa mattoon ku murmeli. :)Ja vielä lievää tuulen huminaa, ajatuskin siitä alkaa nukuttaa
pujotteIija kirjoitti:
Ja vielä lievää tuulen huminaa, ajatuskin siitä alkaa nukuttaa
Tänä aamuna sade nukutti kovasti...
Oikeastaan pidän sadepäivistä. Rauhallisia, mielikin on tyyni.
Peltikatto ja ikkuna vaan ropisivat. Tuntui, että siihen uneen menee vaan syvemmin ja syvemmin...misspönttöuuni kirjoitti:
Tänä aamuna sade nukutti kovasti...
Oikeastaan pidän sadepäivistä. Rauhallisia, mielikin on tyyni.
Peltikatto ja ikkuna vaan ropisivat. Tuntui, että siihen uneen menee vaan syvemmin ja syvemmin...Ainahan sitä toivoo että sadepäiviä ois sopivasti, siis ammatin puolesta, joskus on ehkä ollut
Koko viikko on vapaata! Ja ehkä heinäkuukin vielä..on mitä ootella. 😊
Mieli on ihan hyvä. Kattelen paviljongissa löhöten, kuinka tuo raksaäijä sirkkelöi leikkimökkiin puutavaraa. Ikkunanpuitteet tulossa..pleksiä laitetaan, ettei käy harakirejä.
Muuten tulee kesäasunnoksi käypä mökki. Mahtuu parivuodekin sinne, jos täytyy jalkautua.🤣HortenMarket kirjoitti:
Aaaa, kesäloma vai mökki?😇
Vapaa heinäkuu! Mä tuun uhallani siihen teidän mökkiin niin et etes sinne pääse, sanot ukolles, että sinne tais just mennä alivuokralainen
*naur*- Anonyymi
Kiukuttaa niin että tekis mieli pitää koko kesä lomaa! Tiedä vaikka pitäisinkin...
xL Anonyymi kirjoitti:
Kiukuttaa niin että tekis mieli pitää koko kesä lomaa! Tiedä vaikka pitäisinkin...
xLNojoo ei kyllä käy enää, yksi heinäkuinen kehuskelija riiittää!
Sinä pysyt töissä jos minäkin. Rupee tämmöseen...misspönttöuuni kirjoitti:
Vapaa heinäkuu! Mä tuun uhallani siihen teidän mökkiin niin et etes sinne pääse, sanot ukolles, että sinne tais just mennä alivuokralainen
*naur*Heh, tulipa hauska mielikuva tuosta. Pönttis kesäasukkaana meitin muksujen leikkimökissä, ukko raapii leukaansa, njaa mikäs mikäs se tää nainen on, mullekko?!?😀
Ja muksut istuu kuistilla naamat happamena, joku täti vei meiän mökin..😭
Mutta mulla olis turinaseuraa. 😝
Nojuu mulla on tuloillaan työsopimusten räätälöintiä...nythän mä en ole vakkari. Joten taitaa tulla pieni työttömyyspätkä, ellei kesällä ole tarvetta sijaistaa...syksystä on sitten joko vielä sijaistusta tai vakinaistetaan. Selviää kesällä.😃Anonyymi kirjoitti:
xLNoh?!?😮
HortenMarket kirjoitti:
Heh, tulipa hauska mielikuva tuosta. Pönttis kesäasukkaana meitin muksujen leikkimökissä, ukko raapii leukaansa, njaa mikäs mikäs se tää nainen on, mullekko?!?😀
Ja muksut istuu kuistilla naamat happamena, joku täti vei meiän mökin..😭
Mutta mulla olis turinaseuraa. 😝
Nojuu mulla on tuloillaan työsopimusten räätälöintiä...nythän mä en ole vakkari. Joten taitaa tulla pieni työttömyyspätkä, ellei kesällä ole tarvetta sijaistaa...syksystä on sitten joko vielä sijaistusta tai vakinaistetaan. Selviää kesällä.😃Joo, söisin siellä vaan herkkuja ja huutelisin jotain räävitöntä. Syksyllä saisitte nostaa katon ilmaan, että mahdun lähtemään kotiin! :D :D
Vai sellainen työsoppari, no jos vaan muuten pärjää, niin mikäs sen kivempaa ku, että se pätkä tulee heinäkuulle. Vakinaistaminenhan olis sitten muuten paras ja turvaava tilanne. No siihen asti vaan kesäpunkit pölisemään ja aja takaa sitä ukkoasi heh hee :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Joo, söisin siellä vaan herkkuja ja huutelisin jotain räävitöntä. Syksyllä saisitte nostaa katon ilmaan, että mahdun lähtemään kotiin! :D :D
Vai sellainen työsoppari, no jos vaan muuten pärjää, niin mikäs sen kivempaa ku, että se pätkä tulee heinäkuulle. Vakinaistaminenhan olis sitten muuten paras ja turvaava tilanne. No siihen asti vaan kesäpunkit pölisemään ja aja takaa sitä ukkoasi heh hee :DHuih, tarttee sanoa et asentaa katon saranoilla. 😏
Pärjää, hyvin ja vähän olis nassikoillakin lomaa sitten. Pianhan se on sekin eessä, kun toinen menee kouluun ja on kesät lomalla. Sitten on pakko järkätä omat lomat niin, ettei tartte yksin olla kotona aamusta iltaan.
Mut kyllä se vakityö kelpais..
Koitetaas..
🤬😡😠☹🙁😐🙄😏🙂😊☺😄😂Oih! Tuo oli hauskaa ja kekseliästä.
Yhtä kiva kuin se ketju, missä kuvattiin kun ihminen muuntautui käveleväksi olioksi :D
Ois muuten hyvä naamakuvaketju myös asiakaspalvelupalautteisiin.
Silleen sopivasti variaatiota.misspönttöuuni kirjoitti:
Miten on miehesi laita nyt?
Kiukkuaako se?Joo, tai ainakin sen selkä kiukuttelee..
- Anonyymi
Tänään tuli iloinen olo.
Minä käyn monikulttuurisessa kahvilassa kerran viikossa.
Siellä saa jutella eri maalaisten naisten kanssa, joita siellä käy, että oppivat suomen kieltä ja ihan hyvin ovat oppineet.
Käy siellä miehiäkin, mutta enimmäkseen naisia.
Tänään juttelin Afrikkalaisen kauniin naisen kanssa ja Kiinalaisen naisen kanssa.
t. Ruma Ätmi Minä olen yhtä hymyä 😁
- Anonyymi
Ehkä pitäisi mutta mitenkäs sen sitten tekee, itse en edes muista koska viimeksi olisin ollut iloinen. Saati sitten onnellinen, siitä on ainakin kymmenen vuotta.
- Anonyymi
Ätmillä on joka päivä vapaa päivä töihin ei tarvii mennä koska ei saa naistakaan eikä seksiä saa joten miksi sitä menisi töihin. Huomenna ja joka päivä on vapaata voi tehdä mitä haluaa. En ymmärrä miksi silti jotkut naisettomat miehet poikuus tallelle tekevät töitä ja luulevat että joskus saisivat naisia. Eivät rumat saa naisia ovatko ehkä uskovaisia ja uskovat että saavat.
- Anonyymi
Vastauksista päätellen odotetaan yhä sitä joka välittäisi. Naisten kun miestenkin nykyajan virheenä on ajatella miten muutaman vuoden kulutta pärjäisi jo eläkkeellä. Kuolemaa odottavat kun eivät muuhun pysty.,
Hurjaa ja hullua aikaa, kun nyt on kevät.
Pönttiskin kaipaisi paria kovempaa kosketusta.
Asian Vierestä- Anonyymi
Mahdatko pystyä tekemään mitään tuolle katkeruudellesi?
xL - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdatko pystyä tekemään mitään tuolle katkeruudellesi?
xL:)
Tai provoilulle.
Mahtava aamu, sopiva pienelle urheilusuoritukselle. Menkäähän happihyppelylle niin aivot saavat happea ja se jo parantaa mielentilaa.
Ajattelin tehdä itse noin 2,5 tunnin kävelyretken.
Eilen tuli vain ajatus siitä miten moni nyt on tehnyt töitä maksaakseen asunnon ja vain päästäkseen aikaisemmin eläkkeelle. Tekemään mitä? Päivät kuluvat eikä aikaa voi hidastaa, eikä ostaa. Kuolema kolkuttaa ja kaikki on ollut loppujen lopuksi aika turhaa:) Niin ne isoisätkin hymyillen meitä taivaista katsovat, juoskaa juoskaa niin kuin mekin tehtiin. Kannattaa oikeasti hymyillä ja olla iloinen jo täällä maan pinnalla, rennon tasapainoista päivänjatkoa.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:)
Tai provoilulle.
Mahtava aamu, sopiva pienelle urheilusuoritukselle. Menkäähän happihyppelylle niin aivot saavat happea ja se jo parantaa mielentilaa.
Ajattelin tehdä itse noin 2,5 tunnin kävelyretken.
Eilen tuli vain ajatus siitä miten moni nyt on tehnyt töitä maksaakseen asunnon ja vain päästäkseen aikaisemmin eläkkeelle. Tekemään mitä? Päivät kuluvat eikä aikaa voi hidastaa, eikä ostaa. Kuolema kolkuttaa ja kaikki on ollut loppujen lopuksi aika turhaa:) Niin ne isoisätkin hymyillen meitä taivaista katsovat, juoskaa juoskaa niin kuin mekin tehtiin. Kannattaa oikeasti hymyillä ja olla iloinen jo täällä maan pinnalla, rennon tasapainoista päivänjatkoa.
AsianVierestäNoihan on vaan sun ajatuksiasi. Kaikkein elämä ei pyöri työn tärkeyden ympärillä, suurin osa taitaa saada sisällön elämäänsä muualta. Siispä toimi sinä niin kuin sulle sopii ja anna toisten valmistella kuolemaansa niin kuin haluavat.
Vaikutat tosi ahdistuneelta, yli tuon ylimielisyytesi.
Ulkoilu tekee sulle varmasti hyvää.
xL
- Anonyymi
Hulluja nämä ovat
Ei oikein nyt hiljaisessa talossa taivu. Eikös se sananlaskukin mennyt jotenkin " ilo ilman kumppania on teeskentelyä". Ilo on siitä hyvä että se helposti tarttuu mutta se ei oikein ota kaikupohjaa tyhjissä huoneissa.
Iloisuuteen on toki hyvä pyrkiä mutta jotenkin tässä mailmassa joka kulkee tyyliin kaikki mulle heti ,on minulle tullut jo tunne että sitä sitten iloitaan vaikka hampaat irveessä.
Kyllä ihmisille noin kohtuudella pitäisi riittää että sietää arkea ja aina parempi jos siitä nauttii. Siihen on ihan hyvä rakentaa vaikka niitä onnen hetkiä ja jos hifistellä haluaa niin kuorruttaa hieman iloisuudella.
Mutta tuo kysymys hyvästä oli erinomainen. Oikeasti tuli paljon mieleen asioita joista pitäisi olla hyvillään ja kiitollinen. Parempi kuitenkin pitää kynttilää vakan alla ja polttaa sitä molemmista päistä sillä kellä onni on se onnen kätkeköön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756