Panohommat voitte unohtaa

Anonyymi

Olette liian rumia miehiä ei kukaan nainen anna teille joten unohtakaa seksihommat.

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Unohda sä vaan, nainen antaa välittömästi kun kuulee että miehellä on iso meisseli ja minulle naiset tekee alotteita sen takia. Ulkonäkö on sivuseikka.

• Anonyymi

voitte kattoo vaikka ron jeremyä, että saiko se naisia ulkonäönsä vuoksi

• Anonyymi

Pitäisi varmaan enemmän mainostaa vehkeen kokoa. Ulkonäköä kun ei ole ja ikääkin alkaa olemaan.

• Anonyymi

Ei mitään väliä koolla.

• Anonyymi

Prinssinakin omaavan miehen kannattaa unohtaa naiset ja keskittyä muihin asioihin.
        Esim. vuorikiipeilyyn, hän voi tulla kuuluisaksi mikäli tippuu johonkin rotkoon tai paleltuu kuoliaaksi.

• Anonyymi

Eipä ole tarpeeksi edes sitä kokoa millä kehuskella kun pituutta ei ole kuin maksimissaan 15 senttiä, on se kai aika paksu, en ole mitannut kovin tarkkaan.

KilttiMies89

• Tämän kesän aikana hommaillaan, se on aivan selvä asia

• Anonyymi

Pönttis tulossa kylään kesällä?

• Anonyymi

Unohdin jo vuonna 1990 kun olin 15 vuotias ja tajusin että olen ruma enkä naista saa koskaan.

• Anonyymi

Mutta runkkaan usein ja ajattelen naisia.

• Anonyymi

Panolle pääsee kuka tahansa joka juo viinaa baareissa ja lähestyy naisia.

T: Viinamies

• Anonyymi

Ei muuten pääse tai ehkä jos lähestyy jotain baarin kamalimman näköistä ja ylipainoisinta suohirviötä ja juottaa sen känniin.

T: KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuten pääse tai ehkä jos lähestyy jotain baarin kamalimman näköistä ja ylipainoisinta suohirviötä ja juottaa sen känniin.

Kiltti89 sopii lihava juoppo-työtön.
        Hommaat sen tänään, jussina häät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huono itsetuntosi pilaa naisen saamisen. En ole komea mutta olens aanut kauniita naisia. En ole saanut missejä mutta omasta mielestäni naiset oli kauniita eikä missit ole aina kaikkien mieleen muutenkaan. Vähän itseluottamusta kehiin niin rumempikin mies saa naisia. Esimerkiksi mun veljeni on ruma ja lihava painaa 114 kg mutta sillä on hoikka nätti nainen ja lapsiakin ne teki. Mun veli joi usein alkoholia ja kävi baareissa ja sieltä se löysi naisen 10 vuotta sitten.

• Anonyymi

Ei noin kannusteta, pölhö.

• Anonyymi

100% varmoja tapauksia on, tosin ne maksaa.
      Ne ei välitä, kunhan maksu suoritetaan ennalta.
      Kukapa edes haluaisi vaimoa tässä toxic feminism aikakaudessa?

• Anonyymi

Ja seksi-palsta on aivan erikseenkin olemassa sitten, mutta älytön ei sellaista tajua, tietystikään kun lihavuus tekee tyhmäksi samalla.

Seksi-palsta on olemassa myös eli nämä vonkaajat kuuluisivat sinne.

Täällä puhutaan lähinnä ihmissuhteista.

• Anonyymi

Aika loppuu kesken, vaikka laittaisi hiki otsalta hersyen.

• Anonyymi

Eihän tuosta ole pitkäkään matka kun kävelet miekan kanssa Tanskan salmelle ja valloitat sitten Englannin miekkasi avulla uimalla, raha ei varmaan taistetaitoasi ainakaan kohenna _:D

• Anonyymi

Kannattaa hypätä suoraan Kreiviksi, ostamalla oma saarikin kuten Monte Criston kreivikin teki tarinoissa.

Ei ei nyt kreiviksi vaan suoraan hyppää vain rahalla koko maailmankaikkeuden valtiaaksi, tai valtiattareksi.

• Anonyymi

Kuulkaas nyt teillä on itseluottamuksen ja rohkeuden puutetta. Ruma mies saa naisia olen sen itse nähnyt. Tunnen rumia jotka ovat naimisissa, yks mies painaa 140 kg ja silllä 3 lasta ja sen nainen on ihan nätti. Kaikille naisille ulkonäkö ei ole kriteeri, miehen pitää osaa olla sosiaalinen ja olla kiinnostunut naisesta.

• Anonyymi

Kerron teille yhden jutun ylä-asteelta kun olin siellä ja urheilutunnin jälkeen kävin suihkussa ja siellä oli myös muita poikia ja ne katseli karvaista munaani. Olin kai yli kehittynyt tai aikuistunut ennen muita joten juttu levisi että minulla on iso meisseli ja sain siten tytöiltä huomiota ja tytöt sitten ehdotteli treffejä ja luokkaretkellä tukholmassa korkkasin ekan kerran tytön. Sen jälkeen sain kyllä naisia tosi helposti ettei tarvinnut ketään isekä ja panin varmaan kymmenen samassa koulussa olevien tyttöjen kanssa. Tavallaan olin onnekas kun muut pojat kertoili että minulla on tavallista isompi niin sain sitten tytöiltä huomiota ja ei ollut naisista pulaa nuorempana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe