Tietäisitpä vain

Anonyymi

Tietäisitpä vain, kuinka olet saanut mun pääni ihan sekaisin. Olet ajatuksissani aivan liikaa. Olisinpa rohkeampi ja olisinpa varma tunteistasi. Jotain tässä on, en vain tiedä onko tarpeeksi. Sulla voi olla paljon muitakin virityksiä, ehken ole ainoa. Epävarmuus saa ajoittain surulliseksikin.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paha tilanne. Oletko m vai n

• Anonyymi

N oon. Ja eipä täällä asiat selkiydy. Valitus vain iltaan.

• Anonyymi

Ei kannata tulla tälle palstalle sekoittamaan päätään enää enempää sitten.

• Anonyymi

No ei ole muita. Sinut vain huolin.

• Anonyymi

Ei kannata tänne taas aloitella mitään tällaista mielikuvitusjuttua, vaan selvittää asioita keskenään siellä reaalielämässä.

• Anonyymi

Hyvin mahdollista että siellä toisessa päässä yhtä sekavat tunteet. Eipä ne täällä selviä silti. Ja ei ehkä kannata liikaa miettiä mitä muuta on, ehkä ei ole mitään. Harvoin moni on yhtä kiinnostava kuin se yksi. Tai mistäs sitä tiedän kun ei ole ollut useampaa.

• Anonyymi

Kerro hänelle suoraan, jos teillä yhteys jo on. Minä miehenä olen ihan samoissa fiiliksissä, mutta en tiedä onko asiallista toimia, kun toinen on mykkä mua kohtaan. Ihme ettei blockannut ole sentään. :D

• Anonyymi

Jos olisin hän, niin miten voisin auttaa?

• Anonyymi

Huomioimalla, olemalla kiltti. Näyttää että välität. Jotain vähän enemmän kuin muita kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomioimalla, olemalla kiltti. Näyttää että välität. Jotain vähän enemmän kuin muita kohtaan.

Näin olen kyllä mielestäni jo tehnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tähän saisi tilaisuuden?

• Anonyymi

No onhan hän. Ihana ollutkin. On vaan vaikea uskoa että olisi jotenkin tärkeämpi kuin toiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onhan hän. Ihana ollutkin. On vaan vaikea uskoa että olisi jotenkin tärkeämpi kuin toiset.

Ei sitä voikaan tietää. Mutta jos niin on niin sitten se on niin. Aika näyttää.

• Anonyymi

Aika kuluu nopeaan. Odottelen sitten vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin olen kyllä mielestäni jo tehnyt.

Ja tämän olen kyllä huomannut, ihana kun pidetään huolta :)

• Anonyymi

Minä välitän sinusta edelleen. Pidän sinusta. Minun elämäni on kuitenkin muualla. Pidän sinusta ystävänä.
      Toivon sinulle kaunista ja hyvää. Sen tiedätkin.
      Tiedän, että sinä välität minusta. Kannat huolta minusta. Se lämmittää mieltäni mutta minä pärjään kyllä. Minulla on perhe ympärillä.
      Sinun pitää mennä minun ylitseni. Etsiä oma elämä. Annan sinun mennä, koska se on sinulle hyväksi. Älä juutu minuun. Minua et koskaan saa.
      Mene nukkumaan ja ala vähitellen elää omaa elämääsi. Hyvää yötä.

• Anonyymi

Ystävyys ei riitä. Minulla on jo ystäviä.

Miten voit olla niin varma, etten sinua koskaan saa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe