Tietäisitpä vain, kuinka olet saanut mun pääni ihan sekaisin. Olet ajatuksissani aivan liikaa. Olisinpa rohkeampi ja olisinpa varma tunteistasi. Jotain tässä on, en vain tiedä onko tarpeeksi. Sulla voi olla paljon muitakin virityksiä, ehken ole ainoa. Epävarmuus saa ajoittain surulliseksikin.
Tietäisitpä vain
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Paha tilanne. Oletko m vai n
- Anonyymi
N oon. Ja eipä täällä asiat selkiydy. Valitus vain iltaan.
- Anonyymi
Ei kannata tulla tälle palstalle sekoittamaan päätään enää enempää sitten.
- Anonyymi
No ei ole muita. Sinut vain huolin.
- Anonyymi
Ei kannata tänne taas aloitella mitään tällaista mielikuvitusjuttua, vaan selvittää asioita keskenään siellä reaalielämässä.
- Anonyymi
Hyvin mahdollista että siellä toisessa päässä yhtä sekavat tunteet. Eipä ne täällä selviä silti. Ja ei ehkä kannata liikaa miettiä mitä muuta on, ehkä ei ole mitään. Harvoin moni on yhtä kiinnostava kuin se yksi. Tai mistäs sitä tiedän kun ei ole ollut useampaa.
- Anonyymi
Kerro hänelle suoraan, jos teillä yhteys jo on. Minä miehenä olen ihan samoissa fiiliksissä, mutta en tiedä onko asiallista toimia, kun toinen on mykkä mua kohtaan. Ihme ettei blockannut ole sentään. :D
- Anonyymi
Jos olisin hän, niin miten voisin auttaa?
- Anonyymi
Huomioimalla, olemalla kiltti. Näyttää että välität. Jotain vähän enemmän kuin muita kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomioimalla, olemalla kiltti. Näyttää että välität. Jotain vähän enemmän kuin muita kohtaan.
Näin olen kyllä mielestäni jo tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tähän saisi tilaisuuden?
- Anonyymi
No onhan hän. Ihana ollutkin. On vaan vaikea uskoa että olisi jotenkin tärkeämpi kuin toiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onhan hän. Ihana ollutkin. On vaan vaikea uskoa että olisi jotenkin tärkeämpi kuin toiset.
Ei sitä voikaan tietää. Mutta jos niin on niin sitten se on niin. Aika näyttää.
- Anonyymi
Aika kuluu nopeaan. Odottelen sitten vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin olen kyllä mielestäni jo tehnyt.
Ja tämän olen kyllä huomannut, ihana kun pidetään huolta :)
- Anonyymi
Minä välitän sinusta edelleen. Pidän sinusta. Minun elämäni on kuitenkin muualla. Pidän sinusta ystävänä.
Toivon sinulle kaunista ja hyvää. Sen tiedätkin.
Tiedän, että sinä välität minusta. Kannat huolta minusta. Se lämmittää mieltäni mutta minä pärjään kyllä. Minulla on perhe ympärillä.
Sinun pitää mennä minun ylitseni. Etsiä oma elämä. Annan sinun mennä, koska se on sinulle hyväksi. Älä juutu minuun. Minua et koskaan saa.
Mene nukkumaan ja ala vähitellen elää omaa elämääsi. Hyvää yötä.- Anonyymi
Ystävyys ei riitä. Minulla on jo ystäviä.
Miten voit olla niin varma, etten sinua koskaan saa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770