Instagramiani...
Esität vain että ei olisi tunteita minua kohtaan ja minä lähden kissahiiri leikkiin mukaan ja olevinaan uskon mitä sanot
Kyllä me molemmat tiedetään että tykätään toisistamme;) tämän kun luet laitappa viestiä <3
Tiedän että stalkkaat;)
Anonyymi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Katson aika monen ihmisen instagramia. Kuka niistä olet? Kun tämän luet, niin kerro se viestillä <3
- Anonyymi
Olen se kuka saa sinulle hymyn vähän erilaisen hymyn..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen se kuka saa sinulle hymyn vähän erilaisen hymyn..
Ja nyt meni viesti väärään paikkaan. Ei kilahtanu puhelin.
- Anonyymi
Onko sulla luulotautinen vai huomionhakuinen persoonallisuushäiriö?
- Anonyymi
Tai onks siul lupaa pyydettävä insta ? Ja joku halus seurailla sua mut et hyväksynny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069