ilman ympärivuorokautista olkapäätä
https://yle.fi/uutiset/3-10796898
Sinkkuus pakottaa pärjäämään
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
"Menin baariin, koska etsin miestä." Huhhuh, pohjalla on siis käyty.
- Anonyymi
Yökerhoissa muutkin sinkut ovat, pelkuri tosin ei edes uskalla mennä yökerhoon.
Tälläisen nössön kuuluukin olla yksin tappiin saakka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yökerhoissa muutkin sinkut ovat, pelkuri tosin ei edes uskalla mennä yökerhoon.
Tälläisen nössön kuuluukin olla yksin tappiin saakka.Turha yleistää mitään. Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta.
Itse en yökerhoja kierrä, kun ei sieltä löydä kun kiertopalkintoja.
Ei kiitos. Parempaa on aina muualla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha yleistää mitään. Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta.
Itse en yökerhoja kierrä, kun ei sieltä löydä kun kiertopalkintoja.
Ei kiitos. Parempaa on aina muualla.Monta kiertopalkintoa olet kellistänyt?
Nolla. 0-mies. ATM.
- Anonyymi
Ei junalauta, luuleeko sinkut, tai tämän ylen jutun kirjoittaja ainakin, että parisuhteessa elävällä olisi ympärivuorokautinen olkapää käytössä? Miten rajoittunut, sinkkumainen näkemys asiaan.
Kyllä se on ihmisen parisuhteessakin itse tultava toimeen ja seistävä omilla jaloillaan, ei parisuhde kestä mitään ympärivuorokautista olkapäähän nojailua tai se on hyvin pian entinen parisuhde.
Aikuiset ihmiset pärjäävät myös suhteessa omillaan, läheisriippuvaiset toki eivät...- Anonyymi
Mamelo joka ei saa napanuoraa poikki voi muuttaa äitille.
Naisia tälläiset miehet ei kiinnosta.
- Anonyymi
"aloitin ensimmäisessä esinaistehtävässäni, elin samaan aikaan todella sosiaalista ja monella tavalla rikasta elämää."
= paneskelin yt-miesten kanssa?"Roikuin Tinderissä ja petyin kerta toisensa jälkeen, kun ei kukaan ollut tarpeeksi kiinnostava"
Ja vielä ihmettelee yksinoloaan.- Anonyymi
Partakaveri kirjoitti:
"Roikuin Tinderissä ja petyin kerta toisensa jälkeen, kun ei kukaan ollut tarpeeksi kiinnostava"
Ja vielä ihmettelee yksinoloaan.Ihan tyypillinen nainen
- Anonyymi
Ilona on tyypillinen nirso nainen jolle ei kelpaa omantasoinen ruma mies ja siitä on sitten pakko vääntää itkuvirret uutisiin. Useita lyhyitä suhteita eikä nainen myönnä että itsessään on myös vikaa ei ihme kun suomessa on yli miljoona yksinasuvaa kun miehet ei vaan kestä asua naisen kanssa. Naisesta tulee diktaattori joka haluaa pomotella miestä.
- Anonyymi
Siks toiseks naiset ei saa väkivaltaisilta jännämiehilä olkapäätä vaan turpaan.
- Anonyymi
Sitä ne naiset just haluaa
- Anonyymi
Yhden yön panolle ei voi kertoa huoliaan eikä saa apua laskujen maksuun.
- Anonyymi
Paitsi jos jakaa maksusta
- Anonyymi
Oma kumppani löytyy kun käy yökerhoissa ja siellä naisetkin tapaa miehiä ja sitten on se olkapää johon nojata kun elämässä tulee vaikeita aikoja mutta kumppanin avulla niistä selvii koska on joku jolle puhua ja joku joka kuuntelee.
T: Viinamies Ympärivuorokautista olkapäätä ei kaipaa kukaan, mutta sinkkuus ei tarkoita etteikö voisi elää kuin parisuhteessa eletään silloin kun molemmille sopii vkloppuisin....
Sinä neitseellinen parikymppinen nainen...Laita viestiä!- Anonyymi
Sinkkuna pärjään erittäin hyvin. Rahaa säästyy ja kavereiden kanssa voi lähtee etelään rilluttelureissulle. Monta kertaa ollaan oltu ja nättejä naisia naitu mutta se ei ole se mitä elämältä haluan. Haluan vakisuhteen koska loppujen lopuksi sitä miettii että yhden yön jutun jälkeen hetken hurmio vaan harmittaa kun tykästyy naiseen niin haluaisi olla sen kanssa suhteessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163