Heikoin lenkki

Mjoo

No siis jos vastaa kysymykseen että mikä kaupunki on Chilen hallinnollinen pääkaupunki, ja antaa vastaukseksi Peru, niin jo minun on otettava tähän kantaa.

(Hihitystä)

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korjaus

      Tämä ei liity mitenkään siihen että vastaaja oli nainen ja kysymyksen muotoija tuntemattomaksi jäävä think tank.

      En ole sukupuolirasisti, vaan altruisti ja loogikko.

      (Hihitystä)

      • Kompastuminen omiin kiviin

        On kyllä myönnettävä etten tiennyt missä eukonkantokisat Suomessa järjestetään.

        Itse en kyllä jaksa kantaa kuin itseni.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Kompastuminen omiin kiviin

        On kyllä myönnettävä etten tiennyt missä eukonkantokisat Suomessa järjestetään.

        Itse en kyllä jaksa kantaa kuin itseni.

        (Hihitystä)

        Kuvitelkaa etten edes tiedä (vastaus oli Sonkajärvi) mitä sonka sanana tarkoittaa, mitä merkkaa.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Kuvitelkaa etten edes tiedä (vastaus oli Sonkajärvi) mitä sonka sanana tarkoittaa, mitä merkkaa.

        (Hirn)

        Mjaa

        Eivät heikkoudet ole ongelma, vaan voimavara. Mä en niin kuin käsitä sitä että ihmiset eivät tajua niin yksinkertaista asiaa kuin puutteellisuuden lumo.

        Sehän on tila täyttää.

        Ja jos tila on jo täysi, niin gäppejä kyllä riittää niitä tukkia. Eivät ne lopu - johtuen tavastamme ajatella.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjaa

        Eivät heikkoudet ole ongelma, vaan voimavara. Mä en niin kuin käsitä sitä että ihmiset eivät tajua niin yksinkertaista asiaa kuin puutteellisuuden lumo.

        Sehän on tila täyttää.

        Ja jos tila on jo täysi, niin gäppejä kyllä riittää niitä tukkia. Eivät ne lopu - johtuen tavastamme ajatella.

        (Naurua)

        Mjoo

        Itse aina brassailen sillä kuinka älykäs ja kaunis olen, mutta tämä kaikki saattaa olla vain harhaa, ja todellisuudessa olen vain halkeama maankamarassa, josta huokuu silmille kuumaa ilmaa ja rikkihöyryjä.

        Saatan olla aika helvetillinen ihminen. Tiedä häntä.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Itse aina brassailen sillä kuinka älykäs ja kaunis olen, mutta tämä kaikki saattaa olla vain harhaa, ja todellisuudessa olen vain halkeama maankamarassa, josta huokuu silmille kuumaa ilmaa ja rikkihöyryjä.

        Saatan olla aika helvetillinen ihminen. Tiedä häntä.

        (Hihitystä)

        Ehkä tuon halkeaman voisi viiltää esmes leikkipuiston läpi ja tuntea sisimmässään kuinka ratasäidit ja naperotenavat ottavat takapakkia, peruuttavat todellisuuden halkaisevalta tieltä.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Ehkä tuon halkeaman voisi viiltää esmes leikkipuiston läpi ja tuntea sisimmässään kuinka ratasäidit ja naperotenavat ottavat takapakkia, peruuttavat todellisuuden halkaisevalta tieltä.

        (Naurua)

        Mjoo

        Itsekin joskus ihmettelen mistä nämä asiat ja niiden puolikkaat kumpuavat.

        Miksi kaikki kokemani on niin selittämättömän vahvaa, seikkaperäistä ja aukotonta.

        Ehkä minä ymmärrän itseni.

        (Hihitystä)


    • Anonyymi

      Eikö nää paskomiset kuuluis johonkin huuhaa palstalle.

      • Kakkapökäle

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Kakkapökäle

        (Hihitystä)

        Suomi 24:n perusprinsiippeihin kuuluu ulostaminen, joka on (oksentamisen myötä) sen suurin toimeenpaneva voima.

        Siinä missä muut istuvat ja kakistelevat, yökkäävät, Funeau surffaa.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Suomi 24:n perusprinsiippeihin kuuluu ulostaminen, joka on (oksentamisen myötä) sen suurin toimeenpaneva voima.

        Siinä missä muut istuvat ja kakistelevat, yökkäävät, Funeau surffaa.

        (Hihitystä)

        Mjoo

        Olen myös harrastanut nuoruusvuosinani kaittausta, joka on (ehkä) se ainoa muoto tuntea sekä meri että tuuli kasvoilla.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Olen myös harrastanut nuoruusvuosinani kaittausta, joka on (ehkä) se ainoa muoto tuntea sekä meri että tuuli kasvoilla.

        (Hirn)

        Jäseniä repivä laji.

        (Naurua)


    • Anonyymi

      No ei ainakaan HK-sininen ole heikoin lenkki.

      • Mjoo

        Itse koen olevani läpisininen, en mikään punamakkara. Kuitenkaan en syö makkaraa, vaan suolatikkuja ja kauppatorin muikkuja (joista erityisesti pidän).

        Elämä on luonteeltaan varsin simppeliä ja yksioikoista. Jopa helppoa.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Itse koen olevani läpisininen, en mikään punamakkara. Kuitenkaan en syö makkaraa, vaan suolatikkuja ja kauppatorin muikkuja (joista erityisesti pidän).

        Elämä on luonteeltaan varsin simppeliä ja yksioikoista. Jopa helppoa.

        (Naurua)

        Lobster

        Tämä nyt ei kuulu tähän, mutta Kap Verdellä (kaittauksen mekka) eteeni tuotiin hummeri, jonka mittasuhteet olivat käsittämättömät. Itse lautanen oli tyyliin pari tarjottimellista, ja viini suoraan Etelä-Afrikasta.

        Tarjoilija oli niin kaunis ranskalainen muija, että minulta putosi pohja koko sillä hetkellä eletyltä elämältä.

        Rakastuin.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Lobster

        Tämä nyt ei kuulu tähän, mutta Kap Verdellä (kaittauksen mekka) eteeni tuotiin hummeri, jonka mittasuhteet olivat käsittämättömät. Itse lautanen oli tyyliin pari tarjottimellista, ja viini suoraan Etelä-Afrikasta.

        Tarjoilija oli niin kaunis ranskalainen muija, että minulta putosi pohja koko sillä hetkellä eletyltä elämältä.

        Rakastuin.

        (Naurua)

        Mjoo

        Hetken pohdinnallis-osuuden jälkeen voidaan päästä itse asiaan, sillä kauneus ei ole se kaikki.

        Ihminen on yllätys, kuin lahjapaketti.

        Riippuu ainoastaan sinusta itsestäsi, kuinka itsesi ja suhteesi muuhun maailmaan koet.

        (Hihitystä)


      • Anonyymi

        Hyi helvetto.

        Mikä on heikoin lenkki jos ei kerran HK:n sininen. Suomen lätkämaajoukkue on aivan paska, Karjala olut on kamelin kusta, persut ovat kaljaakittaavia HK-kyrsän purijoita. Nyt alkavat neitipojat nillittämään "mörön" sankarillisen suorituksen perään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      202
      1622
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      81
      1100
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      915
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      885
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      86
      802
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      733
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      628
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      576
    Aihe