Mjoo
No siis jos vastaa kysymykseen että mikä kaupunki on Chilen hallinnollinen pääkaupunki, ja antaa vastaukseksi Peru, niin jo minun on otettava tähän kantaa.
(Hihitystä)
Heikoin lenkki
17
<50
Vastaukset
Korjaus
Tämä ei liity mitenkään siihen että vastaaja oli nainen ja kysymyksen muotoija tuntemattomaksi jäävä think tank.
En ole sukupuolirasisti, vaan altruisti ja loogikko.
(Hihitystä)Kompastuminen omiin kiviin
On kyllä myönnettävä etten tiennyt missä eukonkantokisat Suomessa järjestetään.
Itse en kyllä jaksa kantaa kuin itseni.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Kompastuminen omiin kiviin
On kyllä myönnettävä etten tiennyt missä eukonkantokisat Suomessa järjestetään.
Itse en kyllä jaksa kantaa kuin itseni.
(Hihitystä)Kuvitelkaa etten edes tiedä (vastaus oli Sonkajärvi) mitä sonka sanana tarkoittaa, mitä merkkaa.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Kuvitelkaa etten edes tiedä (vastaus oli Sonkajärvi) mitä sonka sanana tarkoittaa, mitä merkkaa.
(Hirn)Mjaa
Eivät heikkoudet ole ongelma, vaan voimavara. Mä en niin kuin käsitä sitä että ihmiset eivät tajua niin yksinkertaista asiaa kuin puutteellisuuden lumo.
Sehän on tila täyttää.
Ja jos tila on jo täysi, niin gäppejä kyllä riittää niitä tukkia. Eivät ne lopu - johtuen tavastamme ajatella.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Mjaa
Eivät heikkoudet ole ongelma, vaan voimavara. Mä en niin kuin käsitä sitä että ihmiset eivät tajua niin yksinkertaista asiaa kuin puutteellisuuden lumo.
Sehän on tila täyttää.
Ja jos tila on jo täysi, niin gäppejä kyllä riittää niitä tukkia. Eivät ne lopu - johtuen tavastamme ajatella.
(Naurua)Mjoo
Itse aina brassailen sillä kuinka älykäs ja kaunis olen, mutta tämä kaikki saattaa olla vain harhaa, ja todellisuudessa olen vain halkeama maankamarassa, josta huokuu silmille kuumaa ilmaa ja rikkihöyryjä.
Saatan olla aika helvetillinen ihminen. Tiedä häntä.
Mjoo
Itse aina brassailen sillä kuinka älykäs ja kaunis olen, mutta tämä kaikki saattaa olla vain harhaa, ja todellisuudessa olen vain halkeama maankamarassa, josta huokuu silmille kuumaa ilmaa ja rikkihöyryjä.
Saatan olla aika helvetillinen ihminen. Tiedä häntä.
(Hihitystä)Ehkä tuon halkeaman voisi viiltää esmes leikkipuiston läpi ja tuntea sisimmässään kuinka ratasäidit ja naperotenavat ottavat takapakkia, peruuttavat todellisuuden halkaisevalta tieltä.
Ehkä tuon halkeaman voisi viiltää esmes leikkipuiston läpi ja tuntea sisimmässään kuinka ratasäidit ja naperotenavat ottavat takapakkia, peruuttavat todellisuuden halkaisevalta tieltä.
(Naurua)Mjoo
Itsekin joskus ihmettelen mistä nämä asiat ja niiden puolikkaat kumpuavat.
Miksi kaikki kokemani on niin selittämättömän vahvaa, seikkaperäistä ja aukotonta.
Ehkä minä ymmärrän itseni.
(Hihitystä)
- Anonyymi
Eikö nää paskomiset kuuluis johonkin huuhaa palstalle.
Funeau kirjoitti:
Kakkapökäle
(Hihitystä)Suomi 24:n perusprinsiippeihin kuuluu ulostaminen, joka on (oksentamisen myötä) sen suurin toimeenpaneva voima.
Siinä missä muut istuvat ja kakistelevat, yökkäävät, Funeau surffaa.
Suomi 24:n perusprinsiippeihin kuuluu ulostaminen, joka on (oksentamisen myötä) sen suurin toimeenpaneva voima.
Siinä missä muut istuvat ja kakistelevat, yökkäävät, Funeau surffaa.
(Hihitystä)Mjoo
Olen myös harrastanut nuoruusvuosinani kaittausta, joka on (ehkä) se ainoa muoto tuntea sekä meri että tuuli kasvoilla.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Olen myös harrastanut nuoruusvuosinani kaittausta, joka on (ehkä) se ainoa muoto tuntea sekä meri että tuuli kasvoilla.
(Hirn)Jäseniä repivä laji.
(Naurua)
- Anonyymi
No ei ainakaan HK-sininen ole heikoin lenkki.
Mjoo
Itse koen olevani läpisininen, en mikään punamakkara. Kuitenkaan en syö makkaraa, vaan suolatikkuja ja kauppatorin muikkuja (joista erityisesti pidän).
Elämä on luonteeltaan varsin simppeliä ja yksioikoista. Jopa helppoa.
Mjoo
Itse koen olevani läpisininen, en mikään punamakkara. Kuitenkaan en syö makkaraa, vaan suolatikkuja ja kauppatorin muikkuja (joista erityisesti pidän).
Elämä on luonteeltaan varsin simppeliä ja yksioikoista. Jopa helppoa.
(Naurua)Lobster
Tämä nyt ei kuulu tähän, mutta Kap Verdellä (kaittauksen mekka) eteeni tuotiin hummeri, jonka mittasuhteet olivat käsittämättömät. Itse lautanen oli tyyliin pari tarjottimellista, ja viini suoraan Etelä-Afrikasta.
Tarjoilija oli niin kaunis ranskalainen muija, että minulta putosi pohja koko sillä hetkellä eletyltä elämältä.
Rakastuin.
Lobster
Tämä nyt ei kuulu tähän, mutta Kap Verdellä (kaittauksen mekka) eteeni tuotiin hummeri, jonka mittasuhteet olivat käsittämättömät. Itse lautanen oli tyyliin pari tarjottimellista, ja viini suoraan Etelä-Afrikasta.
Tarjoilija oli niin kaunis ranskalainen muija, että minulta putosi pohja koko sillä hetkellä eletyltä elämältä.
Rakastuin.
(Naurua)Mjoo
Hetken pohdinnallis-osuuden jälkeen voidaan päästä itse asiaan, sillä kauneus ei ole se kaikki.
Ihminen on yllätys, kuin lahjapaketti.
Riippuu ainoastaan sinusta itsestäsi, kuinka itsesi ja suhteesi muuhun maailmaan koet.
(Hihitystä)- Anonyymi
Hyi helvetto.
Mikä on heikoin lenkki jos ei kerran HK:n sininen. Suomen lätkämaajoukkue on aivan paska, Karjala olut on kamelin kusta, persut ovat kaljaakittaavia HK-kyrsän purijoita. Nyt alkavat neitipojat nillittämään "mörön" sankarillisen suorituksen perään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455110Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151389Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481329- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41000Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783