Kauanko me jatketaan tätä pöllöilyä? Vähän on epämääräiset välit. Viaton flirtti on ihan ok, en vain tiedä onko tämä enää pelkästään sitä. Jos tänä kesänä erillään oleminen jäähdyttäisi tunteita. Mulla ainakin tulee ikävä, mutta kai se ohi sitten menee. Keksii vaan kaikkea muuta tekemistä.
Miehelle mukavalle
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ne kuuluisat tunnisteet. Kiitos jo etukäteen 😊
- Anonyymi
Punaset silmälasit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punaset silmälasit.
Hmm.. Kerro vielä kaksi tunnistetta. Vaikka yhdellä sanalla, jos ei muuta.
- Anonyymi
Ja kysyn vielä itsekin, että onko sulla vaaleat hiukset?
- Anonyymi
Saman viestin voisin laittaa eräälle tummalle komistukselle. Sillä erotuksella että flirttini ei ole viatonta ja EN aio unohtaa sinua kesän aikana.
- Anonyymi
Saanko pöllönsilmää sinulta?
- Anonyymi
Jatketaan vaan. Mukavaahan tämä :)
- Anonyymi
No juu onhan tää :) Keksittäis vaan vähän jotain vaihtelua.
- Anonyymi
Totta. Mitäs tehtäisiin? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Mitäs tehtäisiin? :)
Pöllö!
Vaihtelu on sitä, mikä on jo tutun vastakohta.
- Anonyymi
Olet tärkeämpi mulle kuin uskotkaan. Tiedätkö kuinka vaikeaa lähelläsi on olla? :(
Ap.- Anonyymi
Eikö kannattaisi valita sellainen jonka lähellä on helppo olla. Välillä en ymmärrä ihmisiä. Aina pitää saada jotain ihmeellistä ja saavuttamatonta. Ei se vaan toimi niin. Jos toisen kanssa on vaikea olla se on merkki siitä ette sovi yhteen.
- Anonyymi
No miksi et näytä sitä mitenkään? Kyllä minä sinun lähelläsi haluaisin olla. Jos siis olet hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kannattaisi valita sellainen jonka lähellä on helppo olla. Välillä en ymmärrä ihmisiä. Aina pitää saada jotain ihmeellistä ja saavuttamatonta. Ei se vaan toimi niin. Jos toisen kanssa on vaikea olla se on merkki siitä ette sovi yhteen.
Mitä jos ihmiset on ujoja? Et voi yleistää noin. Ilkeää.
- Anonyymi
Minulle sopisi ja luulen, että se olisi hyväksi. Se olisi meidän molempien eduksi. Aloitetaanko heti ja palaillaan jos palaillaan. Turha sitä on viivyttää.
Hyvää yötä ja hei hei! - Anonyymi
Ja tällä palstalla iniset. ei kuule toimi tää. Mikäli et lives saa sanottuu niin unohda.
- Anonyymi
Edelleen olisi kiva saada tunnisteita. Jos haluat vastauksen kysymykseesi, niin jotain tarttis tehdä. Eikä se täällä onnistu muuta kuin yrittämällä tunnistaa. Muuten irl.
- Anonyymi
Tilanteet ovat välillä hankalia. Ei ole helppoa aina olla avoin ja rohkea. Ja niin kuin joku sanoi, joku voi olla ujompi ja pettymysten jälkeen arka.
Eikä hänen lähellään ole vaikea olla mistään muusta syystä, kuin omasta epävarmuudestani. Hän on valloittava.- Anonyymi
Mutta mitä saavutat arkuudella? Et mitään. Vähän sama kuin jos putoat pyörän satulasta. Jos et nouse takaisin et koskaan opi pyöräilemään. Ei se parisuhdetaitojen kehittäminen ole sen kummallisempaa lopulta. Onnistumiset luovat itseluottamusta ja jos ei yritä ei voi tulla onnistumisia. Siinä voi valita kahden tien välillä. Sattuuhan se kun epäonnistuu, mutta entä se tunne kun lopulta onnistuu?
- Anonyymi
Jos jonkun seurassa on mukavaa, miksi pitää toimia omia tunteitaan vastaan. Polttaako siinä kynttilää kummastakin päästä. Kadutko tätä joskus vuosien päästä , kun on myöhäistä.
- Anonyymi
Ehkä kadun. Tai sitten tunteet haalenee ja huomaan, että oli vain ohimenevää.
- Anonyymi
Ihan totta meidän pitää lopettaa tää. Tämä ei vie mihinkään.
Olet ihana tyyppi ja voit milloin tahansa löytää jonkun. Maailma menettääsinussa ihanan miehen, jos et anna elämälle mahdollisuutta. Pyydän ja rukoilen.
Minä haluan olla mieheni kanssa onnellinen. Hän on minun rakkaani.
Jätetään tämä turha touhu ja keskitytään oleelliseen. Pyydän ja anelen.- Anonyymi
Öhöm. Se ei toimi noin.
- Anonyymi
Lopeta tuo ärsyttävä käänteisen sanajärjestyksen käyttö. On teennäistä ja typeränkuuloista
Kukaan ei oikeasti irl sano "miehelle mukavalle" .- Anonyymi
Ei, kyllä me lisätään tuota sanajärjestyksen käyttöä.
Se on niin makoisaa ja mannaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kyllä me lisätään tuota sanajärjestyksen käyttöä.
Se on niin makoisaa ja mannaa.Juu, blondia on. Kävitkö ihan loppuun saakka amiksen? Fb:śsä elämän kova koulu ?
- Anonyymi
Keksimällä tekemistä?
Asutko kerrostalossa?
Miksi pitää keksiä? - Anonyymi
Siis hyvää yötä ja hei hei! Tiedän, että ajattelet samoin kuin minä.
Elämä ei lopu tähän, se alkaa tästä😄 - Anonyymi
Ei tarvi keksiä mitään se on jo keksitty.
- Anonyymi
Mitään tolkkua ei puheissasi ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770