Olen 22-vuotias nuori mies, joka ihmettelee vaan, että mitä tekisin hurmatakseni naiset, kun olen yrittänyt deittisovelluksissa jutella naisille, niin jotkut ei vastaa mitään tai sanovat kieltävän vastauksen ja sitten taas baareihin en halua mennä naisia etsimään, kun en juo. Lisäksi olen hieman ujo tutustumaan kasvotusten ensimmäistä kertaa, enkä edes tiedä hyviä paikkoja siihen paitsi nettisovellukset, olisin myös valmis hemmottelemaan naisystävää, jos minulla sellainen olisi.
Miten löytää tyttöystävä
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Unohda heti deittisovellukset ja nettitreffit, et sieltä ikinä saa treffejä aikaiseksi.
Lähde baariin, yökerhoihin ja tee alotteita naisille. Hae naisia tanssimaan juttele ja pyydä treffeille. Se on kaikista paras tapa päästä tutustumaan naisiin. Pitää ottaa aloite omiin käsiin ja mennä sinne missä naisia on livenä. Tapahtumia on vaikka kuinka paljon, festareita jossa voi jutella naisten kanssa. Olen nykyisen avovaimoni löytänyt festareilta. Älä juo liikaa viinaa sitten ei ne naisetkaan siellä hillu kännissä.- Anonyymi
Totta. Ite 23 v samas tilanteessa. 6 vuotta yksin. Tai no entistä näin yhden illan 3 vuotta sitten. Deittisivustoilla ei saa YHTÄÄN MITÄÄN
- Anonyymi
Hanki hyväpalkkainen ammatti. Jos vuositulot alkaa olla sadoissa tuhansissa, joudut rumimmille ehdokkaille hakemaan lähestymiskieltoa, ja naapurit valittaa, kun rahanhimoiset ämmät jonottaa torttu limaa valuen rappukäytävässä.
- Anonyymi
Työpaikka nuorelle miehelle on oikein hyvä keino löytää kunnollinen nainen. Oman kokemukseni mukaan deiteillä liikkuu vain ei perinteisiä parisuhe tapoja olevia naisia. Deittien naiset saattaa antaa sanoin ymmärtää olevan kiinostuneita mut käytös ei vaikuta millään muotoa siltä. Deiteillä tavallaan raiskataan joka reikään kaikki mikä liikkuu sekä pistetään tuhannen päreiksi ja poltetaan.
- Anonyymi
Minun mielestäni kaikkein luontevin paikka kumppanin etsimiseen on opiskeluympäristö. Sielä luonnostaan vietetään aikaa oman ikäisten kanssa ja on yhteisiä vapaa-ajan tapahtumia. Jos olet jo opiskellut, niin aina voit suorittaa lisäkursseja sellaisella alalla, jossa kohtaat kiinnostavia ihmisiä. Esim. Uuden kielen opiskelu nuorekkaassa porukassa voisi olla kiva.
Baareja ym. en ala ehdottamaan, koska ne on rasittavia paikkoja täysin raittiille henkilölle. - Anonyymi
Netti on turha paikka. Naisen löytää baarista tai terassilta. Myö työpaikalta voi löytää jos on kauemmin tutustunut työpaikan naisiin. Kyse on rohkeudesta pyytää naisia treffeille ja tiedän että naiset odottaa miesten alotteita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245261Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303728No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv351715Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241624- 501588
- 411580
- 231501
- 141342
- 291333