Ette ole kauniita kuitenkaan joten se rima alas niin miehet pääsee treffeille.
Rima alas naiset
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No montaakos naista olet edes pyytänyt treffeille?
- Anonyymi
No en mä yhtään, kun en tiedä miten se pitää sanoo. Haluan siis pimppaa luottamuksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en mä yhtään, kun en tiedä miten se pitää sanoo. Haluan siis pimppaa luottamuksella.
Eli eipä se sitten naisten rimasta kiinni ole.
- Anonyymi
Painu maksulliselle. Heillä on rima maassa. Rahalla saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painu maksulliselle. Heillä on rima maassa. Rahalla saa.
Ei ole rahaa. Ja maksullinen on laitonta. Voisitko sä nyt olla fiksu ja antaa edes yhden kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole rahaa. Ja maksullinen on laitonta. Voisitko sä nyt olla fiksu ja antaa edes yhden kerran.
No tämän kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tämän kerran.
missä voitas treffata. mä oon keskisuomesta.
- Anonyymi
Olen pyytänyt arviolta 1700 naista treffeille. Kukaan ei ole suostunut
- Anonyymi
Tahdon riman alitus naista.
- Anonyymi
Rima on maassa mutta miehet ei vaan halua minua. Pelkäävät kaunista hyvin sosiaalista naista joka ei ole miehelle pelkkä pano.
- Anonyymi
Kuvittelet tasosi olevan huomattavasti korkeammalla mitä se oikeasti on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719867- 806894
- 286516
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1086289Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv436139Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1046027- 635435
- 465186
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on614497- 504110