https://www.is.fi/mmkiekko/art-2000006126273.html
Ja minä kun olen aina pitänyt 10 vuotta aivan liian suurena ikäerona, enkä ole siksi noin paljon nuorempaa thaineitoa ajatellut, enkä kyllä varmaan koskaan tulisi saamaankaan thaineitoa tällainen ruma mies, jota ei thaineitokaan kelpuuta.
t. Ruma mies
38 vuotta nuorempi thaivaimo
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ikä tuplana on ikä tuplana.
- Anonyymi
Ei tuo 38 vuotta niin iso ero ole.
Danny ja Erika pistävät paremmaksi.
Ikäero 51 vuotta. - Anonyymi
Niin no tuo neitokin on nelikymppinen. Tuon ikäisiä naisia thaikuista saa kuka mies tahansa jos vaan osaa edes jotain tehdä asian eteen.
- Anonyymi
Curre on rikas mies ja rahaa on paljon.
Vanha-ukko luulee että nuorinainen on kiinnostunut hänestä.
Naista kiinnostavat vain Curren rahat ei mikään muu. - Anonyymi
Sopivasti nainen nuorempi. Seksiasiat samalla tasolla.
- Anonyymi
Tuskin on samalla tasolla,koska voi Currella jo ehtoopuolella, 40v nainen on seksuaalisuutensa huipulla.
- Anonyymi
Ällöttävää kun vanha ukko ähkii nuoren naisen haaroissa mutta curre on top 10 mies ja rikas joten köyhä thai nainen haluaa tuollaisen vanhana höpöttäjän alla ähkiä.
- Anonyymi
Tuskinpa tuo vanha ruppana enää ähkii
- Anonyymi
Hyvän näköinen kroppahan tuolla thainaisella on, eikä ole mikään siiderivalas tai läski lyllerö suomivalas, vaan kauniit muodot on, oi, oi....
- Anonyymi
Thai kelpuuttaa kenet vaan jolla on maksukykyä
- Anonyymi
Suominainen kelpuuttaa vain ne joilla on todella paljon maksukykyä.
- Anonyymi
Curre paljastui ätmiksi saadessaan kiltin ja kunnollisen thaikkuvaimon, joka on jokaisen ätmin ihannesiippa.
- Anonyymi
Kyllä on ylevää ja varsinkin tärkeää tulla tänne sanomaan mitä mieltä on joidenkin parisuhteesta ja elämästä.
Nalkutatte varmaan naapureille ja ystäville kaikista heidän asioista jotka eivät mene niin kuin teidän mielestä kuuluisi mennä.
Ja tämmösten ihmisten kanssa pitää elää, voi kiesus.- Anonyymi
Mikäs viisastelija se siinä selittää. Lähetä is-toimitukseen noottia, että miksi ne uutisoi toisten parissuhteista.
Jos is ei olisi uutisoinnut, niin ei täällä kukaan tietäisi asiasta yhtään mitään.
Melkoinen takapajula aivolohkossasi sijaitsee, kun et kestä kommentointia.
Minusta on hienoa, kun ihmiset löytävät kumppanin. Jos kaksi ihmistä välittää toisistaan, niin ei siinä lasketa, että eihän me yhdessä voida olla, kun ikäeroa on vähän liikaa ja saamme paheksuvia katseita osaksemme.
Se kellekään ulkopuoliselle kuulu toisen parisuhde, pitäkööt naamansa ummessa.
t. Ätmi toteaa
- Anonyymi
Sais olla nuorempikin. Itse seurustelin 3 vuotta thaitytön kanssa, jonka tapasin kun hän oli 19 ja minä 48.
Se on nyt ohi, mutta 38v nuorempi olisi laitonta.Mutta 33v nuorempi sopisi mulle nyt. - Anonyymi
Sä olet sitten noin kuuskymppinen ukonrutjake.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862