Oisin tässä kysynyt kun olen menossa hakemaan sormiin tatuoinnin (ei rasistista yms pahaa) ja olisin kysynyt vaikuttaako se työnhakuun? Katsooko ihmiset viellä sitä pahana asiana että on tatuointeja, onko sinulla tullut esteitä tatuointien takia?
Tatuoinnit ja työnhaku
4
218
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu paikasta, on paljon töitä mitkä jää saamatta sormitatuoiduilta. Perus suorittavaan työhön tuskin iso etöste, riippuu rekrytoijasta.
- Anonyymi
Jos minulle tulisi joku hakemaan töitä ja olisi tatuoinnit, niin en ottaisi palvelukseen.
En ole varmasti ainoa työnantaja.
Neuvon sinua, että et ota tatuointeja. - Anonyymi
Älä ota tatuointeja, joita et voi peittää. Kukaan työnantaja ei halua palvelukseen vangin näköistä joka puolelta tatuointia ihmistä. Sinulta jää saamatta kaikki työt, joissa joudut olemaan esillä. Siivoojankaan työ ei ole varma. Pienemmissäkin ulkonäköseikoista jää työpaikka saamatta.
- Anonyymi
Työskentelen toimihenkilönä ja itselläni on molemmat kädet tatuoitu, mutta ne saa toki piiloon hihoilla. Ei ole koskaan jäänyt työpaikkaa saamatta tatuointien takia, mutta olen toki pitänyt ne piilossa haastattelussa sekä muutamien ensimmäisten työpäivien ajan. Näin olen ainakin itse välttynyt ennakkoluuloilta.
Sormitatuoinnit on vaikea saada piiloon, mutta työnantajien suhtautuminen riippuu varmasti toki myös alasta. Muun muassa ravintola-alalla saatetaan olla paljon hyväksyvämpiä kuin esimerkiksi terveydenhoitoalalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132