Katselinpa tuossa kuvia nuorista naisista ja pisti silmään kuinka naisilla oli jo alta kolmekymppisenä läskimakkarat vyötäröllä. Niinkö paljon ne tytöt juopottelee vai onko vain kyse laiskuudesta ettei vastapainoksi viitsi harrastaa liikuntaa?
25 ja läski
6
<50
Vastaukset
Mikä se lihavuuden syy miesten kohdalla on? Olisko naisilla samat syyt. Miehillähän ylipaino on yleisempää, joten jos osaat aavistaa syitä miesten lisääntyneen ylipainon kohdalla, saatat tietää syyt naistenkin lisääntyneeseen ylipainoon.
- Anonyymi
Onhan ne miehetkin jo hyvissä ajoin pyöreitä ellei jopa jo alle 20v ikäisenä.
- Anonyymi
Ei ne kaikki oo läskejä, tänään kävin naapurin tytön ylioppilasjuhlissa, helkkarin hyvän näköinen ja hoikka, voisi vaikka missikisoihin osaalistua
- Anonyymi
Totta, että aika monet nuorista jo ylipainoisia, mutta niitäkin löytyy, jotka liikkuvat aktiivisesti. Jatkuva biletys, liikunnan puute ja pikamättö ruoka niin muuta tarvii. Nykyään nuoret ajelevat skoottereilla, minun nuoruudessani käveltiin tai pyöräiltiin, eikä syöty paljon mättöruokaa.
- Anonyymi
Miehellä saa olla läskiä naisella ei saa. Läskit miehet on sitä paitsi uskollisia.
- Anonyymi
No se johtuu siitä ettei naisten tarvitse suomessa välittää ulkonäöstään, koska KELA maksaa tarvittaessa elämisen ja lasten kulutkin.
Verotuksella miehet on tehty tarpeettomiksi kun nainen voi hakea rahat KELA:sta tai puuhailla verorahoilla keksityssä työpaikassaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449191
- 785692
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon404199- 583704
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543442Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293327- 452530
- 342122
- 381871