Maailman paras keikka!!
Rob on äijä.
Judas Priest=Metals Gods
Judas Priest , Tampere
10
2237
Vastaukset
- kaikki
vanhat kunnon biisit?
- ravennah
soitti ainakin turbo loverin, breaking the law:n, living after midnightin, hell bent for leatherin ja painkillerin!!
- Rob
ravennah kirjoitti:
soitti ainakin turbo loverin, breaking the law:n, living after midnightin, hell bent for leatherin ja painkillerin!!
Tässä sinne päin oleva biisilista. Tarkkaan en muista:
Hellion / Electric Eye
Metal Gods
Riding On The Wind
The Ripper
A Touch Of Evil
Judas Rising
Revolution
Hot Rockin'
Breaking The Law
I'm A Rocker
Diamonds And Rust
Deal With The Devil
Beyond The Realms Of Death
Turbo Lover
Exciter
Victim Of Changes
Green Manalishi
Painkiller
Hell Bent For Leather
Living After Midnight
You've Got Another Thing Coming
P.S. Angel Of Retribution on paras metallilevy pitkään aikaan. Kuuluu Pappien parhaimmistoon.
OSTAKAA SE!!
- Paikalla
Oli. aivan mahtava keikka. Siinä kalpeni tapparan ja ilveksen mestaruus viirit hallin katossa:) kaikki kunnia niille kuiteskin....(ja soitti lujaa)
- dirtyoldman
sattuko kukaan napsii ja julkasee kuvia ?
osoite ois kiva.
ja muille tiedoks. setti oli yhtä puutetta lukuunottamatta liki täydellinen. upeita vanhuksia tuli enemmän ku vuosiin. ääni olis voinu olla vähä hiljaisempi. ainakaan kentällä esim painkilleristä ei saanu mitään selvää.- Ritchmore
Tämmöinen kaveri kun www.zoomguy.com on ottanut loistokuvia tiettävästi Oulun keikalta. Tosi upeita jeedenfals, etenkin Tiptonin kitaraposet.
- Ritchmore
Joo, priest avasi hanat heti alussa eikä enää sen jälkeen ollut mitään tehtävissä. Kyllä sedät jaksoivat heilua (paitsi Rob!) ja mättää uskomattomalla energialla ja äijäasenteella. Turha puhua mistään rollaattoreista! Tämmösen rinnalla joku Negative tai 69Eyes säälittävä kakarabändi kuulostaa pikkutuhnasulta. Eikä kyse ole pelkästä volyymista, joka Priestillä oli jatkuvasti tasan kipurajalla, ennen encorea mentiin jo pikkasen yli sen. Sounditkin olivat järjettömän desibelimäärän huomioiden ihan ok. Kokonaisuutena ylitti huikeasti ennakko-odotukseni.
- 36 vuotias metallimies
Jep!
Kyllä oli hyvä että turkulaisena olin tampereen keikalla. Tiesin sen että hartwall-areena on huono konserttipaikka metallimusiikille. Tampereella oli erinomainen show; aika kauan kesti saada tiptonin kitara kuulumaan, ei meinannut äänitarkkailija saada hommaa kuntoon, samoin oli volumen kanssa - ehkä liian kovalla. Rummut oli hyvin miksattu, samoin halfordin äänestä sai selvää vaikka sekin tuli välillä liian kovin. Tampereella oli levotonta porukkaa sivukatsomossa - ainakin siinä missä minä istuin - aina välillä joku ramppasi edes takas veskiin ja kaljalle!
Onneksi olin vesiselvänä ja muistan hyvin konsertin. Priest soitti mielestäni hyvin yhteen, varsinkin Scott Travis paukutti rumpuja siihen malliin mikä tekee priestistä mielenkiintoisen yhtyeen; nimittäin rummut on sovitettu osaksi kappaleita samoilla periaatteilla kuin kahden kitaran yhteissoitto. Priest on sanonut jo 1970 luvun lopulla että he esittävät kappaleet samalla tavalla kuin ne on levyillä, he eivät tee mitään kokeiluja, kitarasoolotkin soitetaan nuotilleen samalla tavalla kuin levyilläkin. "Beyond The Realms Of Death" kappaleessa esim tipton soitti soolonsa todella puhtaasti samalla periaatteella. Kitarasoolot ovat osa kappaleen rakennetta: Ne luovat uusia ulottuvuuksia kappaleiden äänimaisemiin. Tarkoin mietittyjä ja sovitettuja. K.K. soitti jokseenkiin liikaa ns "Mick Box" -tyylistä "vanhahkoa" vinkutusta... esim. Priestin DVD-konsertissa (Electric Eye DVD - PRIEST......LIVE! Filmed in Dallas, Texas during the 1986 'Fuel For Life' Tour) Turbo-kiertueella kaveri soittaa paikoin tyylikkäämpiä sooloja kuin Glenn!
http://www.judaspriest.com/dvd/default.asp
On se hyvä että Priest ei ole sortunut mihinkään kikkailuun ja sooloiluun - sitä varten voi tehdä sooloprojekteja tai soololevyjä, niissä voi tehdä kaikkea muuta.
Settilista oli mielestäni hyvä, koska se sisälsi paljon vanhoja kipaleita ja myös uusia. Tosin outoahan se on kun ei yhtään kappaletta esitetty "defenders of the faith" -levyltä?? On varmaan vaikeaa tehdä settilistaa kun ajattelee kuinka paljon Priest on väsännyt hyviä biisejä. Esimerkiksi Painkiller - levy on alusta loppuun puhdasta metallia.
Äänentoistosta vielä: Olin Peter Gabrielin konsertissa Globenissa, Tukholmassa 2003 ja siellä oli erittäin hyvin saatu koko paketti toimimaan. Täytyy muistaa että PG on aina ollut kiinnostunut high tech - jutuista ja tehnyt uraauurtavaa työtä audiovisuaalisten - juttujen kanssa jo ainakin 25 vuotta, ehkä enemmänkin mutta lasken vuoden 1980 aloittaneen hänen nykyisen suunnan (3 levyltä lähtien)!
Toivon myös että Halford - jatkaa vielä HALFORD projektinsa kanssa koska ne tuotokset ovat todellisia löytöretkiä metallin maailmaan!!!- "hammerin' the anvil...
Hyvin kirjoitettu, olin itse sekä mansessa ja stadissa ja kyllä tosiaan mansen keikka oli äänellisesti parempi ja stadissa taas ääni oli välillä ihan puuroa! The Priest Is Back!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713