Eli nettideitti sivuilta kyseiseen ihmiseen en ole ”törmännyt”
Ihminen, jonka kanssa olisi rentoa ja leppoisaa, pystyisi puhumaan asiasta kuin asiasta ja ”hyvässä hengessä”, vaikka erimieltä asioista olisikin
Eli jonkunlaista ajattelukykyä myös vaadittaisiin ja ehkä yleistä tietoakin
Ei halukkuutta muuttaa yhteen 2 viikon tapaamisten jälkeen , eli rauhassa eteenpäin
Huumoria
Ei baareissa ravaamista, eli tykkäisi käydä leffassa, syömässä, lenkillä, metsäpoluilla ja vaikka kaupunkilomalla vkl
Toki alkoholia saa käyttää ja siellä baarissakin käydä, mutta myös hyväksyä se ettei toinen lähde mukaan sinne
Mistä löytää tällainen ihminen?
35
<50
Vastaukset
Paha mennä sanomaan. Sellainen voi tulla vastaan mistä vain oikeastaan. Eri asia sitten on, onko toisellakin osapuolella semmoinen tilanne päällä, että palaset osuu kohdalleen. Kysymällä se yleensä selviää sitten. :)
- Anonyymi
Totta!
- Anonyymi
Täältä löytyy. En edes halua käydä baareissa jossa kävin viimeks 10 vuotta sitten.
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla voi tavata naisia. Kannattaa vain kiltisti juoda viikonloppuna pohjat kotona ja suunnata yökerhoon bailaamaan. Sieltä ne naiset löytyvät kunhan on bailaustaidot kunnossa.
Jossain muualla kuin yökerhossa naisten tapaaminen on romanttista haihattelua jota ei tapahdu oikeassa elämässä.
t. viinamies - Anonyymi
Olis ensiarvoisen tärkeää tietää, onko aloittaja nainen vai mies?
- Anonyymi
Nainen oon
- Anonyymi
Kilttejä ätmejä löytyy palstalla heti mutta naiset haluu jännämiehiä jotka tekee rikoksia, polttaa huumeita ja ovat väkivaltaisia naisia kohtaan.
- Anonyymi
En mä! Jännämiehet ei oo kivoja 😉
- Anonyymi
Täällä olisi 16v mies, kiinnostaako, ollaanko samanikäisiä.
- Anonyymi
16v on poika - ei mies...
- Anonyymi
Juuri niin!!!
- Anonyymi
Tuollaisia(kin) ihmisiä löytyy, mutta online maailma on niin raadollinen, että ihme jos natsaa.
Pessimisti ei pety.- Anonyymi
Mä en nettideitti maailmassa oikein viihdy, kun viestien taso on mitä on (ehkä, jos jättäisi valokuvan laittamatta saisi asiallisempaa sisältöä), joten sitä kautta varmaan mahdotonta, ehkä sitten joskus kaupan kassajonosta löytyy
Anonyymi kirjoitti:
Mä en nettideitti maailmassa oikein viihdy, kun viestien taso on mitä on (ehkä, jos jättäisi valokuvan laittamatta saisi asiallisempaa sisältöä), joten sitä kautta varmaan mahdotonta, ehkä sitten joskus kaupan kassajonosta löytyy
Todennäköisemmin nyt kun demarit ja lii johtaa tulee kaupan kassalla jännämies vastaan, tai selkään:
https://mvlehti.net/2019/01/18/terrori-isku-norjassa-mies-puukotti-naisasiakasta-marketissa-oslossa/
- Anonyymi
Totta harvoin kyllä löytää tälläisiä miehiä...
- Anonyymi
Meitähän on, mutta olemme teidän silmissänne näkymättömiä. Vain ne näkyvimmät, röyhkeimmät jännämiehet te näette ja noteeraatte.
Mikähän ikäluokka olisi nyt kyseessä noin suunnilleen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitähän on, mutta olemme teidän silmissänne näkymättömiä. Vain ne näkyvimmät, röyhkeimmät jännämiehet te näette ja noteeraatte.
Mikähän ikäluokka olisi nyt kyseessä noin suunnilleen?Koska ap ei vastaa tähän tärkeään kysymykseen niin 50 on sitten..ei kykene keskustelemaan asiasta.
- Anonyymi
Ja vaikka löytäiskin, niin sitten tulee eteen mahdollinen etäisyys, ulkonäkö, plus muut asiat.
- Anonyymi
Etäisyys ei haittaa, kuten kirjoitin mulla ei ole kiire mihinkään
Mulle ulkonäkö ei ole ihmisessä se ominaisuus joka vaikuttaa
Mitkä on plus muut asiat?
- Anonyymi
Juu, mutta minä valitsin jo kulkea tieni yksin.
- Anonyymi
Muut asiat....varallisuus, status ja muut toisarvoiset seikat.
- Anonyymi
En ole ollut koskaan toisen varallisuudesta kiinnostunut, saati statuksesta, kunhan selviää omilla rahoillaan, mä pärjään loistavasti omillani
- Anonyymi
Ja pitäisi olla omillaan toimeentuleva ettei koirat kuseksi kintuille...en tarkoita "yli" rikas tms. mutta hyvin toimeentuleva
-Aloittaja- Anonyymi
Et oo ap 😃 ja vastasin jo ylempänä, et kunhan selviät rahoillasi, mä selviän loistavasti omillani, kuten aina oon, mut mä en myöskään tarvitse elätettävää, eli kunhan ihmisen rahat omiin menoihinsa riittää
-ap
- Anonyymi
Jos olet aloittaja, niin eihän tuossa loppujenlopuksi kummoisia vaatimuksia ollut.
Itseänikin näin sinkkuna kiehtoisi ihminen, jonka kanssa voisi keskustella asiasta kuin asiasta. Syvällisemmin, mitä kai pidetään jonkinlaisena normina.
Se olisi hienoa, että tietoisuus asioihin olisi syvempää, kuin "normi ihmisellä". - Anonyymi
Vielä aloittajalle....määrittele "hyvin" toimeentuleva?
Brutto yli 3K?
Vai onko se keskituloinen? :D- Anonyymi
Anonyyminä kun täällä kirjoitellaan, niin ei ollut kyllä minä joka ”hyvin toimeentulevasta” kirjoitteli
- Anonyymi
Itseäni ei kiinnosta pätkääkään, ansaitseeko mahdollinen partneri 500, vai 5000/kk.
Kyllä se, mitä on pään sisällä ja sydämessä on se, mikä merkitsee.
Loppupeleissä. - Anonyymi
Täällähän minä.
Olen myös deittisivustolla. Ollut pian jo 2 vuotta. Sinä vain et kelpuuta minua, koska olen kaikki nuo mitä sanoit etsiväsi. Eli oikeasti etsit jotain aivan toisenlaista. Jännäsellaista. Niinkuin nuo kaikki muutkin.- Anonyymi
Huomaatko että sinä itse torjut jo aloittajan ,mutta väität että aloittaja torjuu sinut. Tämä saatanallinen "kaikki naiset haluu jännämiehen" -mantra on ätmien omaa torjuntaa naisia kohtaan.
Eli ei, et pysty keskustelemaan asiasta kuin asiasta hyvässä hengessä. Et pysty keskustelemaan tuosta asiasta ollenkaan. Nuijit vaan muita omilla ennakkoluuloillasi etkä ota yhtään huomioon mitä sulle sanotaan.
- Anonyymi
Juuri näin. Samaa mieltä.
Haetaan jotain, mutta kun sellainen löytyy, niin jostain erinäisestä syistä, se mitä haettiin, ei kelpakaan. :D- Anonyymi
Ei ole löytynyt ei, on mulle ehdotettu kyllä kaikkea maan ja taivaan välillä mikä seksiin, seksisuhteisiin liittyy, sitä tarjoaa niin nuoret, vanhemmat, kuin paritkin, sekä on tarjouduttu maksamaan mulle asioita palveluksia vastaan, muutama on myös on tarjoutunut tulemaan asumaan välittömästi kotiini, samoin on tullut hyvin mielenkiintoista viestiä, kun en ole kiinnostunut jatkuvasta alkoholin käytöstä jne
Joten en oo kerennyt edes treffeille asti
Mä oon näissä tapauksissa luovuttanut siellä deitti palstalla olemisen ja pysynyt niistä kaukana
- Anonyymi
Tästä päästään siihen, kuinka epätodennäköistä löytää "sitä oikeaa", online deittailulla on.
Liikaa muttia ja ehkiä. - Anonyymi
Aloittaja kirjoittaa ystävyydestä joka voisi hyvässä tapauksessa muuttua rakkaussuhteeksi. Tuo on hyvä asenne ja kannattaa pitää mielessä se ettei sotke seksiä ollenkaan tuollaisen suhteen alkuhetkiin, ainakaan häiritsevästi.
Yhdessä voi käydä uimassa ja saunassa mutta pakaraan ei saa hampailla purra.
AsianVierestä - Anonyymi
Olen ollut tuollaisessa "suhteessa".
Tapailimme, hengailimme, saunoimme, yövyimme. Ei muuta.
Siinä vaiheessa, kun toiselle alkaa muodostumaan tunteita - enemmän kuin sille toiselle...ollaan tiellä kohti helvettiä.
Ja se tie johtaa sinne, että lopulta, et olla edes tekemisissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973