Taisin nähdä Adoniksen!

Olin koiran kanssa metsässä tarpomassa ja koira jäi jälkeen. Käänsin päätäni ja kutsuin sitä. Vaan voi hyvät hyttyset sentään mitä näinkään, siinä olikin koiran sijaan jumalaisen näköinen nuori mies ilman paitaa!!
Häkellyin niin, että pysähdyin paikalleni.
Adonis meni ohi ja sain katseltavakseni täydellisesti muodostuneet selkälihakset.

Sain liikuntakykyni takaisin vasta kun adonis näkyi enää pienenä kuvajaisena jossain kaukana. Jatkoin haaveissani matkaa polkuja pitkin hiekkatielle. Vaan mitä ihmettä ja kummaa, taas tuli vastaan joku kreikkalaisesta jumalasta seuraava ilmestys eteeni. Sitten tajusin, että sehän oli sama adonis. Ensin meinasi polvista irrota sokat, mutta sain koottua itseni ja muistin että minulla on raybanit silmillä. Niiden takaa uskalsin katsella miestä tarkemmin. Ei siis vain täydelliset vatsalihaksetkin, vaan myös täydelliset kasvot.

Voi apua, miten saan ensi yönä unta?

Auttakaa!

66

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Wau.. Voi kunpa minäkin näkisin, mutta on vain pappoja sauvakävelyllä😂

      • Kyllä siinä silmä lepäsi. Tai olisi levännyt, ellen olisi ollut niin häkeltynyt. Onneksi oli aurinkolasit. Kyllä vaan Suomessa on komeita uroita.En muuta sano.


    • Nikkivaras!

      • En ole kenenkään nikkiä varastanut.Taas sä oot tommonen. Älä kuule viitti.
        Ehkä se Adonis olitkin sinä? Olitko?


      • Pyllyttäjä kirjoitti:

        En ole kenenkään nikkiä varastanut.Taas sä oot tommonen. Älä kuule viitti.
        Ehkä se Adonis olitkin sinä? Olitko?

        Elkää vastatko tälle mitään. Varasti Wwuwuwin nikin.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Elkää vastatko tälle mitään. Varasti Wwuwuwin nikin.

        Wuwuwwilla on oma nikki. Ja mulla on oma. Älä ole tommonen. Ollaan mielummin kameleita kaikki.


      • Pyllyttäjä kirjoitti:

        Wuwuwwilla on oma nikki. Ja mulla on oma. Älä ole tommonen. Ollaan mielummin kameleita kaikki.

        Suksi suolle Pertti.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Suksi suolle Pertti.

        Eihän suolla voi hiihtää, Oletpa sinä hassunassu.


    • Eikö kukaan arvaa kuka minä olen? En minä ainakaan Pertti ole.

      • Ensimmäinen arvaus. Tai toinenhan se jo oli. Tuleeko lisää arvauksia?
        Kaikille oikein arvanneille jaetaan Kultakatriinan kahvipaketti.


      • Anonyymi
        Pyllyttäjä kirjoitti:

        Ensimmäinen arvaus. Tai toinenhan se jo oli. Tuleeko lisää arvauksia?
        Kaikille oikein arvanneille jaetaan Kultakatriinan kahvipaketti.

        Pönttis. Tai taitava imitoija. :)

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pönttis. Tai taitava imitoija. :)

        xL

        Mä en kyllä halua sitä kahvipakettia....

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pönttis. Tai taitava imitoija. :)

        xL

        Tämähän käy mielenkiintoiseksi.
        Vielä löytyy kahvipaketteja!

        ( hirn)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kyllä halua sitä kahvipakettia....

        xL

        Ei anonyymeille voi mitään jakaakaan. Keksi nikki hyvä herra/rouva.


      • Pyllyttäjä kirjoitti:

        Ei anonyymeille voi mitään jakaakaan. Keksi nikki hyvä herra/rouva.

        Ai siellä perässä oli kaksi kirjainta. Ei tämmöinen likinäköinen rillitäti voi kaikkea huomata.


      • Pyllyttäjä kirjoitti:

        Ensimmäinen arvaus. Tai toinenhan se jo oli. Tuleeko lisää arvauksia?
        Kaikille oikein arvanneille jaetaan Kultakatriinan kahvipaketti.

        No sehän on mylmyr, tai sitten wuppis itse.

        Veikkaan mylmyr, wuppiksen tarinassa ois putkonen syöksynyt pusikosta raiskaamistarkoituksessa.

        Vaihda tuolta profiilikuva, kunnon pyllytyspöksyt:

        https://www.bellelily.com/solid-lace-floral-sexy-panties-g-49933?gclid=EAIaIQobChMIjLyh1OPS4gIVCIqyCh0g5Q2OEAEYASABEgIcEPD_BwE

        En oikein ymmärrä, eilen alko tuuppaamaan tuota mainosta tääällä siveellisellä suomi24:llla kun jokun ketjun aukasin ja nyt taas tässä ketjussa. Varmaan jokun trollin tekosia.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No sehän on mylmyr, tai sitten wuppis itse.

        Veikkaan mylmyr, wuppiksen tarinassa ois putkonen syöksynyt pusikosta raiskaamistarkoituksessa.

        Vaihda tuolta profiilikuva, kunnon pyllytyspöksyt:

        https://www.bellelily.com/solid-lace-floral-sexy-panties-g-49933?gclid=EAIaIQobChMIjLyh1OPS4gIVCIqyCh0g5Q2OEAEYASABEgIcEPD_BwE

        En oikein ymmärrä, eilen alko tuuppaamaan tuota mainosta tääällä siveellisellä suomi24:llla kun jokun ketjun aukasin ja nyt taas tässä ketjussa. Varmaan jokun trollin tekosia.

        Nyt on joku käsittänyt pyllyttämisen täysin väärin. Kehoitan tutustumaan minun profiiliini.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pönttis. Tai taitava imitoija. :)

        xL

        Juu, en ole minä, en. Miehen tekosia tuo on.


    • Kyllä on hiljaista ja yksinäistä. Voi kun saisi oman filippiinityttösen kainaloon.

      • Palstan taso laskenut kuin lehmän häntä. Kohta täällä ei käy enää kukaan.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Palstan taso laskenut kuin lehmän häntä. Kohta täällä ei käy enää kukaan.

        Ai kun minnuu nyt naurattaa. Vitsihän tämä on.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Palstan taso laskenut kuin lehmän häntä. Kohta täällä ei käy enää kukaan.

        Älä oo tommonen tosikko.


      • Pyllyttäjä kirjoitti:

        Ai kun minnuu nyt naurattaa. Vitsihän tämä on.

        Mitä hauskaa on toisen nikin pöllimisessä?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Mitä hauskaa on toisen nikin pöllimisessä?

        Kyllä sä tosiaan olet idiootti.

        Vink, vink.


      • Pyllyttäjä kirjoitti:

        Kyllä sä tosiaan olet idiootti.

        Vink, vink.

        Ainakin olen avoin asiasta 🤣


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ainakin olen avoin asiasta 🤣

        Nyt meni jakeluun.

        Nice.


      • Pyllyttäjä kirjoitti:

        Nyt meni jakeluun.

        Nice.

        Kukaan ei ryppyile minun kaverille, ees ne ite.


    • Sitä on nyt liikkeellä, määkin näin äsken..meiän takapihalla. Maalipensseli kädessä. :D

      • Jotain taikuutta on ilmassa.


      • Pyllyttäjä kirjoitti:

        Jotain taikuutta on ilmassa.

        On kyllä. Mä kyllä ajattelin, että lämmin vaikutuksesta vaan itte hourailen ja nään näkyjä, kuten janoon pian kuukahtavat..mutta ehkäpä adoniksia on tosiaan olemassa, jopa meidänkin takapihalla ehkäpä. :)

        Kurkkaan kohta verhojen välistä (salaa) vieläkö se siellä on...


      • Abrakadabra kirjoitti:

        On kyllä. Mä kyllä ajattelin, että lämmin vaikutuksesta vaan itte hourailen ja nään näkyjä, kuten janoon pian kuukahtavat..mutta ehkäpä adoniksia on tosiaan olemassa, jopa meidänkin takapihalla ehkäpä. :)

        Kurkkaan kohta verhojen välistä (salaa) vieläkö se siellä on...

        Lämmön korjattakoon. :)

        Oli se siellä vielä, pensseli vaihtunut porakoneesen...


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Lämmön korjattakoon. :)

        Oli se siellä vielä, pensseli vaihtunut porakoneesen...

        Kutu se mehulle...


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Lämmön korjattakoon. :)

        Oli se siellä vielä, pensseli vaihtunut porakoneesen...

        Sinä se huomaat tuollaisia sivuseikkojakin. Minä vasta siinä toisella tapaamisella huomasin, että sillä adoniksella on pää, ja siinä jopa kasvot. Ja voi jiisus mitkä kasvot olikin.😛

        Arvaa kuka olen?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kutu se mehulle...

        Emmä viitti, kun se kävi jo äsken tossa sängynreunalla hörppimässä ja toisella silmällä öögas mitä mä netistä kattelen...

        "Nyt on kyllä niin tylsät aiheet, etten viitti katella yhtään enempää"...ja meni menojaan...kattelin facebookkia.

        Ja minusta se ukko vähän haisi hiellekin, aavistuksen verran..joten parempi kun pysyy ulkona. :D


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kutu se mehulle...

        Kutumehua, ei me mitään kaloja sentään olla. 😁


      • Pyllyttäjä kirjoitti:

        Sinä se huomaat tuollaisia sivuseikkojakin. Minä vasta siinä toisella tapaamisella huomasin, että sillä adoniksella on pää, ja siinä jopa kasvot. Ja voi jiisus mitkä kasvot olikin.😛

        Arvaa kuka olen?

        Ööö, en osaa arvata. :)

        Pyllyttäjästä tuli peppupupu mieleen, mutta et taida olla. Pitää hetki tarkkailla. En ole lukenut palstaa pariin päivään, kuin randomin ketjun, missä oli musiikkia. Nyt pari silmään pistävää. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Emmä viitti, kun se kävi jo äsken tossa sängynreunalla hörppimässä ja toisella silmällä öögas mitä mä netistä kattelen...

        "Nyt on kyllä niin tylsät aiheet, etten viitti katella yhtään enempää"...ja meni menojaan...kattelin facebookkia.

        Ja minusta se ukko vähän haisi hiellekin, aavistuksen verran..joten parempi kun pysyy ulkona. :D

        #Yhdessä suihkuun.


      • Pyllyttäjä kirjoitti:

        #Yhdessä suihkuun.

        Hui kauhiaa!!! Huonoja kokemuksia semmosesta, ei saa rauhassa peseentyä. Joku koittaa pestä apuna, vaikkei apua ees kaivata.

        Olkoon ulkona. :)


      • Pyllyttäjä kirjoitti:

        Kutumehua, ei me mitään kaloja sentään olla. 😁

        Ois aika kuumottavaa, jos nainen tarjoilisi salaa kutumehua 🤔😊😄


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Hui kauhiaa!!! Huonoja kokemuksia semmosesta, ei saa rauhassa peseentyä. Joku koittaa pestä apuna, vaikkei apua ees kaivata.

        Olkoon ulkona. :)

        Minä joudun aina pinnistelemään selänpesun kanssa.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ois aika kuumottavaa, jos nainen tarjoilisi salaa kutumehua 🤔😊😄

        Sehän on kaviaaria. Höpönassu.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minä joudun aina pinnistelemään selänpesun kanssa.

        Ostat semmoisen pitkulaisen luffasienen. Sillä voit vaikka piiskata selkääsi.


      • Pyllyttäjä kirjoitti:

        Sehän on kaviaaria. Höpönassu.

        Sainpas näpeilleni.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minä joudun aina pinnistelemään selänpesun kanssa.

        Selän pesussa sitä apua joskus kaipaisi, paitsi kyllähän semmosella pitkävartisella selänpesuharjalla saapi aika mukavasti kuurattua.

        Jostakin syystä tuo tarjoaa etuselän pesua, vaikka siihin yllän ihan ittekin. Onko sullakin semmosia suihkukavereita?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Sainpas näpeilleni.

        Suuhun olisi kuitenkin tarkoitus. Senkin suttupytty.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Selän pesussa sitä apua joskus kaipaisi, paitsi kyllähän semmosella pitkävartisella selänpesuharjalla saapi aika mukavasti kuurattua.

        Jostakin syystä tuo tarjoaa etuselän pesua, vaikka siihin yllän ihan ittekin. Onko sullakin semmosia suihkukavereita?

        Tarkoittaako etuselkä samaa kuin etupylly?


      • Pyllyttäjä kirjoitti:

        Suuhun olisi kuitenkin tarkoitus. Senkin suttupytty.

        Nauroin sun kommenteillesi.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Selän pesussa sitä apua joskus kaipaisi, paitsi kyllähän semmosella pitkävartisella selänpesuharjalla saapi aika mukavasti kuurattua.

        Jostakin syystä tuo tarjoaa etuselän pesua, vaikka siihin yllän ihan ittekin. Onko sullakin semmosia suihkukavereita?

        Olen selästä niin karvainen, että turkin läpi ei meinaa juuriharjakaan tehota.

        Ei ole sellaisia suihkukavereita *forever alone*


      • Partakaveri kirjoitti:

        Olen selästä niin karvainen, että turkin läpi ei meinaa juuriharjakaan tehota.

        Ei ole sellaisia suihkukavereita *forever alone*

        Oletko sinä kenties Ali Jahangiri? Kalju, partainen, iso ja karvainen. Taisit jäädä kiinni.


      • Pyllyttäjä kirjoitti:

        Oletko sinä kenties Ali Jahangiri? Kalju, partainen, iso ja karvainen. Taisit jäädä kiinni.

        Unohdit vielä pyöreän pään. Jäin kiinni. Olen Alin multinikki.


      • Pyllyttäjä kirjoitti:

        Tarkoittaako etuselkä samaa kuin etupylly?

        Tissejä tarkoittaa.😃


      • Partakaveri kirjoitti:

        Olen selästä niin karvainen, että turkin läpi ei meinaa juuriharjakaan tehota.

        Ei ole sellaisia suihkukavereita *forever alone*

        Tarviit kärcherin ja kunnon paineen. ☺️


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Ööö, en osaa arvata. :)

        Pyllyttäjästä tuli peppupupu mieleen, mutta et taida olla. Pitää hetki tarkkailla. En ole lukenut palstaa pariin päivään, kuin randomin ketjun, missä oli musiikkia. Nyt pari silmään pistävää. :)

        Joo ei tartte pelätä että mä tulisin enää takasin. Varsinkaan rekkautuisin tälle vihamieliselle palstalle. Kaiken maailman v*ttunaamat saavat ahdistella vapaasti,ajaa oikeat naiset helvettiin täältä eikä kukaan edes lopsauta korvia. Sitten ihmetellään miksi palstan taso on mitä on ja paikalla ei ole naisia(no offence macy,sinä xliner trollikka ja valtis olitte mukavia ja varmana oikeita naisia,oli mukava rupatella)
        peppis


    • Anonyymi

      Minäkin näin, täydellisen naisen rannalla. Hymyili minulle ja käveli useaan kertaan ohitseni. Onneksi istuin hiekalla koska muuten olisin joutunut imuun.

      • Se on tuollaisissa tilanteisessa tosiaan hyvä joko istahtaa alas, tai jos muu ei auta, niin naulata itsensä lähimpään puuhun. Kyllä se siitä.

        Tzemiä.


    • Anonyymi

      Mä näen vaan hyttysiä metsässä ja ne vainoaa mua

      • Ne on kaikki naaraita.


      • Pyllyttäjä kirjoitti:

        Ne on kaikki naaraita.

        En ole koskaan tuntenut itseäni niin halutuksi kun käydessäni tänään mökillä.


    • Kyllähän se uni sieltä helposti tulee kun vain menee nukkumaan. Kerran tosin minulla kesti hieman pidempään kun taustalta kuului miehen ääni joka totesi "tule lähelleni peiton alle..." Sehän hiljeni kun otin töpselin seinästä mutta varmuuden vuoksi tarkastin koko sängyn että oli tyhjä.

      Jos kuitenkin valvottaa niin ainakin voisi noutaa sen koiran sieltä metsästä ettei se nyt kovin pitkäksi aikaa jäisi jälkeen.

    • Anonyymi

      Juuri tällaista mukahauskaa paskaa tämä palsta nykyään on. Muutaman vuoden takaiset kulta-ajat ovat enää vain kaukainen muisto. :'(

      • Anonyymi

        Koska nuo ajat mielestäsi olivat? N. 5v sitten tosiaankin oli vähemmän tätä mukahauskaa paskaa.


      • On se nyt kumma kun ei miehiä saa kehua.


    • Niin että minähän se olin!

      Tarina on muuten tosi, pienillä mausteilla, mutta ei sen miehen kohdalla.

      Partanassu yllytti mua siinä Vagina-aloituksessa, mutta kun sen nikin sitten rekkasin, niin luulikin mua Pertiksi..😄

    • Anonyymi

      Mun viesti poistettu tuolta ketjun alkupäästä jossa sanoin että wuwwuwin nimimerkki on eikä mitään muuta ollut viestissä. Poistettu?
      Mitähän pahaa siinäkin oli, ylläpidon järjenjuoksua ei voi moittia koska sitä järkeä ei näytä olevan.

      • En tiedä, mutta oikeassa olit.


      • Anna sun osoite, niin lähetän sulle Kultakatriinan kahvipaketin!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2273
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      163
      1471
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      54
      1315
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1049
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      212
      949
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      679
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      670
    Aihe