Vuorikiipeily tekee miehestä mielenkiintoisemman?

Anonyymi

Kysymys: pidättekö miestä mielenkiintoisempana ja rohkeampana mikäli hän on kiivennyt vuorelle joka ei kuitenkaan ole mikään K2 tms vaan sellainen jolle harrastelijakin pääsee kunhan harjoittelee? Vai onko se vähäpätöinen asia kuten joku telttailuretki Nuuksioon?

Tämä vuori olisi kyseessä:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Matterhorn

-121212

95

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En pidä mielenkiintoisempana, ihan muut asiat vaikuttavat.

    • Anonyymi

      En pidä, saattaisi olla jopa turn off. Ei yleensä kiinnosta mitkään itsensä ylittäjät ja extreme-seikkailijat.

    • Anonyymi

      Aiotko pikkukakkonen julistaa markkina-arvoteoriaa huipulta?

      Pidän typeränä ja vaarallisena puuhana tuommoista.

    • Anonyymi

      Vuorikiipeilevä mies on aina mielenkiintonen.
      Hänellä on suurempi mahdollisuus päästä hengestään ja antaa näin tilaa muille.

    • Anonyymi

      Kyllähän tuolla miehellä on niin kiire miettiä jokainen kallion kosketus ja ote että nainen taitaa olla sivuseikka.
      Vuoren valloittajalle täytyy löytää kiivettävä nainen :)

    • Anonyymi

      Vuorikiipeilijä on itsekeskeinen ja ajattelee vain vuorien valloittamisia.
      Vuorikiipeilijän lomakin on yhtä vuorikiipeilyä ja miks vitussa tää älypuhelimen kirjoitus moodi vaihtaa vuorikiipeilyä sanan etukirjaimen isoksi V kirjaimeksi.

    • Anonyymi

      Oletan että kysymys oli esitetty naisille mutta näköjään kaikki vastaajat ovat kuitenkin ätmejä.

      • Anonyymi

        Ja mitenkäs se liittyy vastaamiseen?


      • Anonyymi

        Mistä päättelet heidän olevan ätmejä?
        Kumpaa sukupuolta itse olet?


      • Anonyymi

        Itse vastasin tokana ja olen kylläkin nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse vastasin tokana ja olen kylläkin nainen.

        Minäkin olen nainen ja suurin osa vastauksista vaikuttaa naisten kirjoittamilta. Itseänikään ei viehätä miehet, joita kuoleman vaara tavalla tai toisella kiehtoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet heidän olevan ätmejä?
        Kumpaa sukupuolta itse olet?

        Itse olen mies, siitä koska ätmit tuntuvat ajattelevan negatiivisesti kaikenlaisia "jänniä" aktiviteetteja kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen mies, siitä koska ätmit tuntuvat ajattelevan negatiivisesti kaikenlaisia "jänniä" aktiviteetteja kohtaan.

        Useimmat naisetkaan eivät pidä siitä, että joutuvat jatkuvasti pelkäämään, tuleeko mies hengissä kotiin harrastuksistaan. Siksi nuo vastaukset, joissa sanotaan, etteivät extremeharrastajat kiinnosta, vaikuttavat naisten vastauksilta.

        Miksi muuten ätmit kirjoittaisivat minä-muodossa?


    • Eipä siinä ole mitään mielenkiintoista.
      Toki hyvä kun vuori kiipelis harrastus sekin.
      Telttailuretki vois olla mielekkäämpää. :P

      • Anonyymi

        Telttailu on tylsää. Suomessa se on erityisen vastenmielistä itikoiden takia.
        -121212


      • Anonyymi kirjoitti:

        Telttailu on tylsää. Suomessa se on erityisen vastenmielistä itikoiden takia.
        -121212

        No jokainen tykkää eri asioista 🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Telttailu on tylsää. Suomessa se on erityisen vastenmielistä itikoiden takia.
        -121212

        Telttojen yli ajellaan humalassa autolla, siinä käy hassusti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Telttojen yli ajellaan humalassa autolla, siinä käy hassusti.

        Ei kai sentää? :)


    • Anonyymi

      Naiset eivät paljasta tätä koskaan. Mikäli naisella on vahva "rakkauden""tunne" kiipeilijää kohtaan niin kiipeileminen (se tapahtuma) tekee miehestä ...mielenkiintoisemman koska naisen elimistö kaipaa jännityksen"tunnetta" sekä pelon sekaista "tunnetta" sekä syvää hyvänolon"tunnetta". Niitä "tunteita" aiheuttavia hormooneja alkaa muodostumaan naisen elimistössä ennen kiipeilyä, kiipeilyn aikana ja vielä pari tuntia sen jälkeen kun nainen saa tietää etä mies on tasamaalla yhtenä palasena. Näin on Luonto luonut muutaman miljoonan vuoden saatossa, mutta saattaa olla että tähän tulee femakkotoiminnan takia muutos seuraavien muutaman miljoonan vuoden saatossa.

      On muitakin asioita joita mies voi neidon ...mielenkiinnon kohottamiseksi kuin kiipeillä jossain vuorenrinteellä.

      • Anonyymi

        Miksi he eivät paljasta tuota, jos se kerran on totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi he eivät paljasta tuota, jos se kerran on totta?

        Niin, naiset ovat ...vaikeaselkoisia. Yhtäällä vaikuttaa yhteiskunnan rakentamat moraalisäännöt ja niistä muodostunut estoisuus. Toisaalta naiset ovat "tunne"ihmisiä, he eivät tiedä, eivätkä halua tietää, mitä "tunteet" ovat, he vain haluavat tuntea niitä "tunteita". Ja kolmanneksi, tässä tosin on yhtymäkohtia kahteen edelliseen mutta on tärkeä erityistapaus, naisen mielestä miehen pitää itse oivaltaa mitä nainen haluaa/toivoo ja mistä nainen eniten nauttii.

        "Nainen" tarkoittaa tässä seksuaalisesti aktiivista olentoa, siis tyttö, neito, ei mummo.


      • Anonyymi

        No kerropas millainen on hormooniton tunne, kyllä ne tuntemukset meillä miehilläkin ovat hormooneista kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, naiset ovat ...vaikeaselkoisia. Yhtäällä vaikuttaa yhteiskunnan rakentamat moraalisäännöt ja niistä muodostunut estoisuus. Toisaalta naiset ovat "tunne"ihmisiä, he eivät tiedä, eivätkä halua tietää, mitä "tunteet" ovat, he vain haluavat tuntea niitä "tunteita". Ja kolmanneksi, tässä tosin on yhtymäkohtia kahteen edelliseen mutta on tärkeä erityistapaus, naisen mielestä miehen pitää itse oivaltaa mitä nainen haluaa/toivoo ja mistä nainen eniten nauttii.

        "Nainen" tarkoittaa tässä seksuaalisesti aktiivista olentoa, siis tyttö, neito, ei mummo.

        Sä nyt ilmeisesti yrität väittää, että naiset kyllä suurin joukoin himoitsevat vuorikiipeilijöitä, mutta vuorikiipeilijät silti jäävät vaille pillua, kun naiset eivät sitä himoaan ”paljasta”. Hohhoijaa mitä miehistä kuvittelua.

        Nykyisen löysän moraalin- ja ympäriinsä nussimisen aikakautena, mikään ei estä naisia anonyymillä keskustelupalstalla ilmaisemasta millaisen miehen he kokevat seksikkäänä. Jos he kokisivat vuorikiipeilijät puoleensavetävinä, he kyllä myöntäisivät sen.


      • Anonyymi

        Mies joka väittää naiselle vastaan silloin kun nainen puhuu omista haluistaan on erityisen vastenmielinen.

        Oikeasti nämä "kaikki naiset haluavat jännämiehen" -jutut kertovat ätmien omasta mieskuvasta ja ehkä kaipuusta/pelosta, jota koetaan aktiivisempaa elämää kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä nyt ilmeisesti yrität väittää, että naiset kyllä suurin joukoin himoitsevat vuorikiipeilijöitä, mutta vuorikiipeilijät silti jäävät vaille pillua, kun naiset eivät sitä himoaan ”paljasta”. Hohhoijaa mitä miehistä kuvittelua.

        Nykyisen löysän moraalin- ja ympäriinsä nussimisen aikakautena, mikään ei estä naisia anonyymillä keskustelupalstalla ilmaisemasta millaisen miehen he kokevat seksikkäänä. Jos he kokisivat vuorikiipeilijät puoleensavetävinä, he kyllä myöntäisivät sen.

        Eivät välttämättä varsinaisesti kiipeilijöitä mutta varmastikin sellaisia miehiä ketkä siihen lähtevät ja kykenevät. Eli aktiivisia, rohkeita ja urheilullisia mitä varmastikin suurin osa kiipeilyä harrastavista on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät välttämättä varsinaisesti kiipeilijöitä mutta varmastikin sellaisia miehiä ketkä siihen lähtevät ja kykenevät. Eli aktiivisia, rohkeita ja urheilullisia mitä varmastikin suurin osa kiipeilyä harrastavista on.

        Turnoffia pukkaa, jos mies on niin aktiivinen, rohkea ja urheilullinen, että parisuhde jää toiseksi (kuten nuo usein ovat).

        Kohtuullinen määrä aktiivisuutta, rohkeutta ja urheilullisuutta viehättää suurinta osaa naisista. Extremeurheilijoilla on oma ihailijakuntansa, samoja juttuja harrastavista naisista, mutta suurinta osaa he eivät viehätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turnoffia pukkaa, jos mies on niin aktiivinen, rohkea ja urheilullinen, että parisuhde jää toiseksi (kuten nuo usein ovat).

        Kohtuullinen määrä aktiivisuutta, rohkeutta ja urheilullisuutta viehättää suurinta osaa naisista. Extremeurheilijoilla on oma ihailijakuntansa, samoja juttuja harrastavista naisista, mutta suurinta osaa he eivät viehätä.

        Lasketaanko tuo extreme-urheiluksi?

        Joku K2 laskettaisiin ihan varmasti joo.


    • Anonyymi

      Luin vaan ton otsikon. Mutta joo. Onhan siinä isompi mahdollisuus saada lompsa, talo, ym.perintö jos mies tippuu johonkin rotkoon. JA sitten saa vielä sääliä ja huomiota kun pukee sen mustan puvun yllensä ja pirauttaa pari krokotiilinkyyneltä

    • Anonyymi

      Tavallinen rohkeus on puoleensavetävää, tyhmänrohkeus ei ole.

      Sinun tulee etsiä nainen, joka on itsekin tyhmänrohkea ja harrastaa tuota samaa.

      • Anonyymi

        Mikä sitten on tyhmänrohkeaa, matkustelu, laskettelu, laskuvarjohyppy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sitten on tyhmänrohkeaa, matkustelu, laskettelu, laskuvarjohyppy?

        Kaikki missä ollaan kuolemanvaarassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki missä ollaan kuolemanvaarassa.

        Kaikkeen voi kuolla, vaikka tukehtua johonkin pullan palaan, että missä se raja sitten kulkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkeen voi kuolla, vaikka tukehtua johonkin pullan palaan, että missä se raja sitten kulkee.

        Et oikeasti ole niin tyhmä ettet ymmärtäisi. Tyhmäninttäjät ovat äärimmäisen rasittavaa sakkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oikeasti ole niin tyhmä ettet ymmärtäisi. Tyhmäninttäjät ovat äärimmäisen rasittavaa sakkia.

        Aivan oleellinen kysymys tuo on, ehkä jotain base-hyppäämistä voi vaaralliseksi asiaksi kutsua mutta mitenkäs vaikka normaali laskuvarjohyppy? Normaali liikenne kuitenkin tappaa tilastollisesti todennäköisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan oleellinen kysymys tuo on, ehkä jotain base-hyppäämistä voi vaaralliseksi asiaksi kutsua mutta mitenkäs vaikka normaali laskuvarjohyppy? Normaali liikenne kuitenkin tappaa tilastollisesti todennäköisemmin.

        Älä jaksa vetää tyhmän roolia..... booring....


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No tuohan se reitti on.

        Muut harjanteet ja tietysti seinämät ovat vaikeampia.
        -121212


    • Anonyymi

      Telttaretki Nuuksioon on mielenkiintoisempi ja järkevämpi.

      xL

      • Anonyymi

        Olen ollut siellä kerran.
        Ei auennut mitä järkeä on pyöriä jossain metsässä teltan kanssa.
        -121212


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut siellä kerran.
        Ei auennut mitä järkeä on pyöriä jossain metsässä teltan kanssa.
        -121212

        Notskiruoka maistuu metsässä maailman parhaimmalta kunnon marssin jälkeen. Seksi luonnossa muistuu mieleen vielä maanantainakin, kun arse on täynnä hyttysen ja muurahaisten puremia - niitähän ei siinä touhuillessa edes huomaa. Tosin etelässä saattaa saada muutaman punkinkin heijareihin... no, menet sellaisille seuduille joissa ei vielä ole punkkeja.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut siellä kerran.
        Ei auennut mitä järkeä on pyöriä jossain metsässä teltan kanssa.
        -121212

        Siellä mitään teltan kanssa pyöritä. Teltta juntataan maahan, siinä se on ja pysyy.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Siellä mitään teltan kanssa pyöritä. Teltta juntataan maahan, siinä se on ja pysyy.

        Mieluummin kiipeäminen vuorelle ja sitten yöksi hotelliin.
        -121212


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin kiipeäminen vuorelle ja sitten yöksi hotelliin.
        -121212

        Täh? Jos vuorelle on meno, niin siellä kans nukutaan. Ei sieltä hotelliin tulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin kiipeäminen vuorelle ja sitten yöksi hotelliin.
        -121212

        Sä oot ajanu vaan jollain funikulaarilla. Helteessä se sitten rupesi vaikuttamaan luksusluokan kiipeilyreissulta Matterhornille :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Sä oot ajanu vaan jollain funikulaarilla. Helteessä se sitten rupesi vaikuttamaan luksusluokan kiipeilyreissulta Matterhornille :D

        Ymmärrän jos kuulostaa epäuskottavalta. Siellä perähikiällä kiipeilymatka Sveitsiin on sama kuin jos täältä pk-seudulta matkattaisiin Mars-planeetalle.
        -121212


      • Anonyymi kirjoitti:

        https://2oqh6o1w41w51dv8ze3j854j-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2018/04/route-1024x971.jpg

        Missähän siellä ajattelit nukkua? Vuoren kyljessä olevassa hätätuvassa ei ole sallittua yöpyä.

        Kiipeäminen aloitetaan aamuyöstä, ja takaisin olisi hyvä olla ennen iltapäivää.
        -121212

        Hohhoijaa, tajuatkohan sinä nyt itekään, että tuo on pystysuora seinä? Ei tuonne ole ikinä kiivennyt kukaan.

        https://www.rantapallo.fi/aktiivilomat/uskaltaisitko-kokeilla-tata-yo-riippumatossa-kahden-kilometrin-korkeudessa/

        Riippumatossa ne nukkuu vuorella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän jos kuulostaa epäuskottavalta. Siellä perähikiällä kiipeilymatka Sveitsiin on sama kuin jos täältä pk-seudulta matkattaisiin Mars-planeetalle.
        -121212

        Kyllä nyt on helteet pojan pehmittäneet ja kaipaat niin saamaristi lunta :D

        Sitä se on *kutikuti*


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on Hörnli-harjanne, eli helpoin reitti huipulle.
        -121212

        Helpoin? Nyt sä kirjotat jo unissas.

        Millon mukamas olit?
        Vastaus tuohon zup ->


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän jos kuulostaa epäuskottavalta. Siellä perähikiällä kiipeilymatka Sveitsiin on sama kuin jos täältä pk-seudulta matkattaisiin Mars-planeetalle.
        -121212

        Mutta etkös itsekin ollut kotoisin jostain perähikiältä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on Hörnli-harjanne, eli helpoin reitti huipulle.
        -121212

        En voi katsoa kuvaa.

        Ottaa jo henkeen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En voi katsoa kuvaa.

        Ottaa jo henkeen.

        Sanoisin, että aikamoinen etukumara tarvitaan tuohon rinteeseen..

        Toinen saa pyllystä työntää.


      • Ei jumlaut tuonne pidä mennä kenenkään. Rupesi huimaamaan niin s.nasti, että pelkästä katsomisesta saa vuoristotaudin eikä pysy toimistotuolillaan.

        Lopeta nyt nuo vuorihörhöilyt. Sulla ei oo mitään asiaa tuommosiin paikkoihin.
        Jos ihminen ois tarkotettu lentämään, sillä ois jo siivet. Vaan ei meillä oo.

        Pysy maissa.



    • Vuorikiipeily ei minun silmissäni tee miestä mielenkiintoiseksi. Jos pitäisin vuorikiipeilystä, asia voisi olla eri.

      Telttailut olen kyllä. En silti edellytä mieheltä moista innokkuutta (oma puolisoni inhoaa hyttysiä).

      Rohkeuden näen hieman eri tavoin. Minusta on esimerkiksi rohkeaa työskennellä ihmisten parissa, missä vaarat ovat huomattavasti olennaisempi osa elämää.

    • Anonyymi

      Mitenkäs tämä vuorikiipeily ja panosuhteet sopivat yksiin sen kanssa että 121212 väittää olevansa kiltti&kunnollinen parisuhdemies...? :D

      • Anonyymi

        Onhan se nähty että tekee K&K-mies mitä tahansa, aina tulee naisilta kritiikkiä. Se mikä on jännämiehen tekemänä rohkeaa ja määrätietoista, on K&K-miehen tekemänä ihan tyhmää ja turhaa.
        -121212


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se nähty että tekee K&K-mies mitä tahansa, aina tulee naisilta kritiikkiä. Se mikä on jännämiehen tekemänä rohkeaa ja määrätietoista, on K&K-miehen tekemänä ihan tyhmää ja turhaa.
        -121212

        Aito jännis tekee noita juttuja itselleen, aitoa jännyyttään, k&k-miehet tehdäkseen naisiin vaikutuksen vaikka polvet tutisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aito jännis tekee noita juttuja itselleen, aitoa jännyyttään, k&k-miehet tehdäkseen naisiin vaikutuksen vaikka polvet tutisee.

        Tuo ei pidä paikkaansa.

        Olen käynyt muillakin vuorilla. En ajatellut että sillä saisi nostettua statusta, koska ne eivät olleet vaikeita vuoria vaan enemmänkin turistikohteita (Kilimanjaro, Elbrus, Mont Blanc).

        Vasta sen jälkeen kun aloin miettimään Matterhornia, tajusin että sehän voisi nostaa markkina-arvoani. Mutta en minä sen vuoksi ole sinne menemässä.

        -121212


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei pidä paikkaansa.

        Olen käynyt muillakin vuorilla. En ajatellut että sillä saisi nostettua statusta, koska ne eivät olleet vaikeita vuoria vaan enemmänkin turistikohteita (Kilimanjaro, Elbrus, Mont Blanc).

        Vasta sen jälkeen kun aloin miettimään Matterhornia, tajusin että sehän voisi nostaa markkina-arvoani. Mutta en minä sen vuoksi ole sinne menemässä.

        -121212

        Oletko tyytymätön niihin naisiin joita nyt saat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tyytymätön niihin naisiin joita nyt saat?

        Ei olisi haitaksi jos taso olisi nykyistä korkeampi.
        -121212


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olisi haitaksi jos taso olisi nykyistä korkeampi.
        -121212

        Tasoasi saat nostetuksi vuorikiipeilyä harrastavien naisten keskuudessa. Meille muille on ihan se ja sama kiipeiletkö Matterhornilla vai jossain turistikohteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasoasi saat nostetuksi vuorikiipeilyä harrastavien naisten keskuudessa. Meille muille on ihan se ja sama kiipeiletkö Matterhornilla vai jossain turistikohteessa.

        No tuohan on melko lailla turistikohde, vaikka itse vuori onkin minun kokemuksellani haastava ja vaarallinenkin.
        Oppaan kanssa ajattelin kiivetä.
        -121212


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuohan on melko lailla turistikohde, vaikka itse vuori onkin minun kokemuksellani haastava ja vaarallinenkin.
        Oppaan kanssa ajattelin kiivetä.
        -121212

        Mutta kenen silmissä yrität sitä tasoasi nostaa?

        Jos tarkoituksesi on nostaa sitä tasoa noin yleisesti ottaen naisten keskuudessa, niin hukkaan heitettyä aikaa. Ei nouse tuolla tempulla.


    • Mä olen pitänyt enemmän patikoivista, melovista, luonnossa kiinnostuksen vuoksi liikkuvista. Ei pelkästään siksi, että tykkään tehdä noita itsekin, vaan minusta mies, jolla on tietämystä luonnosta ja luonnossa liikkumisesta on seksikäs. Ehkä se on sitä luonnonvalintaa sitten. Ajattelen varmaan alitajuisesti, että maailmanlopun lähellä, ihmisten tuhottua luonnon, olen parhaiten selvityvän, asioista tietävän, luonnossa pärjäävän seurassa. Vuorikiipeily kumppanin harrastuksena herättäisi vain huolta ja stressiä enkä oikein muutenkaan ymmärtäisi harrastuksen ideaa. Mutta varmaan jotkut naiset innostuvat, eikös se yksi missikin, Lotta joku, ollut itsekin vuorikiipeilijä.

      • Anonyymi

        Tuosta on keskusteltu toisaalla.

        Suunnittelee toistavansa Veikka Gustafssonin tempun ja huiputtavansa kaikki kasitonniset vuoret ilman lisähappea. Yksi nainenhan siihen on pystynyt. Toistaiseksi saavutukset ovat turistitasoa (kuten minullakin).

        -121212


      • yksinkertainen.blondi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta on keskusteltu toisaalla.

        Suunnittelee toistavansa Veikka Gustafssonin tempun ja huiputtavansa kaikki kasitonniset vuoret ilman lisähappea. Yksi nainenhan siihen on pystynyt. Toistaiseksi saavutukset ovat turistitasoa (kuten minullakin).

        -121212

        Nyt muistan sukunimen, Lotta Näkyvähän se. Olen aina sympannut jotenkin häntä, jostain syystä samaistunut, vaikka harrastuksensa ei minua kiehdokaan. Kaikenlaista syömishäiriötä ja paniikkihäiriötä muistaakseni taustalla. Siksi herää kysymys, onko liikaa riskejä ottava, itseään epärealistisesti haastava ja käykö tämän takia huonosti. Peukkua vaan on pidettävä.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Nyt muistan sukunimen, Lotta Näkyvähän se. Olen aina sympannut jotenkin häntä, jostain syystä samaistunut, vaikka harrastuksensa ei minua kiehdokaan. Kaikenlaista syömishäiriötä ja paniikkihäiriötä muistaakseni taustalla. Siksi herää kysymys, onko liikaa riskejä ottava, itseään epärealistisesti haastava ja käykö tämän takia huonosti. Peukkua vaan on pidettävä.

        Jos jotain tekee niin jotain voi sattua, jos ei tee mitään niin ei mitään satu. Eikö ole parempi tehdä ja kokea asioita kuin jättää tekemättä ja kokematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jotain tekee niin jotain voi sattua, jos ei tee mitään niin ei mitään satu. Eikö ole parempi tehdä ja kokea asioita kuin jättää tekemättä ja kokematta.

        Tuossa on lista kiipeilijöistä jotka ovat huiputtaneet kaikki kasitonniset vuoret, noista vain osa ilman lisähappea, mikä tekee touhusta sekä vaativampaa että vaarallisempaa.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Summiters_of_all_14_eight-thousanders

        Tuossa on lista kiipeilijöistä jotka ovat menettäneet henkensä kasitonnisilla vuorilla.

        https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_deaths_on_eight-thousanders

        Onnistumisen todennäköisyydet ovat vähän heikot.

        -121212


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos jotain tekee niin jotain voi sattua, jos ei tee mitään niin ei mitään satu. Eikö ole parempi tehdä ja kokea asioita kuin jättää tekemättä ja kokematta.

        Juu, samaa mieltä. Mutta aina voi valita, tekeekö jotain, josta todennäköisyys kuolla on yli 50% tai alle 50%. Itse valitsen sen alle. Mulle mikään harrastus/intohimo ei ole niin tärkeä, että sen takia kannattaisi henkeänsä menettää. Kuoleman jälkeen kun ei enää pääse tekemään mitään muuta,


    • Anonyymi

      Tuo vuori näyttää ihan Toblerone-suklaalta.

      Mieluummin mies joka tuo Toblerone-suklaata kuin mies joka kiipeää sellaiselle.

    • Anonyymi

      Aktiivisuutta pitää osata näyttää somessa, ei se että sanoo jotain tehneensä mitään merkitse. Pitää osata ottaa hyviä kuvia, porukassa ja vielä parempi jos on eläimiä.

    • Kuka h.lvetti täällä on muka vuorelle kiivennyt?

      Enkä usko, väki laskee vaan pulkalla pientä mäkeä.

      • Anonyymi

        Siellä perämetsässä ei varmasti olekaan kuin pieniä mäkiä.
        -121212


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siellä perämetsässä ei varmasti olekaan kuin pieniä mäkiä.
        -121212

        Näsinneulaa ei sitten kulti vuoreksi lasketa *naur*


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Näsinneulaa ei sitten kulti vuoreksi lasketa *naur*

        Tiedät hyvin etten asu Tampereella. Olen kylläkin käynyt Näsinneulan ravintolassa syömässä.
        -121212


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät hyvin etten asu Tampereella. Olen kylläkin käynyt Näsinneulan ravintolassa syömässä.
        -121212

        Hahahah :D

        ...ja sitten menit hotelliin nukkumaan. Nämä on näitä, nämä hienostoherrojen reissut. :D

        Kyllä tässä vuorihommassa jotain vilunkia on.
        Eiköhän se vielä selvinne *naur*


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Hahahah :D

        ...ja sitten menit hotelliin nukkumaan. Nämä on näitä, nämä hienostoherrojen reissut. :D

        Kyllä tässä vuorihommassa jotain vilunkia on.
        Eiköhän se vielä selvinne *naur*

        Olet vapaa lähtemään mukaan, jos vain pääset hevoskyydillä lentokentälle asti.
        Muutamalla vuorella olen jo käynyt, tosin ne olivat helppoja.
        -121212


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet vapaa lähtemään mukaan, jos vain pääset hevoskyydillä lentokentälle asti.
        Muutamalla vuorella olen jo käynyt, tosin ne olivat helppoja.
        -121212

        Jos meen, niin meen huipulle laamalla vai mikä .tun alpakka se on.

        Rupee sinne kävelemään.

        No jos nyt ajatellaan ettet juksaa, niin mikä se sinne vetää?
        Siellä on lumivyöryt ja kaikki, että ei ois niinku mitään asiaa.

        Sitä paitsi uutisissa sanottiin, että huipuilla alkaa olla ruuhkaa ja jonotustakin.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Jos meen, niin meen huipulle laamalla vai mikä .tun alpakka se on.

        Rupee sinne kävelemään.

        No jos nyt ajatellaan ettet juksaa, niin mikä se sinne vetää?
        Siellä on lumivyöryt ja kaikki, että ei ois niinku mitään asiaa.

        Sitä paitsi uutisissa sanottiin, että huipuilla alkaa olla ruuhkaa ja jonotustakin.

        Everestin huipulla.

        Ei ole suunnitelmissa yrittää sinne. Aivoödeema, keuhkoödeema ja sormien/varpaiden menettäminen ovat riskejä joita en halua ottaa. Myös vuoret joilla on merkittävä lumivyöryriski aion jättää rauhaan. Mont Blancin Grand Couloir tuntui jo vaaralliselta koska siellä putoilee kiviä jatkuvasti.

        -121212


      • Anonyymi kirjoitti:

        Everestin huipulla.

        Ei ole suunnitelmissa yrittää sinne. Aivoödeema, keuhkoödeema ja sormien/varpaiden menettäminen ovat riskejä joita en halua ottaa. Myös vuoret joilla on merkittävä lumivyöryriski aion jättää rauhaan. Mont Blancin Grand Couloir tuntui jo vaaralliselta koska siellä putoilee kiviä jatkuvasti.

        -121212

        Mikä ihme sinua vaivaa?
        Oot tainnu saada jo vuorelta jonkun pöhiäisen...

        Eikö riittäis joku Seinävuoren rotkolaakso? Oon käyny kerran ja .levetisti huimasi
        :(


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mikä ihme sinua vaivaa?
        Oot tainnu saada jo vuorelta jonkun pöhiäisen...

        Eikö riittäis joku Seinävuoren rotkolaakso? Oon käyny kerran ja .levetisti huimasi
        :(

        Se yrittää nostaa tasoaan että pillua irtoais, luulee tuolla tavalla onnistuvansa.


    • Tilipi tappi tippi tappi...

      juu, en usko. :)

    • Moottorisaha tekee miehestä mielenkiintoisen.

      • Onko siellä puolella tarjolla ko. versio? :'D


    • Anonyymi

      apina tulee lähinnä mieleen kiipeilevistä miehistä

    • Kohta joku yönsiimeksessä väittää, että osaa jodlata.

    • Kaikkea sitä yöllä näkee.

    • Mietin vaan, että mitähän siinä sitten pitäisi tapahtua kun mies seisoo edessä ja ilmoittaa kiivenneensä vuorelle? Pitääkö pöksyjen pudota vai mikähän lie kyseessä..

      No joo, joka tapauksessa epäilyttävää.

      Tietysti se johtuu siitä, että eihän tuollainen ole normi arkipäivää. Totta kai sellainen kiinnostaa, mikä poikkeaa puuron syönnistä. Kas kun ihminen on utelias olio.

      • Anonyymi

        "Mietin vaan, että mitähän siinä sitten pitäisi tapahtua kun mies seisoo edessä ja ilmoittaa kiivenneensä vuorelle? Pitääkö pöksyjen pudota vai mikähän lie kyseessä.."

        Se olisi toivottava lopputulos.
        -121212


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mietin vaan, että mitähän siinä sitten pitäisi tapahtua kun mies seisoo edessä ja ilmoittaa kiivenneensä vuorelle? Pitääkö pöksyjen pudota vai mikähän lie kyseessä.."

        Se olisi toivottava lopputulos.
        -121212

        Jaaha. Amen. Saatiinhan tämäkin päätökseen. :D

        Mitä korkeampi vuori, sitä alemmas pöksyt. Se on varmaan sun sanontoja kuka tietää ;D

        Hyvää yötä..vuori myötä :)


      • Anonyymi

        Niistä kiipeilyistä pitää olla jossain instassa kuvia mitä nainen voi käydä vaklaamassa. Jos mies on kuvissa positiivinen ja aktiivinen, porukassa mukana eli sosiaalinen ja vieläpä mukaan jotain eläinten silittelyä niin kyllä toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niistä kiipeilyistä pitää olla jossain instassa kuvia mitä nainen voi käydä vaklaamassa. Jos mies on kuvissa positiivinen ja aktiivinen, porukassa mukana eli sosiaalinen ja vieläpä mukaan jotain eläinten silittelyä niin kyllä toimii.

        Mistä tiedät, että toimii?
        Toimisi sinuun itseesi?


    • Anonyymi

      Telttani vetskari meni jumiin moisesta herjaamisesta

      -flowersreally-

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe