Nykyajan justiina

Anonyymi

Hyvä kaverini avioitui noin 17v sitten naisen kanssa jonka koki hyväksi kumppaniksi alussa, saivat pari lasta ja omakotitalossa asuvat joka kaverini isän omaisuutta, nyt sitten kertoi eronneensa, ihmettelen että näinkin kauaa liitto kesti. Muija oli jo alussa kovin määrääväinen ja piti kovaa jöötä menoista ja illanvietoista tai sanotaanko että illanvietot hyvien kaverien kanssa jäi. Mullakaan ei ollut enää asiaa käydä vaikka olin viettänyt paljon aikaa kaverini luona. Näin ne justiinat. Nainen antoi pirun hyvän vaikutellman alussa mutta muuttui pirttihirmuksi ja otti täyden komennon miehestä. Munkin muija on puolijustiina, on yrittänyt sitoa muakin yhtiselon aikana ja yrittänyt saada mua vihille mutta ei kiitos. Mulla on tietyt intressit olla yhdessä.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä on justiina????

    • Anonyymi

      Mikä on justiina???

      • Anonyymi

        Se on joku vanhojen ihmisten juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on joku vanhojen ihmisten juttu.

        Pekka ja Pätkä elokuvissa Pekan vaimo jota näytteli Siiri Angerkoski.
        Justiina oli täydellinen jyrä joka oli uhkaavana hahmona kaulin kädessä. Pekka oli täysin tossun alla.


      • Anonyymi

        Pekko aikamiespoika, jota esitti Timo Koivusalo ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekko aikamiespoika, jota esitti Timo Koivusalo ???

        Ei kun se oli Kummeleissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekko aikamiespoika, jota esitti Timo Koivusalo ???

        Vanhempaa vuosikertaa. Varmaan jostain viiskytluvulta on ne Pekka jaPätkä - elokuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhempaa vuosikertaa. Varmaan jostain viiskytluvulta on ne Pekka jaPätkä - elokuvat.

        AI jaa, aapee on joku dementikko joka muistelee vanhoja jossain vanhainkodissa, jos muistaa mitään.


    • Anonyymi

      Naisellista oveluutta.
      Ennen avioitumista olimme päättäneet katsoa pari vuotta miten avioelämä sujuu ja sitten harkita lasten hankkimista.
      Minä olin päättänyt, ettei avioliitto haittaa minun omia menojani.
      U-seuran jaoston "kokoukset" ja myös oikeat kokoukset.
      Poikien kortti-illat yms.

      "Oikeita" kokoulsia lukuun ottamatta tilaisuudet olivat alkoholinhuuruisia.
      Vainoni ei edes ilmeellään tai äänensävylläänkään arvostellut harrastuksiani vaan päin vastoin, kun minulla oli krapula, hän oli huolissaan voinnistani ja kyseli auttaisiko vaniljajäätelö? Miten olisi tumma suklaa tai puolukkahillo?
      Hän tiesi, että ne ovat minun krapularavintoani.
      Avaanko sinulle olutpullon..

      Muutaman kuukauden kuluttua havaitsin palaavani "harrastuksista" selvin päin ja hiljalleen poikamiesajan menot vähenivät.

      Viikottaiset kortti-illat jatkuivat mutta nyt kiertäen osallistujien kodeissa. Kotiviinien vertailun merkeissä.

      Noihin päiviin on aikaa yli 45 vuotta enkä ole tuntenut tarvetta vaimon vaihtoon.

      • Anonyymi

        Tuo miten toimit on optimi. Ihmisen on hyvä itse haluta toimia tietyllä tavalla. Mä ite uskon, että ihmistä ei voi eikä kantsi pakottaa mihinkään muottiin vaan mielummin sitten erota ja etsiä sopivanlainen ihminen. Sanomalla kuulostaa helpolta, mutta tosiasiassa esim.alkoholisteista minien on haastava erota, vaikka toiminta tiedetään haitalliseksi.


    • Anonyymi

      Näitähän riittää. Samoin vätyksiä ja naisten hakkaajia, jotka tosin eivät silloin seurusteluaikana noita piirteitä näytä, ainakin osa osaa piilottaa todellisen luontonsa oikein hyvin.

      Parisuhde on parisuhde ja syyttävä sormi voi osoittaa molempia silloin kun ero tulee; justiinana olo tarvitsee tahdottoman miehen, nyrkkisäkkinä olo marttyyrinaisen jne. jne.

      Onneksi suurin osa avioliittoista ei ole tuollaista roolipeliä!

    • Anonyymi

      No juu, onneksi nomarriage.com.
      If it flies, floats or fcks - you'd better renting it.

      Avioliitto on vain turha nykyään.

      • Anonyymi

        Avioliitot on vanhaa perinnettä, turhaa instituutiota mutta menkööt ketkä haluaa, kyllä naisen kanssa voi olla mutta aviolitto on turhaa. Onhan tuosta sanonta että naimisiin meno ensi askel kohti eroa.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe