Minkälainen miestyyppi hurmaa?
Palstan naisten miesmaku?
Anonyymi
60133
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Vastaukset 60
Vanhimmat
Siisti olemus, itsevarmuus, hyvät käytöstavat, vihreät tai tummansiniset silmät.. Normi kroppa, ei sitä pallomahaa.
Miesten suhteen olen sekasyöjä.
Täällä miesvastaava. Sen vaan tietää kun kemiat kohtaa.
Mä olenkin miestennielijä. Mikäs sä oot?
Minä olen pervo höpöttäjä, joka onkin oikeasti herkkä runomies.
Tuuliviiri sä ainakin olet.
Puhdas rotuinen ;)
Olenko mennyt viireilemään jotakin pahastikkin?
No välillä sä vaikutat olevas onnesi kukkuloilla ja seuraavana hetkenä olet kuin maasi myynyt..
Johtui onnettomasta ihastumisesta. Ne asiat ei koskaan selviä, joten päätin unohtaa koko jutun. Pakko jatkaa eteenpäin 😔
En usko että pelkästään siitä johtui.
Vaihteleeko sun mielialat usein ihan päivittäin? Silläkin on joku nimitys, jota en muista. En tarkoita "bipoa".
Oletko koskaan ihastunut onnettomasti? Se voi saada järkevänkin ihmisen käyttäytymään sekopäisesti.
Ihan sykiatri aikoinaan todennut ettei ole bipoa. Tunteiden käsittelyn vaikeuksia. Niistä tuo kumpusi. Mutta kiitos kun mietit 😊
Todistetusti siis terveen paperit 😂
Antoiko se mitään vinkkejä tunteiden käsittelyyn?
Ei ole näin mulle käynyt..
Ole hyvä.. 😂
Sä muuten aiemmin sanoit, että sulla ei ole psykiatria, kun mä kysyin siitä aspergerista.
Niin?
Antoi, mutta ihastumiset olen tietoisesti pitänyt poissa elämästäni. Nyt pääsi vähän mopo karkaamaan käsistä.
Ei ole enää nykyisellään. Aikoinaan masennus vaivasi. Taustalta löytyi elimellinen vaiva. Yhteiskunta kuitenkin tarjosi terapiat päälle, joten mikä ettei.
Itsellä vähän vissiin samoja ongelmia tunteiden käsittelyssä, en osaa ratkaista.
Minä olen oppinut paljon, mutta haukkasin palan liian sotkuista juttua.
Elämä on jatkuvaa opettelua, vähän kaiken suhteen..
Et sä muuten myöskään mikään ätmi ole, ethän? Vaikka joku/ jotkut sua niin nimittääkin..Rasisti kylläkin, mutta sekin on kasvun paikka.
T. Äiti. 😄
Se sanoi joskus kirjoitelleensa naisvihamielisiä kommentteja ennen näitä nikkejään. Voisko kuitenkin olla ätmi?
Mä muuten katsoin joku päivä sitten musakanavalta, jotain ohjelmaa, jossa oli joku julkkis, jolle sitten tämän mies- tai naismaun suhteen esiteltiin nippu ulkonäköön mätsääviä ihmisiä..ja näistä sitten se sai valita sopivimman luonteen ja kemioiden perusteella
Mä vaan kelasin, että en mä osais määritellä mun miesmakua niin tarkkaan..
Outo on maailma..🙄
Jaa, kohta on keittiössä uusi ilme, pientä säätöä vielä..
En mä usko.
Kehityskelpoinen yksilö ainakin..😂
Ätmiydestähän voi parantua..😄
Ex-ätmi ( incel) kertoo..
https://youtu.be/OtzpPsYpRyI
Totta puhuen en oikein edes tiedä mikä se ätmi on? Minä olen minä ja se riittää.
Rasisti olen kyllä. Vihaan kulttuureja missä ainoastaan miehellä on ihmisarvo. Värillä ei ole väliä.
Totta on. 50ShadesOfFish oli nimimerkkini. Motiivi? Se kutkutti huumorintajuani, mutta kävi äkkiä tylsäksi. Oli siis ensiesiintymiseni palstalla nykyisellä kokoonpanolla.
Todellisuudessa kannatan tasa-arvoa.
Niin se piti sanoa, että aluksi keskityin vain trollaamiseen. Toki teen sitä vieläkin, sillä olen trolli myös irl, mutta todelliset ajatukseni ovat saaneet yhä enemmän jalansijaa palstalla. En siis oikeasti ole idiootti. Se on vain pieni siivu minua 😅
Katsoin vähän matkaa. Voin olla jossain määrin ihmisvihaaja, mutten naisvihaaja. Arvotan ihmiset näin: 1) lapset, 2) naiset ja vanhukset, 3) miehet.
Tilaisuuksia parisuhteeseen, sekä seksisuhteisiin sain nuorempana, mutta masennuksen vuoksi en niihin halunnut ryhtyä. Nykyään saan lähinnä kiinnostuksen osoitusta varatuilta (mitä hittoa), mutta se on moraalini vastaista.
Normaalivartaloinen tai vähän lihaksikas, pitkä tai pitkähkö, hygienia kunnossa, mielellään yliopistotutkinto, suht älykäs, liikunnallinen, kiltti, rauhallinen, ei käytä alkoholia juuri lainkaan, ei tupakoi, uskollinen. Tämän miehen pitäisi sitten osata vielä antaa paljon huomiota.
Entä millainen itse olet?
Lähes kuvauksen kaltainen. En vaadi sellaista mitä en pysty itse antamaan, ja olen vielä valmis joustamaankin noista. Tuo nyt oli vain ihannemies, jollaista tuskin löydän.
Karvainen, oman tien kulkija, älykäs, vähän boheemi, hullu. Sellainen :)
En olekkaan siis aivan toivoton tapaus 👍
Näköjään vääränlainen...
Taas sensuuri iski, no tällä kertaa ymmärrän, ei vieraita kieliä, ei sit niuhot.
https://m.youtube.com/watch?v=HFTNeTwzEkQ
-flowersreally-
Noin niinku henkisesti vai fyysisesti vai sekä että?
Ulkonäöllisesti mulla ei ole tietynlaista miestyyppiä, mutta on toki joitakin ominaisuuksia jotka viehättää enemmän kuin toiset. Miestyyppi on kuitenkin joustava ulkoisten ominaisuuksien suhteen. Henkisten ei niinkään. :)
Henkisesti ne samanlaiset arvot ja huumori on aika yhdistävä tekijä. Se että mies käy mun järkeen ja tuntuu mulle loogiselle ihmiselle.
Hypetetäänkö? Hypetetään nyt sitten. Ihana miestyyppi. :D
https://youtu.be/QOJ7xXNIYek
Tietynlainen läsnäolo siinä hetkessä missä yhdessä ollaan.
xLiner
Hyvät käytöstavat 🤔
Eikä nyt oo sillee täysin avuton..
emminätiiä,
semmonen?
Naiset haluaa itsevarman jännämiehen. Suurin osa miehistä ei ole naisten ihannemiehiä ja sen takia suomessa onkin satoja tuhansia sinkkumiehiä jotka eivät saa naista koskaan.
Pitäisi yrittää ruveta olemaan johdonmukaisesti jännempi ja itsevarmempi. Se on vain kovin vaikeaa. Jossain vaiheessa paljastuu poikamainen epävarma luonne. Se romuttaa hetkessä saavutetun illuusion.
Onko enin osa parisuhteessa elävistä miehistä jännämiehiä?
Siisti, ryhdikäs, varma itsestään olematta itseään täynnä, keskustelutaitoinen, tykkää laittaa ruokaa, on kohtelias ja huomaavainen. Nauttii kohtuudella alkoholia, ei mielellään tupakoi, liikkuu sopivasti itselleen kivalla tavalla, ei tarvitse siis olla mikään bodattu salijamppa.
Vartaloltaan tykkään, että miehessä saa olla vähän kaliiperia, eli kookas mies ja saa olla vähän masuakin. Karvainen köriläs, joka hymyilee paljon ja se näkyy silmäkulmissa pieninä juonteina. Tekee ehkä käsillään töitä ja se tuntuu käsissä pieninä kovettumina (tuntuu mukavalta iholla).
Muodokkaat reidet ja peppu. Tykkää halailla ja kosketella. Tykkää seksistä ja nauttii myös naisen huomioimisesta. Rohkea, aloitteellinen, yllätyksellinen, kokeilunhaluinen.
Ikää voisi olla 35 ->
Yes, please!
Just mulle sopiva! Ei oo vielä löytynyt...
Ulkonäöllä ei hirveitä merkityksiä ole, mutta ne luonteenpiirteet sitten vaikuttaakin hyvin paljon
Pitää sietää introverttiä persoonaa
Mun pitää pystyä luottamaan toiseen ihmiseen, joten luotettava ja uskollinen
Hauska
Kohtuullisen realistinen
En usko ettei ulkonäöllä ole hirveästi merkitystä, luulen että on enemmän kuin moni itse tiedostaakaan.
No jos läheisiä ja ystäviä uskominen on, niin mun entisissä pitkissä suhteissa ei ole ollut se miehen ulkonäkö tosiaan tärkeä
Eikö miehesi miellyttäneet omaa silmääsi ollenkaan?
No tottakai niissä mun silmiin oli niitä piirteitä mistä pidin, mutta lähinnä se, jos ulkonäön kannalta asiaa ajattelisin ensin ja ensisijaisesti, olisivat valinnat silloin olleet toisenlaiset, mä olen viehättynyt paljon enemmän tosiaan niistä luonteenpiirteistä
Aina sama lista
- pitkä
- raamikas/kookas
- itsevarma
Täällä kyllä vain yksi mainitsi itsevarmuuden ja kookkauden?
Eipä tuo pituuskaan näkynyt kuin yhdessä kommentissa.
*pärsk*
Mjoo
En itse ole nainen mutta Jason Statham on idea siitä mitä olemus voi tuottaa.
Itsessään.
Valitettavasti hän on liian lyhyt konseptiini (suom. huom.)
Hän on liian pieni novelliini.
(Reps)
Kilometrikirahvi ja Jason Statham on uusiotuotannollinen essee Euroopan tulevaisuudesta, sen loputtomista sisäisistä kärsimyksistä ja päämäärättömyydestä, nepotismista ja näennäisdemokratiasta.
Jason & minä "aletaan laittaa" hommaa reilaan.
Jason potkii ja mättää, minä ajattelen.
(Hirn)
Itekseen oon tätä monesti miettiny, mutta oon varmaan siitä outo tapaus, että en oo keksiny siihen vastausta. Huomion kyllä kiinnittää yleensä parrakkaat pelottavan näköset tyypit, jostain syystä, mutta mitä hurmaamiseen tulee niin ulkonäöllä ole kyllä siinä asiassa mitään tekemistä, joskus siihen tarvii romanttisia eleitä, joskus taas pelkkä päin näköä vittuilu riittää.
Mulla ei taida olla mitään yhtä miestyyppiä, kaiki exätki olleet keskenään ihan erilaisia.