Nuoruus meni hukkaan

Anonyymi

Olen miettinyt lähiaikoina kuinka paljon olen mahtanut menettää hukkaan heitetyllä nuoruudellani.. olen 29v ja en ole ikinä seurustellut jne.

En ikinä teininä ollut kaupungilla hengailemassa, juomassa, en käynyt bileissä yms. Mietin mitä kaikkea lopulta siinä on voinut menettää...
olisi varmaan enemmän ystäviä, ehkä tyttöystävä, "nuoruuden koheltelu muistoja", millaista olisi ollut kokea "teinirakkaus"
Sen sijaan olin pääasiassa koneella ja silloin tällöin hengaillut pienen kaveripiirin kanssa

39

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi pojat, vielä ehdit vallan mainiosti. Olen eronnut noin 40v mies ja voin sanoa, että meno on kaksi kertaa hurjempaa kuin 20 hujakoilla :).

    • Anonyymi

      Minäkään en ole osallistunut noihin levottoman nuoruuden koheltamisiin. Olen 13-vuotias nainen. Olen tosin seurustellut, mutta nyt tyytyväisenä menneisyyteen. Mielestäni koheltaminen on yliarvostettua. Siitä syntyy traumoja, joista sitten istut vuosia terapiassa puhumassa.

      • Anonyymi

        Hups numerot meni väärinpäin. Olen siis 31v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hups numerot meni väärinpäin. Olen siis 31v.

        Tällä palstalla olisi hyvin mennyt läpi ensimmäinenkin vaihtoehto :)


    • Anonyymi

      tai toisin päin menikö aika hukkaan pitkässä suhteessa kun kylän vapaa naiset sopisi tyttädeksi ja oman ikäiset iso äitejä,

    • Anonyymi

      Nuorena olisi pitänyt alkaa juoda viinaa kuten muutkin normaalit miehet tekevät. Jo teini-iässä kun käy bileissä ja kylillä juomassa tapaa tyttöjä ja oppii ihmissuhdetaitoja. Sieltä ne ensimmäiset seurustelukokemuksetkin löytyväyt. Kun ikää tulee lisää, aletaan käydä yökerhoissa ja nuoresta pitäen bailaustaidot kehittyvät ja onnistuu löytmään sen kumppaninkin parisuhteeseen.

      Jos ei juo viinaa, jää yksin.

      t. viinamies

    • Nainen39vee

      "Olen miettinyt lähiaikoina kuinka paljon olen mahtanut menettää hukkaan heitetyllä nuoruudellani.. olen 29v ja en ole ikinä seurustellut jne.

      En ikinä teininä ollut kaupungilla hengailemassa, juomassa, en käynyt bileissä yms. Mietin mitä kaikkea lopulta siinä on voinut menettää...
      olisi varmaan enemmän ystäviä, ehkä tyttöystävä, "nuoruuden koheltelu muistoja", millaista olisi ollut kokea "teinirakkaus"
      Sen sijaan olin pääasiassa koneella ja silloin tällöin hengaillut pienen kaveripiirin kanssa"

      Usein palstalla tulee mieleen, että ihmisillä on kummallisen romantisoitu käsitys muiden ihmisten nuoruudesta. Mitä te oikein luulette muilla olleen?

      Minä en ollut koneella ja oli hyviä ystäviä, mutta en silti seurustellut. Teini-ihastukset eivät olleet mitään aikuisena koettujen tunteiden rinnalla. Järkättiin kavereiden kanssa omia bileitä, jossa viettiin aikaa pienellä porukalla - en nyt keksi, millä lailla jotkit megabileet olisivat olleet parempia. Myös aikuisena tykkään enemmän pienimuotoisemmista illanvietoista, joissa tulee oikeita keskusteluja.

      Eivät ne teiniseurustelut useinkaan ole mitään elämän suurimpia tai ikimuistoisimpia rakkauksia. Nuoruuden kohellukset ovat usein asioita, joista myöhemmin ajattelee, että niistä ison osan olisi voinut jättää väliinkin. Moni laajan kaveripiirin nuorena omannut on saattanut olla sisimmässään yksinäinen tai ainakin miettinyt omaa kelpaavuuttaan ihan yhtä lailla kuin joku, joka ei niihin suosituimpiin kuulunutkaan. Nuoruus on lähtökohtaisesti yleensä sitä aikaa elämässä, jossa ihminen on epävarmin itsestään, nuoruuteen liittyy minäkuvan kanssa kamppailua, komplekseja, itsetunto on usein huonoimmillaan... jopa niillä, jotka vaikuttavat itsevarmoilta. Nuoruusiän kaverisuhteet toki voivat olla läheisempiä kuin aikuisiän kaverisuhteet, mutta harvemmin ne isot jengit ovat kaikki toistensa ylimpiä ystävyksiä, vaan pikemminkin niin, että isossa porukassa syntyy pienempiä klikkejä ja varsinaisia bestissuhteita.

      Jokainen elää omanlaisena nuoruuden, ja väistämättä "menettää" aina ne muut vaihtoehdot. vaihtoehtoisesti voi ajatella, että elää omaa elämäänsä, ja mikäli kaipaa siihen jotain lisää, yrittää sitten tavoitella niitä asioita. Muihin vertaamalla näyttää helposti siltä, että muilla on asiat paremmin, koska toisten elämästä näkee vain osan - ja usein sen, mitä toinen haluaa näyttää. Toisten pään sisäisistä kipuiluista ja murheista ei tiedä.

      Moni kokee nuoruudessa olleen kaikkea ikävää - moni myös myöhemmin miettii, miksi ei tajunnut nauttia nuoruudesta, vaan hukkasi sen erilaiseen murehtimiseen ja ongelmissa rypemiseen. Mutta sellaista se on, jälkiviisaus on aina helppoa. Ja myös jälkeenpäin saattaa näyttää siltä, että muilla oli helpompaa. Ei välttämättä ollut. Mutta jos olikin, niin siinäkin tapauksessa kannattaa katsoa eteenpäin. Sen sijaan, että jossittelisi, mitä nuoruus olisi voinut olla, kannattaa miettiä, voisiko omasta elämästään nyt ja tulevaisuudessa tehdä sellaista, jota itse tykkäisi elää. Nuoruus on kuitenkin vain muutaman vuoden mittainen, mutta aikuisuus kestää kauemmin. Itse panostaisin, jos näistä kahdesta pitäisi valita, siihen aikuiselämän sisältöön. Nuoruus nyt menee vanhempien valvonnassa ja koulutehtäviä tehdessä muutenkin. Kyllä minäkin olisin yläasteella ja lukiossa halunnut esim. seurustella, muta ei se minua enää haittaa yhtään, ettei silloin ollut tuolla elämän osa-alueella mitään. Ei se elämänlaatuuni tai onnellisuuteeni nyt vaikuta yhtään.

      • Anonyymi

        blaablaablaa.....


    • Anonyymi

      Ja vissiin se koneella roikkuminenkin on ollut pelkkää turhuuksia kuten pelien pelaamista ja netin selaamista. Jos senkin ajan olisi käyttänyt koneella viisaammin kuten koodaamalla, pelaamalla kilpailumielessä ym. tosissaan niin voisi silläkin menestyä.

    • Anonyymi

      Teinirakkaus on suurinta mitä voi olla.
      Aikuisena kaikki väljähtää muun paskan alle.
      Palstalaiset eivät näitä asioita ymmärrä.

      • Anonyymi

        Palstamiehet nimenomaan ymmärtävät.

        Riittää että nainen on teini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstamiehet nimenomaan ymmärtävät.

        Riittää että nainen on teini.

        Mutta kyse ei ole teinirakkaudesta, jos toinen osapuoli on aikuinen mies.


    • Anonyymi

      Lähes sama tilanne vain sillä erotuksella että nuorena tuli kyllä käytyä muutaman kerran bileissä ja suudeltua paria oman ikäistä tyttöä mutta seksiä en kuitenkaan koskaan saanut. Yhtälailla kuitenki koen näin 30-vuotiaana että nuoruus meni hukkaan.

      KilttiMies89

      • Eikä se nuoruus ole mitään sulla hukkaan mennyt, kun sähän oot vieläkin noin nuori. Sitähän on kolmekymppisenä vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edessäpäin.

        Jos oot työelämässä mukana, niin silloin sun kannattaa ainakin panostaa kunnolla siihen työuraan ja varallisuuden kartuttamiseen, kun ne ovat kuitenkin ne tärkeimmät asiat jokaisen miehen elämässä.

        Kyllä sä ehdit vielä oikein hyvin sen naisen löytämään, että ei sulla sen suhteen mitään kiirettä ole. Ei sitä edes vielä alaikäisenä tarvitsekaan kuulua elämään millään tavalla mikään seksi ja alkoholi, kun ne asiat tulevat eteen vasta sitten joskus myöhemmin täysi-ikäisenä.


      • Anonyymi

        Jos ole kouluaikoina saanut alaikäistä, niin mitä sitten sai? Välitunnilla turpaansa?
        Kyllä taisi nuoruus hukkaa mennä.
        Tod näk. vanhuuskin. ATM meininkiä.


      • Anonyymi

        Hukkaan meni kaikki se mikä meni hukkaan. Olen 75 v eikä ole mitään muisteltavaa menneestä elämästä. Onneksi tätä ei enää kauan kestä. Pääsen jo piankin lepäämään välitilaan, missä toiset päättävät onko minun vielä pakko tulla tänne vai pääsenkö toisaalle. Näin se kävi viimeinkin ja sellaisen elämän sain, minkä minulle tuomitsivat. Vaan itsehän sen totesin, että "On oikein ja kohtuullista" kun sen syy minulle näytettiin. Tosin olisin halunnut vielä vähän pitempään siellä viipyä, mutta toisin päätettiin.


    • Tossa jo Nainen39vee kertoikin hyvin aloittajalle kaiken tärkeän. Oon itsekin sitä mieltä, että ei nyt aloittaja ole tässä mitään niin tärkeää menettänytkään, jos hän ei ole seurustellut vielä joskus teini-ikäisenä, käynyt bileissä tai juonut alkoholia.

      Kyllä sitä ehtii oikein hyvin kokemaan ne samat asiat sitten joskus myöhemminkin ja sinne baareihin voi kyllä mennä oikein hyvin vaikka vanhempanakin. Sähän oot vielä kuitenkin nuori mies, kun oot alle kolmekymppinen, niin ei pidä turhan takia jäädä noin nuorena tollaisia asioita murehtimaan. Kyllä sitä noin nuorena ehtii vielä oikein hyvin sen naisen löytämään ja baareissakin voit vielä hyvin käydä, jos sulla sinne mielesi tekee.

    • Anonyymi

      29-vuotias ehtii mainiosti muuttamaan elämäntapansa ja käymään harrastuksissa ja kapakoissakin.
      Kukaan ei sinua kotoa hae.

    • Anonyymi

      Tärkeintä on aloittaa viinan juominen jos sitä ei ole aikaisemmin harrastanut. Aloittaa voi ihan kotona ja sitten kun juominen alkaa sujua voi lähteä myöhemmin illalla yökerhoon. Niin sitä naisseuraa löytää.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Itsehän sä sen valinnan silloin teininä teit. Turha sitä nyt enää on haikailla, juna meni jo.

    • Anonyymi

      Hyvä muistutus niille, joilla nuoruus on vielä elettävänä.

      Itse olen omaan nuoruuteeni suht tyytyväinen. Paljon bileitä, ihmisiä, kavereita, suhteita, matkustelua... elämää.

    • Anonyymi

      And dont'cha forget that

      Vielähän tuo aloittaja ehtii rellestämään, ekana vaan marssit viinakauppaan ja haet lastin viinaa. Siitä kotio ja kumoat viinat naamaan ja keräät rohkeutta lähteä ihmisten ilmoille. Jos et tohdi itse pitkäripaiseen ni eiku yhteyttä puolituttuun taxisuhariin ja ilmoitat että korvaan koskee ja pitäis tuoda lääkettä.

      Eikä se mitään jos ei heti löydy pullon hengestä rohkeutta poistua neljän seinän sisältä, otat seuraavana päivänä tai viimeistään seuraavalla viikolla uusiksi seikkailut alkoholin mielentila kohotusmaailmassa.

      Tätä vaan toistat n. kymmenkunta vuotta niin johan on ihme, jos et jo 39 vuotiaana uskaltaudu toistenkin ihmisten sekaan biletyspaikkoihin. Riskinä tässä taktiikassa on tosin, että portsari nakkaa sun ulos sieltä alta aikayksikön, kun olet jo liian reippaasti harjoitellut kuningas alkoholin saloihin perehtymistä - samoin se sen aikakauden nuoriso nauraa sut luultavasti pihalle sieltä jo spurguuntuneen olemukses kanssa.

      Mutta eipä hätiä mitiä, uutta tulilientä vaan koneeseen ja toiset kymmenen vuotta kotoharjoittelua ja uudet yritykset 49 vuotiaana, tässä vaiheessa tosin jo ne paikat mihin enää edes pääset joten kuten sisään on jo melkoisia kaljaräkälöitä ja seura siellä sen mukaista - ja itsekin sovit jo silloin vallan hyvin joukkoon sekaan sinne.

      Ehkä siellä n. 60v iässä tulet jo vallan hyvin hyväksytyksi pesunkestävien spurgujen riehakkaaseen seuraan. Muistat vaan lappaa viinaa naamaan tasasen tappavaan tahtiin sitä ennen, ettei pääse maksa liikaa kirkastumaan ja mieliala laskusuhdanteeseen.

      Oletan että aloittaja oli poijankloppi kun puhui tyttöystävän puutteesta, spurguämmejä tulee siinä viinakohelluksessa aikanaan sekaan mukaan jos on tullakseen, kuningas alkoholi on kuitenkin se pääasia, elämän a ja o - välissä on vain l ja k.

    • Anonyymi

      Koin tuon saman "traumaattisen" olotilan noin 20 vuotiaana.

      Voin sanoa että vaikka koitin elää nuoruuden uudestaan niin lopulta ei se muuttanut mitään, olen sama vanha nörtti luuseri joka olin silloinki ku aloitin muka rellestämisen.

    • Anonyymi

      Meidän beta malejen kannattaa muodostaa joku ryhmä ja kostaa perheellisille ikätovereille kohtalomme, jos olimme koulukiusattuja.

      • Anonyymi

        Koulukiusattu ätmi jää yksin, hän ei traumoista selviä.

        lätty sen verran lätis kumminkin


    • Anonyymi

      Aha no ehkäpä se oli hyvä että et pannut ketään paksuksi ja siirtynyt vaan seuraavaan kun et alkoholin läträyksestäsi erottanut ketä milloinkin vetäisit ja viinalla ne sänkykaveritkin tainnutit seuraan vaan.. Itse yhden tuollaisen idiootin takia abortin jouduin tekemään, ei paljon näkynyt paikalla kun silloin vain sen hetken että piti päästä sänkyyn sen puoliks pakolla juotetun hetken jälkeen.. säälittävää kohtelua ja säälittävää kohellusta, ei jää kellekkään hyviä muistoja noista kylmistä toimista!!. Hyvä että olet ottanut rauhallisesti, enemmän arvostan noita ihmisiä jos niitä vaan jostain löytäisin...!. Ei ole helppo löytää mukavia ja luotettavia ihmisiä. Jonninjoutavia koheltajia ja viinasieppoja kyllä nurkat on täynnä!

      • Anonyymi

        Mitä sinusta on iloa 30v ätmeille? En siis ole aloittaja, mutta aihe sivuaa minuakin.

        Olet viettänyt suuren osan elämästäsi pannen ties mitä ketkuja ja koulukiusaaja jännämiehiä. Olet loppuun kaluttu, ja varmasti jättänyt monta kilttiä ätmiä jotka olosivat halunneet rakastaa sinua.

        Nyt et merkitse enää mitään. Näen sisällesi ja siellä ei ollut mitään, olet vain kuoret, ja pumpattu silikoonia, niinkuin seksinukke.


    • Anonyymi

      Minä aloin juomaan viinaa jo 14 vuotiaana ja tapasin tyttöjä siten. Naapurissa asui yks tyttö susanna jonka kanssa aloin seurustelemaan ja oli muitakin tyttöjä joiden kanssa joimme keskikaljaa urheilukentän pukukopissa ja rannalla ja sain kokemuksia tytöistä jo siihen aikaan. Kävinmme myös yhden vanhemman kaverin luona juomassa tyttöjen kanssa ja se vanhempi haki meille aina keskikaljaa ja meillä oli hauskaa. Vain viinaa juomalla tapaa naisia joten sun kannattaa nyt alkaa käymään yökerhoissa tapaamassa naisia. Siinä se nähdään jos ei mene muiden mukana niin ei saa kokemuksia naisista. Raitis mies on kolmekymppisenä yksin ja kokematon.

      T: Viinamies

    • Anonyymi

      Ei minun nuoruudessa ollut mitään koneita joinka seurassa olis viettänyt aikaa. 90 luvulla opeteltiin juomaan viinaa ja iskettiin tyttöjä ja se oli sen ajanviete mitä aina tehtiin, oltiin kavereiden ja tyttöjen kanssa. Tietokoneet muutenkin pilaa parisuhdemahdollisuudet , pitää lähteä ulos yökerhoon jos haluaa tavata ja tutustua naisiin. Tinderit ja muut hömpötykset ovat ihan turhia.

      T: Viinamies

      • Anonyymi

        Mua homoteltiin koulussa mikä huononsi seksuaali identiteettiä j minäkuvaa. Saatettii hakat millo vaa koulussa tai sen ulkopuolella. Sen takia yhtenä syynä musta kasvoi pelokas. Vaika oon treenannunii en uskalla baarissa olla oma itteni. Mistä tietää ettei joku koumukiusaaja kilahda yhtäkkiä ja vedä turpaa ku se huomaa että homomaisuus ärsyttää häntä.


      • Anonyymi

        Olihan niitä kotikoneita jo 80-luvulla. Itsellä aika meni 90-luvun kuluessa mm. Commodore 64, Amiga 500:n ja Playstationin parissa. Sen verran köyhä olin ettei ollut vielä PC koneeseen varaa silloin.
        Ysärillä olin 15-25v. Saakelin lama-aika pilasi työelämään siirtymisenkin, sai vain kaikenlaisia silpputöitä, työharjoittelua, ym. paskaa. Vakituisen työn sain vasta 2000-luvulla.


    • Mitä väliä? Tärkeintä on tehdä tulevasta omannäköinen.

    • Anonyymi

      Joo mitään et ole menettänyt mutta varmaan rahaa säästänyt. Ja paljon.
      20-30 ne on vielä ihan muista asioista kiinnostuneita, mutta 30 haluaa "perheen " ja siitä sitten repsahtaa parissa vuodessa ja muuttuu paksuksi naispaholaiseksipaholaiseksi.
      Valitte siinä sitte 20-30v spermaviemäri tai white trash...

      Oikeasti noi muidut on kyllä niin kalliita ja outoja olentoja että halvemmaksi tulee käydä kerran pari viikossa maksullisissa ja loppuajat laatua kavereiden kesken.
      Suosittelen

      • Anonyymi

        Tietysti jos haluaa vain seksiä, jotkut kaipaa rakkauttakin naiselta.


    • Kaikilta ätmeiltähän se nuoruus on mennyt hukkaan ja menee koko elämä pilalle kun ei saa naisilta rakkautta ja seksiä.

      • Anonyymi

        Kyllä näin. Jos olisin nuorena saanut naiseen kaluni työntää, olisin nyt onnellinen...


      • Vaikea uskoa, että kenenkään nuoruus nyt olisi muka mienkään pilalle mennyt, kun säkin oo vielä nuori mies ja noin nuorena sitä kun on vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edessäpäin. Ehdit kyllä oikein hyvin sen naisen vielä löytämään, niin ei pidä turhaan masentua ja vaipua tollaiseen tappiomielialaan.


    • Anonyymi

      Elämä menee hukkaan, jollei pelaa kaikkia maailman hienoimpia pelejä läpi. kannattaa ostaa hyvät laitteet ja ruveta kunnon nörtiksi, vielä kun henki pihisee. virtuaali maailma on tosi hieno paikka verrattuna oikeaan.

    • Anonyymi

      Mulla on kanssa mennyt koko elämä hukkaan, kun oon alusta pitäen ollut saastaisen ruma ätmi. Siitä on sitten seurannu kaikenlaisia pääongelmia eikä näistä enää nousta edes tavallisen ihmisen tapoihin. Mä oon jo vuosia halunnut vaan kuolla, mutta eihän mulla ole pokkaa itsaria tehdä. Nyt sain vähän toivoa, kun selvittelin netin kautta, että Hollannissa olis yksityinen klinikka, joka ei paljoa kysele, jos haluaa eutanasian. Aloin suunnitella matkaa sinne.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      345
      4088
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2307
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      129
      1650
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      97
      1431
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1403
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1267
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1238
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      54
      1110
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1074
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1006
    Aihe