miehen mielipide tarvitaan

Anonyymi

Iltaa! Minulla on dilemma. Olen tavannut tinderin kautta miehen (kenen kanssa minulla on kyllä myös yhteisiä ystäviä, mutta ei vain olla tavattu aiemmin siitä huolimatta). Olemme olleet nyt kaksilla treffeille ja molemmilla kerroilla meillä on ollut kivaa. Olemme jutelleet soljuvasti ja molempien kertojen jälkeen hän on ehdottanut jotain uutta tapaamista. Siitä huolimatta mitään sellaista viittausta kiinnostukseen ei ole ollut. Hän ei mitenkään reagoi somessa mihinkään, ei viestittele juurikaan, ei treffeillä yritä edes koskettaa, ei oikeastaan flirttaile edes.... joten ei minulle ole tullut fiilistä hänen olevan kiinnostuneen minusta kaveria enempää. Silti hän pyysi minua taas uudestaan treffeille. Hämmentävää.

Hän on extrovertti, joten en usko hänen olevan juurikaan ujo. Hän on minut swaipannut tinderissä. joten luulis hänen olevan kiinnostunut. Olemme molemmat sekä urheilullisia että taiteellisia, joten puheenaiheita ja yhteistä tarttumapintaa löytyy. Mutta silti....eikö mies kuitenkin JOTENKIN pyrit ilmaisemaan sitä kiinnostusta, jos häntä kiinnostaa?

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mitä jos hän on hitaasti syttyvä tyyppi, itse en pyydä ihmistä mihinkään jos en ole vähääkään kiinnostunut.

    • Anonyymi

      Ei mitään ongelmaa vielä. Saattaa olla hitaammin syttyvä ja ehkä jopa ujo tai herrasmies :). Somesta ei kannata vetää mitään johtopäätöstä. En mäkään jaksa kommentoida ja pistää peukkua joka paikkaan. Haluaa kuitenkin nähdä joten odota rauhassa parit treffit vielä. Jos ei mitään tapahdu niin ota itse aloite tai rohkaise miestä tyyliin: minusta olisi mukava kokeilla miltä sun huulet tuntuu :)

    • Anonyymi

      Kiitos molemmille vastauksesta. Kiva tietää, ettei vielä ole "paniikin aika", hän voi tosiaan olla hitaasti syttyvää tyyppi. En itsekään ole aivan varma, että miten paljoan kiinnostaa. En vain ole uskaltanut antaa sille ajatukselle edes sijaa, sillä en ole halunnut saada takkiin. Nykyaikana sitä tulee tässä kaiken hektisyyden keskellä unohtaneeksi sen, että rauhassa omalla painollnna on useimmiten parempi edetä. Näinhän se olisi juuri hyvä. Jos hän kiinnostuisi kunnolla niin voisin olla ainakin varma sen olevan ihan aitoa.

      T:AP

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe