Iltaa! Minulla on dilemma. Olen tavannut tinderin kautta miehen (kenen kanssa minulla on kyllä myös yhteisiä ystäviä, mutta ei vain olla tavattu aiemmin siitä huolimatta). Olemme olleet nyt kaksilla treffeille ja molemmilla kerroilla meillä on ollut kivaa. Olemme jutelleet soljuvasti ja molempien kertojen jälkeen hän on ehdottanut jotain uutta tapaamista. Siitä huolimatta mitään sellaista viittausta kiinnostukseen ei ole ollut. Hän ei mitenkään reagoi somessa mihinkään, ei viestittele juurikaan, ei treffeillä yritä edes koskettaa, ei oikeastaan flirttaile edes.... joten ei minulle ole tullut fiilistä hänen olevan kiinnostuneen minusta kaveria enempää. Silti hän pyysi minua taas uudestaan treffeille. Hämmentävää.
Hän on extrovertti, joten en usko hänen olevan juurikaan ujo. Hän on minut swaipannut tinderissä. joten luulis hänen olevan kiinnostunut. Olemme molemmat sekä urheilullisia että taiteellisia, joten puheenaiheita ja yhteistä tarttumapintaa löytyy. Mutta silti....eikö mies kuitenkin JOTENKIN pyrit ilmaisemaan sitä kiinnostusta, jos häntä kiinnostaa?
miehen mielipide tarvitaan
3
62
Vastaukset
- Anonyymi
mitä jos hän on hitaasti syttyvä tyyppi, itse en pyydä ihmistä mihinkään jos en ole vähääkään kiinnostunut.
- Anonyymi
Ei mitään ongelmaa vielä. Saattaa olla hitaammin syttyvä ja ehkä jopa ujo tai herrasmies :). Somesta ei kannata vetää mitään johtopäätöstä. En mäkään jaksa kommentoida ja pistää peukkua joka paikkaan. Haluaa kuitenkin nähdä joten odota rauhassa parit treffit vielä. Jos ei mitään tapahdu niin ota itse aloite tai rohkaise miestä tyyliin: minusta olisi mukava kokeilla miltä sun huulet tuntuu :)
- Anonyymi
Kiitos molemmille vastauksesta. Kiva tietää, ettei vielä ole "paniikin aika", hän voi tosiaan olla hitaasti syttyvää tyyppi. En itsekään ole aivan varma, että miten paljoan kiinnostaa. En vain ole uskaltanut antaa sille ajatukselle edes sijaa, sillä en ole halunnut saada takkiin. Nykyaikana sitä tulee tässä kaiken hektisyyden keskellä unohtaneeksi sen, että rauhassa omalla painollnna on useimmiten parempi edetä. Näinhän se olisi juuri hyvä. Jos hän kiinnostuisi kunnolla niin voisin olla ainakin varma sen olevan ihan aitoa.
T:AP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263078
- 681497
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761083Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135756