Hyväksytkö eron...

Anonyymi

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaula poikki islamilaisittain? Ja tätä me halutaan tänne.

      • Niin, paitsi oletko kuullut kenekään muun kuin Perseilijöiden tuollaista ehdottavan
        N.s. "suvakkeja" haukutaan juuri siitä, etteivät hyväksy moista.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Niin, paitsi oletko kuullut kenekään muun kuin Perseilijöiden tuollaista ehdottavan
        N.s. "suvakkeja" haukutaan juuri siitä, etteivät hyväksy moista.

        Suvakkeja haukutaan siitä syystä, että he kannattavat moista.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Suvakkeja haukutaan siitä syystä, että he kannattavat moista.

        Kyllä olen kuullut ja lukenut ainoastaan rajakkien moista kaipaavan.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kyllä olen kuullut ja lukenut ainoastaan rajakkien moista kaipaavan.

        Siitä minä en tiedä. Minusta nämä nykyiset partavauvat pitäisi palauttaa puolustamaan isänmaataan ja tuoda naiset sekä lapset turvaan.


    • Hyväksyn eron. Mitä siinä sitten enää ihmettelemään jos toinen ei ole ollenkaan kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Hyväksyn myös eron ja tuen naista erossa jatkamaan omaa polkuaan jos nainen tarvitsee apua. Monelle ero tuottaa niin huonoja tunnetiloja että pitävät kumppaniaan spitaalisina. Itse olen seurustellut vain hyvien ihmisten kanssa. Tuo kaveri oli näköjään ajatellut eroa kuin hullu, joko hän tai ei kukaan. Sekopäitä riittää.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksyn myös eron ja tuen naista erossa jatkamaan omaa polkuaan jos nainen tarvitsee apua. Monelle ero tuottaa niin huonoja tunnetiloja että pitävät kumppaniaan spitaalisina. Itse olen seurustellut vain hyvien ihmisten kanssa. Tuo kaveri oli näköjään ajatellut eroa kuin hullu, joko hän tai ei kukaan. Sekopäitä riittää.

        AsianVierestä

        "Jossen sua saa, niin ei saa kukaan muukaan. Pesäpallomailaa!"

        (Ne Luumäet)


    • Anonyymi

      29-vuotiaan miehen epäillään murhanneen viime syyskuussa itseään vanhemman porilaisen naisen (s. 1964) , jonka kanssa hänellä oli poliisin mukaan seurustelusuhde. Henkirikoksen motiiviksi epäillään seurustelun päättymistä, jota epäilty ei hyväksynyt.

      55-vuotias nainen antoi 29-vuotiaalle kenkää. Miksi ihmeessä, mieshän oli nuori ulkomaalainen ori eikä mikään suomalainen ätmi.

    • Anonyymi

      Jaa a ei kelvannut suomalainen rasisiti putkonen niin piti mennä sitten ikäänkuin pelaamaan venäläistä rulettia.

      • Anonyymi

        En usko tuon miehen sitä tehneen. 55-vuotiaalla naisella voi olla tarve leikata itseltään omasta mielestään kehon rumin osa pois. Tästä todisteena lisääntyneet kauneusleikkaukset.

        Hauhau


    • Jos toinen ei halua, niin eipä siinä auta säännöt, anelut eikä mikään muukaan. Toista ihmistä kun ei voi pakottaa mihinkään tai ainakaan se ei ole tervettä. Jos joku koittais mulle ilmottaa mitä saa tehä ja koska niin kyllä se on sen verran iso hälytysmerkki, ettei tarvi enää näkyä, eri asia taas siinäkin on pyytäminen.
      Ero on hyväksyttävä asia tietyissä tilanteissa ja oikeista syistä. Ite en ymmärrä hetken mielijohteesta pienen riidan takia eroavia, vaan molempien tulisi olla valmiita tekemään suhteen eteen töitä jos sen meinaa saada toimimaan, aina se ei riitä tai syyt on niin painavia, että yrittäminen ei auta.

      • Anonyymi

        hannnaa, sinun kannattaisi vahtaa tuo kuva. Se on liian seksikäs. Mies voi miettiä tarvitsetko rintaliivejä peittääksesi rintasi, tai miettiä miltä tuntuisi olla hiusteltassasi. Ota kuva vaikka otsasta lippis päässä kuten uinuva metsuri on tehnyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        hannnaa, sinun kannattaisi vahtaa tuo kuva. Se on liian seksikäs. Mies voi miettiä tarvitsetko rintaliivejä peittääksesi rintasi, tai miettiä miltä tuntuisi olla hiusteltassasi. Ota kuva vaikka otsasta lippis päässä kuten uinuva metsuri on tehnyt.

        Hyvä esimerkki taas siitä miksi usko miehiin on koetuksella, mutta toki hienoa jos hiukset voi olla liian seksikkäät niin kelpaa sitten melkein jokainen vastaan kävelevä, koska ne nyt löytyy melkein kaikilta, tarvi ees sukupuolta kattoa siinä asiassa, mutta toivottavasti kuiten niiden vastaan kävelevien kohdalla puhuminen luonnistuu paremmin mitä kirjottaminen.


      • Anonyymi
        hannnaa- kirjoitti:

        Hyvä esimerkki taas siitä miksi usko miehiin on koetuksella, mutta toki hienoa jos hiukset voi olla liian seksikkäät niin kelpaa sitten melkein jokainen vastaan kävelevä, koska ne nyt löytyy melkein kaikilta, tarvi ees sukupuolta kattoa siinä asiassa, mutta toivottavasti kuiten niiden vastaan kävelevien kohdalla puhuminen luonnistuu paremmin mitä kirjottaminen.

        Syy sinkkuna olemiseen löytyy niin helposti.
        Tosikkomainen äkäinen luonne yhdistettynä pahansuopaiseen palautteeseen, ikävä yhdistelmä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syy sinkkuna olemiseen löytyy niin helposti.
        Tosikkomainen äkäinen luonne yhdistettynä pahansuopaiseen palautteeseen, ikävä yhdistelmä.

        Nopein luonne analyysi tähän mennessä, kiitos siitä. Jotkut asiat vaan on heti ehdoton ei, eikä ole kuulunu tapoihin mielistellä ihmisiä huvikseen ettei vaan kellekään tule paha mieli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syy sinkkuna olemiseen löytyy niin helposti.
        Tosikkomainen äkäinen luonne yhdistettynä pahansuopaiseen palautteeseen, ikävä yhdistelmä.

        Monta seurustelusuhdettä on mullakn, mutta vain yksi tuollainen tapaus. Meni muuten kauan, että aloin taas luottamaan naisiin. Enkä todellakaan kaikkiin vieläkään.

        Mut miesten kanssa on varmasti samoin (vaikea sanoa kun en ole miesten kanssa seurustellut).


      • Anonyymi
        hannnaa- kirjoitti:

        Nopein luonne analyysi tähän mennessä, kiitos siitä. Jotkut asiat vaan on heti ehdoton ei, eikä ole kuulunu tapoihin mielistellä ihmisiä huvikseen ettei vaan kellekään tule paha mieli.

        Sinulle ei kannata vitsailla, ymmärrän.
        Pahastut jopa jos sinua kutsutaan seksikkääksi. Harvinaista mutta kai siihenkin löytyy jokin syy? Nainen voi sanoa haluavansa arvioita itsestään ilman ulkoisen olemuksen tuottamaa ensivaikutelmaa. Henkisiä arvoja korostavaa. Samat naiset kulkevat kaupungilla minihameessa perse pyörien ja kotkottavat miten helvetin seksistisiä idiootteja miehet ovat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle ei kannata vitsailla, ymmärrän.
        Pahastut jopa jos sinua kutsutaan seksikkääksi. Harvinaista mutta kai siihenkin löytyy jokin syy? Nainen voi sanoa haluavansa arvioita itsestään ilman ulkoisen olemuksen tuottamaa ensivaikutelmaa. Henkisiä arvoja korostavaa. Samat naiset kulkevat kaupungilla minihameessa perse pyörien ja kotkottavat miten helvetin seksistisiä idiootteja miehet ovat.

        Kehuja on aina kiva saada, en kiellä, mutta nekin voi esittää niin monella tapaa ja edelleenki jotkut asiat vaan on ehdoton ei.


    • Islamismissa on hirveä häpeä, jos nainen kehtaa jättää miehensä...
      Eihän nyt nainen voi sellaista tehdä siinä kulttuurissa. Naisella on koiran rooli ja siellä jos joku jättää niin se on mies.
      Suomalaiset naiset eivät edelleenkään tajua mitä se heidän kulttuuri on..
      He eivät ole mitään normaaleja ihmisiä..Ne on aivopesty lapsuudesta alkaen. Ei heitä voi pelastaa, eikä kotouttaa..Se on selvä asia. Tuokin kaveri täysi mielipuoli ja noita liikkuu nyt meidän kaduilla kymmeniätuhansia...Kiittäkää itseänne valinnoistanne. Äänestämällä toisin eduskuntavaaleissa olisitte voineet edes hieman vaikuttaa tulevaan.

    • Anonyymi

      En todellakaan ole seurustelukumppania jatkuvasti kyttäävä tai pomottaa primadonna. Olen enemmänkin liika jahkailija ennen kuin mainitsen huoleni. Ex-poikaystävät ovat joutuneet tivaamaan minulta, missä mennään. Monen makuun olen liian itsenäinen. En helposti ota yhteyttä. En kuuluta tunteitani muille helposti. En ole todellakaan säntäämässä suinpäin suhteeseen.

    • Voihan eroon johtavista syistä tulla pahaa mieltä, itse erokin koskettaa aika kouraisevasti kun toinen on ollut tärkeä ja rakas.

      Mutta ei ketään väkisin kannata pitää, eihän se ole parisuhteen idea minusta...väkipakolla katsella toista ja hukata kummankin elämää pakkopullaan. Eli en roikkuisi..tie on vapaa jos sille tuntuu.

      Hit the road Jack..

    • Anonyymi

      Hyväksyttävähän ero on. Ei voi pakottaa tahdotonta tahtomaan.

      Vastakysymys:
      Miten teet eron?

      • Anonyymi

        No lähdet helvettiin kälppimään siitä-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No lähdet helvettiin kälppimään siitä-

        Jos lähdet vaan kälppimään etkä sano mitään voi toinen osapuoli odottaa paluutas.

        Miten teet eron niin, että toinen ymmärtää sen olevan loppu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lähdet vaan kälppimään etkä sano mitään voi toinen osapuoli odottaa paluutas.

        Miten teet eron niin, että toinen ymmärtää sen olevan loppu?

        Sanot. että saatana se on loppu nyt. Mikä siinä on epäselvää????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanot. että saatana se on loppu nyt. Mikä siinä on epäselvää????

        En ole tekemässä mistään loppua nyt. Kysyn vsin miten eroja teette.

        Mut toi on hyvä. Noin olen sanonut joskus.


    • "Myös se, että surman tekovälineitä ei ole löytynyt, ja se, että syytetty lähetti seuraavana aamuna uhrille ”mitä kuuluu”-viestin, viittaavat siihen, että mies on syytön. Lisäksi syyttäjä ottaa esille miehen väkivallattoman luonteen ja vapaaehtoistyönsä seurakunnassa todisteina siitä, että mies ei olisi voinut tehdä raakaa surmaa."

      Heh heh, no tuo oli kai puolustuksen tarinaa eikä syyttäjän mutta jokataqpauksessa, varmaan tuo väkivallaton luonne menee suvakeille läpi että heilahtaa :D

      Heppu on jo oppimut että mitä vaan tarinaa voi heittää, suvakki uskoo aina:

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006137611.html?ref=rss

      " Vastaaja ei ole tehnyt mitään väkivaltaa naista kohtaan eikä ole tappanut tätä. Hän ei ole sytyttänyt paloa huoneistossa eikä ole hävittänyt syntyneitä jälkiä eikä hän edes kykenisi tekemään tätä järkyttävää tekoa, miehen kirjallisessa vastauksessa todetaan.

      Toisin kuin syyttäjä sanoo, miehen mukaan nainen ei jättänyt häntä.

      – Vastaaja on itse mennyt naisen luokse purkamaan kihlauksen ja päättämään suhteen.

      Mies sanoo poistuneensa asunnolta iltaseitsemän jälkeen ja käyneensä myöhemmin hakemassa sinne unohtuneen puhelimensa ja lippalakkinsa. Hän kertoo haistaneensa tuolloin miehen hajuveden ja nähneensä parvekkeella vieraan miehen. Vieras mies oli syytetyn mukaan lyönyt häntä kasvoihin ja purrut naista ranteeseen. Sitten mies nukahti sohvalle.

      Tämän jälkeen syytetty kertoo lähteneensä asunnolta, eikä tiedä, mitä sen jälkeen on tapahtunut."

      Varmaan tulee vapauttava tuomio tuon tarinan pohjalta, oikeus toteaa etttä "parvekemies" on oikea murhaaja ja suomalaiset veronaksajat maksaa jättikorvaukset perusteettomasti syytetylle.

      • Anonyymi

        Se oli varmasti se sama perunanenäinen mies joka Ulvilassa hiippaili aikoinaan myös murhayönä. Liukas liikkeinen kaveri


    • No en linkkiä aukassut enkä mieti kuin omaa eroa nyt, niin on ollut vaikea hyväksyä. En mä ahistelemaan lähde, eikä mun tartte oikeastaan tietää lopullista ja varmaa syytä.

      Mutta vaikea on ollut esimerkiksi tänään hyväksyä.... nyt taas on jees olo. Uskon huomiseen ja itseeni nyt, mutta huomisesta en tiedä. Pakka sekaisin.

      Ihmisen mieli haluaa toimintaa. Jotain pitäis tehdä. Parempi sit hypätä mun tapauksessa motskarin selkään ja kääntää kahvaa. Kyllä siinä tulee äksöniä.

      Mietin, että nyt vois miettiä festareitakin. Lavatansseja ja vaikka moottoripyörämiittejä. Ihsn sama, kunhan ei hidasta sohvalle ihteään. Nyt lämpii porukoitten pihasauna ja kohta otetaan selkänahan rullaavat löylyt.

      Jo on perkele, jos ei akat häviä mielestä! 😂

    • Kyllä meillä on säännöt ja kunnioitus. Ei meillä ole toistemme ulkopuolista elämää.
      Vähän kuin ei ole myöskään toisten rahoja.

      missä toinen on ja toinen tietoinen missä minä olen joka minuutti.asioista sovitaan ennalta.

      • Kyllä eroan jos se tahtoo mutta rakastaa sen verta paljon vielä ja kokee olevan onnellinen kanssani..

        Eli en usko että koskaa kenenkään toisen kanssa pysty olla koska olen tämmöisen tottunut että hän minun alusta asti ollut.

        Olemme muovautunut yhteen.😁


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä eroan jos se tahtoo mutta rakastaa sen verta paljon vielä ja kokee olevan onnellinen kanssani..

        Eli en usko että koskaa kenenkään toisen kanssa pysty olla koska olen tämmöisen tottunut että hän minun alusta asti ollut.

        Olemme muovautunut yhteen.😁

        Kuka minun kurin alle tahtoisi olla vapaasta tahdosta kun lapset menee meidän tarpeiden edelle.


      • Etten ikinä edes pysty ajattelee muita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      72
      5124
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      72
      3586
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      104
      3202
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      2861
    5. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      176
      2746
    6. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      117
      1961
    7. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      619
      1808
    8. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      155
      1632
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1334
    10. Ihanaa Juhannusviikkoa kaikille

      Erityisesti eräälle erityiselle Pupuselle🥹😍🐇🌿🌼 Tämä varmaan taas poistetaan kuitenkin, mutta kokeilen onneani✌🏻
      Sinkut
      143
      1246
    Aihe