Jos mies pelaa paljon tietokonepelejä ja harrastaa larppausta niin hän on kaikkien nörtti ja tässä nörtti-sanalla todella negatiivinen paino. Mutta sitten on näitä nämä ns gamer girlit tai tytöt jotka pelaa ja harrastaa samoja "nörtti" juttuja kuin nämä nuoret miehet mutta nämä naiset eivät saa mitään luuserin leimaa vaan päinvastoin ovat rohkeasti oma itsensä? Anteeksi mitä vittua?
Miksi miespuolinen nörtti on luuseri mutta naispuolinen ei?
1
<50
Vastaukset
Miksi välittää siitä mitä muut ajattelee? Pelailen D&D:tä ja koneellakin kaikenlaista. Teen kaikenlaista muutakin ei "miesmäistä" askartelen koruja ja muuta juttua. Seuraavaksi meinasin kokeilla maalaamista oikein kunnolla. Bob Rossin opastuksessa. Sitten on suunnitelmana opetella vaatteiden ompelemista. Niin ja leipominen on kanssa mukavaa puuhaa.
Joskus jos saan vaikka poika muksun ja hän päättää haluta tehdä pitsin nypläämistä. Niin hommaan kyllä sitten semmoiset tarvikkeet ja pitsiä. Pääasia on että tekee mikä on itselleen mieluista. Muut saa ajatella sitten mitä haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701664Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801275- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42884- 70862