Onko noissa nettideiteissä ollenkaan normaaleja naisia

Olen kokeillut kolmea eri deittisivustoa nyt 3-4 viikon ajan ja olen tullut vähän siihen tulokseen, ettei noilla sivuilla pyörivät naiset ole ollenkaan täysillä mukana elämässä. Hyvin erikoista ja vihamielistä on toiminta ollut naisten osalta. No, ehkä tämän on moni muukin todennut. Ehkä se nainen löytyy joskus elävästä elämästä, niin kuin ennenkin. Terveisin mies 39-v, Helsinki
1
Ilmoita

15 Vastausta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Samat ajatukset on kyllä myös itsellä miehistä

Olen pari kertaa ollut vuoden sisällä 2 eri sivustolla ja viimeistään 3 viikon päästä todennut, et tää ei oo mua varten
Ilmoita
Nainen löytyy baarista.
1 VASTAUS:
Eipä tässä iässä enää oikein baarit kiinnosta. T: aloittaja
+Lisää kommentti
On, mutta hyvin pieni osuus. Sen parempia vastauksia (ja sen varteenotettavampia) saa mitä seikkaperäisemmin kertoo mitä ...etsii/haluaa/kaipaa. "Tavismies etsii tyttöystävää" ei tosiaankaan tuota hyvää tulosta. Auttaa suuresti jos sinulla on jokin ...perversio ja kerrot sen, silloin vain ne neidot vastaavat joita ko perversio kiinnostaa, ja he myös ovat kokolailla uteliaita. Jos profiilissa ei ole mitään mihin tarttua, niin siihen ei kukaan tartu.
1 VASTAUS:
"Tavismies etsii tyttöystävää" ei tosiaankaan tuota hyvää tulosta.
Ei myöskään jos kertoo olevansa oman tiensä kulkija.
MIKÄ on se kolmas, toimiva vaihtoehto?
+Lisää kommentti
Eipä ole terveitä ja kunnollisia naisia.
1 VASTAUS:
On niitä muutamia, mutta ne ovat jo pariutuneet sen jännämiehen nyrkin ja hellan väliin.
+Lisää kommentti
Ei naiset ole normaaljea koska ajattelevat olevansa parempia kuin miehet. Ulkonäkö on nykyään se jonka takia treffeille lähdetään ja 90 % miehistä putoo pois koska eivät vastaa naisten ihannemiehiä.
Ilmoita
Kyllä, puhut asiaa ja olen huomannut ihan saman.
Jopa nekin naiset, joiden kanssa on asiat edenneet tapailun ja jopa suhteen tasolle, ovat olleet juuri mainitsemasi tasoisia. Erikoisia ja vihamielisiä jopa, jotka tuntuvat elävän ihan eri todellisuudessa kuin tässä oikeassa.
Nämä suhteeksi edenneet 2 tapausta ovat kyllä ensialkuun osanneet esittää tasapainoisia jne, mutta viimeistään 3-4kk kohdalla se kuori on murentunut ja todellisuus on tullut esiin.
Varmemmin kyllä todellisesta elämästä löytää tasapainoisen naisen kuin netistä.
En tiedä, onko sellaisen löytäminen helpompaa, nutta tosiaan todennäköisemmin kuitenkin on päästään terve kuin joku näistä nettivosuista.
Ilmoita
Auts! Kirjauduin jokin aika sitten ensin yhdelle treffipalstalle, sitten toiselle ja kolmannellekin ja nyt mietin tilien sulkemista, kun koen, että miehet eivät ole lukutaitoisia, tai ovat pelkkiä vonkaajia!

Eronneena viisikymppisenä naisena se parasta ennen päivä on minulla jo mennyt umpeen ja ajokilometritkin näkyvät, mutta älyssä, luonteessa tai mielenterveydessä ei ole ihmeempiä vikoja. Se, että saan pikkupojilta (30+v nuoremmilta) tai vanhoilta äijiltä (20+v vanhemmilta) yhteydenottoja - pikkupojat hakee puuma-tätiä ja vanhat äijät ilmeisesti omaishoitajaa - niin oman ikäiset miehet tuntuvat olevan haasteellisin ikäryhmä tutustua, ehkä siksi että elämänkokemuksen myötä myös kipukynnys on madaltunut ja vaatimustaso kohonnut...

Minusta on aika outoa, jos käyttäydytään vihamielisesti viestitellessä. Tietysti se vihamielisyyden tunne voi olla oman mielen luoma mielikuvakin. Ehkä nuoremmissa ikäryhmissä kirjallinen ilmaisu on lyhyempää ja rajallisempaa ja siksi tuntuu vihamieliseltä? On todella turhauttavaa myös yrittää tutustua ihmiseen, joka ei juurikaan kerro itsestään mitään. Eri deittipalstoilla tuntuu myös liikkuvan erityyppisiä ihmisiä, joten joku maksullinen ja tasokkaampi deittipalsta voi olla parempi vaihtoehto, kuin ilmaiset.

Olen lueskellut näitä miesten katkeriakin valituksia naisten korkeista vaatimustasoista ja minusta ne ovat kummallisia, yleistäviä ja jopa loukkaavia, ottaen huomioon, että miehet suhtautuvat yhtä kriittisesti naisiin. Onko nainen, jolla on ylipainoa, värjätyt hiukset tai pienet rinnat jotenkin vastenmielinen kummajainen, jota saa nimitellä estoitta? Toisessa ketjussa räävittiin järkyttävällä tavalla nettideittipalstoilta deittiä etsiviä naisia "mielenvikaisiksi, läskeiksi, persjalkaisiksi horoiksi" ja samaan hengenvetoon huudetaan, kun "hyvännäköiset" naiset eivät edes vastaa viesteihin. Ehkä vaatimustaso ja odotukset ovat puolin ja toisin hivenen epärealistiset? Ehkä vastaamattomuuteen vaikuttaa myös viestien lähettäjän itseilmaisu - jos mitään muuta ei keksi, kuin "miten menee?" aloitukseksi, niin sellaiseen viestiin ei kukaan viitsi vastata. Jos haluaa rikkoa jään ja saada vastauksia, niin miesten on kyllä kehitettävä omaa ilmaisuaan. Se ei vaadi ulkonäköä, eikä paksua kukkaroa, mutta vähän vaivannäköä ja älliä!
Ilmoita
Ellei nainen saa haluamaansa seuraa livenä, seuraava vaihtoehto on deittipalstat. Siellä sitten kytätään haluamaansa seuraa vuosikausia tajuamatta että vaatimustaso on liian korkea ja päivä päivältä asia vaikeutuu, vaatimustaso ei muutu vuosien aikana.
Auton arvokin alenee joka päivä, naisen arvo nähtävästi ei vaikka uusia nuorempia naisia tulee palstoille joka päivä lisää..
2 VASTAUSTA:
Niin jos viet rikkinäisen auton korjaamolle vaikka pahankin vian kanssa sen saa aina korjattua. Vaan vie rikkinäinen nainen korjaamolle niin kädet nousee pystyyn tai paetaan paikalta.
No botoxia kun laittaa niin saa pahempia korjattua paitsi jos korjaaja sattuu olemaan nainen niin lopputulos voi olla arveluttava. nainen pystyy mihin vain siinä missä mies tyytyy vähempään.
Noin se menee. Naisten kriteerit vaan nouseee ja siksi suomessa on yli puoli miljoonaa sinkkumiestä jotka eivät kelpaa naisille.
+Lisää kommentti
Lähin nainen löytyy Jäteastiasta.
On kerrankin hyvä kuulla totuus. Nettideiteistä löytyy ainoastaan jätettä, mistä ei ole mihinkään.
Kai se on selvää jos ajattelee jätteen myyntiä kasvokkain, ei taida mennä kaupaksi edes riitelyn avulla.
Ilmoita
Ystäväni käytti Eliittikumppaneita, sivuilta oli linkki SpicyDesires.com – The Top Rated Single Dating Service-sivustolle.

Hän halusi kokeilla 3 päivän tarjousta (alle 5 euroa) ja antoi luottokorttinumeronsa. Minuutin päästä tililtä meni seuraava maksu 29.99 euroa ja pian 49.99 euroa. Lopulta hän joutui sulkemaan luottokorttinsa, sillä tili oli lähes tyhjennetty. Saadut viestit eivät olleet aitojen naisten kirjoittamia, vaan huijaus viestejä. Olkaa varovaisia.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Onko noissa nettideiteissä ollenkaan normaaleja naisia

Olen kokeillut kolmea eri deittisivustoa nyt 3-4 viikon ajan ja olen tullut vähän siihen tulokseen, ettei noilla sivuilla pyörivät naiset ole ollenkaan täysillä mukana elämässä. Hyvin erikoista ja vihamielistä on toiminta ollut naisten osalta. No, ehkä tämän on moni muukin todennut. Ehkä se nainen löytyy joskus elävästä elämästä, niin kuin ennenkin. Terveisin mies 39-v, Helsinki

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta